In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:03 schreef Coco98 het volgende:
Dit kan toch niet, pratende kut:
[ afbeelding ]
Schandequote:
Hele avond verpestquote:Op zondag 22 februari 2015 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he
Zit ik me godverdomme de hele tijd op een nieuwe TT te verheugen.
Louisquote:Op zondag 22 februari 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
waarom ze Blind gekocht hebben is mij nog steeds een raadsel
Wat ben jij dom.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
mensen denken opeens dat je elke wedstrijd wint als je coach bent van Manchester United![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knappe jongen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
waarom ze Blind gekocht hebben is mij nog steeds een raadsel
Heb mijn broekje nu al uitquote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens dinsdag is er City-Barca
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Uh, okéquote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja laten we welles/nietes doen.!!
broekje gaat helemaal uitquote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niettes!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja laten we welles/nietes doen.!!
Wie is dat (serieus)quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Of iemand een ban heeft of niet is openbare informatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse tussenstand.
+ Bans worden niet besproken.
Humberto tanquote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie is dat (serieus).!!!
Net een baviaan die bewegingen.
Jij hebt echt goede smaak in clubs. Behalve in NL dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
broekje gaat helemaal uit
#WEGMETBARCA
#PUTABARCA
Nee.quote:
Wij zijn aan elkaar gewaagd hier in Nederland.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt echt goede smaak in clubs. Behalve in NL dan.
Toen was ie al versleten.quote:
Gokverslaving.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Nilis is kapot gegaan aan de drugs toch?
ik nietquote:Op zondag 22 februari 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk alle jongetjes van boven de rivieren mad zijn
Donequote:Op zondag 22 februari 2015 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Guus, jij moet je broekje ook naar beneden doen
Omdat ze zich aftrekken op Johan.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
jelly?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom van boven de rivieren en ik ben niet mad
niet mad
Hier ga ik wakker van liggen. Kippenvel.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Die man was zo extreem, extreem goed. Ik pink een traantje weg.
Zo'n speler krijgen we nooit meer. Nooit. Meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Die man was zo extreem, extreem goed. Ik pink een traantje weg.
quote:
Niet zomaar geblesseerd was datquote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja het is jammer dat hij zo geblesseerd raakte toen in Engeland
Jullie hebben de Messi van de maandagavond.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n speler krijgen we nooit meer. Nooit. Meer.
trolololololoquote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Leuke speler voor PSV, maar daarna natuurlijk nooit meer wat bereikt.
Net riep je ook zoiets, toen moest ook niemand lachen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Narsingh?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jullie hebben de Messi van de maandagavond.
Wanneer zijn de oscars danquote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee wij gaan debatteren over de oscars.
Wanneer zijn de oscars?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee wij gaan debatteren over de oscars.
Leuk is dat altijd als iemand zo onbegrepen is dat hij zijn grap moet herhalen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
er lacht niemand en laten we dat ook zo houdenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
Ik niet fuck die shitquote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik voorjaarsvakantie heb..
Wie blijft zometeen op voor de oscars?
Nee, zo veel boeit het me nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
bij Anderlecht deed hij toch wel goed?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Nilis best een goede voetballer hoor, maar in het buitenland is hij wel hopeloos mislukt natuurlijk dat valt niet te ontkennen.
Toen moest ie jankenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie kreeg zijn eerste kicksen van De Kromme.
De rest is puur geschiedenis.
Morgen gewoon downloaden en dan de niet boeiende awards skippen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet zeker wat Davy en GGMM vinden van Neil Patrick Harris.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:13 schreef Coco98 het volgende:
De live-uitzending van de Academy Awards 2015 – zoals het Oscargala eigenlijk heet – vindt vannacht plaats van 02.30 tot 06.30 uur plaats. De gastheer dit jaar is Neil Patrick Harris, bekend van ‘How I met your mother’ en recent de film Gone Girl (hij is niet genomineerd). De meeste televisieaanbieders zenden het evenement uit op hun evenementenkanaal (bijvoorbeeld UPC kanaal 15, Ziggo kanaal 999 en KPN/Telfort kanaal 241).
Ikquote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef KingRoland het volgende:
Laat die jongen toch zijn emoties tonenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig huilt hij heel mannelijk.
Hopeloos mislukt??? Ging van Anderlecht naar PSV. Zowel bij Anderlecht als PSV het meer dan uitstekend gedaan. Ging toen naar Aston Villa en raakte daar zwaar geblesseerd, en besloot daarom een punt te zetten achter zijn loopbaan. Kwam slechts tot drie duels voor Aston Villa, waarin hij een keer scoorde.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Nilis best een goede voetballer hoor, maar in het buitenland is hij wel hopeloos mislukt natuurlijk dat valt niet te ontkennen.
Wow, het duurde even maar er hapt toch nog iemandquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hopeloos mislukt??? Ging van Anderlecht naar PSV. Zowel bij Anderlecht als PSV het meer dan uitstekend gedaan. Ging toen naar Aston Villa en raakte daar zwaar geblesseerd, en besloot daarom een punt te zetten achter zijn loopbaan. Kwam slechts tot drie duels voor Aston Villa, waarin hij een keer scoorde.
Dus hoe kom je erbij dat hij hopeloos mislukt is?
Luc Nilis is een heldquote:Op maandag 23 februari 2015 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, het duurde even maar er hapt toch nog iemand
twitter:robvandepas twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:34:38Mooie tafel vanavond bij #studiovoetbal met @jackvangelder @Yomuld @vandenbrom1966 JJ van Gangelen en Co Adriaanse. #psvaja en @AZAlkmaar reageer retweet
nee dat konden we wel weer zien tegen Zenitquote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef Downwards het volgende:
En, denk jij dat Depay al het niveau heeft van Hazard?![]()
VAN ONZE BELASTINGCENTENquote:Op zondag 1 maart 2015 22:17 schreef Evertjan het volgende:
in de tvgids staat dat SV om 22.15 zou beginnen het is nu al 22.17!!!!
Sjek zei in de 7uur-show dat het rond de klok van 22:20 zou zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 22:17 schreef Evertjan het volgende:
in de tvgids staat dat SV om 22.15 zou beginnen het is nu al 22.17!!!!
dan had hij dat ook in de tvgids kunnen aanpassenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjek zei in de 7uur-show dat het rond de klok van 22:20 zou zijn
Wat een lul is het ookquote:Op zondag 1 maart 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan had hij dat ook in de tvgids kunnen aanpassen
Ach, ook als ze 100% hadden gespeeld was het een afgang geweest tegen Zenitquote:Op zondag 1 maart 2015 22:24 schreef Shreyas het volgende:
PSV neemt de EL niet serieus, die spelen daar op 40%
Jij bent madquote:Op zondag 1 maart 2015 22:24 schreef IMVHI het volgende:
Dat gehype van het spel van PSV vandaag![]()
Verre van indrukwekkend.
Het is dan ook een wekelijkse topshowquote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
die mensen van Fox zijn altijd zo positief over de Eredivisie hoe komt dat toch?
Als jij het woord PSV hoort is heel je zolderkamer geslooptquote:
Dat was vandaag ook echt niet moeilijkquote:Op zondag 1 maart 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat Kishna en El Ghazi beide beter waren dan Depay.
quote:Aldo van der Laan, die Joop Munsterman zal aflossen als voorzitter van Twente, zegt dat Schreuder de volledige steun van het bestuur geniet. "We maken het seizoen af met Alfred, er is geen enkele aanleiding het anders te doen", zegt Van der Laan tegen TC Tubantia.
Feiten vertellen = Ajax-bashing. Oké?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:28 schreef tong80 het volgende:
Om niet als Studio-Ajax over te komen beginnen ze met Ajax bashing. Zo heerlijk dit.Ze weigeren te geniet van het kampioenschap van PSV. Volgend jaar gewoon Ajax weer kampien.
piengodquote:Op zondag 1 maart 2015 22:28 schreef tong80 het volgende:
Om niet als Studio-Ajax over te komen beginnen ze met Ajax bashing. Zo heerlijk dit.Ze weigeren te geniet van het kampioenschap van PSV. Volgend jaar gewoon Ajax weer kampien.
Door wie?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij het woord PSV hoort is heel je zolderkamer gesloopt
Twente heeft veel geluk gehad dat het in de eerste 10 wedstrijden veel punten pakte, anders hadden ze nu in de gevarenzone gestaanquote:
Door jezelf. Je slaat dan helemaal door. Blinde woede door een woordjequote:
Definieer ook nog eens 'kans'.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze doen net alsof PSV kans op kans had.
Leuk voor een utrecht, zwolle, azquote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoet is een keeper voor de middenmoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |