Ben de beroerdste niet, wil wel uitdelenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:18 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja. Lekker dan. Heb ik nu toch niets aan?
Kan hoor. Kom er gezellig bij. Af en toe even zwaaien en Chris zijn naam noemen.quote:
oehhh lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ben de beroerdste niet, wil wel uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Willy gaat op LauB stemmen?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef 37metrijst het volgende:
Col doet een soort geheimtaal met Wilco, maar hij snapt het niet. Col: dat zou slim zijn, maar ik ben een vrouw van mijn woord, dus je weet wat ik doe. Wilco: ik wil Ivan uit de gevarenzone hebben. Col: ja. Fluisterend: misschien op Lautje? Col: ja.
![]()
hahahaha. Dit is echt erg. Kwijl kwijl.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ben de beroerdste niet, wil wel uitdelen![]()
[ afbeelding ]
ja vooral nu JUDAS-MARK die shit heeft vertelt aan lauquote:Op maandag 23 februari 2015 00:20 schreef Ydds het volgende:
Wilco wilt Laura bewerken,maar Col zeg dat dat niet gaat lukken,Laura blijft bij Ivan.
Nee, hij zei Lautje, dus Laura A.quote:
hij zei laura geen lautje,,,, weet dus niet of het a of b isquote:Op maandag 23 februari 2015 00:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, hij zei Lautje, dus Laura A.![]()
En nu versta ik het niet meer.Hoor wel de naam Chris vallen.
Ik hoorde echt Lautjequote:Op maandag 23 februari 2015 00:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij zei laura geen lautje,,,, weet dus niet of het a of b is
binnen 1 week van 2000 naar 5000-.. gaat goedquote:Op maandag 23 februari 2015 00:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Filmpje van Centraal aant kijken, 5000 in de min!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb mijn koptelefoon keihard staan, maar ik versta niets.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik hoorde echt LautjeEn nu gaat het over Joey.
nee echt ik zweer het hij zei lauraquote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik hoorde echt LautjeEn nu gaat het over Joey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |