abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149930828
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef reza1 het volgende:

[..]

Kan je niet lezen?
Ja, ik kan heel goed lezen. Je zegt dat ze liegt. Waarom denk je dat? Omdat ze een vrouw is? Dat gaat toch zo in Iran? Daarom gebeuren er ook zoveel verkrachtingen in Iran.
pi_149930841
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:18 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Zit je echt te wachten op een nieuwe kernwapenwedloop ?? En nu niet in het koele berekenende westen maar in het labiele en heetgebakerde Midden Oosten waar mensen zichzelf al met regelmaat opblazen. En ja er is 2 keer een kernwapen gebruikt in WWII tegen Hitlers bondgenoot en dat heeft de levens van zo'n 500.000 Amerikaanse militairen gered. Als het moet dan moet het. Maar deze wapens in handen van godsdienstwaanzinnigen is een garantie voor ellende.
Kom kom, er wonen wereldwijd mensen die uit het 'labiele en heetgebakerde Midden Oosten' komen. Ze blazen hun eigen mensen niet van de aardbodem. Daarbij blijf ik erbij dat een ander niet te bepalen heeft of ze daar in het bezit mogen zijn van zo'n wapen of niet.
L2B's Mixcloud
pi_149930850
quote:
15s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is voor het grootste deel mediapropaganda, dat besef je?

De meeste moslims doen geen vlieg kwaad.
En toch is het een bloeddorstige rotbende in het Midden Oosten. En de meeste doen misschien geen vlieg kwaad maar rotzooi ontstaat vanzelf als je een racistische en gewelddadige ideologie/religie aanhangt. Het is daar niet voor niks altijd oorlog en ellende.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_149930948
quote:
koele berekenende westen maar in het labiele en heetgebakerde Midden Oosten waar mensen zichzelf al met regelmaat opblazen. En ja er is 2 keer een kernwapen gebruikt in WWII tegen Hitlers bondgenoot en dat heeft de levens van zo'n 500.000 Amerikaanse militairen gered. Als het moet dan moet het. Maar deze wapens in handen van god
Klopt. We moeten alles er voor over hebben om de psychopatische Mullah regime van Iran te stoppen. Ze kunenn een regionale oorlog veroorzaken. Mensen in Iran zijn niet veilig. Ze willen nu mensen in buurlanden zoals Israel ook onveilig maken.
pi_149930962
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja, ik kan heel goed lezen. Je zegt dat ze liegt. Waarom denk je dat? Omdat ze een vrouw is? Dat gaat toch zo in Iran? Daarom gebeuren er ook zoveel verkrachtingen in Iran. Vrouwen worden nooit gelooft.
Ik zal het dan nog maar een keer posten:
quote:
Jabbari first claimed the involvement of a different man named "Sheikhi" in the incident. After she failed to identify the man, she said that her original statement was false and she had only tried to derail the investigation.
De zaak is door vele rechters onderzocht, en allemaal komen ze tot dezelfde conclusie.
pi_149930966
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

En toch is het een bloeddorstige rotbende in het Midden Oosten. En de meeste doen misschien geen vlieg kwaad maar rotzooi ontstaat vanzelf als je een racistische en gewelddadige ideologie/religie aanhangt. Het is daar niet voor niks altijd oorlog en ellende.
Westerse bezettingen (Afghanistan, Irak, Syrie) en legerbases hebben met die frustraties niets te maken, denk je?

Wordt het niet eens tijd dat we ons terugtrekken en die mensen zelf es hun land laten regelen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 februari 2015 @ 20:25:49 #32
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_149931020
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Het is daar niet voor niks altijd oorlog en ellende.
Misschien zou het schelen als het westen die mensen daar eens de kans zou geven zelfs iets van hun landen te maken, in plaats van constant de boel overhoop te gooien.
pi_149931032
quote:

[..]

Zit je echt te wachten op een nieuwe kernwapenwedloop ?? En nu niet in het koele berekenende westen maar in het labiele en heetgebakerde Midden Oosten waar mensen zichzelf al met regelmaat opblazen. En ja er is 2 keer een kernwapen gebruikt in WWII tegen Hitlers bondgenoot en dat heeft de levens van zo'n 500.000 Amerikaanse militairen gered. Als het moet dan moet het. Maar deze wapens in handen van godsdienstwaanzinnigen is een garantie voor ellende.
Als Iran kernwapens zou hebben zou dat juist in het voordeel van de vrede werken, dan zou Israel of de VS Iran niet meer durven aan te vallen.
pi_149931073
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Kom kom, er wonen wereldwijd mensen die uit het 'labiele en heetgebakerde Midden Oosten' komen. Ze blazen hun eigen mensen niet van de aardbodem. Daarbij blijf ik erbij dat een ander niet te bepalen heeft of ze daar in het bezit mogen zijn van zo'n wapen of niet.
Dan ken je de Mullah regime van Iran niet. Kijk is hoe ze omgaan met hun eigen mensen. Homo's worden opgehangen omdat ze homo's zijn. En daarna zeggen ze "Iran heeft geen homo's". Tja vind je het raar? Van zo'n raar gek land kan je alles verwachten.
pi_149931139
Ik heb echt het idee dat Westerse politici na de val van de muur totaal niet weten waar ze mee bezig zijn. Komt natuurlijk ook door alle nieuwe regionale machten die er bij zijn gekomen. Maar al die regionale machten zitten achterover geleund in een machtspositie en het kost ze niks, want laat de VS en Europa het maar opknappen. China, India, Japan, Rusland, Zuid-Korea, Turkijke, Rijke golfstaten, noem het allemaal maar op.
pi_149931200
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ik zal het dan nog maar een keer posten:

[..]

De zaak is door vele rechters onderzocht, en allemaal komen ze tot dezelfde conclusie.
Waar is het bewijs? Die vrouw was gewoon onschuldig. Zelfs mensen in Iran waren woest. De Mullah regime denkt nog steeds te leven in de steentijd.
pi_149931203
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan ken je de Mullah regime van Iran niet. Kijk is hoe ze omgaan met hun eigen mensen. Homo's worden opgehangen omdat ze homo's zijn. En daarna zeggen ze "Iran heeft geen homo's". Tja vind je het raar? Van zo'n raar gek land kan je alles verwachten.
Je steunt zelf het Aliyev regime van Azerbeidzjan dat homo's in de bak gooit. :')
pi_149931254
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Waar is het bewijs? Die vrouw was gewoon onschuldig. Zelfs mensen in Iran waren woest. De Mullah regime denkt nog steeds te leven in de steentijd.
Zij moet bewijzen dat de man die ze vermoord heeft een verkrachter is, dat zou in Nederland ook moeten.
pi_149931269
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:29 schreef reza1 het volgende:

[..]

Je steunt zelf het Aliyev regime van Azerbeidzjan dat homo's in de bak gooit. :')
Als username een Bulgaarse neofascistische partij kiezen, vind ik ook nogal dubieus...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149931306
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef reza1 het volgende:

[..]

Zij moet bewijzen dat de man die ze vermoord heeft een verkrachter is, dat zou in Nederland ook moeten.
En waar is het bewijs?
pi_149931349
quote:
18s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als username een Bulgaarse neofascistische partij kiezen, vind ik ook nogal dubieus...
Ik gok dat dat verwijst naar de Atak helikopter.
pi_149931371
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]
Ze blazen hun eigen mensen niet van de aardbodem. .
Huh ? Ze doen daar niks anders. En blazen ze niemand op verzinnen ze wel andere sadistische manieren zoals onthoofden of in brand steken. Daarnaast hebben wij die dingen uitgevonden en er eigenlijk patent op. Wat mij betreft veranderen we ieder land dat nu nog kernwapens wil maken in een nucleaire woestijn. 3de wereldlanden en godsdienstwaanzinnigen met kernwapens zijn geen grapjes meer.

Volgens steeds meer wetenschappers vinden we geen enkel spoor van intelligent leven in het heelal omdat intelligent leven zelfdestructief is. Een soort blimpjes die te kort opleven om iets te betekenen en daarna weer ophouden te bestaan. Met een wereld vol kernwapens gaan we die theorie (great filter theorie) beslist waarmaken.
pi_149931382
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:31 schreef Atak het volgende:

[..]

En waar is het bewijs?
Waar is het bewijs dat die man een verkrachter is?
pi_149931551
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:32 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat die man een verkrachter is?
Dus moet ze maar opgehangen worden omdat ze een vrouw is? Typische Iraanse Mullah mentaliteit. En waarom moeten homo's volgens jou opgehangen worden in Iran?

pi_149931600
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus moet ze maar opgehangen worden omdat ze een vrouw is? Typische Iraanse Mullah mentaliteit. En waarom moeten homo's volgens jou opgehangen worden in Iran?
Waarom moeten homo's volgens jou in de cel worden gegooid in Azerbeidzjan?
pi_149931617
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Westerse bezettingen (Afghanistan, Irak, Syrie) en legerbases hebben met die frustraties niets te maken, denk je?

Wordt het niet eens tijd dat we ons terugtrekken en die mensen zelf es hun land laten regelen?
Daar zijn ze niet toe in staat. Er is een wereldse politieagent nodig en wees maar blij dat dat niet de moslims, Communisten of criminelen als Poetin zijn. Amerika is niet perfect maar vergeleken bij de rest is het net moeder Theresa. Met o.a. als resultaat dat jij nu hier je mening kan spuien zonder gevolgen. Heerlijk toch die vrijheid.
Daarnaast is er geen bezetting maar slecht een ingreep. Daarna vertrekken we weer.
pi_149931654
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef Atak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die 2 jongens zijn veroordeeld voor het verkrachten van een tienerjongetje...
pi_149931692
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waarom moeten homo's volgens jou in de cel worden gegooid in Azerbeidzjan?
Je probeert Iran goed te praten maar je weet zelf ook waarom er "geen" homo's zijn in Iran. Walgelijk land. En dat land moet atoomwapens hebben?
pi_149931759
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:36 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Daar zijn ze niet toe in staat.
WTF, mensen in andere landen zijn niet in staat vredig samen te leven? :N

quote:
Er is een wereldse politieagent nodig en wees maar blij dat dat niet de moslims, Communisten of criminelen als Poetin zijn. Amerika is niet perfect maar vergeleken bij de rest is het net moeder Theresa. Met o.a. als resultaat dat jij nu hier je mening kan spuien zonder gevolgen. Heerlijk toch die vrijheid.
Jij wil werkelijk zeggen dat er in Nederland (ik ga even uit van FOK!) vrijheid van meningsuiting is door VSAmerikaans politiek beleid??

De VSAmerikaanse politiek is dodelijk voor de vredige samenlevingen wereldwijd. Onschuldigen worden lafjes vanachter PlayStation-drones naar Allah gebombardeerd. Landen bezetten, hun inwoners bang maken en regimes installeren.

Nee, ik heb helemaal geen politie-agent in de wereld nodig. Ook niet de VS. En meer kwaden maken niet 1 goed.

pi_149931860
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:36 schreef reza1 het volgende:

[..]

Die 2 jongens zijn veroordeeld voor het verkrachten van een tienerjongetje...
Waarom hangt Iran homo's op omdat ze homo's zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')