Vorige TT was niet de waarheid, deze wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
Zo sneu. Topic volspammen voor een kutTT. Jezus.
Ja.quote:
Ik ben geen fan van THG, wel van Ariana. #1 zelfsquote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar ben je zeker ook al zo'n nepfan van
Omdat het een aandachtshoertje is, moet elke keer overal z'n naam spammen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
Terechte klachtquote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
ja en?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vorige TT was niet de waarheid, deze wel.
Misselijk word ik er van.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat het een aandachtshoertje is, moet elke keer overal z'n naam spammen.
Nee. En het kan werkelijk niemand wat interesseren. Je denkt dat je belangrijk bent en dat iedereen wat om jou kan caren, maar dat is niet zo.quote:
HAHAHA oke als jij dat denktquote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. En het kan werkelijk niemand wat interesseren. Je denkt dat je belangrijk bent en dat iedereen wat om jou kan caren, maar dat is niet zo.
Wil ik eigenlijk nog zien voordat ik ga slapen. Struggles.quote:
quote:
I know.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar we mogen niks meer zeggen want anders: ban
Waarom zo vroeg willen slapen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk nog zien voordat ik ga slapen. Struggles.
Ben kapot moe.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg willen slapen dan?
doen alsof =/= denkenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof je zo belangrijk bent?
Gewoon laten.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit, jij en dat kleine kindhoertje boeit niemand een fuck
snijdtquote:Op zondag 22 februari 2015 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd rijmt op Barry White....
Blijd...
Rijd...
Glijd...
Ja, britse humor en spionnenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch een soort Johnny English?
Goedenavond.quote:
quote:
Ik ben niet 24/7 online hè.quote:
ewaaquote:
Nee ik bedoel thuis... Hele dag bij je in de tuin gelegen.quote:
:$quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel thuis... Hele dag bij je in de tuin gelegen.
Nee. Aangezien je ongetwijfeld narcisme hebt, zou je je gedachten ook ernaar handelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn twee hele andere dingen.
Vanmiddag wel naar de shop geweest ja. Net een bietje lui American Dad zitten kijken.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Je wiet was op en de bus was laat dus
haha dankje. Denk niet dat ik hem vanavond ga kijken, maar heb ik tenminste weer iets voor op de stapelquote:Op zondag 22 februari 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als je de boek niet gelezen hebt, dan is het moeilijk te volgen.
maar veel kijkplezier
Heeft geen nut bij hem, verloren zaak, gewoon negeren werkt beter.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Aangezien je ongetwijfeld narcisme hebt, zou je je gedachten ook ernaar handelen.
Hoop dat het gaat over brood snijden.quote:
Surequote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Aangezien je ongetwijfeld narcisme hebt, zou je je gedachten ook ernaar handelen.
Zonde. Zo jong en nu al dit.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft geen nut bij hem, verloren zaak, gewoon negeren werkt beter.
Hommo.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb wil zin een een kopje earl grey met bergamot
Ja de bergamot is dus op... met die everzwijnen en zo... En daarnaast is bergamot kennelijk ook een beschermde soort.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb wil zin een een kopje earl grey met bergamot
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoek de kenmerken eens op en ga het met jezelf vergelijken. Hier zou fijn zijn.
Heb ironisch genoeg problemen met in slaap te komen ookal ben ik moe.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Was ik maar moe, lekker slapen <3
4quote:Op zondag 22 februari 2015 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor hoeveel man was dit? Die kemiri kabeljauw moet ik ook eens proberen.
Laat dat kinderachtige kutventje nou maar... zonde van je energiequote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoek de kenmerken eens op en ga het met jezelf vergelijken. Hier zou fijn zijn.
het moet niet gekker worden zegquote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja de bergamot is dus op... met die everzwijnen en zo... En daarnaast is bergamot kennelijk ook een beschermde soort.
Sinds wanneer ben jij een psycholoog?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan houden we het voorlopig op narcisme.
Moet je voor de grap eens gaan bewegen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ironisch genoeg problemen met in slaap te komen ookal ben ik moe.
Welterusten jongen. Allang bedtijd geweest.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een psycholoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |