Ik vind dat best netjes gedaan hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:15 schreef bleiblei het volgende:
Mja, helemaal perfect strak is het niet, al had ik vooral de accumachines wel wat netter uit kunnen snijden. Maar het waren ook niet de makkelijkste vormen om eruit te snijden/plukken.
Dit is leeg:
[ afbeelding ]
En dit is vol:
[ afbeelding ]
Ik heb hier 3 platen voor gebruikt en dit is de eerste die ik gedaan heb.
De tackers zitten in 1 plaat en dat ziet er nog een slag netter uit.
Dat is niet duur! Bij toolware besteld? Ze weten bij gedore trouwens een prima maar vrij normale lijmklem wel als een wereld veranderende super speciale unit te presenterenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:23 schreef derLudolf het volgende:
Zojuist heb deze besteld:
[ afbeelding ]
2 lijmklemmen van 1000mm voor ¤44 inclusief verzenden
Ja dat is leuk gepresenteerd, als een echte innovatiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is niet duur! Bij toolware besteld? Ze weten bij gedore trouwens een prima maar vrij normale lijmklem wel als een wereld veranderende super speciale unit te presenteren.
Nee dit is gewoon netjes opruimenquote:Op zondag 15 maart 2015 09:25 schreef Cybersijp het volgende:
Systainer-mania hebben we hier last van !
Hoop niet dat het de besmettelijke variant is !quote:Op zondag 15 maart 2015 09:25 schreef Cybersijp het volgende:
Systainer-mania hebben we hier last van !
Of de schemerlampquote:Op zondag 15 maart 2015 13:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou gaan voor een Makita koffiezetapparaat :p
nuttig, vooral met de zomer in het vooruitzichtquote:
Die types bij Makita kan ik niet echt chocola van maken... Noem je nu 14.4V of 18V machines?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:44 schreef dedodo het volgende:
Oh goeie morgen. Accuboor bedoel ik uiteraard.
Je hebt de DDF458, de DDF459, de DDF480 en de DDF481.
Dan heb je de brushless machines, de 459 480 en 481. Waarvan alleen de laatste een hoog aandraaimoment heeft en uiteraard ook de hoogste prijs. De 4-polige 458 is ook prijzig.
Maar in hoeverre het nou zulk verschil maakt in ""normaal"" gebruik.. Die draaimomenten zijn leuk, maar ik heb geen idee wat voor momenten ik gebruik. Als m'n playmobil machinetje het niet trok dan pakte ik de ratel.
Wintercollectie dus die kun je straks met 75% korting kopen in de opruiming. Zeker handig dusquote:Op zondag 15 maart 2015 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nuttig, vooral met de zomer in het vooruitzicht
Systainers passen op Systainers (worden gemaakt door Tanos en gebruikt door o.a. Panasonic, Festool, Hitachi, Lamello, etc. etc.) gebruikt.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef RL-V6 het volgende:
Passen alle merken boxen op elkaar?
Of past Festool alleen op Festool?
Geen idee of er en nieuwe systainer is. Is die zogenaamde T loc en nieuw type die niet op de oude systainers past?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:00 schreef bleiblei het volgende:
Op de oude systainer dan.
maar ik geloof dat het een tijdje geleden door Hans1985 is geprobeerd. En die m-box was net een paar mm groter als ik mij niet vergis.
Het zijn 18 volt machines. BL zijn de 459, 480 (en 481). Er zijn ook nog BDF dingen, maar geen idee wat dat dan weer zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die types bij Makita kan ik niet echt chocola van maken... Noem je nu 14.4V of 18V machines?
Ik zou in elk geval zoeken naar een model zonder koolborstels mocht ik opnieuw een accuboor aanschaffen.
Hoe groot is het prijsverschil tussen losse machine + losse lader en een set met machines, lader en 2 accu's? Even en tweede accu ophalen bij familie schiet er vaak bij in denk ik, dan zou ik liever zelf ook meerdere accu's hebben.
Ik zie het, bij die grote accu's wordt het verschil snel groot. Ik maakte deze opmerking omdat ik eens had zitten kijken naar een accu en lader voor een Makita radio, maar dan kon je beter een goedkope boormachine kopen metquote:Op maandag 16 maart 2015 07:48 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het zijn 18 volt machines. BL zijn de 459, 480 (en 481). Er zijn ook nog BDF dingen, maar geen idee wat dat dan weer zijn.
Als voorbeeld de DDF480:
DDF480 RFJ (2x3Ah): 349.95
DDF480 RMJ (2x4Ah): 355.99
Body:
DDF480 ZJ (incl mbox): 134.95
DDF480 Z (zonder mbox): 129.95
Lader:
DC18RA: 79.95
Lader+Body geeft dan 214.90 (ZJ) of 209.90 (Z).
Dat scheelt nogal wat met de set mijns inziens. Van het verschil kun je in ieder geval een 5Ah accu kopen.
Mja daarom, en mijn familie woont op nog geen vijf minuten lopen. Als ik flink moet klussen heb ik wel meer gereedschap van daar nodig, dus een accu is ook geen probleem. 215 klinkt dan een stuk interessanter.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie het, bij die grote accu's wordt het verschil snel groot. Ik maakte deze opmerking omdat ik eens had zitten kijken naar een accu en lader voor een Makita radio, maar dan kon je beter een goedkope boormachine kopen met
2 accu's en een lader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |