Hoop dat het gaat over brood snijden.quote:
Surequote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Aangezien je ongetwijfeld narcisme hebt, zou je je gedachten ook ernaar handelen.
Zonde. Zo jong en nu al dit.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft geen nut bij hem, verloren zaak, gewoon negeren werkt beter.
Hommo.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb wil zin een een kopje earl grey met bergamot
Ja de bergamot is dus op... met die everzwijnen en zo... En daarnaast is bergamot kennelijk ook een beschermde soort.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb wil zin een een kopje earl grey met bergamot
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoek de kenmerken eens op en ga het met jezelf vergelijken. Hier zou fijn zijn.
Heb ironisch genoeg problemen met in slaap te komen ookal ben ik moe.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Was ik maar moe, lekker slapen <3
4quote:Op zondag 22 februari 2015 19:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor hoeveel man was dit? Die kemiri kabeljauw moet ik ook eens proberen.
Laat dat kinderachtige kutventje nou maar... zonde van je energiequote:Op zondag 22 februari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoek de kenmerken eens op en ga het met jezelf vergelijken. Hier zou fijn zijn.
het moet niet gekker worden zegquote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja de bergamot is dus op... met die everzwijnen en zo... En daarnaast is bergamot kennelijk ook een beschermde soort.
Sinds wanneer ben jij een psycholoog?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan houden we het voorlopig op narcisme.
Moet je voor de grap eens gaan bewegen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ironisch genoeg problemen met in slaap te komen ookal ben ik moe.
Welterusten jongen. Allang bedtijd geweest.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een psycholoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |