Dat is gewoon een act van Jennifer.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.
thnxquote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/
Zelf verplaats ik straks naar een televisie.
Nou ja die naaktfoto's zullen wel flink eraan bijgedragen hebben eigenlijk jaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je? Om die naaktfoto's of wat? Ik vind van niet eigenlijk. Ik vind haar wel een leuke 'mannenvrouw', nuchter en zo. Emma ook.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
"What an honor to stand here with the widow of the real American Sniper."
net toch ook al zoiets van "whats it like to be a woman" ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
Lekkere spoiler ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
Echt he gvd zegquote:
Die is vanavond gevonden met een overdosis in een hotel in Budapestquote:
twitter:halinareijn twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:56:37En ja aan de bar is het het leukst en tijdens de reclame blokken nemen stand ins met ongeveer dezelfde pakjes de plekken van de sterren in. reageer retweet
In de Director's Cut bereikte die boot gewoon veilig New York en dumpte die vrouw dat arme kereltje direct na aankomst.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Is gewoon een algemeen bekend verhaal. Bij The Titanic wist je ook al hoe die ging eindigen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In de Director's Cut bereikte die boot gewoon veilig New York en dumpte die vrouw dat arme kereltje direct na aankomst.
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zienquote:Op maandag 23 februari 2015 02:14 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb trouwens geen idee of American Sniper eindigt, of dat met zijn dood is. Ik weet wel hoe die ging want dat heb ik bij DWDD gehoord maar volgens mij komt-ie er niet in voor. Of anders dan het werkelijk gebeurde?
Hij heb een geweerquote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zien
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zien
Robin is de kuthoer van de avondquote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.
Ja, dat is ook het enige wat ik er van weet (dat ie dood is nu).quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |