Oeh, kan ik op tijd naar de sportschool omdat dat gebouw deze week niet vol zit met potentiële IS-leden.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Kak, schoolvakantie. Overal blagen
Ik zou deze week het zwembad niet alleen moeten delen met kleppende bejaarden die je gewoon in je gezicht trappen omdat ik blijkbaar altijd degene ben die moet zigzaggen, maar ook met de blagen van het recreatief zwemmen. Dan betaal je 4,50 om ballen, bejaarden en blagen te ontwijken. Nooit meer. Vind het doordeweeks al kut omdat het te druk is en ik geen normaal baantje kan trekkenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, kan ik op tijd naar de sportschool omdat dat gebouw deze week niet vol zit met potentiële IS-leden.
Voel me elke keer een pedo als we seks hebben nu ik met kind geschopt ben.quote:
En toch stop je er niet mee...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef Sinceria het volgende:
Voel me elke keer een pedo als we seks hebben nu ik met kind geschopt ben.
Voelt wel geil...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch stop je er niet mee...
Dat gevoel zal dus wel meevallen
Lekkere vent zoeken om je warm te houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Tis koud hier op kantoor.. juist de dag dat ik geen extra vest heb meegenomen
De hebben we hier niet echt op het werkquote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekkere vent zoeken om je warm te houden.
Andere baan zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De hebben we hier niet echt op het werk
Minder eisen stellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verkeerde prioriteiten gesteld dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja in die zin ben ik wel terug gegaan in lekkere dingen
Lesbisch worden en lekker wijf zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW, ben je wel wakker?quote:
Die zijn er hier helemaal nietquote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lesbisch worden en lekker wijf zoeken.
Lekkere lesbische wijven aannemen dan!quote:
Dat bepaal ik nietquote:Op maandag 23 februari 2015 09:53 schreef Sinceria het volgende:
Lekkere lesbische wijven aannemen dan!
Een beetje is genoeg als het om warmhouden gaat!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet
Daarbij.. zo lesbisch ben ik nou ook weer niet![]()
Dan kan ze toch beter voor het aannemen van lekkere mannen gaanquote:Op maandag 23 februari 2015 10:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een beetje is genoeg als het om warmhouden gaat!
Twee dingen die ik nooit zou doen in mijn leven!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lesbisch worden en lekker wijf zoeken.
Wat ben je toch ook een praktische Tet hequote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ze toch beter voor het aannemen van lekkere mannen gaan?
Ze hoeven zelfs niet eens lekker te zijn. Een man met dikke vetlaag knuffelt je ook al snel warm.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ze toch beter voor het aannemen van lekkere mannen gaan?
Goh, verrassend.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee dingen die ik nooit zou doen in mijn leven!
Dat zou echt een hele creatieve zet zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee dingen die ik nooit zou doen in mijn leven!
Als ik dan niet enkel koude rillingen krijg van z'n lelijkheidquote:Op maandag 23 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
Ze hoeven zelfs niet eens lekker te zijn. Een man met dikke vetlaag knuffelt je ook al snel warm.
Dat ik een lesbienne zou worden?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou echt een hele creatieve zet zijn.
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat een hele week doen![]()
Een paar dagen oke, maar echt een week komt niet snel voor
quote:
Uhuhquote:Op maandag 23 februari 2015 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een praktische Tet he
stormfront.fok.nlquote:Op maandag 23 februari 2015 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb weer advertentie's
En ik wil niet meer betalen zolang de FP stormfront.fok.nl is en er onder het mom van vrijheid van meningsuiting schaamteloos mag gediscrimineerd worden aldaar.
Sucks
Abo cancelen wegens verandering van aanbod?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:35 schreef stbabylon het volgende:
En ik wil niet meer betalen zolang de FP stormfront.fok.nl is en er onder het mom van vrijheid van meningsuiting schaamteloos mag gediscrimineerd worden aldaar.
Sucks
Zeg 'm op.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Sucks
Abo niet verlengen. Discriminatie en racisme moet niet beloond worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Abo cancelen wegens verandering van aanbod?
Dus omdat anderen content op een openbaar forum zetten vind jij dat dat niet zou mogen?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Abo niet verlengen. Discriminatie en racisme moet niet beloond worden.
Het gaat om wat de crew op de FP zet dacht ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus omdat anderen content op een openbaar forum zetten vind jij dat dat niet zou mogen?
Lekker censureren het hele internet, dat gaat je eigen vrijheden VAST ten goede komen.
Ik kom al tijden niet meer op de FP. Stelletje idioten daar, net zoals in NWS.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Abo niet verlengen. Discriminatie en racisme moet niet beloond worden.
Het maakt niet uit wie wat zegt. De content van FOK! wordt voor 99,9% gemaakt door de users. En dat is uiteindelijk waar je voor betaalt.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om wat de crew op de FP zet dacht ik.
Oh, ik ook niet, maar dat er nou eenmaal mensen zijn met andere, sterke, meningen, lijkt me juist de bedoeling van een forum oid.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom al tijden niet meer op de FP. Stelletje idioten daar, net zoals in NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |