SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja gofferdegoffer.![]()
Ik zat niet op te letten.![]()
![]()
Is dat soms op Fok geopperd om een 'lul van de week' te kiezen?
Dat Mark daarom dat bordje heeft gemaakt? (of wie dan ook?)![]()
Heb jij dat ook? Ik heb net het gevoel of zij in het ruim van een oud schip slapen. Met al die bende lijkt het soms wel een piratenboot.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:51 schreef Kaleddi het volgende:
Sommigen zijn nog wakker in de scheeps kajuit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als het hier geopperd is en ze zouden naar ons luisteren, had dat bordje op Gio's nest gelegen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef Luna1956 het volgende:
Is dat soms op Fok geopperd om een 'lul van de week' te kiezen?
Dat Mark daarom dat bordje heeft gemaakt? (of wie dan ook?)![]()
Vers bloed komt eraan, en iemand gaat die graftyfusloods verlatenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu weer zin om te streamen, dankzij het stemmen.![]()
Ik heb er ook zin an![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef Kaleddi het volgende:
"Mark, mag ik vannacht bij je slapen? Ah ah ahhhhhhhh, please...."
[ afbeelding ]
![]()
zat ik ook aan te denken
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook? Ik heb net het gevoel of zij in het ruim van een oud schip slapen. Met al die bende lijkt het soms wel een piratenboot.Piratenboot, maar ook het achterhuis is al een paar keer in mijn gedachten op gekomen.
![]()
Maar dat durfde Mark denk ik niet. Bjorn is een gewillig slachtoffer.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het hier geopperd is en ze zouden naar ons luisteren, had dat bordje op Gio's nest gelegen.![]()
![]()
en aan wie denk je bij de naam evabquote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Piratenboot, maar ook het achterhuis is al een paar keer in mijn gedachten op gekomen.
![]()
![]()
Laupiequote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en aan wie denk je bij de naam evab![]()
![]()
Stemming in de loods is dinsdag, meestal rond 1 uur.quote:
Stemming voor paspoorthouders morgen de hele dag.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en aan wie denk je bij de naam evab![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Kaleddi het volgende:
Je zou maar naast Bjorn slapen en dat gewauwel steeds aan moeten horenbjorn is nog een grotere schijterd als mark,,,, nooit verwacht dat dat nog binnen kon komen
Jammer hoor!![]()
Nee hoor, ik vind Gio heel erg in zijn nadeel verandert maar er zijn mensen in de loods die ik nog véél erger vind.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het hier geopperd is en ze zouden naar ons luisteren, had dat bordje op Gio's nest gelegen.![]()
![]()
Zelfs Mark vindt hem een schijterdquote:Op zondag 22 februari 2015 23:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]bjorn is nog een grotere schijtert als mark,,,, nooit verwacht dat dat nog binnen kon komen
![]()
![]()
Mark wil een waterbed en dan samen met Gabri slapen.
Nicole: 2x stoten en dan 3x klaarkomen.![]()
Gabri denkt dat ze in slaap gaat vallen op de bank.
Mark: mag ik dan in je bed liggen, dan wacht ik op je. Kom je dan bovenop me liggen?![]()
Wat praat die gozer slaapverwekkend he? Eerlijk gezegd heb ik denk ik zolang als hij er in zit nog geen 5 minuten in totaal naar hem geluisterd. Het lukt me gewoon niet. Dwaal weg met mijn gedachten als hij praat.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Kaleddi het volgende:
Je zou maar naast Bjorn slapen en dat gewauwel steeds aan moeten horen![]()
Herken het. Er komt totaal niets binnen van wat hij zegt. Te slaapverwekkendquote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat praat die gozer slaapverwekkend he? Eerlijk gezegd heb ik denk ik zolang als hij er in zit nog geen 5 minuten naar hem geluisterd in totaal. Het lukt me gewoon niet. Dwaal weg met mijn gedachten als hij praat.![]()
![]()
mark is maar wat blij dat iemand hem daarin verslaatquote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zelfs Mark vindt hem een schijterd![]()
Volgens mij wil die Mark echt weg.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef 37metrijst het volgende:
Mark: mag ik dan in je bed liggen, dan wacht ik op je. Kom je dan bovenop me liggen?
Hij praat poep.![]()
Zei hij dat echt?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef 37metrijst het volgende:
Mark: mag ik dan in je bed liggen, dan wacht ik op je. Kom je dan bovenop me liggen?![]()
Ik heb het idee dat ze in de rij staan om weggestemd te wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens mij wil die Mark echt weg.
Hij praat poep.![]()
![]()
Dat is jammer, want hij zegt soms wel zinnige dingen. Hij is onduidelijk en langdradig.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat praat die gozer slaapverwekkend he? Eerlijk gezegd heb ik denk ik zolang als hij er in zit nog geen 5 minuten naar hem geluisterd in totaal. Het lukt me gewoon niet. Dwaal weg met mijn gedachten als hij praat.![]()
![]()
para gedrag valt me opquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij praat poep.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij praat poep.![]()
Let maar op. Mark gaat er uit.![]()
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.quote:![]()
Gisteren of eergisteren heb ik naar hem geluisterd toen hij het ergens serieus over had. Toen kon het mij heel even boeien. Heel even maar hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat is jammer, want hij zegt soms wel zinnige dingen. Hij is onduidelijk en langdradig.![]()
![]()
hahahaquote:
''ik word helemaal para brotherrrrrr''
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zou kunnen, maar volgens mij heeft hij het ondertussen veel te veel naar zijn zin en is hij onverwachts de publiekslieveling geworden natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.![]()
![]()
Dat zei hij dus ook op dat feest over die blonde, die op een gegeven moment met Col stond te praten. Hij corrigeerde Lau a, maar zei ondertussen hetzelfde als hij over Gabri zei daarnet.quote:![]()
Die momenten heeft hij vaker.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Raar he?
Zomaar ineens begint hij rare dingen te doen en zeggen.![]()
Hij hoopt dat er een lekker wijf binnenkomt. Dan vraagt hij zijn 24 uur aan, want hij kan er niet vanaf blijven.![]()
Misschien contract?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:01 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar volgens mij heeft hij het ondertussen veel te veel naar zijn zin en is hij onverwachts de publiekslieveling geworden natuurlijk.![]()
Nee. Het kwam me erg bekend voor. Hij zegt dit vaker, maar had het nog niet over Gabri gehoord. Wel over Lot.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Denk je dat ik dit soort onzin verzin?
![]()
![]()
![]()
Ik mis echt een Brian en een Huub daarquote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Geweldig was dat telefoontje hè, wat een sukkel!![]()
![]()
![]()
Dit is nieuw!!! Meneer de directeur ligt niet op z'n rug te ontvangen![]()
Oh laat maar, de toekan is 'm al aan het bestijgenTEAM BAKSTEEN![]()
Thuis heb ik nog 'n ansichtkaart...... van m'n Fadurrrrr. Hij heeft die tekts nooit onderquote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hahaha
''ik word helemaal para brotherrrrrr''
de knie gekregen![]()
![]()
![]()
Hou op met me hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.
TEAM BAKSTEEN![]()
Maar zelfs zijn familie bezoek was spannend, met die geflipte broer en maffia Mamaquote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klein en iel dat deze gozer is/was.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef puzziepie het volgende:
Filmpjes van vandaag in filmpjes topic![]()
![]()
Hij heeft ook gezegd, dat hij weg wil, als hij geen sex meer 'krijgt'. Dat zei hij een tijd terug.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Die momenten heeft hij vaker.![]()
Hij hoopt dat er een lekker wijf binnenkomt. Dan vraagt hij zijn 24 uur aan, want hij kan er niet vanaf blijven.
Alles wat hij nu zegt wijst daar op.![]()
Filmpjes van vandaag in filmpjes topic![]()
![]()
wie?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd, dat hij weg wil, als hij geen sex meer 'krijgt'. Dat zei hij een tijd terug.
Alles wat hij nu zegt wijst daar op.![]()
Is Col echt kwaad? Gaat Wilco haar nu troosten, door haar rug te aaien? Of in haar broek te graaien? Ha dat rijmt.![]()
Waarom kwaad? Zat bij Patje.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:05 schreef Luna1956 het volgende:
Is Col echt kwaad? Gaat Wilco haar nu troosten, door haar rug te aaien?![]()
Ze zou blij moeten zijn dat ik me zo opofferquote:Op maandag 23 februari 2015 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is ze kwaad omdat jij bij Patje zat?![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ze zou blij moeten zijn dat ik me zo opoffer![]()
![]()
Weet je nog dat moment helemaal in het begin, hoe zielig hij deed om dat geld te krijgen voor zijn moeder.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar zelfs zijn familie bezoek was spannend, met die geflipte broer en maffia Mama![]()
![]()
Geen moorden vandaag?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef formule het volgende:
Ik ben naar de echte Jannen op radio 1![]()
![]()
hahahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is ze kwaad omdat jij bij Patje zat?![]()
![]()
Ja, het was een walgelijk stelletje, die hele familiequote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Weet je nog dat moment helemaal in het begin, hoe zielig hij deed om dat geld te krijgen voor zijn moeder.![]()
![]()
Ik was nog aan het uitdokteren hoe het nou bij Wilco en Col zat. Beetje donker daar. Vandaar mijn late antwoord.quote:![]()
Weinig online kunnen volgen... maar filmpies wel kunnen bekijken.. (ontzettend bedankt filmmakers... kan niet vaak genoeg gezegd!!!!)![]()
![]()
![]()
Maar wat een ontzettende eindbaas is Chris.. werkt hard, schoffeert met gestrekt been, is eerlijk, schijt aan conventies, en bovenal een BAAS...![]()
![]()
![]()
![]()
*ik stem op steukneus morgen*
hahahahaaa... baas.... !
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik mis echt een Brian en een Huub daar![]()
Aub niet zeg. Ik ben 10 kilo aangekomen sinds Utopia begonnen is.quote:
Krijg elke keer trek als zij aan het eten slaan.![]()
Filmpjes van vandaag in filmpjes topictop puzziepie, ik geniet van je filmpjes
![]()
+1quote:Op maandag 23 februari 2015 00:09 schreef Straatverlichting het volgende:
Weinig online kunnen volgen... maar filmpies wel kunnen bekijken.. (ontzettend bedankt filmmakers... kan niet vaak genoeg gezegd!!!!)![]()
![]()
![]()
Maar wat een ontzettende eindbaas is Chris.. werkt hard, schoffeert met gestrekt been, is eerlijk, schijt aan conventies, en bovenal een BAAS...![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaaa... baas.... !
TEAM BAKSTEEN![]()
Mark gaat ff beatboxen.Jongens: morgen onbeperkt tyraps eten.
![]()
Nicole moet lachen en Col lijkt erg geïrriteerd.![]()
![]()
hij is de laatste paar dagen ontzettend aan het zuigen.. kort lontjequote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hahaha. Col is echt gepikeerd. Weet alleen niet op wie. Geloof niet op Wilco.
Die troost haar elke keer.![]()
Team Chrisquote:Op maandag 23 februari 2015 00:09 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaaa... baas.... !![]()
![]()
![]()
![]()
Utopiaan Eindbaas..![]()
![]()
Toen Ruud er nog in zat, verloor je nog wel eens je appetite. Maar met die stomme Luifel krijg je inderdaad wel vaak lekkere trekquote:Op maandag 23 februari 2015 00:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Aub niet zeg. Ik ben 10 kilo aangekomen sinds Utopia begonnen is.
Krijg elke keer trek als zij aan het eten slaan.![]()
![]()
doe alles hetzelfde als jijquote:Op maandag 23 februari 2015 00:09 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaaa... baas.... !![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:11 schreef formule het volgende:
[..]
Pak ik tussen neus en lippen even mee
Neus valt hier niet goed geloof ik![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef TillyB het volgende:
Mark heeft echt iets geslikt/gerookt..![]()
Ineens hoor ik het, lijkt stomdronken.
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:11 schreef TillyB het volgende:
Mark: jongens ik zal het verklappen, ik ben geen boekhouder, ik ben een womanizer![]()
![]()
![]()
![]()
en dan ga je voor de fles..
die je ontmaagd heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaa ik moet lachen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt. Heb eigenlijk savonds nooit trek in patat, maar door die luifel wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:11 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Toen Ruud er nog in zat, verloor je nog wel eens je appetite. Maar met die stomme Luifel krijg je inderdaad wel vaak lekkere trek![]()
![]()
Misschien is hij Bjorn aan het verleidenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef sjampoeh het volgende:
heeft hij drank ofzo ? jezelf grappig vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:11 schreef formule het volgende:
[..]
Pak ik tussen neus en lippen even mee
Neus valt hier niet goed geloof ik![]()
![]()
hahaha de grootste grap van Utopia 2.0quote:Op maandag 23 februari 2015 00:11 schreef TillyB het volgende:
Mark: jongens ik zal het verklappen, ik ben geen boekhouder, ik ben een womanizer![]()
![]()
net de frituur aan gehadquote:Op maandag 23 februari 2015 00:13 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt. Heb eigenlijk savonds nooit trek in patat, maar door die luifel wel.![]()
![]()
heb er gelukkig geen last van,,... ,mark die mijn eten maakt... ik bedank voor de eerquote:Op maandag 23 februari 2015 00:11 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Toen Ruud er nog in zat, verloor je nog wel eens je appetite. Maar met die stomme Luifel krijg je inderdaad wel vaak lekkere trek![]()
![]()
Heeft hij wel vaker. Van de week deed hij ook al zo idioot. Was hij Gabriella uit haar tent aan het lokken.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef sjampoeh het volgende:
heeft hij drank ofzo ? jezelf grappig vinden![]()
team chris ,,,,, ben ook lidquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja. TEAM CHRIS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer, dat hij zo weinig in beeld is geweest vanavond.
Weinig? Helemaal niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk juist geblowtquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef sjampoeh het volgende:
heeft hij drank ofzo ? jezelf grappig vinden
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en dan ga je voor de fles..
die je ontmaagd heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaa ik moet lachen![]()
![]()
Bjorn vertelt Nicole dat hij haar nog nooit heeft gehad in zijn droom
Mark heeft Nicole ook niet gehad in zijn droom
Bjorn stelt voor samen een duo droom over Nicole te houden
Maar Mark deelt niet
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:15 schreef TillyB het volgende:
Bjorn vertelt Nicole dat hij haar nog nooit heeft gehad in haar droom
Mark heeft Nicole ook niet gehad in zijn droom
Bjorn stelt voor samen een duo droom over Nicole te houden
Maar Mark deelt nietlosers
![]()
Ja, ik was het een beetje zat.quote:Eigenlijk nog wel, maar verheug me op de stemming. Ik hoop dat het een beetje laat is, want heb een belangrijk gesprek om 11.30 uur.
![]()
Mark moet een poepie laten.![]()
![]()
Wanneer dan? hij ligt daar al een eeuwigheid. Denk eerder, dat hij een fles drank onder zijn bed heeft dan.quote:![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
2,20 euro voor 60 stuks bij de Chinese Supermarkt in de markthalin 010? En lekker?
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
2,20 euro voor 60 stuks bij de Chinese Supermarkt in de markthal![]()
![]()
dinsdag pas hequote:Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja, ik was het een beetje zat.Eigenlijk nog wel, maar verheug me op de stemming. Ik hoop dat het een beetje laat is, want heb een belangrijk gesprek om 11.30 uur.
![]()
Mark moet een poepie laten.![]()
Ja. Lekker dan. Heb ik nu toch niets aan?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
2,20 euro voor 60 stuks bij de Chinese Supermarkt in de markthal![]()
![]()
Regie haal het geluid maar van Colly weg en terug op Mark, we verstaan dat mormel toch niet
TEAM BAKSTEEN![]()
Dus toch? Daarom was ze net pist off.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral omdat hij Collie zo irriteert![]()
Col doet een soort geheimtaal met Wilco, maar hij snapt het niet. Col: dat zou slim zijn, maar ik ben een vrouw van mijn woord, dus je weet wat ik doe. Wilco: ik wil Ivan uit de gevarenzone hebben. Col: ja. Fluisterend: misschien op Lautje? Col: ja.
![]()
![]()
![]()
hmmm ja geen idee en blowtje rook je zo op tochquote:Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wanneer dan? hij ligt daar al een eeuwigheid. Denk eerder, dat hij een fles drank onder zijn bed heeft dan.![]()
volgens mij is ie gewoon alles zat.. en zwaar cynisch en lam (moe)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ben de beroerdste niet, wil wel uitdelenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:18 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja. Lekker dan. Heb ik nu toch niets aan?![]()
![]()
![]()
Kan hoor. Kom er gezellig bij. Af en toe even zwaaien en Chris zijn naam noemen.quote:![]()
![]()
Dan wordt je erelid![]()
![]()
bjorn: wilco, wilco ben je wakker
wilco: wat motten jullie homo's nou, ga elkaar dekken man, pak een pot vaseline
col: mot je de mijne ff lenen?TEAM BAKSTEEN![]()
oehhh lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ben de beroerdste niet, wil wel uitdelen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Willy gaat op LauB stemmen?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef 37metrijst het volgende:
Col doet een soort geheimtaal met Wilco, maar hij snapt het niet. Col: dat zou slim zijn, maar ik ben een vrouw van mijn woord, dus je weet wat ik doe. Wilco: ik wil Ivan uit de gevarenzone hebben. Col: ja. Fluisterend: misschien op Lautje? Col: ja.
![]()
TEAM BAKSTEEN![]()
hahahaha. Dit is echt erg. Kwijl kwijl.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ben de beroerdste niet, wil wel uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Zoek wel een zak chips op. Die heb ik nog wel.![]()
ja vooral nu JUDAS-MARK die shit heeft vertelt aan lauquote:Op maandag 23 februari 2015 00:20 schreef Ydds het volgende:
Wilco wilt Laura bewerken,maar Col zeg dat dat niet gaat lukken,Laura blijft bij Ivan.
homo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee, hij zei Lautje, dus Laura A.quote:![]()
En nu versta ik het niet meer.Hoor wel de naam Chris vallen.
![]()
hij zei laura geen lautje,,,, weet dus niet of het a of b isquote:Op maandag 23 februari 2015 00:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, hij zei Lautje, dus Laura A.![]()
En nu versta ik het niet meer.Hoor wel de naam Chris vallen.
![]()
Ik hoorde echt Lautjequote:Op maandag 23 februari 2015 00:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei laura geen lautje,,,, weet dus niet of het a of b isEn nu gaat het over Joey.
![]()
binnen 1 week van 2000 naar 5000-.. gaat goedquote:Op maandag 23 februari 2015 00:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Filmpje van Centraal aant kijken, 5000 in de min!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb mijn koptelefoon keihard staan, maar ik versta niets.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik hoorde echt LautjeEn nu gaat het over Joey.
![]()
nee echt ik zweer het hij zei lauraquote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik hoorde echt LautjeEn nu gaat het over Joey.
![]()
Ivan?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef lorrie03 het volgende:
wilco heeft het er over dat er 2 vol op joey gaan chris en .... ????![]()
Maar welke Laura dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee echt ik zweer het hij zei laura![]()
O das een goeie.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef Ydds het volgende:
Anders stemmen wij volop op Joey,samen met chris zegt Wico.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef Ydds het volgende:
Anders stemmen wij volop op Joey,samen met chris zegt Wico.![]()
![]()
Okquote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee echt ik zweer het hij zei laura![]()
![]()
whutt? ik val er net weer in ... het gefluister tussen Wil en Colquote:
zei Wilco dat?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
col: je moet kijken wie je echt absoluut niet door wil laten gaan,
Wilco: ivan gaat vol op gio. Ivan moet uit de wind blijven, daarom ga ik niet fanatiek in op gio in het centraal![]()
Col: je moet eigenlijk niet manipuleren, want dat gaat altijd fout. Wilco: Ivan stemt vol op Gio. Col: zal hij niet op LauraB ? gaan? Wilco: nee, daarom ging hij zo fanatiek op Gio in. Hij heeft het me verteld. Col: dan is mijn gevoel toch goed.![]()
lamlulquote:Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef lorrie03 het volgende:
Wilco: ivan gaat vol op gio. Ivan moet uit de wind blijven, daarom ga ik niet fanatiek in op gio in het centraal![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef lorrie03 het volgende:
Ik versta echt andere dingen dan jij.
![]()
![]()
tuurlijk..achteraf zat ze weer goedquote:Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef 37metrijst het volgende:
Col: je moet eigenlijk niet manipuleren, want dat gaat altijd fout. Wilco: Ivan stemt vol op Gio. Col: zal hij niet op LauraB ? gaan? Wilco: nee, daarom ging hij zo fanatiek op Gio in. Hij heeft het me verteld. Col: dan is mijn gevoel toch goed.![]()
wilco: dan wordt het dus ivan, gi en patrick,,,,
collie: patrick gaat er niet uit
Wilco: ik wil niet dat ivan er uitgaat
Collie: dat kan jij niet regelen![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
Ik versta echt andere dingen dan jij.
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Wilco wil niet dat Ivan er uit gaatwilco moet op gio stemmen of gnoom, maar ja met wat v argument
![]()
Patrick gaat er niet uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:27 schreef lorrie03 het volgende:
wilco: dan wordt het dus ivan, gi en patrick,,,,
collie: patrick gaat er niet uit
Wilco: ik wil niet dat ivan er uitgaat
Collie: dat kan jij niet regelen![]()
hoe dat nou weer danMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef Ydds het volgende:
Col...maakt helemaal niks uit wat we stemmen joh,dat weten we toch.![]()
![]()
Die doet een Ruudje. Febo lievelingetje denk ik zo. (voor zolang het duurt.)quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Patrick gaat er niet uit?![]()
hoe dat nou weer dan![]()
Hij had er ook over om vol op Joey te stemmen, net als Chris.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]wilco moet op gio stemmen of gnoom, maar ja met wat v argument
![]()
![]()
Die wil ik wel eens op dat bankje zien zitten. Droplul.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij had er ook over om vol op Joey te stemmen, net als Chris.![]()
![]()
die breekt vanzelf wel na het familiebezoekquote:
mark my words'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wordt een aardig slagveld dinsdag als ik de commentaren hier geloof...opgeteld.. Joey, Gio, Col, Pat en Wilco op t bankie..
En losse flodders Bjojn, Gaby en Gabrie niet...
Publieksstem voor Ivan, Pat en Gaby
zou wel een mooie actie zijn voor die matennaaier![]()
chris/wico/ 6- joey
nicole pat ?
gio ?
gnooom ?
lauw 3 ivan
laub 3 ivan zeker ? of chris![]()
Denk, dat dat de bedoeling is van dit gesprekje.quote:
Ze hebben het niet over Mark en ik denk juist, dat die er uit gaat.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
die breekt vanzelf wel na het familiebezoek
mark my wordsouders waren trots
![]()
![]()
Als ze op hem zou stemmen, zou het zijn zodat hij met zijn vrienden op vakantie kan en zijn studie kan afmaken. Zij zou toch een heftig statement gaan maken?quote:![]()
![]()
je weet ook niet of pat en Gio dat echt gaan doenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Ydds het volgende:
Ze hebben nog steeds niet door dat pat en Gio op mark gaan he?dat verwachten ze echt niet.
dus het maakt niets uitMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wilco wil dat hij en collie mee gaan stemmen met ivan op gio, om ivan uit de wind te houden. Dat zouden dan 9 stemmen zijn, Collie geeft aan dat ze dan maar 1 reden heeft om op gio te kunnen stemmen en dat is zodat hij zijn studie kan afmaken![]()
Publieksstemmen voor LauB, Gio en Naomi.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Straatverlichting het volgende:
Wordt een aardig slagveld dinsdag als ik de commentaren hier geloof...opgeteld.. Joey, Gio, Col, Pat en Wilco op t bankie..
De rest zou kunnen.
![]()
![]()
ik reken het goedquote:Op maandag 23 februari 2015 00:32 schreef lorrie03 het volgende:
wilco wil dat hij en collie mee gaan stemmen met ivan op gio, om ivan uit de wind te houden. Dat zouden dan 9 stemmen zijn, Collie geeft aan dat ze dan maar 1 reden heeft om op gio te kunnen stemmen en dat is zodat hij zijn studie kan afmaken![]()
![]()
ivan krijgt geen publieksstemquote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Straatverlichting het volgende:
en gaby ook niet. laura's en gio maken een grotere kans.
TEAM TAFEL![]()
heftig he?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:32 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Als ze op hem zou stemmen, zou het zijn zodat hij met zijn vrienden op vakantie kan en zijn studie kan afmaken. Zij zou toch een heftig statement gaan maken?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van wie zou Mark stemmen moeten krijgen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Denk, dat dat de bedoeling is van dit gesprekje.
Ze hebben het niet over Mark en ik denk juist, dat die er uit gaat.![]()
Col zei net nog, dat het niets uit maakte wat ze stemden. Alsof ze geen invloed uit konden oefenen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Publieksstemmen voor LauB, Gio en Naomi.De rest zou kunnen.
![]()
Ik denk eerder dat die 2 op Bjorn gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je weet ook niet of pat en Gio dat echt gaan doen
dus het maakt niets uit![]()
![]()
Nagnomie heeft een te lekkere kont voor de helft van de kijkers...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Publieksstemmen voor LauB, Gio en Naomi.De rest zou kunnen.
![]()
Ik deel die mening... helaas...
Gio en Pat. Pat ging vol op Mark. Waar dat vandaan komt, snap ik dus niet? Ook niet van Gio.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Van wie zou Mark stemmen moeten krijgen dan?![]()
Gio en Pat, maar ik moet het nog maar zienquote:Op maandag 23 februari 2015 00:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Van wie zou Mark stemmen moeten krijgen dan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij had er ook over om vol op Joey te stemmen, net als Chris.maar later werd het hem duidelijk dat hij en col op gio moeten stemmen om ivan uit de wind te houden
![]()
iddquote:Op maandag 23 februari 2015 00:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die wil ik wel eens op dat bankje zien zitten. Droplul.![]()
Nee joh,... verloren stemmen Bjorn is redelijk nieuwquote:Op maandag 23 februari 2015 00:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die 2 op Bjorn gaan.
Mark Ivan denk ikMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We gaan t zien... ik persoonlijk heb nix met barbaren..quote:Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan krijgt geen publieksstemen gaby ook niet. laura's en gio maken een grotere kans.
Maak een foto van die dikke reet, hang hem boven je bed en geef haar je stem.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nagnomie heeft een te lekkere kont voor de helft van de kijkers...![]()
Ik deel die mening... helaas...![]()
![]()
we verwachten zoveel van de stemming
maar 9 van 10 x worden we teleurgesteld..![]()
![]()
![]()
![]()
o hun eigen hachje te redden wellichtquote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Gio en Pat. Pat ging vol op Mark. Waar dat vandaan komt, snap ik dus niet? Ook niet van Gio.![]()
heeft zij een dikke reet dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Maak een foto van die dikke reet, hang hem boven je bed en geef haar je stem.* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is ze knap dan ? is regen nat ?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
heeft zij een dikke reet dan?![]()
![]()
Het gaat ook om de exits.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
heeft zij een dikke reet dan?en worstenbenen
![]()
![]()
Je moet dat koppie dr ff afknippen (geen Is style).... ik vind t een mooie vrouw.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ok, dus zonder hoofd, billen en benen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je moet dat koppie dr ff afknippen (geen Is style).... ik vind t een mooie vrouw.Succes.
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ok, dus zonder hoofd, billen en benen.Succes.
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ok, dus zonder hoofd, billen en benen.Succes.
![]()
met vrouwen over vrouwen praten............
ze lijkt mooi..maar zonder make-upquote:Op maandag 23 februari 2015 00:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je moet dat koppie dr ff afknippen (geen Is style).... ik vind t een mooie vrouw.flaporen, breed, x benen, vreselijke irritante stem, gehinnik en dom .. zit niks in.. helaas
![]()
Heb wel alles opgenomen vanaf 2100 uur, maar het geluid was heel slecht het laatste uur ....quote:Op maandag 23 februari 2015 00:40 schreef puzziepie het volgende:
Balen : ik heb maar een klein gedeelte op kunnen nemen.![]()
0.23uur Collie & Wilco fluisteren over hoe Ivan van de bank te houden
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik bedoelde dat gefluister van net tussen Col en Wilquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb wel alles opgenomen vanaf 2100 uur, maar het geluid was heel slecht het laatste uur ....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]![]()
met vrouwen over vrouwen praten............![]()
ik vind nicole mooier..
![]()
oef.. arme duitse streamertsquote:Op maandag 23 februari 2015 00:41 schreef Kaleddi het volgende:
De Duitse pioniers![]()
http://www.newtopia.de/home
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]![]()
met vrouwen over vrouwen puberk*tjes praten............![]()
![]()
![]()
Is het een mooie vrouw? (mooi is de buitenkant schat...)quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze lijkt mooi..maar zonder make-upflaporen, breed, x benen, vreselijke irritante stem, gehinnik en dom .. zit niks in.. helaas
Die flaporen worden vast wijzer door de jaren heen..* Contra principia negantem disputari non potest *
Maar wel lieve koetjesquote:Op maandag 23 februari 2015 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
oef.. arme duitse streamerts
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
groter ja dat is zekerquote:Op maandag 23 februari 2015 00:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is het een mooie vrouw? (mooi is de buitenkant schat...)
Die flaporen worden vast wijzer door de jaren heen..
oke maar haar innerlijk maakt haar dubbel zo lelijk. Niet dat ik de knapste ben,maar ben wel liefquote:Op maandag 23 februari 2015 00:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is het een mooie vrouw? (mooi is de buitenkant schat...)
Die flaporen worden vast wijzer door de jaren heen..![]()
![]()
auw... nog vrouwen van 30 + aanwezig....quote:
de duitse bjornquote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar wel lieve koetjes![]()
[ afbeelding ]
TEAM BAKSTEEN![]()
Dan meld ik me bij jou... lief is het nieuwe knap... ik dm je...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke maar haar innerlijk maakt haar dubbel zo lelijk. Niet dat ik de knapste ben,maar ben wel lief
Doet geen zeer hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
auw... nog vrouwen van 30 + aanwezig....![]()
![]()
gezegend door zijn leuke oudersquote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef TillyB het volgende:
wacht ff hoor.. een ouwe vent met zo'n kop die ook nog es POLITIKWISSENSCHAFTLER is en dan heet je CANDY????????
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij jou... lief is het nieuwe knap... ik dm je...![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef TillyB het volgende:
wacht ff hoor.. een ouwe vent met zo'n kop die ook nog es POLITIKWISSENSCHAFTLER is en dan heet je CANDY????????
[ afbeelding ]
*edit
of zou het... dit is toch geen vr.. nee.. HUH.. dit is toch geen vrouw?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
maby omgebouwd, of er mee bezig ?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
*edit
of zou het... dit is toch geen vr.. nee.. HUH.. dit is toch geen vrouw?????![]()
![]()
![]()
dat kan ik me niet voorstellen met zo'n naamquote:Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of hij heeft het trucje overgenomen van bil uhh marjet
Ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 00:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb m'n paspoort al voor de Duitse![]()
![]()
Hij is iig niet voor de poesquote:Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maby omgebouwd, of er mee bezig ?![]()
En ook nog zwervert!TEAM BAKSTEEN![]()
Matthijs:Leugentje om bestwil of altijd eerlijk?
"Ik lieg niet. Ik ben net als Chris, het hart op de tong. Ik zal iemand altijd in zijn gezicht zeggen wat ik van hem of haar vindt. Voor een project of plan van mijzelf zou ik wel lobbyen, maar dit doe ik dan ook op een eerlijke manier."![]()
hippie en vredelievend..quote:Op maandag 23 februari 2015 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is iig niet voor de poes![]()
[ afbeelding ]
En ook nog zwervert!
niet zoals rienck
hopen dat het zo is..quote:Op maandag 23 februari 2015 00:54 schreef sjampoeh het volgende:
Matthijs:Leugentje om bestwil of altijd eerlijk?
"Ik lieg niet. Ik ben net als Chris, het hart op de tong. Ik zal iemand altijd in zijn gezicht zeggen wat ik van hem of haar vindt. Voor een project of plan van mijzelf zou ik wel lobbyen, maar dit doe ik dan ook op een eerlijke manier."
die kwaliteit word snel de kop ingedrukt daar
overlopersquote:Op maandag 23 februari 2015 00:55 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En backup voor als het hier weer eens saai is![]()
![]()
die in duitsland tv afleveringen gaan een uur duren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
True.. ich auchquote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Moet hoognodig weer eens mijn Duits ophalen
![]()
![]()
Heb vorigjaar nog Selebrity BB gevolgt, was ook heel leuk....quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Moet hoognodig weer eens mijn Duits ophalen
![]()
![]()
Jpg-plaatjes van het internet jatten voor het "magazine"Net zegt Patrick, dat alles wat op internet staat vrij is.....Patrick is echt een professional
![]()
Leipe shit ouwe![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij jou... lief is het nieuwe knap... ik dm je...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanaf hoe laat kunnen we stemmen? Het is in principe al maandagMijn eerste keer stemmen and it feels gooooooood. Toekan ik hoop dat ie hard aankomt
TEAM BAKSTEEN![]()
Doet haar helemaal niks hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef TillyB het volgende:
Vanaf hoe laat kunnen we stemmen? Het is in principe al maandagMijn eerste keer stemmen and it feels gooooooood. Toekan ik hoop dat ie hard aankomt
![]()
![]()
Morgen ochtend kunnen we stemmenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef TillyB het volgende:
gretige Tilly![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik dacht vanaf 9 uur dat we weer kunnen stemmenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef TillyB het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vind het jammer, dat stemmen van de streamers/elite geen 1-2-3 plaatsen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen ochtend kunnen we stemmen
gretige Tilly
Leipe shit ouwe
Forum Opties Forumhop: Hop naar: