Als je alle bovenstaande postings hebt doorgenomen dan heb je gelezen dat die foto van dat metalen hek met die wandelaar ervoor om het te openen van het internet is gehaald. Helaas kan ik die foto dus niet meer plaatsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, direct erna. Je ziet het ook heel mooi op HERE (speel de video af in het ene en volg de route in het andere scherm; aanrader). Dat is dus het hek dat je opendoet als je over het bruggetje bent doorgelopen.
Welk hek gynaika bedoelt weet ik niet, heeft ze een foto? En waar is dat hek?
Nee, ik heb niet alles gelezen, maar zoiets opgepikt.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:43 schreef gynaika het volgende:
[..]
Als je alle bovenstaande postings hebt doorgenomen dan heb je gelezen dat die foto van dat metalen hek met die wandelaar ervoor om het te openen van het internet is gehaald. Helaas kan ik die foto dus niet meer plaatsen.
Ja, ik ken maar één foto van dat hek. Ik denk ook dat K en L deze route hebben gelopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet alles gelezen, maar zoiets opgepikt.
Maar was er maar 1 foto van dat hek dan?
Anyway, voor Kris en Lisanne was het in ieder geval niet relevant; zij zijn dit gebiedje makkelijk doorgekomen.
Niemand hier die die foto toevallig opgeslagen heeft?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef gynaika het volgende:
Ja, ik ken maar één foto van dat hek.
Dat moet wel, anders kom je nooit bij de Mirador(s).quote:Ik denk ook dat K en L deze route hebben gelopen.
Je hoeft niet via het bruggetje en het metalen hek, je kunt ook de route volgen van de motorrijders...en dan kom je er ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand hier die die foto toevallig opgeslagen heeft?
[..]
Dat moet wel, anders kom je nooit bij de Mirador(s).
Ja precies. Als je wil kan je zelfs over die paddocks omhoog lopen. Hoeft niet eens over de weg, die de motorrijders nemen. Uiteindelijk moet je sowieso naar boven. Wel een flink lange weg, ik zou zeggen zeker 1,5 uur naar het begin van de Klim.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:54 schreef gynaika het volgende:
[..]
Je hoeft niet via het bruggetje en het metalen hek, je kunt ook de route volgen van de motorrijders...en dan kom je er ook.
Foto 491 kan ook de laatst genomen foto zijn op de terugweg? De nummering staat namelijk niet vast.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies. Als je wil kan je zelfs over die paddocks omhoog lopen. Hoeft niet eens over de weg, die de motorrijders nemen. Uiteindelijk moet je sowieso naar boven. Wel een flink lange weg, ik zou zeggen zeker 1,5 uur naar het begin van de Klim.
Dat zou betekenen:
- foto _491 is niet genomen bij begin Klim, maar zo'n half uur onder dat punt
of
- de eerste foto om 11:05 was niet bij begin Pianista maar al een stuk (~ 30 min) verderop
of
- allebei
Er is (helaas) nooit een terugweg geweest en ja, de nummering lijkt prima te kloppen. Als ze op de terugweg waren zou er ook weer mobiel bereik geweest moeten zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Foto 491 kan ook de laatst genomen foto zijn op de terugweg? De nummering staat namelijk niet vast.
Ik ga slapen, het is hier later dan bij jou.
Ja, dat is wat de Master of the Mountain zelf zegt, in deze welbekende video op 1:07:quote:Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef Lutalo het volgende:
Zou je dan hier, bij die oudere man richting Cerro Horqueta gaan?
Ik doe mijn best, maar beloof niks.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Fijn dat de Miradors onder de aandacht kwamen, nu de volgende vraag, ik zag een aantal huisjes/hutjes richting de vindplaatsen van de resten en de rugzak, kunnen deze na 24 uur in de kaart gezet worden?
Een beetje service:quote:Ik denk namelijk de finca achter de cd van F gevonden te hebben, ben benieuwd naar jullie mening hier.
Dat ik hem dadelijk voor de vierde keer moet gaan posten.... Nee, afgelopen nacht rond 02:00 uur gedaan. 6 hutten nar de CD
Er staat een huis, behoorlijke afmeting bij de vindplaats v-d resten, liepen de `vrienden`daar naar toe?
Wie waren die vrienden?
Nee er staat een huis bij de vindplaats van de rugzak, geloof me, derde of vierde post vannacht. Veel hogerquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar beloof niks.
[..]
Een beetje service:
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #168 - Wat is waar...?
1 huis was dubbel en het andere was het huis dat we kenden van de paddock X; Matteo's H12.
Ja, die staat erbij in de lijst.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Oh ja, el Mata, je vroeg me vannacht om mee te kijken naar de hutten, heb ik dus gedaan en er 6 gevonden. Vervolgens lult iedereen eroverheen.
Laatste post hierover.
[..]
Nee er staat een huis bij de vindplaats van de rugzak, geloof me, derde of vierde post vannacht. Veel hoger
Ik had hier vorige week gepost dat de meiden na een mooie foto op de CD naar de watervallen wilden lopen. Wij weten hier een beetje meer dan zij, dit was dus een optie?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de Master of the Mountain zelf zegt, in deze welbekende video op 1:07:
Op deze y-sprong ga je links op een lang kronkelig pad naar Horqueta.. en de rechtertak voert naar de Mirador van El Pianista. Ook een belangrijk beslismoment, waarbij het niet duidelijk is waar je heen moet.
Nee die y-splitsing naar Horqueta ligt heel vroeg op de route, ver voor de top. Maar dan ben je wel al over die metalen brug heen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
vraag: zijn de foto's van K&L na de 1q, dus de laatst bekende van het gebied erachter of van de na de Y splitsing van de Horqueta? Kunnen de resten via het achter gebied van de Horqueta terecht komen bij de bij ons bekende vindplaatsen?
Dit is precies wat ik bedoel; de waarheid ligt imo al bij het begin van de Pianistaquote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies. Als je wil kan je zelfs over die paddocks omhoog lopen. Hoeft niet eens over de weg, die de motorrijders nemen. Uiteindelijk moet je sowieso naar boven. Wel een flink lange weg, ik zou zeggen zeker 1,5 uur naar het begin van de Klim.
Dat zou betekenen:
- foto _491 is niet genomen bij begin Klim, maar zo'n half uur onder dat punt
of
- de eerste foto om 11:05 was niet bij begin Pianista maar al een stuk (~ 30 min) verderop
of
- allebei
Geen issue, ik waardeer je onuitputtelijke inzet enorm, ben 's nachts druk met K&L en heb de laatste dagen veel gewerkt. Wanneer je dan terugkomt en op het forum komt, dat is het jammer om geen reactie te zien op de huizen na de gevonden Q2, en heel jammer te zien dat jij je 24 -uur aan het verdedigen bent voor de door jou gemaakte kaarten.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die staat erbij in de lijst.Ik lul nergens overheen en heb je werk zelfs in een overzichtje gezet, met hoogtes en coordinaten erbij.
Feliciano zijn finca?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Fijn dat de Miradors onder de aandacht kwamen, nu de volgende vraag, ik zag een aantal huisjes/hutjes richting de vindplaatsen van de resten en de rugzak, kunnen deze na 24 uur in de kaart gezet worden?
Ik denk namelijk de finca achter de cd van F gevonden te hebben, ben benieuwd naar jullie mening hier.
Dat ik hem dadelijk voor de vierde keer moet gaan posten.... Nee, afgelopen nacht rond 02:00 uur gedaan. 6 hutten nar de CD
Er staat een huis, behoorlijke afmeting bij de vindplaats v-d resten, liepen de `vrienden`daar naar toe?
Wie waren die vrienden?
Helaas, ik zie voorlopig geen enkele overeenkomst.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:27 schreef El_Matador het volgende:
Screenshot uit de video van Telemetro (1:08):
[ afbeelding ]
Eerste ons bekende foto van Kris:
[ afbeelding ]
Ik zeg voorlopig: match.
Die huizen ken ik niet, waar zijn die op de Retiring-video?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef jackie12 het volgende:
Als ik uit de taxi/bus zou stappen dan zou ik allereerst een foto maken van het restaurant, het daadwerkelijke begin./quote]
Ik ook. Maar misschien deden ze dat dus al de dag ervoor.
[quote]Daarna even verder foto's van de oversteek met plankje (lachen zeg!) en daarna foto's van de huisjes van Oliva en Martina.
Na die Telemetrovideo nogmaals bekeken te hebben denk ik dat het inderdaad het begin van de klim (wordt ook gezegd in het Spaans) is waar die foto van Kris gemaakt is.quote:Als je stelt dat de eerste foto's pas een half uur na het begin van de Pianista zijn gemaakt dan kom je in mijn straatje en scenario al eerder gepost:
Er zijn meer verklaringen mogelijk, maar het is een optie idd.quote:Kris en Lisanne kregen een lift vanaf hun hostel en daarom zijn ze door niemand gezien bij het begin van de Pianista, verklaard waarom ze in slechts1.45 uur op de top zijn gekomen en hebben zij geen foto's gemaakt van het echte begin van de Pianista.
Na 0.22 min links het groene huis woont Olivaquote:Op maandag 23 februari 2015 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die huizen ken ik niet, waar zijn die op de Retiring-video?
Ok, zal zo even kijken, maar dat zet het dag eerder scenario helemaal op zijn kop. Daarin ziet Martina (die dus hoger op de Pianista woont) hen EERDER dan Oliva (die dus lager woont).quote:Op maandag 23 februari 2015 01:40 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Na 0.22 min links het groene huis woont Oliva
Na 1.03 min rechts de tuin van Martina waar ze geinterviewd werd (kijk de video van "El misterio de las Holandesas")
I know.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, zal zo even kijken, maar dat zet het dag eerder scenario helemaal op zijn kop. Daarin ziet Martina (die dus hoger op de Pianista woont) hen EERDER dan Oliva (die dus lager woont).
Dat kan goed. Maar is Martina als enige op de Pianista dan nog over als getuige? Dan kan die ook heel goed niet kloppen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
I know.
Of Oliva heeft ze niet gezien
Nee, want ze beschreef heel duidelijk 2 meiden die omhoog liepen.quote:Of Oliva zag ze later dan Martina (toen Kris en Lisanne op de terugweg waren)
Dat lijkt me een onhoudbaar scenario:quote:Of alle getuigenissen kloppen maar de fototijden niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |