ik heb ze op een rijtje boven mijn hoofd aan een dakbalk zitten in de schuurquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Moet nog wel iets verzinnen om de lijmklemmen netjes op te bergen.
Mijn klemmen liggen nu op een berg in een hoek.
Al is ook wel een aardig ratjetoe van een stapel goedkope klemmen die krom trekken als je ze strak aandraait, een 6 kliklamps, 4 uniklamps en nu deze 6 klemmen erbij..
das wel een goeie. En dan geklemd aan de plafondbalken of heb je een slimmere oplossing?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb ze op een rijtje boven mijn hoofd aan een dakbalk zitten in de schuur
Zeer fijn spulquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef bleiblei het volgende:
Zo, ik ben ook weer arm.
Heb net deze set besteld:
[ afbeelding ]
En 2 van deze:
[ afbeelding ]
Lijmklemmen heb je nooit genoeg.
hier ook aan zoldertje hangen, niet te vast draaien en ze zijn met een slag losquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
das wel een goeie. En dan geklemd aan de plafondbalken of heb je een slimmere oplossing?
En als ze geklemd zitten, is dat niet irritant eraf halen?
ik klem ze idd gewoon aan de plafondbalken, laag plafond in de schuurquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
das wel een goeie. En dan geklemd aan de plafondbalken of heb je een slimmere oplossing?
En als ze geklemd zitten, is dat niet irritant eraf halen?
Nou, de Piherklemmen zijn zo aan de binnenkant van de spindel:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:17 schreef Drexciyan het volgende:
Mooi spulspul bleiblei
Waarom Piher lijmklemmen en niet ook Bessey?
sow, dat lijkt wel een heel magazijn man!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef techcom het volgende:
Heb van de week weer 2 BTI systainers bijgekocht, maar begon me nu toch gruwelijk te ergeren aan de labels die ik toen gemaakt heb.
Na een avondje knutselen weer alles voorzien van nieuwe labels :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kostte even wat tijd maar ik vind ze een stuk beter!
Ik heb er 2.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Eens met Knutsel-Smurf, wat voor "goede compressor" heb jij ?
Kolere wat n stapel ! Heb zelf ook redelijk alles in koffers/bakken/systainers zitten en al naar gelang t klussie neem ik wat mee, maar zo gelijk ? nee dat hebben we niet . Ziet er wel top uit hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef techcom het volgende:
Heb van de week weer 2 BTI systainers bijgekocht, maar begon me nu toch gruwelijk te ergeren aan de labels die ik toen gemaakt heb.
Na een avondje knutselen weer alles voorzien van nieuwe labels :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kostte even wat tijd maar ik vind ze een stuk beter!
De vraag was een beetje raar gesteld van mijquote:
De 115 "kan" het onverdund. Al moet ik zeggen dat hij met 5 tot 10% verdunnen wat mooier en fijner spuit.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:14 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
HAns,
wij hebben een Wagner 695 ( of 675 ) en deze voldoet prima voor kleine oppervlakken.
Deze heeft een beker van ca 1,5 liter.
We leen aandachtspuntje is de viscositeitstest. Dit moet goed staan.
Waar de wagner 115 en groter de verf volgens mij onverdund verspuit moet dat met deze dingen vooraf verdund worden.
deze koste mij toen ( paritculier ( in de BTW ) 159,00 bij een praxis aanbieding.
gr
Jamie
Dat klinkt interessantquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:38 schreef techcom het volgende:
Om betere inlays te maken voor mijn huidige collectie systainers zat ik te denken aan vacuum-forming voor het gereedschap waar geen standaard inlay voor te krijgen is.
Is er iemand hier op het forum die hier enige ervaring mee heeft ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |