Toen bestond er heul nog geen tv.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:46 schreef Grunge. het volgende:
Hé, deze ken ik van clips van Ashanti toen ik nog een tiener was.
Oprah is everywherequote:
Is het net zoiets als Searching for Sugar Man? Tegenvaller was dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond hem echt waanzinnig. Maar ja, niet iedereen is het ermee eens
Niet gezien. Maar kijk hem gewoon maar. Hij duurt ook niet zo langquote:Op maandag 23 februari 2015 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het net zoiets als Searching for Sugar Man? Tegenvaller was dat.
Ga ik soberso doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar kijk hem gewoon maar. Hij duurt ook niet zo lang
quote:Op maandag 23 februari 2015 04:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is al 100x in beeld geweest Joezi
Aniston bedoel je?quote:
Geen lekker wijf, wel een goeie actrice en stoere meid.quote:
Precies dat vind ik ook altijd. Wel een goed lijf trouwens.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen lekker wijf, wel een goeie actrice en stoere meid.
Lijkt op mijn zusje.
Ik vind het wel een lekker wijfquote:Op maandag 23 februari 2015 04:50 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt op mijn zusje.
Maar ze is al bezet en heul geen lesbo.quote:
Dat sowiesoquote:
Kijk die docu niet. Echt, wat een ongeinspireerde oninteressante bagger. Je wordt niks wijzer na die docu.quote:
Controlled opposition.quote:
Ben je lekker vrij morgen?quote:Op maandag 23 februari 2015 04:54 schreef Ygritte het volgende:
Oh, reclame! Hadden we nog niet gehad!
Kerntje van waarheidquote:Op maandag 23 februari 2015 04:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Controlled opposition.
Als het echt een klokkenluider was geweest die bloedgeheime documenten verspreidde, was is allang koudgemaakt (en zeker niet door de massamedia geinterviewd).
Toch wel na de laatste Oscar, toch? Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2015 04:55 schreef Ygritte het volgende:
Jups. Zo lekker slapen i.p.v. naar het werk
Over 1.5 uur geloof ikquote:Op maandag 23 februari 2015 04:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch wel na de laatste Oscar, toch? Wanneer is dat eigenlijk?
Half 7 zo om en nabij...quote:Op maandag 23 februari 2015 04:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch wel na de laatste Oscar, toch? Wanneer is dat eigenlijk?
Probeer deze eens... Prima beeld, maar wel iets vertraagd.quote:slecht beeld, maar loopt wel door, geen reclames
Exodus? Seriously? Dat is toch geen Oscar-film manquote:Op maandag 23 februari 2015 04:56 schreef El_Matador het volgende:
Kijk nu mijn lijst van 2014 door en ik mis Exodus: Gods vs Kings in de lijst met genomineerden.
Verder scoorden alleen Lego Movie, Sin City, Predestination en Grand Budapest Hotel 9.0+
much better, en mensen via tv hier lopen ook achterquote:Op maandag 23 februari 2015 04:57 schreef epias het volgende:
[..]
Probeer deze eens... Prima beeld, maar wel iets vertraagd.
Hey, die doet het wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:57 schreef epias het volgende:
[..]
Probeer deze eens... Prima beeld, maar wel iets vertraagd.
Qua beeld sowieso. En ik heb er goed van genoten.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Exodus? Seriously? Dat is toch geen Oscar-film man
quote:
lol best zelfde stijl als onze Fransquote:Op maandag 23 februari 2015 05:01 schreef Fok-it het volgende:
Oh never mind
Mijn tv loopt echt hard achter
Is Bluesdude al wakker?quote:Op maandag 23 februari 2015 05:01 schreef Joezi het volgende:
Iemand zin in een zwarte piet discussie?
... erg foute en ongepaste sneer van NPH vlak daarna over 'treason' ...quote:
Ja dacht dath ij John Legend bedoeldequote:Op maandag 23 februari 2015 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol best zelfde stijl als onze Frans
pics van je zusjequote:Op maandag 23 februari 2015 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt op mijn zusje.
Hehe, die ligt onder een berg saffraan, even geen pics dus.quote:
Ben Affleck kon er niet om lachen, stuk chagrijn ookquote:
Ik heb Heineken.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Heineken.
Maar schenk er eentje in en we drinken mee. Die andere nachtbrakers hier zijn toch allemaal Koos Werkeloos (sorry Fok-It).
quote:Op maandag 23 februari 2015 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Heineken.
Maar schenk er eentje in en we drinken mee. Die andere nachtbrakers hier zijn toch allemaal Koos Werkeloos (sorry Fok-It).
Joezi Wilders, origineel.quote:
Denk trouwens wel dat het oprecht is overigensquote:
Jij ook, na al die popcorn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |