quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en aan wie denk je bij de naam evab
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Kaleddi het volgende:
Je zou maar naast Bjorn slapen en dat gewauwel steeds aan moeten horen
Nee hoor, ik vind Gio heel erg in zijn nadeel verandert maar er zijn mensen in de loods die ik nog véél erger vind.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het hier geopperd is en ze zouden naar ons luisteren, had dat bordje op Gio's nest gelegen.
Zelfs Mark vindt hem een schijterdquote:Op zondag 22 februari 2015 23:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]bjorn is nog een grotere schijtert als mark,,,, nooit verwacht dat dat nog binnen kon komen
Wat praat die gozer slaapverwekkend he? Eerlijk gezegd heb ik denk ik zolang als hij er in zit nog geen 5 minuten in totaal naar hem geluisterd. Het lukt me gewoon niet. Dwaal weg met mijn gedachten als hij praat.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Kaleddi het volgende:
Je zou maar naast Bjorn slapen en dat gewauwel steeds aan moeten horen
Herken het. Er komt totaal niets binnen van wat hij zegt. Te slaapverwekkendquote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat praat die gozer slaapverwekkend he? Eerlijk gezegd heb ik denk ik zolang als hij er in zit nog geen 5 minuten naar hem geluisterd in totaal. Het lukt me gewoon niet. Dwaal weg met mijn gedachten als hij praat.
mark is maar wat blij dat iemand hem daarin verslaatquote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zelfs Mark vindt hem een schijterd
Volgens mij wil die Mark echt weg.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef 37metrijst het volgende:
Mark wil een waterbed en dan samen met Gabri slapen.
Nicole: 2x stoten en dan 3x klaarkomen.![]()
Gabri denkt dat ze in slaap gaat vallen op de bank.
Mark: mag ik dan in je bed liggen, dan wacht ik op je. Kom je dan bovenop me liggen?
Zei hij dat echt?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef 37metrijst het volgende:
Mark wil een waterbed en dan samen met Gabri slapen.
Nicole: 2x stoten en dan 3x klaarkomen.![]()
Gabri denkt dat ze in slaap gaat vallen op de bank.
Mark: mag ik dan in je bed liggen, dan wacht ik op je. Kom je dan bovenop me liggen?
Ik heb het idee dat ze in de rij staan om weggestemd te wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens mij wil die Mark echt weg.
Hij praat poep.
Dat is jammer, want hij zegt soms wel zinnige dingen. Hij is onduidelijk en langdradig.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat praat die gozer slaapverwekkend he? Eerlijk gezegd heb ik denk ik zolang als hij er in zit nog geen 5 minuten naar hem geluisterd in totaal. Het lukt me gewoon niet. Dwaal weg met mijn gedachten als hij praat.
para gedrag valt me opquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij praat poep.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij praat poep.
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.quote:
Gisteren of eergisteren heb ik naar hem geluisterd toen hij het ergens serieus over had. Toen kon het mij heel even boeien. Heel even maar hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat is jammer, want hij zegt soms wel zinnige dingen. Hij is onduidelijk en langdradig.
hahahaquote:
Zou kunnen, maar volgens mij heeft hij het ondertussen veel te veel naar zijn zin en is hij onverwachts de publiekslieveling geworden natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds Chris, omdat hij al verschillende malen gezegd heeft dat hij tot 1 maart zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |