Oh, dat moet ze lekker zelf weten denk ik dan maar. Ze is er succesvol genoeg mee. Maar ook wel eens leuk om te zien dat het ook anders kan.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel meer. Het is zo typisch fok om extravagantie (is dat een woord?) te verafschuwen bijna
Zo jammer
Fixedquote:Op maandag 23 februari 2015 05:25 schreef Ygritte het volgende:
Mevr. Andrews is 79![]()
Goed geplastischchirurgeerd.
True.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, dat moet ze lekker zelf weten denk ik dan maar. Ze is er succesvol genoeg mee. Maar ook wel eens leuk om te zien dat het ook anders kan.
Buenas noches, que descanses.quote:
Dat is deze hele show natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 05:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is ook wel gemaakt, marketing product
Murphy, Vedder, Wally of Hitler?quote:
Eddie Vedderquote:Op maandag 23 februari 2015 05:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Murphy, Vedder, Wally of Hitler?
Wie is Eddie Hitler? Broertje van?quote:Op maandag 23 februari 2015 05:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Murphy, Vedder, Wally of Hitler?
geen idee wat je zegt maar ik ben wakkerquote:
Sowieso.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eddie Vedder
Die had ook Oscar moeten hebben voor beste filmmuziek
The Young Ones, nooit gezien?quote:Op maandag 23 februari 2015 05:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wie is Eddie Hitler? Broertje van?
JA.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eddie Vedder
Die had ook Oscar moeten hebben voor beste filmmuziek
Ik zei "goeie nacht, welterusten". Of letterlijk; "rust lekker uit", zoals men het hier zegt.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen idee wat je zegt maar ik ben wakker
Oooh snap! Tuurlijkquote:
gracias señorquote:Op maandag 23 februari 2015 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zei "goeie nacht, welterusten". Of letterlijk; "rust lekker uit", zoals men het hier zegt.
[quote:
TR gemachtquote:Op maandag 23 februari 2015 05:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[
Enige reden die ik kan bedenken is omdat ze er als een verlepte Bird`man' uitziet
quote:
Zenuwen denk, hij zweet zich ook kapotquote:
Het is nu wel bijna afgelopen verderquote:Op maandag 23 februari 2015 05:38 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik het nog af ga kijken....
ik was helemaal niet van plan om te kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 05:38 schreef Ygritte het volgende:
Jawel! We zijn er bijna.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:38 schreef Ygritte het volgende:
dus je kijkt ruim 3 uur en het laatste half uur sla je over?quote:Op maandag 23 februari 2015 05:38 schreef Ygritte het volgende:
Dat helpt ja. Hier geslapen van 20:30 tot 01:30.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:38 schreef Fok-it het volgende:
Oke volgend jaar ga ik van te voren wel slapen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |