Flinterdun qua verhaal vooral. Geen slechte film wat mij betreft, helemaal niet, maar een Oscar? Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:57 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Boyhood 0 oscars.
Echt een kutfilm.
Original Screenplay gaat hij echt wl winnenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:57 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Boyhood 0 oscars.
Echt een kutfilm.
Een van de weinige actrices die gewoon nog puur isquote:
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de weinige actrices die gewoon nog puur is
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef TheGloaming het volgende:
Heeft iemand een werkende livestream?
Ja maar Jennifer Lawrence is echt heel ordinairquote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.
Vind je? Om die naaktfoto's of wat? Ik vind van niet eigenlijk. Ik vind haar wel een leuke 'mannenvrouw', nuchter en zo. Emma ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Jennifer Lawrence is echt heel ordinair
Dat is gewoon een act van Jennifer.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, Jennifer Lawrence reageert ook altijd lekker vind ik. Als we het over die generatie hebben.
thnxquote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/
Zelf verplaats ik straks naar een televisie.
Nou ja die naaktfoto's zullen wel flink eraan bijgedragen hebben eigenlijk jaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind je? Om die naaktfoto's of wat? Ik vind van niet eigenlijk. Ik vind haar wel een leuke 'mannenvrouw', nuchter en zo. Emma ook.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
"What an honor to stand here with the widow of the real American Sniper."
net toch ook al zoiets van "whats it like to be a woman" ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
Lekkere spoiler ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef Grunge. het volgende:
Echt he gvd zegquote:
Die is vanavond gevonden met een overdosis in een hotel in Budapestquote:
twitter:halinareijn twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:56:37En ja aan de bar is het het leukst en tijdens de reclame blokken nemen stand ins met ongeveer dezelfde pakjes de plekken van de sterren in. reageer retweet
In de Director's Cut bereikte die boot gewoon veilig New York en dumpte die vrouw dat arme kereltje direct na aankomst.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Is gewoon een algemeen bekend verhaal. Bij The Titanic wist je ook al hoe die ging eindigen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In de Director's Cut bereikte die boot gewoon veilig New York en dumpte die vrouw dat arme kereltje direct na aankomst.
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zienquote:Op maandag 23 februari 2015 02:14 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb trouwens geen idee of American Sniper eindigt, of dat met zijn dood is. Ik weet wel hoe die ging want dat heb ik bij DWDD gehoord maar volgens mij komt-ie er niet in voor. Of anders dan het werkelijk gebeurde?
Hij heb een geweerquote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zien
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aub niet teveel spoileren ik moet deze film nog zien
Robin is de kuthoer van de avondquote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.
Ja, dat is ook het enige wat ik er van weet (dat ie dood is nu).quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik vertel niets. Ik wilde trouwens ook niet spoileren over zijn dood maar Robin deed dat. Of eigenlijk de widow. Want die was er.
idd, zelfs de presentratices proberen het niet eensquote:Op maandag 23 februari 2015 02:18 schreef Grunge. het volgende:
Tegen elke vrouw zeggen dat ze zo mooi gekleed is terwijl het zķ tegenvalt dit jaar en vaak zelfs ronduit lelijk is.
Lady Gaga is tofquote:Op maandag 23 februari 2015 02:19 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit mag ik dan wel weer. Het is in ieder geval niet saai.
Moet toch een behoorlijke jurk hebben om die penis te verbergenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:19 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit mag ik dan wel weer. Het is in ieder geval niet saai.
Bijna elke aanbieder biedt het aan jaquote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
Is het ergens te zien op nederlands televsie?
www.nos.nl ?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
Is het ergens te zien op nederlands televsie?
Zo http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef glasshole het volgende:
Ja en dan nog iets, ik heb hier analoge tv dus ik zie niks live
Welke zender? Ik zit bij ziggo.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna elke aanbieder biedt het aan ja
999quote:
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horenquote:Op maandag 23 februari 2015 02:26 schreef Strani het volgende:
Het is aftellen mensen!!! Oh oh oh wat spannend!!
Dat ga ik niet halen denk ik. En dat laatste uur is sowieso meestal vrij saai met al die pauzes.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horen
vrij in het begin altijd tochquote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture uitreiking is volgens mij altijd op het laatst pas. Dus die zul je rond 6 uur pas horen
Ja maar ja, dat zijn de leukste categorieën. Dan blijf ik wakker ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ga ik niet halen denk ik. En dat laatste uur is sowieso meestal vrij saai met al die pauzes.
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HET BEGINT HET BEGINT OMG OMG OMG
[..]
vrij in het begin altijd toch
Geen idee eigenlijk, leek me logischquote:Op maandag 23 februari 2015 02:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HET BEGINT HET BEGINT OMG OMG OMG
[..]
vrij in het begin altijd toch
Ik geloof supporting nogwat.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij starten ze over het algemeen niet met de saaiste categorieen toch?
Ah, ik ben niet de enigequote:Op maandag 23 februari 2015 02:33 schreef Grunge. het volgende:
Ennnnn van de stream gekickt. Verplaatsen naar de TV dan maar.
Ja, thuis heb ik ziggoquote:
http://www.ustream.tv/channel/paralizalwwequote:Op maandag 23 februari 2015 02:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben van mijn stream afgegooid en nu kan ik niet herconnecten. Wat is deze
waar ben je nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |