Dit zijn alleen geen plaatjes van de elite....quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel, erodome. Iedere debiel kan nu plaatjes van Saudische prinsessen gaan posten, maar dat bewijst niets.
Probeer maar te beweren dat hier geen moslimextremisme in te ontdekken valt: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Judicial_system_of_Iran
Neen, staatsburgerschap is genoeg voor weigering.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt alleen een Israelisch paspoort?
Op je Nederlandse kom je gewoon binnen.
Poeppraat.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Duh... Omdat ze het leger daar niet voor hebben en Iran bestaat niet zo lang. Als je kijkt wat voor dingen de Mullah zeggen dan zegt dat al genoeg. Israël wegvagen. Hezbollah terrorisme steunen. Onbewapende onschuldige mensen aanvallen met Hezbollah. Homo's en vrouwen ophangen voor domme dingen, etc.
Bewijs?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef Atak het volgende:
Dit meisje is verkracht in de Iraanse cel:
[ afbeelding ]
Verkrachtingen in de gevangenis is heel normaal in Iran.
Dat ontken ik dan ook helemaal niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit zijn alleen geen plaatjes van de elite....
Wat ik weet van iran is dat vooral de jongeren(en die zijn nogal in de meerderheid daar) helemaal niet zo extremistisch zijn. Wel is er wat "westenhaat", maar laten we elkaar geen mietje noemen, want die mening komt niet uit de lucht vallen. De reden dat de jongeren zo in de meerderheid zijn heeft daar wat mee te maken bv....
Al met al vind ik iran niet zo'n grote vijand, er is al meerdere keren bewezen dat er met iran best te praten valt, vooral dat de burgers aardig met hun neus de goede kant op staan.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat ontken ik dan ook helemaal niet.
Door wie wordt dat dan gedaan?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Al met al vind ik iran niet zo'n grote vijand, er is al meerdere keren bewezen dat er met iran best te praten valt, vooral dat de burgers aardig met hun neus de goede kant op staan.
Snap dan ook niet zo goed waarom iran zo zwart wordt gemaakt terwijl er amper een onvertogen woord over sa valt.
Wat heb jij? De ene dag ben je streng tegen Israël dan probeer je ze te verdedigenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Atak het volgende:
[..]
krachtig optreden tegen Iran. Ze bedreigen al hun buurlanden met oorlog en zelfs Israël krijgt bedreigingen. De VS moet met hun bondgenoten zoals Israël een plan maken als de onderhandelingen mislukken.
Waarom wilt Iran überhaupt atoomwapens?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:38 schreef mig72 het volgende:
Waarom moet Iran altijd zulke dingen afstaan terwijl talloze andere landen die wel mogen behouden?
Zelfbescherming lijkt me.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom wilt Iran überhaupt atoomwapens?
Als het werkelijk waar om kernenergie zou gaan dan deden ze toch niet moeilijk en lieten ze hun centrales aan de VN zien en klaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfbescherming lijkt me.
Voorlopig gaat het over kernenergie wat ze willen (officieel) toch?
Politieke pressiemiddelen, troefkaarten. Slim spel.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als het werkelijk waar om kernenergie zou gaan dan deden ze toch niet moeilijk en lieten ze hun centrales aan de VN zien en klaar.
Heb je ook nog andere redenen om 'krachtig op de treden' (wat dat ook moge zijn, ik neem aan militaire interventie?) behalve 'die vrouw', behandeling van homo's, en dreigementen richting Israel?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom hangt Iran homo's op omdat ze homo's zijn?
net zoals Irak niet zou binnengevallen worden als het al z'n WMDs vernietigde en controles toeliet....quote:Op maandag 23 februari 2015 02:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als het werkelijk waar om kernenergie zou gaan dan deden ze toch niet moeilijk en lieten ze hun centrales aan de VN zien en klaar.
Welke WMD's?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
net zoals Irak niet zou binnengevallen worden als het al z'n WMDs vernietigde en controles toeliet....
Volgens mij ben je niet echt een helder licht met al je uitroeptekens, puntjes en vele vraagtekens achter de zinnen in vele posts.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel dat aan degene die al bommen op hun dak hebben gekregen van israel omdat israel vond dat zij geen atoomprogramma mochten hebben.
Ah ja. Als de argumenten op zijn komen de persoonlijke aanvallen en verdachtmakingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
blablabla antisemitisme blablabla
Dit is denk ik wel het meest treurige dat ik heb gelezen in dit topic.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:29 schreef Rica het volgende:
Als je het over werkelijk racisme wilt hebben:
Een godsdienst dat zegt dat je gods favo volk bent is racisme.
Een ideologie dat op afkomst en etniciteit gebaseerd is dat is racisme.
Treurig maar wat doe je er aan? Ze geloven heilig in hun speciale status en tribale doctrine.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:37 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel het meest treurige dat ik heb gelezen in dit topic.
Je praat tegen een lid van die groep.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Treurig maar wat doe je er aan? Ze geloven heilig in hun speciale status en tribale doctrine.
Moeilijk inderdaad. Ik denk persoonlijk dat we antisemieten die dit soort dingen zeggen gewoon moeten negeren en dan komt het wel goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Treurig maar wat doe je er aan? Ze geloven heilig in hun speciale status en tribale doctrine.
De grootste antisemieten zijn de zionisten zelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Moeilijk inderdaad. Ik denk persoonlijk dat we antisemieten die dit soort dingen zeggen gewoon moeten negeren en dan komt het wel goed.
Kan je mij uitleggen hoe dit racisme is in de gangbare definitie van dit woord?quote:Zionism
political support for the creation and development of a Jewish homeland in Israel
http://www.merriam-webster.com/dictionary/zionism
quote:
quote:
De enige veroorzakers van oorlogen zijn tot nu toe de amerikanen en Israëliërs.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Klopt. We moeten alles er voor over hebben om de psychopatische Mullah regime van Iran te stoppen. Ze kunenn een regionale oorlog veroorzaken. Mensen in Iran zijn niet veilig. Ze willen nu mensen in buurlanden zoals Israel ook onveilig maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |