Ze zou blij moeten zijn dat ik me zo opofferquote:Op maandag 23 februari 2015 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is ze kwaad omdat jij bij Patje zat?
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ze zou blij moeten zijn dat ik me zo opoffer
Weet je nog dat moment helemaal in het begin, hoe zielig hij deed om dat geld te krijgen voor zijn moeder.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar zelfs zijn familie bezoek was spannend, met die geflipte broer en maffia Mama
Geen moorden vandaag?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef formule het volgende:
Ik ben naar de echte Jannen op radio 1
hahahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is ze kwaad omdat jij bij Patje zat?
Ja, het was een walgelijk stelletje, die hele familiequote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Weet je nog dat moment helemaal in het begin, hoe zielig hij deed om dat geld te krijgen voor zijn moeder.
Ik was nog aan het uitdokteren hoe het nou bij Wilco en Col zat. Beetje donker daar. Vandaar mijn late antwoord.quote:
ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik mis echt een Brian en een Huub daar
Aub niet zeg. Ik ben 10 kilo aangekomen sinds Utopia begonnen is.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef puzziepie het volgende:
Filmpjes van vandaag in filmpjes topic
+1quote:Op maandag 23 februari 2015 00:09 schreef Straatverlichting het volgende:
Weinig online kunnen volgen... maar filmpies wel kunnen bekijken.. (ontzettend bedankt filmmakers... kan niet vaak genoeg gezegd!!!!)![]()
![]()
![]()
Maar wat een ontzettende eindbaas is Chris.. werkt hard, schoffeert met gestrekt been, is eerlijk, schijt aan conventies, en bovenal een BAAS...![]()
![]()
![]()
![]()
*ik stem op steukneus morgen*
hahahahaaa... baas.... !
hij is de laatste paar dagen ontzettend aan het zuigen.. kort lontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |