Oeh, kan ik op tijd naar de sportschool omdat dat gebouw deze week niet vol zit met potentiële IS-leden.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Kak, schoolvakantie. Overal blagen
Ik zou deze week het zwembad niet alleen moeten delen met kleppende bejaarden die je gewoon in je gezicht trappen omdat ik blijkbaar altijd degene ben die moet zigzaggen, maar ook met de blagen van het recreatief zwemmen. Dan betaal je 4,50 om ballen, bejaarden en blagen te ontwijken. Nooit meer. Vind het doordeweeks al kut omdat het te druk is en ik geen normaal baantje kan trekkenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, kan ik op tijd naar de sportschool omdat dat gebouw deze week niet vol zit met potentiële IS-leden.
Voel me elke keer een pedo als we seks hebben nu ik met kind geschopt ben.quote:
En toch stop je er niet mee...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef Sinceria het volgende:
Voel me elke keer een pedo als we seks hebben nu ik met kind geschopt ben.
Voelt wel geil...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch stop je er niet mee...
Dat gevoel zal dus wel meevallen
Lekkere vent zoeken om je warm te houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Tis koud hier op kantoor.. juist de dag dat ik geen extra vest heb meegenomen
De hebben we hier niet echt op het werkquote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekkere vent zoeken om je warm te houden.
Andere baan zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De hebben we hier niet echt op het werk
Minder eisen stellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verkeerde prioriteiten gesteld dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja in die zin ben ik wel terug gegaan in lekkere dingen
Lesbisch worden en lekker wijf zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW, ben je wel wakker?quote:
Die zijn er hier helemaal nietquote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lesbisch worden en lekker wijf zoeken.
Lekkere lesbische wijven aannemen dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |