Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, 0-2
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, 2-1
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, 2-4
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, 3-0
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, 0-1
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 22-02-2015 22:57:37 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Bijna 3 sterren.
U MAD?
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Daar doe je het voor. Pannenkoek!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Dus... 14/15 maart, komt jullie dat uit?
BFF met GGMM
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Niet dat vandaag zijn beste wedstrijd was, maar wat is dit voor onzin? Deze man is zo belangrijk voor PSV dit seizoen... Manman
Buiten dat.. Met Gudelj zal het middenveld waarschijnlijk wel beter in balans zijn ja.
Nee, maar dat is dus keer op keer met wijgummetje, keer een leuke wedstrijd waarin ie het mannetje is en dan zie je 'm 2 wedstrijden op rij ineens niet meer. Hij moet samen met Maher het creatieve brein zijn op het middenveld maar je ziet ze gewoon wéér niet vandaag. Tis godverdomme bijna of je met 9 man staat te voetballen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Dan moet ik mijn buitenlandreisje uitstellen. Ik stel liever het kampioenschap een weekje uit..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zondag 22 februari 2015 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Nee, maar dat is dus keer op keer met wijgummetje, keer een leuke wedstrijd waarin ie het mannetje is en dan zie je 'm 2 wedstrijden op rij ineens niet meer. Hij moet samen met Maher het creatieve brein zijn op het middenveld maar je ziet ze gewoon wéér niet vandaag. Tis godverdomme bijna of je met 9 man staat te voetballen

Hij is aan het sparen om er volgende week weer te staan
quote:
Hell no
BFF met GGMM
quote:
Gini met de schaal in z'n hand in de Kuip. The irony
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Daar lijkt het wel altijd op ja, zou me niks verbazen als hij tegen Ajax ineens wel weer kan voetballen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Er zijn bepaalde weekenden dat ik het oprecht liever niet heb, dat ik gewoon bijna ga hopen op puntverlies..

Maar Feyenoord-uit, zou perfect voor me uitkomen
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ik snap het, ik heb ook al met de agenda in de hand gezeten hoor::"oh kut,als het maar niet dan en dan is want dan moet ik zus en zo afzeggen!"
Maar als puntje bij paaltje bij paaltje komt wil ik het gewoon zo snel mogelijk zien gebeuren, tis niet dat ik er bruiloften of begrafenissen (hoop ik) voor af moet zeggen.
quote:
Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Maar als puntje bij paaltje bij paaltje komt wil ik het gewoon zo snel mogelijk zien gebeuren, tis niet dat ik er bruiloften of begrafenissen (hoop ik) voor af moet zeggen.

Bij een begravenis kunnen ze hem nog wel een nachtje op ijs houden hoor
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
quote:
Ajax wordt 4 jaar kampioen van de armoe, nu een keertje PSV. Stond er maar een keer een écht goed team in de eredivisie. En dat zeg ik als sportliefhebber!
U/S | 22-02-15 @ 20:39
21 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren = kampioen van de armoede... oké man
DjDayV | 22-02-15 @ 22:16 | + 12 -
wehe
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Davy

Nadat ik zijn foto heb gezien klopt het beeld wat ik van hem heb nu gewoon helemaal

Reageren op Dumpert
quote:
Sorry dat ik je vriendje uitlach man!
Jammer dat Herqules zelfs dit topic bevuilt als we kampioen worden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Mijn vriendje?
Jij bent degene die fantaseert over hem.
quote:
Zeker. Droom nachtenlang over zijn dikke lichaam. Jelly?
no homo
quote:
Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik snap het, ik heb ook al met de agenda in de hand gezeten hoor::"oh kut,als het maar niet dan en dan is want dan moet ik zus en zo afzeggen!"

Het is allemaal voor een goed doel moet je je maar bedenken
PSV 14 punten los he.
Ik denk, ik meld het nog maar eens.
quote:
Ja, het is ongelooflijk he...er komen nu 7 vette jaren aan.
Zou zo geweldig zijn als het team bijeen blijft en lekker in de CL gaat draaien. Niet dat dit gaat gebeuren, maar toch.
quote:
Ja, helaas weten ze met dit team niet eens van Zenit te winnen..
quote:
? Is de ronde al voorbij dan?
quote:
Voor jullie wel ja.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef Vermecelli het volgende:Ach na al die magere klote seizoenen is het jullie wel weer eens gegund. Ajax is de afgelopen 4 jaar gewoon leeg gekocht dus dit zat er wel aan te komen. Geniet ervan

'ons gegund'
kansloze uitspraak
quote:
Je moet iets verder kijken. Ze speelden tegen Zenit best aardig en werden absoluut niet weg gespeeld. Ajax won in 94 van, op papier, veel mindere ploegen, je moet wel ergens vandaag komen natuurlijk. Hoe dan ook, zou toch geweldig zijn als ze nog veel beter gaan draaien en Nederland weer wat aanzien geven. Ajax heeft daarin natuurlijk behoorlijk gefaald de afgelopen jaren.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Ciscus het volgende:[..]
Je moet iets verder kijken. Ze speelden tegen Zenit best aardig en werden absoluut niet weg gespeeld. Ajax won in 94 van, op papier, veel mindere ploegen, je moet wel ergens vandaag komen natuurlijk. Hoe dan ook, zou toch geweldig zijn als ze nog veel beter gaan draaien en Nederland weer wat aanzien geven. Ajax heeft daarin natuurlijk behoorlijk gefaald de afgelopen jaren.
Ja klopt, winnen van City, United, Milan en Barcelona doet niemand wat. Daarom heeft De Boer ook pas 120 aanbiedingen gehad.
En het zou helemaal wat zijn als je tegen Zenit weggespeeld zou worden ja. Die gasten hebben maanden geen serieuze wedstrijd gespeeld.
Sowieso heeft PSV geen tactiek om Europees succes te behalen. Op de counter spelen kan tegen Nederlandse clubs, maar dat trek je nooit met die verdediger tegen een tegenstander die aanvallend enige kwaliteit heeft.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja klopt, winnen van City, United, Milan en Barcelona doet niemand wat. Daarom heeft De Boer ook pas 120 aanbiedingen gehad.
En het zou helemaal wat zijn als je tegen Zenit weggespeeld zou worden ja. Die gasten hebben maanden geen serieuze wedstrijd gespeeld.
Sowieso heeft PSV geen tactiek om Europees succes te behalen. Op de counter spelen kan tegen Nederlandse clubs, maar dat trek je nooit met die verdediger tegen een tegenstander die aanvallend enige kwaliteit heeft.
Ik vind je wat mad.
Dit, dus.
quote:
Ik vind je wat inhoudsloos.
tja77
quote:
Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef Vermecelli het volgende:Ach na al die magere klote seizoenen is het jullie wel weer eens gegund. Ajax is de afgelopen 4 jaar gewoon leeg gekocht dus dit zat er wel aan te komen. Geniet ervan

De arrogantie
Alsof door het leegkopen van Ajax (waar elk team overigens last van heeft) PSV nu kampioen gaat worden. Laat me niet lachen, Ajax heeft ongeveer net zoveel punten als vorig seizoen. PSV gaat gewoon op eigen kracht kampioen worden.
Het feit dat je met dat Amsterdamse misbaksel van een club dit topic komt vervuilen is schrijnend en aandoenlijk tegelijk.
Veel succes met de strijd om plek 2, met die andere ploeg die is leeggekocht.
quote:
Gewoon donderdag vol voor gaan. Ook al betekend dat, dat je zondag misschien wat minder bent. Kampioenschap is toch binnen. Haal die punten binnen.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:[..]
Als je het zo zegt lijkt het of ze een rol van betekenis hebben gespeeld, europees gezien. Grappig.
Wat PSV betreft; je kunt europees gezien natuurlijk beter slim op de counter spelen. In Nederland moet je dominerend spelen. Dat gaat wel steeds beter, maar moeten nog stappen gemaakt worden.
quote:
Nee hoor, ze hebben ook op momenten gefaald, maar om te stellen dat ze geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld is bespottelijk. Er zaten prachtige wedstrijden en resultaten tussen die heel Europa gezien heeft.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef Ciscus het volgende:Wat PSV betreft; je kunt europees gezien natuurlijk beter slim op de counter spelen. In Nederland moet je dominerend spelen. Dat gaat wel steeds beter, maar moeten nog stappen gemaakt worden.
Mwa, weet niet. Ajax heeft met dominerend positiespel spel (of een poging daartoe) juist die resultaten behaald. Ik denk dat als je op de counter speelt veel clubs snel door de zwakke verdediging heen breken. Dat geldt voor zowel PSV en Ajax. Bij PSV zie ik de wil om dominant te spelen alleen veel minder terug. Wat niet erg is, als je zo kampioen kan worden moet je het doen, zeker als je al zo'n lange tijd droog staat, maar ik zie ze dat niet 1,2,3 veranderen.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee hoor, ze hebben ook op momenten gefaald, maar om te stellen dat ze geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld is bespottelijk. Er zaten prachtige wedstrijden en resultaten tussen die heel Europa gezien heeft.
[..]
Mwa, weet niet. Ajax heeft met dominerend positiespel spel (of een poging daartoe) juist die resultaten behaald. Ik denk dat als je op de counter speelt veel clubs snel door de zwakke verdediging heen breken. Dat geldt voor zowel PSV en Ajax. Bij PSV zie ik de wil om dominant te spelen alleen veel minder terug. Wat niet erg is, als je zo kampioen kan worden moet je het doen, zeker als je al zo'n lange tijd droog staat, maar ik zie ze dat niet 1,2,3 veranderen.
De wil om dominant te spelen heeft PSV eigenlijk nooit echt gehad en de achterban eist dat ook minder dan de achterban van Ajax. Het spel dat je speelt (of wil spelen) is ook afhankelijk van je spelersmateriaal. Met Depay en Narsingh en een renpaard als Wijnaldum ga je niet 'omsingelen' zoals Ajax '95.
Ik vond Ajax wat naief spelen, persoonlijk.
Heb je het idee dat er voor Ajax meer in had gezeten de afgelopen seizoenen (Europees)?
Zondag wat Ajax supporters anaal in de kont naaien

En als we verliezen dan nog lolplaatjes op FOK posten.
Heerlijk dit.
U MAD?
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee hoor, ze hebben ook op momenten gefaald, maar om te stellen dat ze geen enkele rol van betekenis hebben gespeeld is bespottelijk. Er zaten prachtige wedstrijden en
resultaten tussen die heel Europa gezien heeft.[..]
Ja 10-0 over 2 wedstrijden tegen red bull fucking Salzburg.
quote:
Ik gun iedereen zijn pleziertje, maar dit is wel heel sneu.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef tja77 het volgende:[..]
De arrogantie
Alsof door het leegkopen van Ajax (waar elk team overigens last van heeft) PSV nu kampioen gaat worden. Laat me niet lachen, Ajax heeft ongeveer net zoveel punten als vorig seizoen. PSV gaat gewoon op eigen kracht kampioen worden.
Het feit dat je met dat Amsterdamse misbaksel van een club dit topic komt vervuilen is schrijnend en aandoenlijk tegelijk.
Veel succes met de strijd om plek 2, met die andere ploeg die is leeggekocht.
Hoe moet ik dat dan van jou lezen, dat is toch ook arrogant?
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef Ciscus het volgende:[..]
De wil om dominant te spelen heeft PSV eigenlijk nooit echt gehad en de achterban eist dat ook minder dan de achterban van Ajax. Het spel dat je speelt (of wil spelen) is ook afhankelijk van je spelersmateriaal. Met Depay en Narsingh en een renpaard als Wijnaldum ga je niet 'omsingelen' zoals Ajax '95.
Ik vond Ajax wat naief spelen, persoonlijk.
Heb je het idee dat er voor Ajax meer in had gezeten de afgelopen seizoenen (Europees)?
Eens wat betreft je eerste gedeelte. Of er meer inzat weet ik niet; we zijn er wel een aantal keer bijzonder dom en lullig uitgegooid ja, in de Europa League had zeer zeker meer gezeten; Champions League vind ik ons redelijk tot goed gepresteerd hebben.
Hoe dan ook; leuk om te zien dat er toch mensen zijn hier die ergens inhoudelijk op ingaan.

quote:
Uh ja, dat haal ik al aan.
Was meer m'n intentie inhoudelijk te discussiëren ipv dit soort treitereitjes. Misschien kan je dat doen met iemand van je eigen niveau.

Syntix ofzo.
tja77
quote:
Schijnbaar nog een keer lezen?
Gezien de verliespunten en het verschil met de rest, kun je onmogelijk beweren dat het leegkopen van Ajax de reden is dat PSV kampioen gaat worden. Als je dat als Ajacied hier komt beweren, dan is dat toch lachwekkend?
Tevens ga ik als supporter van club A (mijn club), niet in een topic van club B, beweren dat de enige reden dat club B kampioen gaat worden is omdat mijn club verzwakt of leeggekocht is. Ik vind dat een behoorlijke onderschatting en minachting van de kwaliteiten van je concurent.
Maar ja, Ajacieden en hun Ajax hè...
PSV is dit jaar sterker dan Ajax in de afgelopen jaren, zeker als je alleen naar de punten aantallen kijkt.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Tarado het volgende:[..]
Blijft altijd moeilijk vergelijken maar dat PSV nu de sterkste is valt niet te ontkennen, maar ook valt niet te ontkennen dat de concurrentie zwak is, dan laat ik de oorzaken maar even in het midden
Ja, maar dat was bij Ajax de afgelopen jaren imo meer dan nu bij PSV. PSV is veel sterker (geworden), Ajax en Feyenoord zitten qua punten niet super ver achter vorige jaren geloof ik.
quote:

Die aantal plusjes zegt ook genoeg.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef Typisch het volgende:[..]
Ja, maar dat was bij Ajax de afgelopen jaren imo meer dan nu bij PSV. PSV is veel sterker (geworden), Ajax en Feyenoord zitten qua punten niet super ver achter vorige jaren geloof ik.
Ajax heeft zelfs een van de betere seizoenen onder De Boer.
quote:
Het spel is in al die jaren ook nooit overtuigend geweest. Door al die kampioenschappen werd dit echter enigszins gecamoufleerd. Nu er eindelijk eens een constante ploeg in de Eredivisie zit wordt dit nu pijnlijk duidelijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Het spel is in al die jaren ook nooit overtuigend geweest. Door al die kampioenschappen werd dit echter enigszins gecamoufleerd. Nu er eindelijk eens een constante ploeg in de Eredivisie zit wordt dit nu pijnlijk duidelijk.
Op zich vind ik dat wel goed, alleen jammer dat het maar 1 club is momenteel, de topclubs zouden altijd ver los moeten staan van de rest en met alle respect het voetbal van PSV is ook niet goed te noemen, ik las ergens dit: "PSV voetbalt niet echt goed, Ajax voetbalt echt niet goed" dat dekt de lading wel.
quote:
Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef Tarado het volgende:[..]
Op zich vind ik dat wel goed, alleen jammer dat het maar 1 club is momenteel, de topclubs zouden altijd ver los moeten staan van de rest en met alle respect het voetbal van PSV is ook niet goed te noemen, ik las ergens dit: "PSV voetbalt niet echt goed, Ajax voetbalt echt niet goed" dat dekt de lading wel.
Laatste keer dat dat echt gebeurde was toen Twente kampioen werd. PSV werd toen 3e met 78 punten. Dat zijn aantallen die de kampioen daarna bij lange na niet haalde.
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Jij durft te zeggen wat de mensen denken.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
[ Bericht 100% gewijzigd door Ciscus op 23-02-2015 21:08:37 ]
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:[..]
Eens wat betreft je eerste gedeelte. Of er meer inzat weet ik niet; we zijn er wel een aantal keer bijzonder dom en lullig uitgegooid ja, in de Europa League had zeer zeker meer gezeten; Champions League vind ik ons redelijk tot goed gepresteerd hebben.
Hoe dan ook; leuk om te zien dat er toch mensen zijn hier die ergens inhoudelijk op ingaan.

[..]
Uh ja, dat haal ik al aan.
Was meer m'n intentie inhoudelijk te discussiëren ipv dit soort treitereitjes. Misschien kan je dat doen met iemand van je eigen niveau.

Syntix ofzo.
Ach ja, dat gemiep altijd. We vinden voetbal allemaal de mooiste sport (en meer). Ik heb het meer over tactiek, mooie passjes en slimme transfers dan over wie het beste is. PSV is nu beter, over 3 jaar Feyenoord en daarna Ajax weeer even.
Sorry dat ik even stoor, maar misschien kan iemand onder jullie me helpen... Ik ben op zoek naar de naam (of eigenlijk de geboortedatum) van deze persoon:
https://plus.google.com/p(...)thkey=CIeP25f1mffDbQIemand? Is voor een wedstrijdje/teambuildingactiviteit. Of als iemand me kan vertellen waar ik precies kan gaan zoeken, zou ook al een grote hulp zijn!
Bedankt!
quote:
Ik herken 'm zo snel even niet. Maar gezien het shirt en geboortejaar moet je even bij Jong PSV van rond 2008 zoeken.
Laat je het even weten als je erachter bent?

EDIT: Ik heb zelf even zitten kijken en hij lijkt wel verdacht veel op Freek Heerkens. Alleen zou het geboortejaar dan niet kloppen..
http://www.psvjeugd.nl/spelers/pasfotos/134
Lijkt er inderdaad heel sterk op, maar klopt helaas niet. Als ik de geboortedatum ingeef, zou ik moeten doorgaan naar het volgende scherm, en met 1309 of 0913 lukt het niet... Toch bedankt voor de hulp, ik heb nu al een beter idee van de richting waar ik moet zoeken. Of als iemand hem toch nog herkent?
Het blijkt Jelle De Bock te zijn. Hoera! Bedankt voor de hulp!
quote:
Over sneu gesproken. Waar is mijn bier?
Over 5 minuten zal Rik het melden.
quote:
Dan staat er allang een artikeltje bij VI.nl
Goed spelertje. Was volgens mij al een tijd bekend dat hij niet tevreden was bij Manchester in ieder geval. Beter dat ie maar meteen teruggekocht wordt dan
Maar goed.. Ajax zal nu ook wel weer een potentieel jeugdproduct ruiken
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:[..]
Eens wat betreft je eerste gedeelte. Of er meer inzat weet ik niet;
we zijn er wel een aantal keer bijzonder dom en lullig uitgegooid ja, in de Europa League had zeer zeker meer gezeten; Champions League vind ik ons redelijk tot goed gepresteerd hebben.
Een begrijpelijke gedachte maar wellicht toch verkeerd. Als het keer op keer gebeurt dat een ploeg beter speelt maar toch verliest dan moet je constateren dat het geen toeval is. De leeftijd en hiermee de hoeveelheid ervaring is ook een belangrijke factor. Als je net naast de pot pist door een fout die daaraan te wijten is dan was je toch gewoon niet goed genoeg. Het is lullig maar zo werkt het.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Adames
Klara!
quote:
Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Een begrijpelijke gedachte maar wellicht toch verkeerd. Als het keer op keer gebeurt dat een ploeg beter speelt maar toch verliest dan moet je constateren dat het geen toeval is. De leeftijd en hiermee de hoeveelheid ervaring is ook een belangrijke factor. Als je net naast de pot pist door een fout die daaraan te wijten is dan was je toch gewoon niet goed genoeg. Het is lullig maar zo werkt het.
nee bram
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wie geeft een neuk. Het is fucking Ajax
Dit, dus.
quote:
Je vergeet dat het ajax is, het ligt nooit aan ajax.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 23:15:54 ]
Catenaccio.
PSV Eindhoven
Ik denk dat het nu wel vrij veilig is om een tattoo te zetten, maar durf het nog steeds niet aan

2007 stonden we ook 11 punten voor ofzo toch? Het kan na zondag ook 11 zijn.
(roep al sinds 2010 dat bij een kampioenschap ik een tattoo neem...)
Land of the free. Home of the brave.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 03:21 schreef Scarface88 het volgende:Ik denk dat het nu wel vrij veilig is om een tattoo te zetten, maar durf het nog steeds niet aan

100% is het pas als ze echt kampioen zijn maar een grote gok kan je het nu ook niet meer noemen
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 03:21 schreef Scarface88 het volgende:Ik denk dat het nu wel vrij veilig is om een tattoo te zetten, maar durf het nog steeds niet aan

een tattoo zetten voor een voetbalclub
Ik heb me 3 sterren op de borst laten tatoeeren met daarbij 2025.
8 titels in 10 jaar moet haalbaar zijn.
U MAD?
quote:

Hahaha blits hoor.
quote:
Wat een uitspraak weer!
quote:

Gewoon doen. En die van volgend jaar ook al gewoon. Komt goed.
Tarado
capô de fusca
quote:
Pereira op het middenveld dit dat
U MAD?
Tarado
capô de fusca
quote:
Is als 16 jarige bij PSV weggekaapt bij ManU. Maar pas 1 wedstrijd gespeeld in het eerste tegen MK Dons (4-0 verlies) dus is weinig over te zeggen.
Je ziet toch dat 99% van de jeugdspelers die vroeg voor het geld kiezen falen. Ik wil het nog allemaal wel eens zien.
U MAD?
Makkelie is de scheidsrechter.
Tompsv18 vindt dit leuk.