idd, zelfs de presentratices proberen het niet eensquote:Op maandag 23 februari 2015 02:18 schreef Grunge. het volgende:
Tegen elke vrouw zeggen dat ze zo mooi gekleed is terwijl het zó tegenvalt dit jaar en vaak zelfs ronduit lelijk is.
Lady Gaga is tofquote:Op maandag 23 februari 2015 02:19 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit mag ik dan wel weer. Het is in ieder geval niet saai.
Moet toch een behoorlijke jurk hebben om die penis te verbergenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:19 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit mag ik dan wel weer. Het is in ieder geval niet saai.
Bijna elke aanbieder biedt het aan jaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
Is het ergens te zien op nederlands televsie?
www.nos.nl ?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
Is het ergens te zien op nederlands televsie?
Zo http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef glasshole het volgende:
Ja en dan nog iets, ik heb hier analoge tv dus ik zie niks live
Welke zender? Ik zit bij ziggo.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna elke aanbieder biedt het aan ja
999quote:
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:26 schreef Strani het volgende:
Het is aftellen mensen!!! Oh oh oh wat spannend!!
Dat ga ik niet halen denk ik. En dat laatste uur is sowieso meestal vrij saai met al die pauzes.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |