Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, 0-2
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, 2-1
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, 2-4
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, 3-0
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, 0-1
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 22-02-2015 22:57:37 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Bijna 3 sterren.
U MAD?
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Daar doe je het voor. Pannenkoek!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Dus... 14/15 maart, komt jullie dat uit?
BFF met GGMM
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Niet dat vandaag zijn beste wedstrijd was, maar wat is dit voor onzin? Deze man is zo belangrijk voor PSV dit seizoen... Manman
Buiten dat.. Met Gudelj zal het middenveld waarschijnlijk wel beter in balans zijn ja.
Nee, maar dat is dus keer op keer met wijgummetje, keer een leuke wedstrijd waarin ie het mannetje is en dan zie je 'm 2 wedstrijden op rij ineens niet meer. Hij moet samen met Maher het creatieve brein zijn op het middenveld maar je ziet ze gewoon wéér niet vandaag. Tis godverdomme bijna of je met 9 man staat te voetballen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Dan moet ik mijn buitenlandreisje uitstellen. Ik stel liever het kampioenschap een weekje uit..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zondag 22 februari 2015 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Nee, maar dat is dus keer op keer met wijgummetje, keer een leuke wedstrijd waarin ie het mannetje is en dan zie je 'm 2 wedstrijden op rij ineens niet meer. Hij moet samen met Maher het creatieve brein zijn op het middenveld maar je ziet ze gewoon wéér niet vandaag. Tis godverdomme bijna of je met 9 man staat te voetballen

Hij is aan het sparen om er volgende week weer te staan
quote:
Hell no
BFF met GGMM
quote:
Gini met de schaal in z'n hand in de Kuip. The irony
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Daar lijkt het wel altijd op ja, zou me niks verbazen als hij tegen Ajax ineens wel weer kan voetballen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Er zijn bepaalde weekenden dat ik het oprecht liever niet heb, dat ik gewoon bijna ga hopen op puntverlies..

Maar Feyenoord-uit, zou perfect voor me uitkomen
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ik snap het, ik heb ook al met de agenda in de hand gezeten hoor::"oh kut,als het maar niet dan en dan is want dan moet ik zus en zo afzeggen!"
Maar als puntje bij paaltje bij paaltje komt wil ik het gewoon zo snel mogelijk zien gebeuren, tis niet dat ik er bruiloften of begrafenissen (hoop ik) voor af moet zeggen.
quote:
Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Maar als puntje bij paaltje bij paaltje komt wil ik het gewoon zo snel mogelijk zien gebeuren, tis niet dat ik er bruiloften of begrafenissen (hoop ik) voor af moet zeggen.

Bij een begravenis kunnen ze hem nog wel een nachtje op ijs houden hoor
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
quote:
Ajax wordt 4 jaar kampioen van de armoe, nu een keertje PSV. Stond er maar een keer een écht goed team in de eredivisie. En dat zeg ik als sportliefhebber!
U/S | 22-02-15 @ 20:39
21 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren = kampioen van de armoede... oké man
DjDayV | 22-02-15 @ 22:16 | + 12 -
wehe
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Davy

Nadat ik zijn foto heb gezien klopt het beeld wat ik van hem heb nu gewoon helemaal

Reageren op Dumpert
quote:
Sorry dat ik je vriendje uitlach man!
Jammer dat Herqules zelfs dit topic bevuilt als we kampioen worden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Mijn vriendje?
Jij bent degene die fantaseert over hem.
quote:
Zeker. Droom nachtenlang over zijn dikke lichaam. Jelly?
no homo
quote:
Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik snap het, ik heb ook al met de agenda in de hand gezeten hoor::"oh kut,als het maar niet dan en dan is want dan moet ik zus en zo afzeggen!"

Het is allemaal voor een goed doel moet je je maar bedenken
PSV 14 punten los he.
Ik denk, ik meld het nog maar eens.
quote:
Ja, het is ongelooflijk he...er komen nu 7 vette jaren aan.
Zou zo geweldig zijn als het team bijeen blijft en lekker in de CL gaat draaien. Niet dat dit gaat gebeuren, maar toch.
quote:
Ja, helaas weten ze met dit team niet eens van Zenit te winnen..
quote:
? Is de ronde al voorbij dan?
quote:
Voor jullie wel ja.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef Vermecelli het volgende:Ach na al die magere klote seizoenen is het jullie wel weer eens gegund. Ajax is de afgelopen 4 jaar gewoon leeg gekocht dus dit zat er wel aan te komen. Geniet ervan

'ons gegund'
kansloze uitspraak
quote:
Je moet iets verder kijken. Ze speelden tegen Zenit best aardig en werden absoluut niet weg gespeeld. Ajax won in 94 van, op papier, veel mindere ploegen, je moet wel ergens vandaag komen natuurlijk. Hoe dan ook, zou toch geweldig zijn als ze nog veel beter gaan draaien en Nederland weer wat aanzien geven. Ajax heeft daarin natuurlijk behoorlijk gefaald de afgelopen jaren.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Ciscus het volgende:[..]
Je moet iets verder kijken. Ze speelden tegen Zenit best aardig en werden absoluut niet weg gespeeld. Ajax won in 94 van, op papier, veel mindere ploegen, je moet wel ergens vandaag komen natuurlijk. Hoe dan ook, zou toch geweldig zijn als ze nog veel beter gaan draaien en Nederland weer wat aanzien geven. Ajax heeft daarin natuurlijk behoorlijk gefaald de afgelopen jaren.
Ja klopt, winnen van City, United, Milan en Barcelona doet niemand wat. Daarom heeft De Boer ook pas 120 aanbiedingen gehad.
En het zou helemaal wat zijn als je tegen Zenit weggespeeld zou worden ja. Die gasten hebben maanden geen serieuze wedstrijd gespeeld.
Sowieso heeft PSV geen tactiek om Europees succes te behalen. Op de counter spelen kan tegen Nederlandse clubs, maar dat trek je nooit met die verdediger tegen een tegenstander die aanvallend enige kwaliteit heeft.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja klopt, winnen van City, United, Milan en Barcelona doet niemand wat. Daarom heeft De Boer ook pas 120 aanbiedingen gehad.
En het zou helemaal wat zijn als je tegen Zenit weggespeeld zou worden ja. Die gasten hebben maanden geen serieuze wedstrijd gespeeld.
Sowieso heeft PSV geen tactiek om Europees succes te behalen. Op de counter spelen kan tegen Nederlandse clubs, maar dat trek je nooit met die verdediger tegen een tegenstander die aanvallend enige kwaliteit heeft.
Ik vind je wat mad.
Dit, dus.
quote:
Ik vind je wat inhoudsloos.
tja77
quote:
Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef Vermecelli het volgende:Ach na al die magere klote seizoenen is het jullie wel weer eens gegund. Ajax is de afgelopen 4 jaar gewoon leeg gekocht dus dit zat er wel aan te komen. Geniet ervan

De arrogantie
Alsof door het leegkopen van Ajax (waar elk team overigens last van heeft) PSV nu kampioen gaat worden. Laat me niet lachen, Ajax heeft ongeveer net zoveel punten als vorig seizoen. PSV gaat gewoon op eigen kracht kampioen worden.
Het feit dat je met dat Amsterdamse misbaksel van een club dit topic komt vervuilen is schrijnend en aandoenlijk tegelijk.
Veel succes met de strijd om plek 2, met die andere ploeg die is leeggekocht.
quote:
Gewoon donderdag vol voor gaan. Ook al betekend dat, dat je zondag misschien wat minder bent. Kampioenschap is toch binnen. Haal die punten binnen.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:[..]
Als je het zo zegt lijkt het of ze een rol van betekenis hebben gespeeld, europees gezien. Grappig.
Wat PSV betreft; je kunt europees gezien natuurlijk beter slim op de counter spelen. In Nederland moet je dominerend spelen. Dat gaat wel steeds beter, maar moeten nog stappen gemaakt worden.
quote:
Nee hoor, ze hebben ook op momenten gefaald, maar om te stellen dat ze geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld is bespottelijk. Er zaten prachtige wedstrijden en resultaten tussen die heel Europa gezien heeft.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef Ciscus het volgende:Wat PSV betreft; je kunt europees gezien natuurlijk beter slim op de counter spelen. In Nederland moet je dominerend spelen. Dat gaat wel steeds beter, maar moeten nog stappen gemaakt worden.
Mwa, weet niet. Ajax heeft met dominerend positiespel spel (of een poging daartoe) juist die resultaten behaald. Ik denk dat als je op de counter speelt veel clubs snel door de zwakke verdediging heen breken. Dat geldt voor zowel PSV en Ajax. Bij PSV zie ik de wil om dominant te spelen alleen veel minder terug. Wat niet erg is, als je zo kampioen kan worden moet je het doen, zeker als je al zo'n lange tijd droog staat, maar ik zie ze dat niet 1,2,3 veranderen.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee hoor, ze hebben ook op momenten gefaald, maar om te stellen dat ze geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld is bespottelijk. Er zaten prachtige wedstrijden en resultaten tussen die heel Europa gezien heeft.
[..]
Mwa, weet niet. Ajax heeft met dominerend positiespel spel (of een poging daartoe) juist die resultaten behaald. Ik denk dat als je op de counter speelt veel clubs snel door de zwakke verdediging heen breken. Dat geldt voor zowel PSV en Ajax. Bij PSV zie ik de wil om dominant te spelen alleen veel minder terug. Wat niet erg is, als je zo kampioen kan worden moet je het doen, zeker als je al zo'n lange tijd droog staat, maar ik zie ze dat niet 1,2,3 veranderen.
De wil om dominant te spelen heeft PSV eigenlijk nooit echt gehad en de achterban eist dat ook minder dan de achterban van Ajax. Het spel dat je speelt (of wil spelen) is ook afhankelijk van je spelersmateriaal. Met Depay en Narsingh en een renpaard als Wijnaldum ga je niet 'omsingelen' zoals Ajax '95.
Ik vond Ajax wat naief spelen, persoonlijk.
Heb je het idee dat er voor Ajax meer in had gezeten de afgelopen seizoenen (Europees)?
Zondag wat Ajax supporters anaal in de kont naaien

En als we verliezen dan nog lolplaatjes op FOK posten.
Heerlijk dit.
U MAD?
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee hoor, ze hebben ook op momenten gefaald, maar om te stellen dat ze geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld is bespottelijk. Er zaten prachtige wedstrijden en
resultaten tussen die heel Europa gezien heeft.[..]
Ja 10-0 over 2 wedstrijden tegen red bull fucking Salzburg.
quote:
Ik gun iedereen zijn pleziertje, maar dit is wel heel sneu.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef tja77 het volgende:[..]
De arrogantie
Alsof door het leegkopen van Ajax (waar elk team overigens last van heeft) PSV nu kampioen gaat worden. Laat me niet lachen, Ajax heeft ongeveer net zoveel punten als vorig seizoen. PSV gaat gewoon op eigen kracht kampioen worden.
Het feit dat je met dat Amsterdamse misbaksel van een club dit topic komt vervuilen is schrijnend en aandoenlijk tegelijk.
Veel succes met de strijd om plek 2, met die andere ploeg die is leeggekocht.
Hoe moet ik dat dan van jou lezen, dat is toch ook arrogant?
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef Ciscus het volgende:[..]
De wil om dominant te spelen heeft PSV eigenlijk nooit echt gehad en de achterban eist dat ook minder dan de achterban van Ajax. Het spel dat je speelt (of wil spelen) is ook afhankelijk van je spelersmateriaal. Met Depay en Narsingh en een renpaard als Wijnaldum ga je niet 'omsingelen' zoals Ajax '95.
Ik vond Ajax wat naief spelen, persoonlijk.
Heb je het idee dat er voor Ajax meer in had gezeten de afgelopen seizoenen (Europees)?
Eens wat betreft je eerste gedeelte. Of er meer inzat weet ik niet; we zijn er wel een aantal keer bijzonder dom en lullig uitgegooid ja, in de Europa League had zeer zeker meer gezeten; Champions League vind ik ons redelijk tot goed gepresteerd hebben.
Hoe dan ook; leuk om te zien dat er toch mensen zijn hier die ergens inhoudelijk op ingaan.

quote:
Uh ja, dat haal ik al aan.
Was meer m'n intentie inhoudelijk te discussiëren ipv dit soort treitereitjes. Misschien kan je dat doen met iemand van je eigen niveau.

Syntix ofzo.
tja77
quote:
Schijnbaar nog een keer lezen?
Gezien de verliespunten en het verschil met de rest, kun je onmogelijk beweren dat het leegkopen van Ajax de reden is dat PSV kampioen gaat worden. Als je dat als Ajacied hier komt beweren, dan is dat toch lachwekkend?
Tevens ga ik als supporter van club A (mijn club), niet in een topic van club B, beweren dat de enige reden dat club B kampioen gaat worden is omdat mijn club verzwakt of leeggekocht is. Ik vind dat een behoorlijke onderschatting en minachting van de kwaliteiten van je concurent.
Maar ja, Ajacieden en hun Ajax hè...
PSV is dit jaar sterker dan Ajax in de afgelopen jaren, zeker als je alleen naar de punten aantallen kijkt.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Tarado het volgende:[..]
Blijft altijd moeilijk vergelijken maar dat PSV nu de sterkste is valt niet te ontkennen, maar ook valt niet te ontkennen dat de concurrentie zwak is, dan laat ik de oorzaken maar even in het midden
Ja, maar dat was bij Ajax de afgelopen jaren imo meer dan nu bij PSV. PSV is veel sterker (geworden), Ajax en Feyenoord zitten qua punten niet super ver achter vorige jaren geloof ik.
quote:

Die aantal plusjes zegt ook genoeg.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef Typisch het volgende:[..]
Ja, maar dat was bij Ajax de afgelopen jaren imo meer dan nu bij PSV. PSV is veel sterker (geworden), Ajax en Feyenoord zitten qua punten niet super ver achter vorige jaren geloof ik.
Ajax heeft zelfs een van de betere seizoenen onder De Boer.
quote:
Het spel is in al die jaren ook nooit overtuigend geweest. Door al die kampioenschappen werd dit echter enigszins gecamoufleerd. Nu er eindelijk eens een constante ploeg in de Eredivisie zit wordt dit nu pijnlijk duidelijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Het spel is in al die jaren ook nooit overtuigend geweest. Door al die kampioenschappen werd dit echter enigszins gecamoufleerd. Nu er eindelijk eens een constante ploeg in de Eredivisie zit wordt dit nu pijnlijk duidelijk.
Op zich vind ik dat wel goed, alleen jammer dat het maar 1 club is momenteel, de topclubs zouden altijd ver los moeten staan van de rest en met alle respect het voetbal van PSV is ook niet goed te noemen, ik las ergens dit: "PSV voetbalt niet echt goed, Ajax voetbalt echt niet goed" dat dekt de lading wel.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef Tarado het volgende:[..]
Op zich vind ik dat wel goed, alleen jammer dat het maar 1 club is momenteel, de topclubs zouden altijd ver los moeten staan van de rest en met alle respect het voetbal van PSV is ook niet goed te noemen, ik las ergens dit: "PSV voetbalt niet echt goed, Ajax voetbalt echt niet goed" dat dekt de lading wel.
Laatste keer dat dat echt gebeurde was toen Twente kampioen werd. PSV werd toen 3e met 78 punten. Dat zijn aantallen die de kampioen daarna bij lange na niet haalde.
Rabieluh
quote:
Jij durft te zeggen wat de mensen denken.
[ Bericht 100% gewijzigd door Ciscus op 23-02-2015 21:08:37 ]
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:[..]
Eens wat betreft je eerste gedeelte. Of er meer inzat weet ik niet; we zijn er wel een aantal keer bijzonder dom en lullig uitgegooid ja, in de Europa League had zeer zeker meer gezeten; Champions League vind ik ons redelijk tot goed gepresteerd hebben.
Hoe dan ook; leuk om te zien dat er toch mensen zijn hier die ergens inhoudelijk op ingaan.

[..]
Uh ja, dat haal ik al aan.
Was meer m'n intentie inhoudelijk te discussiëren ipv dit soort treitereitjes. Misschien kan je dat doen met iemand van je eigen niveau.

Syntix ofzo.
Ach ja, dat gemiep altijd. We vinden voetbal allemaal de mooiste sport (en meer). Ik heb het meer over tactiek, mooie passjes en slimme transfers dan over wie het beste is. PSV is nu beter, over 3 jaar Feyenoord en daarna Ajax weeer even.
Sorry dat ik even stoor, maar misschien kan iemand onder jullie me helpen... Ik ben op zoek naar de naam (of eigenlijk de geboortedatum) van deze persoon:
https://plus.google.com/p(...)thkey=CIeP25f1mffDbQIemand? Is voor een wedstrijdje/teambuildingactiviteit. Of als iemand me kan vertellen waar ik precies kan gaan zoeken, zou ook al een grote hulp zijn!
Bedankt!
quote:
Ik herken 'm zo snel even niet. Maar gezien het shirt en geboortejaar moet je even bij Jong PSV van rond 2008 zoeken.
Laat je het even weten als je erachter bent?

EDIT: Ik heb zelf even zitten kijken en hij lijkt wel verdacht veel op Freek Heerkens. Alleen zou het geboortejaar dan niet kloppen..
http://www.psvjeugd.nl/spelers/pasfotos/134
Lijkt er inderdaad heel sterk op, maar klopt helaas niet. Als ik de geboortedatum ingeef, zou ik moeten doorgaan naar het volgende scherm, en met 1309 of 0913 lukt het niet... Toch bedankt voor de hulp, ik heb nu al een beter idee van de richting waar ik moet zoeken. Of als iemand hem toch nog herkent?
Het blijkt Jelle De Bock te zijn. Hoera! Bedankt voor de hulp!
quote:
Over sneu gesproken. Waar is mijn bier?
Over 5 minuten zal Rik het melden.
quote:
Dan staat er allang een artikeltje bij VI.nl
Goed spelertje. Was volgens mij al een tijd bekend dat hij niet tevreden was bij Manchester in ieder geval. Beter dat ie maar meteen teruggekocht wordt dan
Maar goed.. Ajax zal nu ook wel weer een potentieel jeugdproduct ruiken
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:[..]
Eens wat betreft je eerste gedeelte. Of er meer inzat weet ik niet;
we zijn er wel een aantal keer bijzonder dom en lullig uitgegooid ja, in de Europa League had zeer zeker meer gezeten; Champions League vind ik ons redelijk tot goed gepresteerd hebben.
Een begrijpelijke gedachte maar wellicht toch verkeerd. Als het keer op keer gebeurt dat een ploeg beter speelt maar toch verliest dan moet je constateren dat het geen toeval is. De leeftijd en hiermee de hoeveelheid ervaring is ook een belangrijke factor. Als je net naast de pot pist door een fout die daaraan te wijten is dan was je toch gewoon niet goed genoeg. Het is lullig maar zo werkt het.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Adames
Klara!
quote:
Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Een begrijpelijke gedachte maar wellicht toch verkeerd. Als het keer op keer gebeurt dat een ploeg beter speelt maar toch verliest dan moet je constateren dat het geen toeval is. De leeftijd en hiermee de hoeveelheid ervaring is ook een belangrijke factor. Als je net naast de pot pist door een fout die daaraan te wijten is dan was je toch gewoon niet goed genoeg. Het is lullig maar zo werkt het.
nee bram
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wie geeft een neuk. Het is fucking Ajax
Dit, dus.
quote:
Je vergeet dat het ajax is, het ligt nooit aan ajax.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 23:15:54 ]
Catenaccio.
PSV Eindhoven
Ik denk dat het nu wel vrij veilig is om een tattoo te zetten, maar durf het nog steeds niet aan

2007 stonden we ook 11 punten voor ofzo toch? Het kan na zondag ook 11 zijn.
(roep al sinds 2010 dat bij een kampioenschap ik een tattoo neem...)
Land of the free. Home of the brave.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 03:21 schreef Scarface88 het volgende:Ik denk dat het nu wel vrij veilig is om een tattoo te zetten, maar durf het nog steeds niet aan

100% is het pas als ze echt kampioen zijn maar een grote gok kan je het nu ook niet meer noemen
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 03:21 schreef Scarface88 het volgende:Ik denk dat het nu wel vrij veilig is om een tattoo te zetten, maar durf het nog steeds niet aan

een tattoo zetten voor een voetbalclub
Ik heb me 3 sterren op de borst laten tatoeeren met daarbij 2025.
8 titels in 10 jaar moet haalbaar zijn.
U MAD?
quote:

Hahaha blits hoor.
quote:
Wat een uitspraak weer!
quote:

Gewoon doen. En die van volgend jaar ook al gewoon. Komt goed.
Tarado
capô de fusca
quote:
Pereira op het middenveld dit dat
U MAD?
Tarado
capô de fusca
quote:
Is als 16 jarige bij PSV weggekaapt bij ManU. Maar pas 1 wedstrijd gespeeld in het eerste tegen MK Dons (4-0 verlies) dus is weinig over te zeggen.
Je ziet toch dat 99% van de jeugdspelers die vroeg voor het geld kiezen falen. Ik wil het nog allemaal wel eens zien.
U MAD?
Makkelie is de scheidsrechter.
Tompsv18 vindt dit leuk.
quote:
Dat worden weer een paar makkelie gegeven pingels voor 020.
quote:
Ach, Kuipers is ook niet zo'n bijzondere scheidsrechter. Ik vind het wel prima dat Makkelie de kans krijgt.
quote:
Hebben we maandag tenminste een reden om de gefrustreerde madboys uit te hangen
quote:
Gelukkig spelen we niet tegen Feyenoord
quote:
En rood voor Guardado, Willems en De Jong
Brutal. Fucking. Metal.
Tarado
capô de fusca
Wordt weer 3-1 denk ik
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Wordt een heel dikke overwinning hoor voor PSV. Misschien komt Ajax nog voor binnen 5 minuten, maar daarna wordt PSV wakker en wordt het 1-6.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Backlog |
Wish-list
Tarado
capô de fusca
Catenaccio.
PSV Eindhoven
quote:
Zou niet veel schelen inderdaad, ik gok op een 5-1.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Andersom dan.
Backlog |
Wish-list
Zal je zien dat Bazoer 2x scoort..en we daardoor 1-2 verliezen. Maar zoals Cruijff ooit zei: kampioen word je tegen de kleintjes.
2-1 wordt het. Je las het hier voor het eerst.
quote:
Lekker veilig.
Scoort Locadia nog?
quote:
Die geeft enkel een assist bij de 2-1 van De Jong
Mensen van hier die naar de wedstrijd of de laatste training gaan?
zerokil
psvunited
zerokil
psvunited
quote:
Dat ze een voorrangsregeling hebben vastgesteld is natuurlijk goed.
Alleen hadden ze beter een punten systeem oid kunnen maken.
Zo zie je toch redelijk wat mensen die nu niet naar GAE kunnen omdat ze "maar" 4/5 Eredivisie uitwedstrijden hebben bezocht maar wel naar Panathinaikos en Estoril uit zijn gegaan...
Heb er al zin in
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het raakt ook uitverkocht. Maar tenminste wel grotendeels door mensen die wat vaker mee uit gaan, ipv zij die nu vlug lid worden van de SV om die ene uitwedstrijd mee te maken dat ze kampioen worden.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 16:48 schreef zerokil het volgende:[..]
Dat ze een voorrangsregeling hebben vastgesteld is natuurlijk goed.
Alleen hadden ze beter een punten systeem oid kunnen maken.
Zo zie je toch redelijk wat mensen die nu niet naar GAE kunnen omdat ze "maar" 4/5 Eredivisie uitwedstrijden hebben bezocht maar wel naar Panathinaikos en Estoril uit zijn gegaan...
Heb er al zin in

Puntensysteem zou ook beter zijn, inderdaad. Maar dit is wel de eerste stap om de supporters die ook geld uitgaven toen in de seizoenen dat je niet kampioen werd een terechte voorkeursbehandeling te geven.
Dit, dus.
quote:
Wedstrijd ja, naar de training nee, das saai.
quote:
Boeit me vrij weinig eigenlijk. Op zich wel goed, maarja.. 3 wedstrijden in 2 jaar is het? Dat haal ik ook nog wel, terwijl mijn hoogtijdagen wb uitwedstrijden ook wel voorbij zijn ondertussen. Het gekke is eigenlijk dat ik 'vroeger' juist naar veel wedstrijden ging, behalve de kampioensuitwedstrijd. Je bent de hele dag (onder)weg, terwijl je je ook al kan bezatten in de stad. Ik wist/weet het wel.
Yo boertjes. Iets zegt mij dat jullie het komend weekend echt niet zo gemakkelijk van ons gaan winnen al was het alleen maar om even wat te compenseren van de eerste ontmoeting,toen in de ArenA.
Oh ja en om Feyenoord de illusie van een 2de plek te ontnemen.(als dat niet al het geval was)
quote:
Heb je je pilletjes wel genomen dan?
14 punten, toch lekker
Overigens, nieuwe video van Memphis
Makkelie is ook gelijk maar vast aangesteld voor ajax-PSV
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Dat wijf van 'm is goed te doen.
U MAD?
quote:
Wauw, wat een droomwijf
U MAD?
Catenaccio.
PSV Eindhoven
quote:
Ik heb geen zin om alles even na te kijken en tevens geen zin om daar te veel energie in te steken. Wel weet ik dat wet tot nu toe slechts 2x verloren hebben en 1x gelijk. Als ik sommige users in dit topic moet geloven zijn alles winstpartijen met hangen en wurgen behaald en mogen we god danken dat we geen 11de staan.
quote:
Waarom neemt hij een aparte vliegtuig? Ze waren vanmorgen al vertrokken.
quote:
Typisch blonde pop wijf.
Wat is er zo speciaal aan haar?
Trainer van Zenit is geschorst voor donderdag. Ik zie kansen.
tja77
quote:
Wat een held...in zoveel opzichten. Goede instelling, geen arrogantie en een formidabele techniek en balbehandeling en een goed spelinzicht.
Met alle respect voor jochies als Willems, Wijnaldum en Memphis, kijk ff naar dit filmpje en sta weer met beide beentjes op de grond.
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 22:57 schreef tja77 het volgende:[..]
Wat een held...in zoveel opzichten. Goede instelling, geen arrogantie en een formidabele techniek en balbehandeling en een goed spelinzicht.
Met alle respect voor jochies als Willems, Wijnaldum en Memphis, kijk ff naar dit filmpje en sta weer met beide beentjes op de grond.
Zo'n speler is nu onhaalbaar.
quote:
Wat een techniek, wat een beheersing, wat een voetballer. Dat was een echte.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 11:29 schreef Tarado het volgende:[..]
wat een speler, ik meen ook dat Ronaldo hem de beste speler vond waar hij ooit mee gespeeld heeft en die heeft nog wel wat aardige teamgenoten gehad
Klopt ja. Dat heeft hij ooit eens gezegd. Als hij niet zo bescheiden was geweest had hij het waarschijnlijk ook wel verder kunnen schoppen dan PSV.
Zonde dat hij vanwege een verschrikkelijke blessure afscheid heeft moeten nemen.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Klopt ja. Dat heeft hij ooit eens gezegd. Als hij niet zo bescheiden was geweest had hij het waarschijnlijk ook wel verder kunnen schoppen dan PSV.
Zonde dat hij vanwege een verschrikkelijke blessure afscheid heeft moeten nemen.
Het is jammer dat users als GGMM deze jongen niet op waarde schatten.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 februari 2015 @ 13:54:33
rubbereend
JUICHEN
quote:
Het was sowieso vrij uniek. Zo'n voetballer die zo lang in zijn eigen kleine competitie bleef. En daarna naar Nederland kwam. En ook niet meteen weer weg wilde
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Da's heel apart.
In ander nieuws. Die Vloet breekt niet echt door hè. In de minuten die hij mag maken valt hij me ook niet positief op. Had daar mee van verwacht. Als ik dat dan vergelijk met die pot tegen Celtic waar Paal mee deed, was ik daar wel enorm positief over.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:In ander nieuws. Die Vloet breekt niet echt door hè. In de minuten die hij mag maken valt hij me ook niet positief op. Had daar mee van verwacht. Als ik dat dan vergelijk met die pot tegen Celtic waar Paal mee deed, was ik daar wel enorm positief over.
Vloet brengt weinig inderdaad.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:In ander nieuws. Die Vloet breekt niet echt door hè. In de minuten die hij mag maken valt hij me ook niet positief op. Had daar mee van verwacht. Als ik dat dan vergelijk met die pot tegen Celtic waar Paal mee deed, was ik daar wel enorm positief over.
En Rayhi dan, hoe goed is hij?
quote:
Die deed het in het begin van het seizoen en in de voorbereiding bij het eerste heel aardig. Maar toen is hij geblesseerd geraakt.
Toevallig stond hij pas met zijn scootertje naast de Bijenkorf en toen merkte ik op hoe verschrikkelijk klein dat die is. Dat spreekt niet in zijn voordeel, maar Dries is ook niet de grootste. Hij heeft daarnaast een leeftijd waarbij hij nu wel moet gaan presteren en dan zijn blessures niet gewenst dus is het afwachten hoe hij daar uit komt. Leuk spelertje. Maar dat werd voorheen ook gezegd over Mokthar en die linksback van Vitesse. Onbegrijpelijk dat PSV die weg deed, maar die voldoen ook allebei niet aan het niveau wat PSV nastreeft. Onlangs wel gelezen dat PSV met hem in gesprek wou om zijn contract open te breken. Goed teken natuurlijk.
We moeten ook niet vergeten dat Bergwijn op links kan spelen. Dat Boljevic op links moet en dat Lukovic op links kan. Die eerste 2 sowieso schat ik sowieso wat hoger in qua talent.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Die deed het in het begin van het seizoen en in de voorbereiding bij het eerste heel aardig. Maar toen is hij geblesseerd geraakt.
Toevallig stond hij pas met zijn scootertje naast de Bijenkorf en toen merkte ik op hoe verschrikkelijk klein dat die is. Dat spreekt niet in zijn voordeel, maar Dries is ook niet de grootste. Hij heeft daarnaast een leeftijd waarbij hij nu wel moet gaan presteren en dan zijn blessures niet gewenst dus is het afwachten hoe hij daar uit komt. Leuk spelertje. Maar dat werd voorheen ook gezegd over Mokthar en die linksback van Vitesse. Onbegrijpelijk dat PSV die weg deed, maar die voldoen ook allebei niet aan het niveau wat PSV nastreeft. Onlangs wel gelezen dat PSV met hem in gesprek wou om zijn contract open te breken. Goed teken natuurlijk.
We moeten ook niet vergeten dat Bergwijn op links kan spelen. Dat Boljevic op links moet en dat Lukovic op links kan. Die eerste 2 sowieso schat ik sowieso wat hoger in qua talent.
Leuk dat je dit volgt. Als je wat kwijt wil over andere jeugdspelers die je opvallen dan heb je in mij in ieder geval een aandachtig toehoorder
Rabieluh
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Ciscus het volgende:[..]
Leuk dat je dit volgt. Als je wat kwijt wil over andere jeugdspelers die je opvallen dan heb je in mij in ieder geval een aandachtig toehoorder

Hier nog een die dat graag hoort!
quote:
Onlangs zanger Rinus en Romana op een scooter gezien.
quote:
Ik zag laatst Rinus bij de Tafel van Kees.
quote:
Ik bij VI. Werd voorgesteld als Jan-Dirk Stouten.
quote:
Ik zweer het je Stijn. Ik spuugde daarom tussen mijn vingers door op mijn scherm. Het internationale teken dat je zweert, zeg maar. Heel mijn scherm onder. Bokkenlul.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik zweer het je Stijn. Ik spuugde daarom tussen mijn vingers door op mijn scherm. Het internationale teken dat je zweert, zeg maar. Heel mijn scherm onder. Bokkenlul.
Deze wedstrijd is trouwens niet bevorderend voor de marktwaarde van Wijnaldum en Memphis.
Dat dit PSV in NL niet meer schade qua puntverlies heeft opgelopen is best een wonder
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:
Het blijft knap, maar ook bizar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Schandalig.
Zoet deze zomer ook maar vervangen. Aardige keeper, maar niet voor een Nederlandse topclub die de CL ingaat.
quote:
Hadden ze Gomessi nog maar
Rabieluh
quote:
Stekelenburg wil wel weer de Champions League in.
Zet je Nederland weer flink voor lul in Europa.
Dan zie ik mensen zeggen dat het niveauverschil zo groot is maar dat is gelul natuurlijk. Tactisch.
quote:
Huh, volgens mij zeg ik dat nergens?
quote:
Mwhah, Ajax gaat wel gewoon door, Feyenoord speelde uit knap gelijk tegen Roma en gaat misschien ook wel door.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef tja77 het volgende:[..]
Waarom zou je anders een andere keeper halen? Kampioen wordt je ook met Zoet, dus CL haal je al. Volgende stap is de poulefase overleven. Jeweetwel, wat Ajax ook niet lukte. En dit PSV met een betere keeper ook niet gaat lukken. Wat is dan de meerwaarde van een andere keeper? Besteedt je geld ergens anders aan.
Zoet kan gewoon niet op dit niveau. Dat je dit seizoen kampioen met hem wordt, zegt niet veel. Vorig seizoen stond hij ook in het doel en werd je vierde. Na twee seizoenen mag je best een keer doorselecteren.
tja77
quote:
Ajax speelt niet tegen Zenith, mazzelde vorige week enorm, en nu blijkt dat Legia er eigenlijk geen drol van kan.
Feijenoord gun ik echt dat ze winnen, of ze dat ook gaat lukken is een 2e.
Dat je er een paar tegen krijgt is te verwachten met het aanvallend middenveld vandaag, en zonder Arias en Rekik achterin, maar weer niet scoren is wel schandalig.
tja77
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:04 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Zoet kan gewoon niet op dit niveau. Dat je dit seizoen kampioen met hem wordt, zegt niet veel. Vorig seizoen stond hij ook in het doel en werd je vierde. Na twee seizoenen mag je best een keer doorselecteren.
Een keeper kan zich ontwikkelen, waarom zou Zoet dat niet kunnen?
Enig idee hoeveel keepers er bij PSV doorheen zijn gegaan de laatste 5 jaar.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef tja77 het volgende:[..]
Een keeper kan zich ontwikkelen, waarom zou Zoet dat niet kunnen?
Enig idee hoeveel keepers er bij PSV doorheen zijn gegaan de laatste 5 jaar.
In twee jaar mag je wel iets van ontwikkeling zien dan. Ik zie het niet. Het lijkt alleen maar of ie nog minder wordt.
Ach dadelijk wint Zenit de EL en dan lachen we erom.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef tja77 het volgende:PSV verliest kansloos, Ajax wint makkelijk.
Zondag Ajax vol goede moed naar Eindhoven, vol op de aanval. Kan erg leuk worden.
PSV gaat ook altijd anders naar de wedstrijd tegen Ajax.
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef GGMM het volgende:Zet je Nederland weer flink voor lul in Europa.
Dan zie ik mensen zeggen dat het niveauverschil zo groot is maar dat is gelul natuurlijk. Tactisch.
Lekker lukken als je zelf tegen bal op het dak 5 speelt.
quote:
Dat staat er helemaal los van.
quote:
Reageer er anders even op.
tja77
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:Je weet het inmiddels sinds een flink aantal jaren maar het blijft een harde mokerslag: het niveau van het Nederlandse topvoetbal ligt onder dat van het Russische topvoetbal.

Ik meen me een wedstrijd van PSV tegen Dynamo Kiev te herinneren. Niemand kende die Russen, mannen als Rebrov en Chevchenko. PSV verloor kansloos met 1-3 thuis.
Toen waren het louter (wit)Russen, nu zitten er olie miljoenen in, en kopen ze Hulk, Witsel, Danny, Rondon. Spelers die voor Nederlandse clubs niet haalbaar zijn.
Maar GGMM heeft gelijk, tactisch verlies van PSV, schandalig!!!!
Was wel een afgang trouwens. Mannen tegen jongetjes. Het was ook niet dat ze het niet probeerde, ze konden gewoon niets bewerkstelligen. Zenit echt een flinke maat te groot.
als je al weggespeeld wordt door zenit
veel succes in de CL straks
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:Was wel een afgang trouwens. Mannen tegen jongetjes. Het was ook niet dat ze het niet probeerde, ze konden gewoon niets bewerkstelligen. Zenit echt een flinke maat te groot.
Je zou verwachten dat vroeg of laat mensen het niet langer pikken dat door een slechte regelgeving (voor en na Bosman-arrest) clubs geen schijn van kans meer hebben hoe goed ze het ook doen. Als supporters nu eens gedurende een paar jaar niet naar de club zouden gaan, niet de televisie aan zouden zetten etc. dan zou er aan wat gedaan worden. Utopisch denken, want de supporter blijft trouw als een hond, wat er ook gebeurt.
#NoDAPL
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Veel succes tegen Ajax bedoel je zeker? Ik denk het het een 1-3 gaat worden.
Vervelende stoepboer!
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Natuurlijk, maar dat geldt net zo sterk voor Ajax. Wanneer was het voor het laatst dat Ajax wat presteerde?
#NoDAPL
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef tja77 het volgende:Dit is gewoon het lot van de Nederlandse ploegen. Talentvolle spelers tot hun 22-25 bij je club kunnen houden. Waarna ze verkassen voor het grote geld. Maar in dit soort wedstrijden heb je mannen met ervaring en gewiekstheid nodig, geen broekies.
Yep, dat is het verhaal. Qua talent kunnen onze ploegen zich wel meten met dit soort ploegen, door het verschil in leeftijd en het hiermee gepaard gaande verschil in fysiek, ervaring en inzicht zijn ze lammetjes voor de leeuwen.
#NoDAPL
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 februari 2015 @ 21:55:08
rubbereend
JUICHEN
Zenit gewoon de betere. Die kans was wel dik aanwezig als je een CL ploeg loot qua niveau.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Toch was het verlies van vorige week totaal onnodig.
Stelletje prutsers allemaal!
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:Je weet het inmiddels sinds een flink aantal jaren maar het blijft een harde mokerslag: het niveau van het Nederlandse topvoetbal ligt onder dat van het Russische topvoetbal.

onzin ze hebben gewoon gefaald
Wedstrijden zoals deze, vraag ik me toch af of het niet beter is de Champions League en de Europa cup te scheiden op begroting. Zeg maar heb je een voetbal club van boven de 100 miljoen begroting dan hoor je niet thuis in de Europa Cup.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
quote:
Zou dat iets met de jonge leeftijd van de spelers en de geringe weerstand die ze wekelijks in hun eigen eredivisie krijgen - en dus de kwaliteit van de ploeg - te maken kunnen hebben? Kom op mensen. Wekelijks weinig weerstand + relatief jonge spelers, het is een gegeven dat het niveau dan meer schommelt. Het hoort gewoon bij de kwaliteit die een ploeg heeft. Daar kan PSV niets aan doen (net als Ajax), het is een gegeven.
#NoDAPL
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 00:47 schreef MakkieR het volgende:Wedstrijden zoals deze, vraag ik me toch af of het niet beter is de Champions League en de Europa cup te scheiden op begroting. Zeg maar heb je een voetbal club van boven de 100 miljoen begroting dan hoor je niet thuis in de Europa Cup.
Uitstekend idee. Een nog veel beter idee: caps invoeren. Maximaal 100 miljoen Euro per jaar mogen besteden aan een club, all in. USA-model maar dan eventueel wat aangepast. Het zou snel gedaan zijn met de wet van het geld. Jammer alleen dat je dat er niet door krijgt. De clubs uit de grote 5 landen of zo behouden liever hun koppositie met geld dan dat ze het moeten verdienen. Begrijpelijk.
#NoDAPL
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 01:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Uitstekend idee. Een nog veel beter idee: caps invoeren. Maximaal 100 miljoen Euro per jaar mogen besteden aan een club, all in. USA-model maar dan eventueel wat aangepast. Het zou snel gedaan zijn met de wet van het geld. Jammer alleen dat je dat er niet door krijgt. De clubs uit de grote 5 landen of zo behouden liever hun koppositie met geld dan dat ze het moeten verdienen. Begrijpelijk.
Ben inderdaad ook een groot voorstander van het USA-model. Maar goed, geld regeert. En daar weet de FIFA alles van
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 01:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
[..]
Zou dat iets met de jonge leeftijd van de spelers en de geringe weerstand die ze wekelijks in hun eigen eredivisie krijgen - en dus de kwaliteit van de ploeg - te maken kunnen hebben? Kom op mensen. Wekelijks weinig weerstand + relatief jonge spelers, het is een gegeven dat het niveau dan meer schommelt. Het hoort gewoon bij de kwaliteit die een ploeg heeft. Daar kan PSV niets aan doen (net als Ajax), het is een gegeven.
Als je al tegen freakin zenit niet eens een goal kan maken, die volgensmij al een winterstop hebben dan vraag ik me af hoe je het in decl gaat doen, ook zeker onder het mom van ervaring opdoen voor de jonge spelers. Wat dikke onzin is natuurlijk, gini, memphis, rekik, willems etc etc etc hebben al jaren ervaring. Anders kunnen ze net zo goed aan de CL-19 meedoen als ervaring een probleem is, ze moeten gewoon presteren willen winnen ipv slappe hap.
quote:
Witsel: ‘Dat is het verschil: Depay wil zich laten gelden in de media’
Vrijdag, 27 februari 2015 om 10:25
Memphis Depay wordt gezien als de beste voetballer van de Eredivisie, maar de aanvaller kon in de wedstrijden tegen Zenit Sint-Petersburg niet voor het verschil zorgen. PSV verloor thuis met 0-1 en ging donderdagavond op Russische bodem met 3-0 onderuit. Zodoende zit de deelname van PSV aan het toernooi om de Europa League er inmiddels op.
/
Bij Zenit is men zeer te spreken over het Europese succes, vooral na de uitspraken van Depay. De aanvaller erkende onlangs dat hij de Russische competitie niet goed volgt en eigenlijk niet veel spelers van Zenit kende. “Ik denk zomaar dat Depay inmiddels wel weet wie wij zijn”, laat Axel Witsel via de officiële kanalen van Zenit weten.
“Dat is het verschil: sommige mensen laten zich gelden op het veld, terwijl anderen dat willen doen in de media”, benadrukt de Belgisch international, die in de zomer van 2012 voor veertig miljoen euro van Benfica naar Zenit ging. “Al met al waren wij wat rustiger en kalmer dan PSV.”
De tijd van onderschatten van de Russische competitie ligt inmiddels wel een aantal jaren achter ons. En hoe moet je de Russische competitie volgen? Sport1 en FOX zenden het volgens mij niet uit.
Al lijkt het me wel normaal dat je na de loting je tegenstanders beter gaat volgen.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 07:41 schreef Doublepain het volgende:[..]
Als je al tegen freakin zenit niet eens een goal kan maken, die volgensmij al een winterstop hebben dan vraag ik me af hoe je het in decl gaat doen, ook zeker onder het mom van ervaring opdoen voor de jonge spelers. Wat dikke onzin is natuurlijk, gini, memphis, rekik, willems etc etc etc hebben al jaren ervaring. Anders kunnen ze net zo goed aan de CL-19 meedoen als ervaring een probleem is, ze moeten gewoon presteren willen winnen ipv slappe hap.
Op het hoogste niveau hebben zij weinig ervaring, zij hebben ervaring met potjes tegen NEC en Wíllem II, dat is andere koek. Bovendien zijn veel PSV-spelers nog jongentjes van -24, op die leeftijd ben je mentaal en fysiek (spierkracht) gezien nog niet volwassen
#NoDAPL
tja77
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 13:13 schreef Tarado het volgende:[..]
Wel een goeie voetballer, toch jammer dat die voor het geld gekozen heeft, zou in de topcompetities ook niet misstaan
Eens, erg goede en nuttige voetballer die ook in aantrekkelijkere competities uit de voeten kan.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 13:13 schreef Tarado het volgende:[..]
Wel een goeie voetballer, toch jammer dat die voor het geld gekozen heeft, zou in de topcompetities ook niet misstaan
Ik weet niet of hij bij een ManU of Madrid mee zou kunnen. Net daar onder zeker wel. Maar ik meen me te herinneren dat hij en Hoelk 10 miljoen per jaar gingen verdienen. Dat betalen ze bij, pak-hem-beet, Everton ook niet.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik weet niet of hij bij een ManU of Madrid mee zou kunnen. Net daar onder zeker wel. Maar ik meen me te herinneren dat hij en Hoelk 10 miljoen per jaar gingen verdienen. Dat betalen ze bij, pak-hem-beet, Everton ook niet.
Het huidige ManU zeker, op zijn positie zijn er niet zoveel die beter zijn, top 10 zit hij wel denk ik, tja en voor zulke bedragen is het ook niet heel vreemd dat hij daarvoor kiest.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 14:01 schreef Tarado het volgende:[..]
Het huidige ManU zeker, op zijn positie zijn er niet zoveel die beter zijn, top 10 zit hij wel denk ik, tja en voor zulke bedragen is het ook niet heel vreemd dat hij daarvoor kiest.
Tja. Die Ander Herrera deed het geweldig bij Bilbao. Fellaini deed het goed bij Everton. Nu zal Zenit wel iets beter zijn dan die ploegen, normaal gezien, maar die overstap naar de absolute top is altijd wat onzeker.
Hoe denk je over zondag?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Tja. Die Ander Herrera deed het geweldig bij Bilbao. Fellaini deed het goed bij Everton. Nu zal Zenit wel iets beter zijn dan die ploegen, normaal gezien, maar die overstap naar de absolute top is altijd wat onzeker.
Hoe denk je over zondag?
Zelfs een top Ajax heeft altijd moeite met PSV al viel dat de laatste seizoenen wel mee, PSV is wel favoriet in mijn ogen, gelijkspelletje dan maar 2-2 en hopen dat het een leuke wedstrijd is.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Hoe denk je over zondag?
Hij is wel een stuk beter dan Fellaini maar je moet het altijd afwachten inderdaad
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 14:08 schreef Tarado het volgende:[..]
Zelfs een top Ajax heeft altijd moeite met PSV al viel dat de laatste seizoenen wel mee, PSV is wel favoriet in mijn ogen, gelijkspelletje dan maar 2-2 en hopen dat het een leuke wedstrijd is.
Dat laatste hoop ik ook en met de wetenschap van gisteren denk ik dat een gelijkspelletje inderdaad realistisch is.
PSV wint zondag 'gewoon' hoor
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 14:08 schreef Tarado het volgende:[..]
Zelfs een top Ajax heeft altijd moeite met PSV al viel dat de laatste seizoenen wel mee, PSV is wel favoriet in mijn ogen, gelijkspelletje dan maar 2-2
en hopen dat het een leuke wedstrijd is.
Tegen beter weten in waarschijnlijk...
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
Het schijnt dat PSV voorzichtig geïnformeerd heeft naar Vorm. Zoet heeft bij mij zelf nog wel wat krediet. Maar tegen Zenit was toch pijnlijk zichtbaar dat hij nog aardig wat stappen te zetten heeft.
Rabieluh
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 16:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Het schijnt dat PSV voorzichtig geïnformeerd heeft naar Vorm. Zoet heeft bij mij zelf nog wel wat krediet. Maar tegen Zenit was toch pijnlijk zichtbaar dat hij nog aardig wat stappen te zetten heeft.
Of de Steek! Weer lekker opbloeien in de Nederlandse competitie.
quote:
Heeft wel erg veel blessures gehad. Geen idee hoe hij er nu voor staat eigenlijk? Zijn Ajax-tijd was toch wel zijn hoogtepunt volgens mij.
quote:
Ben ik niet zo kapot van, maar op zich heeft hij met zijn leeftijd/ervaring zeker een meerwaarde voor jullie jonge verdediging.
BFF met GGMM
Rabieluh
quote:
Lijkt me eigenlijk ook te blessuregevoelig, bij Ajax was hij best goed, het WK was geweldig, daarna lijkt hij nooit meer gepresteerd te hebben.
Ben altijd wel fan van Vorm geweest.
quote:
Rare conclusies trek jij.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:[..]
Lijkt me eigenlijk ook te blessuregevoelig, bij Ajax was hij best goed, het WK was geweldig, daarna lijkt hij nooit meer gepresteerd te hebben.
Ben altijd wel fan van Vorm geweest.
Vorm ben ik pas sinds de PL gaan waarderen. Heeft daar natuurlijk ook lekker ervaring opgedaan en mocht hij komen, heb je tenminste met zekerheid een goede keeper voor de komende jaren. En een Zoet erachter voor 1 á 2 jaar is ook niet verkeerd natuurlijk. Zie hem wel liever komen dan Steek in ieder geval. Ben bij hem ook te 'bang' voor evt blessures
quote:
Wat verwacht je van Djnepperdepepper? Als PSV destijds de EL serieus had genomen hadden we er wel van gewonnen verwacht ik. Maar als ik me niet vergis hebben ze afgelopen jaren toch aardige Europese resultaten geboekt.. ben benieuwd..
quote:
Jullie waren destijds gewoon niet goed genoeg.
quote:
Ja, geen idee wat ik er van moet verwachten eigenlijk. Ik laat me verrassen.
quote:
Mwah, dan nog hadden ze thuis minstens moeten winnen. Sterker nog, we wonnen niet eens van AIK Solna, dus daar lag het niet volledig aan in ieder geval.
quote:
[..]
Ja, geen idee wat ik er van moet verwachten eigenlijk. Ik laat me verrassen.
Het gekke is is dat een finale er gewoon in zit. Beetje de loting meehebben en Ajax wordt er op een rode loper heen gedirigeerd. Zou niet fout zijn in ieder geval
quote:
Dit jaar werd je ook weggespeeld tegen een kutclub, in die onderbroken wedstrijd. PSV is gewoon erg matig Europees.
quote:
Mwa, laten we het lekker wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef GGMM het volgende:[..]
Dit jaar werd je ook weggespeeld tegen een kutclub, in die onderbroken wedstrijd. PSV is gewoon erg matig Europees.
? Welke. Feyenoord heeft nog meer Europese ervaring. Best apart eigenlijk.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 16:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Het schijnt dat PSV voorzichtig geïnformeerd heeft naar Vorm. Zoet heeft bij mij zelf nog wel wat krediet. Maar tegen Zenit was toch pijnlijk zichtbaar dat hij nog aardig wat stappen te zetten heeft.
Gek, hij was zoo goed.
quote:
Vond het gewoon een degelijke keeper ja. Beter dan wat we afgelopen jaren hebben gehad in ieder geval.
quote:
Vooral mentaal een van de sterkste.
Zoet is echt de slechtste keeper van de top 3.
Groot fan van User Wotte
quote:
Aha, ik kon het wegspelen al niet helemaal plaatsen. Waardeloos bedoel je waarschijnlijk gewoon. En toch 2x gewonnen. Nja, 1x.
quote:
Aardige bull. Heb er weinig van gemerkt. Behalve door Derksen en co. Maar goed, alles wat zij zeggen is zo toch..
quote:
Het leeft bij jullie ook helemaal niet anders. Dat scheelt ook een hoop aan motivatie.
Groot fan van User Wotte
quote:
Leuk dat Vermeer een aardige beginperiode heeft gekend.. maar die is zéker niet (veel) beter dan Zoet. Die brengt zo mogelijk nog meer onrust dan Zoet.
quote:
True. Ook niet heel gek. Want an sich leeft het hier natuurlijk wel. Alleen als je in 7 jaar tijd misschien tegen 2 west-Europese clubs hebt gespeeld ebt dat gevoel toch wel langzaam maar snel weg
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Vorm ben ik pas sinds de PL gaan waarderen. Heeft daar natuurlijk ook lekker ervaring opgedaan en mocht hij komen, heb je tenminste met zekerheid een goede keeper voor de komende jaren. En een Zoet erachter voor 1 á 2 jaar is ook niet verkeerd natuurlijk. Zie hem wel liever komen dan Steek in ieder geval. Ben bij hem ook te 'bang' voor evt blessures
Ik denk niet dat Zoet zin heeft om tweede viool te gaan spelen. Als er een nieuwe #1 komt is die Zoet zo weg.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Aha, ik kon het wegspelen al niet helemaal plaatsen. Waardeloos bedoel je waarschijnlijk gewoon. En toch 2x gewonnen. Nja, 1x.
[..]
Aardige bull. Heb er weinig van gemerkt. Behalve door Derksen en co. Maar goed, alles wat zij zeggen is zo toch..
Ik kijk bijna geen VI meer dus heb geen idee wat Derksen geroepen heeft, maar feit is wel dat Zoet behoorlijk tegenvalt en als het aan mij ligt is volgend seizoen prio 1 Zoet vervangen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 17:19:11 ]
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
True. Ook niet heel gek. Want an sich leeft het hier natuurlijk wel. Alleen als je in 7 jaar tijd misschien tegen 2 west-Europese clubs hebt gespeeld ebt dat gevoel toch wel langzaam maar snel weg
Dat mag geen excuus zijn anders. Ajax heeft in de EL anders ook geen fantastische affiches gehad de afgelopen jaren. Daar was het op een paar duizend plekken na anders wel nagenoeg uitverkocht.
Groot fan van User Wotte
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef Tjacka het volgende:[..]
Dat mag geen excuus zijn anders. Ajax heeft in de EL anders ook geen fantastische affiches gehad de afgelopen jaren. Daar was het op een paar duizend plekken na anders wel nagenoeg uitverkocht.
Op papier is Ajax altijd uitverkocht
Groot fan van User Wotte
quote:
Je hebt de beste man afgelopen wedstrijden zien spelen? De pisballen die hij aflevert bij zijn medespelers, of beter gezegd, niet. Staat daarnaast vaak verkeerd opgesteld. Oke, misschien is Zoet wel het 'minste' van de 3. Maar de hype rond Vermeer mag ondertussen wel over zijn
quote:
Dat zou veel over hem zeggen anders. Zoet verdient het niet eens om nummer 1 te zijn bij AZ.
Groot fan van User Wotte
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef Doublepain het volgende:[..]
Ik kijk bijna geen VI meer dus heb geen idee wat Derksen geroepen heeft, maar feit is wel dat Zoet behoorlijk tegenvalt en als het aan mij ligt is volgend seizoen prio 1 Zoet vervangen.
Prio 1 is overdreven. Maar met een Zoet ga je een zware CL tegemoet ja.
quote:
Isimat behouden zou eigenlijk een betere zijn volgend seizoen, als je hem en Guardado weet te behouden heb ik wel vertrouwen in.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Je hebt de beste man afgelopen wedstrijden zien spelen? De pisballen die hij aflevert bij zijn medespelers, of beter gezegd, niet. Staat daarnaast vaak verkeerd opgesteld. Oke, misschien is Zoet wel het 'minste' van de 3. Maar de hype rond Vermeer mag ondertussen wel over zijn
Die hype over Vermeer is alleen maar opgezet door f'noorders anders. Elke neutrale supporter van een andere club zag allang al dat hij in de Kuip ook wel zou gaan falen.
Groot fan van User Wotte
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef Tjacka het volgende:[..]
Die hype over Vermeer is alleen maar opgezet door f'noorders anders. Elke neutrale supporter van een andere club zag allang al dat hij in de Kuip ook wel zou gaan falen.
Hij faalt niet, past zich gewoon moeiteloos aan het niveau aan daar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Groot fan van User Wotte
quote:
Zou een goede zet zijn ja. Zien het beide denk ik ook wel zitten. Daarnaast moet Memphis verkocht worden en met dat geld moeten sterkhouders gehaald worden. Nieuwe vleugelspeler, nieuwe keeper en back-up achter Arias ipv Brenet.
Hoop alleen dat Wijnaldum nog een jaartje blijft eigenlijk. Maar met Gudelj als vervanger ga je er ook niet op achteruit
Seam
Pillz-E
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:Depay tekent bij Under Armour. Aparte keuze, maar hij zal wel een zak met geld krijgen. Laat Nike en Adidas links liggen. Gaat ook op kicksen van dat merk spelen. Hopelijk worden zijn schoten dan weer wat beter. Of hij pullt een Van Basten en blijft gewoon doorspelen op Nike met een UA merkje er op genaaid.

Under Armour is ook superieur qua atletisch vermogen. Jammer dat zo'n uitstekend merk nog niet zo groot is in Europese sporten. Ze domineren de Amerikaanse markt een stuk meer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:

quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef Tjacka het volgende:[..]
Ik kon de tv niet meer aanzetten zonder dat het over God Vermeer ging. Ik snap het ook wel, de gun factor was hoog natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Seam het volgende:[..]
Under Armour is ook superieur qua atletisch vermogen. Jammer dat zo'n uitstekend merk nog niet zo groot is in Europese sporten. Ze domineren de Amerikaanse markt een stuk meer.
Klopt. Goede zet ook om bij Depay te beginnen. Is toch potentieel Robben-materiaal. Schijnt er wel zo'n 2mio per jaar mee op te strijken
![54828b6c49.jpg]()
![532e6cbe0b.jpg]()
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 17:42:05 ]
quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Seam het volgende:[..]
Ik had er nog nooit van gehoord als ik heel eerlijk ben.
De Memph wordt hun Europese stokpaardje.
quote:
PSV bevalt de Amerikanen wel..
quote:
Zou een perfecte club voor hem zijn. Samen met Eriksen daar excelleren. 20 mio plus Chadli.
quote:
Is te min voor onze Memph. Alhoewel ik Chadli wel zie zitten nu je het zegt, inderdaad
quote:
Dat ontken ik niet. Ik weet alleen niet wat voor zin het heeft in deze discussie.
Salzburg, Steau, Legia, zat er ook fysiek gewoon meer dan 40.000 man. Bij PSV komen jullie niet eens op meer dan de helft in die fase van het toernooi. Ik kan mij best voorstellen dat je er dan als speler ook niet meer 150% voor gaat.
Groot fan van User Wotte