abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149942699
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, direct erna. Je ziet het ook heel mooi op HERE (speel de video af in het ene en volg de route in het andere scherm; aanrader). Dat is dus het hek dat je opendoet als je over het bruggetje bent doorgelopen.

Welk hek gynaika bedoelt weet ik niet, heeft ze een foto? En waar is dat hek?
Als je alle bovenstaande postings hebt doorgenomen dan heb je gelezen dat die foto van dat metalen hek met die wandelaar ervoor om het te openen van het internet is gehaald. Helaas kan ik die foto dus niet meer plaatsen.
pi_149942712
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:43 schreef gynaika het volgende:

[..]

Als je alle bovenstaande postings hebt doorgenomen dan heb je gelezen dat die foto van dat metalen hek met die wandelaar ervoor om het te openen van het internet is gehaald. Helaas kan ik die foto dus niet meer plaatsen.
Nee, ik heb niet alles gelezen, maar zoiets opgepikt.

Maar was er maar 1 foto van dat hek dan?

Anyway, voor Kris en Lisanne was het in ieder geval niet relevant; zij zijn dit gebiedje makkelijk doorgekomen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149942783
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet alles gelezen, maar zoiets opgepikt.

Maar was er maar 1 foto van dat hek dan?

Anyway, voor Kris en Lisanne was het in ieder geval niet relevant; zij zijn dit gebiedje makkelijk doorgekomen.
Ja, ik ken maar één foto van dat hek. Ik denk ook dat K en L deze route hebben gelopen.
pi_149942844
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef gynaika het volgende:
Ja, ik ken maar één foto van dat hek.
Niemand hier die die foto toevallig opgeslagen heeft?

quote:
Ik denk ook dat K en L deze route hebben gelopen.
Dat moet wel, anders kom je nooit bij de Mirador(s). :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149942889
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand hier die die foto toevallig opgeslagen heeft?

[..]

Dat moet wel, anders kom je nooit bij de Mirador(s). :)
Je hoeft niet via het bruggetje en het metalen hek, je kunt ook de route volgen van de motorrijders...en dan kom je er ook.
pi_149942927
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:54 schreef gynaika het volgende:

[..]

Je hoeft niet via het bruggetje en het metalen hek, je kunt ook de route volgen van de motorrijders...en dan kom je er ook.
Ja precies. Als je wil kan je zelfs over die paddocks omhoog lopen. Hoeft niet eens over de weg, die de motorrijders nemen. Uiteindelijk moet je sowieso naar boven. Wel een flink lange weg, ik zou zeggen zeker 1,5 uur naar het begin van de Klim.

Dat zou betekenen:
- foto _491 is niet genomen bij begin Klim, maar zo'n half uur onder dat punt
of
- de eerste foto om 11:05 was niet bij begin Pianista maar al een stuk (~ 30 min) verderop
of
- allebei

pi_149943037
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja precies. Als je wil kan je zelfs over die paddocks omhoog lopen. Hoeft niet eens over de weg, die de motorrijders nemen. Uiteindelijk moet je sowieso naar boven. Wel een flink lange weg, ik zou zeggen zeker 1,5 uur naar het begin van de Klim.

Dat zou betekenen:
of
- de eerste foto om 11:05 was niet bij begin Pianista maar al een stuk (~ 30 min) verderop
of
- allebei
Foto 491 kan ook de laatst genomen foto zijn op de terugweg? De nummering staat namelijk niet vast.

Ik ga slapen, het is hier later dan bij jou.
pi_149943046
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef gynaika het volgende:

[..]

Foto 491 kan ook de laatst genomen foto zijn op de terugweg? De nummering staat namelijk niet vast.

Ik ga slapen, het is hier later dan bij jou.
Er is (helaas) nooit een terugweg geweest en ja, de nummering lijkt prima te kloppen. Als ze op de terugweg waren zou er ook weer mobiel bereik geweest moeten zijn.

Truste.

pi_149943077
Fijn dat de Miradors onder de aandacht kwamen, nu de volgende vraag, ik zag een aantal huisjes/hutjes richting de vindplaatsen van de resten en de rugzak, kunnen deze na 24 uur in de kaart gezet worden?

Ik denk namelijk de finca achter de cd van F gevonden te hebben, ben benieuwd naar jullie mening hier.
Dat ik hem dadelijk voor de vierde keer moet gaan posten.... Nee, afgelopen nacht rond 02:00 uur gedaan. 6 hutten nar de CD

Er staat een huis, behoorlijke afmeting bij de vindplaats v-d resten, liepen de `vrienden`daar naar toe?
Wie waren die vrienden?
  maandag 23 februari 2015 @ 01:12:55 #160
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_149943114
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef Lutalo het volgende:
Zou je dan hier, bij die oudere man richting Cerro Horqueta gaan?
Ja, dat is wat de Master of the Mountain zelf zegt, in deze welbekende video op 1:07:

Op deze y-sprong ga je links op een lang kronkelig pad naar Horqueta.. en de rechtertak voert naar de Mirador van El Pianista. Ook een belangrijk beslismoment, waarbij het niet duidelijk is waar je heen moet.
pi_149943117
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Fijn dat de Miradors onder de aandacht kwamen, nu de volgende vraag, ik zag een aantal huisjes/hutjes richting de vindplaatsen van de resten en de rugzak, kunnen deze na 24 uur in de kaart gezet worden?
Ik doe mijn best, maar beloof niks. ;)

quote:
Ik denk namelijk de finca achter de cd van F gevonden te hebben, ben benieuwd naar jullie mening hier.
Dat ik hem dadelijk voor de vierde keer moet gaan posten.... Nee, afgelopen nacht rond 02:00 uur gedaan. 6 hutten nar de CD

Er staat een huis, behoorlijke afmeting bij de vindplaats v-d resten, liepen de `vrienden`daar naar toe?
Wie waren die vrienden?
Een beetje service:

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #168 - Wat is waar...?

1 huis was dubbel en het andere was het huis dat we kenden van de paddock X; Matteo's H12.

pi_149943134
Oh ja, el Mata, je vroeg me vannacht om mee te kijken naar de hutten, heb ik dus gedaan en er 6 gevonden. Vervolgens lult iedereen eroverheen.

Laatste post hierover.

quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik doe mijn best, maar beloof niks. ;)

[..]

Een beetje service:

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #168 - Wat is waar...?

1 huis was dubbel en het andere was het huis dat we kenden van de paddock X; Matteo's H12.
Nee er staat een huis bij de vindplaats van de rugzak, geloof me, derde of vierde post vannacht. Veel hoger

edit: ver in de clouds
pi_149943149
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Oh ja, el Mata, je vroeg me vannacht om mee te kijken naar de hutten, heb ik dus gedaan en er 6 gevonden. Vervolgens lult iedereen eroverheen.

Laatste post hierover.

[..]

Nee er staat een huis bij de vindplaats van de rugzak, geloof me, derde of vierde post vannacht. Veel hoger
Ja, die staat erbij in de lijst.

:o Ik lul nergens overheen en heb je werk zelfs in een overzichtje gezet, met hoogtes en coordinaten erbij.

pi_149943214
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:12 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, dat is wat de Master of the Mountain zelf zegt, in deze welbekende video op 1:07:

Op deze y-sprong ga je links op een lang kronkelig pad naar Horqueta.. en de rechtertak voert naar de Mirador van El Pianista. Ook een belangrijk beslismoment, waarbij het niet duidelijk is waar je heen moet.
Ik had hier vorige week gepost dat de meiden na een mooie foto op de CD naar de watervallen wilden lopen. Wij weten hier een beetje meer dan zij, dit was dus een optie?

vraag: zijn de foto's van K&L na de 1q, dus de laatst bekende van het gebied erachter of van de na de Y splitsing van de Horqueta? Kunnen de resten via het achter gebied van de Horqueta terecht komen bij de bij ons bekende vindplaatsen?
  maandag 23 februari 2015 @ 01:24:16 #165
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_149943245
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
vraag: zijn de foto's van K&L na de 1q, dus de laatst bekende van het gebied erachter of van de na de Y splitsing van de Horqueta? Kunnen de resten via het achter gebied van de Horqueta terecht komen bij de bij ons bekende vindplaatsen?
Nee die y-splitsing naar Horqueta ligt heel vroeg op de route, ver voor de top. Maar dan ben je wel al over die metalen brug heen.
pi_149943254
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou betekenen:
of
of
- allebei
Dit is precies wat ik bedoel; de waarheid ligt imo al bij het begin van de Pianista

Als ik uit de taxi/bus zou stappen dan zou ik allereerst een foto maken van het restaurant, het daadwerkelijke begin.
Daarna even verder foto's van de oversteek met plankje (lachen zeg!) en daarna foto's van de huisjes van Oliva en Martina.
Daarna foto's van het bruggetje en van de dingen waar MeloD ook foto's van maakte (zijn denk ik gemaakt over het bruggetje, zij is ook niet verder gegaan)

Als je stelt dat de eerste foto's pas een half uur na het begin van de Pianista zijn gemaakt dan kom je in mijn straatje en scenario al eerder gepost:
Kris en Lisanne kregen een lift vanaf hun hostel en daarom zijn ze door niemand gezien bij het begin van de Pianista, verklaard waarom ze in slechts1.45 uur op de top zijn gekomen en hebben zij geen foto's gemaakt van het echte begin van de Pianista.
pi_149943278
Screenshot uit de video van Telemetro (1:08):

Eerste ons bekende foto van Kris:

Ik zeg voorlopig: match.

pi_149943299
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die staat erbij in de lijst.

:o Ik lul nergens overheen en heb je werk zelfs in een overzichtje gezet, met hoogtes en coordinaten erbij.
Geen issue, ik waardeer je onuitputtelijke inzet enorm, ben 's nachts druk met K&L en heb de laatste dagen veel gewerkt. Wanneer je dan terugkomt en op het forum komt, dat is het jammer om geen reactie te zien op de huizen na de gevonden Q2, en heel jammer te zien dat jij je 24 -uur aan het verdedigen bent voor de door jou gemaakte kaarten.
met name door mensen die zelf weinig bijdragen.

ik bel de afgelopen weken met een aantal personen hier en dat gaat 10 x sneller/beter als zo anoniem. Ik ben er namelijk van overtuigd dat we hier samen heel veel kunnen bereiken.
pi_149943324
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:

Wie waren die vrienden?
Feliciano zijn finca?
Waar????!!
pi_149943336
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:27 schreef El_Matador het volgende:
Screenshot uit de video van Telemetro (1:08):

[ afbeelding ]

Eerste ons bekende foto van Kris:

[ afbeelding ]

Ik zeg voorlopig: match.
Helaas, ik zie voorlopig geen enkele overeenkomst. :?

Ik kan me wel herinneren dat er in de video van Eva Wiessing een plek is die erg veel op de fotoplek lijkt. De exacte gelijkenis heb ik niet kunnen vaststellen.
pi_149943341
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef jackie12 het volgende:

Als ik uit de taxi/bus zou stappen dan zou ik allereerst een foto maken van het restaurant, het daadwerkelijke begin./quote]

Ik ook. Maar misschien deden ze dat dus al de dag ervoor.

[quote]Daarna even verder foto's van de oversteek met plankje (lachen zeg!) en daarna foto's van de huisjes van Oliva en Martina.
Die huizen ken ik niet, waar zijn die op de Retiring-video?

quote:
Als je stelt dat de eerste foto's pas een half uur na het begin van de Pianista zijn gemaakt dan kom je in mijn straatje en scenario al eerder gepost:
Na die Telemetrovideo nogmaals bekeken te hebben denk ik dat het inderdaad het begin van de klim (wordt ook gezegd in het Spaans) is waar die foto van Kris gemaakt is.

Om dat te bereiken (12:03) moeten ze ofwel binnen 58 minuten daar staan (onmogelijk, zelfs joggend zou dat lastig worden) ofwel later begonnen met foto's nemen.

Wellicht vanwege het dag-eerder-scenario.

quote:
Kris en Lisanne kregen een lift vanaf hun hostel en daarom zijn ze door niemand gezien bij het begin van de Pianista, verklaard waarom ze in slechts1.45 uur op de top zijn gekomen en hebben zij geen foto's gemaakt van het echte begin van de Pianista.
Er zijn meer verklaringen mogelijk, maar het is een optie idd.

pi_149943394
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die huizen ken ik niet, waar zijn die op de Retiring-video?

Na 0.22 min links het groene huis woont Oliva
Na 1.03 min rechts de tuin van Martina waar ze geinterviewd werd (kijk de video van "El misterio de las Holandesas")
pi_149943406
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:40 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Na 0.22 min links het groene huis woont Oliva
Na 1.03 min rechts de tuin van Martina waar ze geinterviewd werd (kijk de video van "El misterio de las Holandesas")
Ok, zal zo even kijken, maar dat zet het dag eerder scenario helemaal op zijn kop. Daarin ziet Martina (die dus hoger op de Pianista woont) hen EERDER dan Oliva (die dus lager woont).

pi_149943454
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, zal zo even kijken, maar dat zet het dag eerder scenario helemaal op zijn kop. Daarin ziet Martina (die dus hoger op de Pianista woont) hen EERDER dan Oliva (die dus lager woont).
I know.
Of Oliva heeft ze niet gezien
Of Oliva zag ze later dan Martina (toen Kris en Lisanne op de terugweg waren)
Of alle getuigenissen kloppen maar de fototijden niet
(en kan er door de dag eerder scenario een dikke streep)
pi_149943481
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:

[..]

I know.
Of Oliva heeft ze niet gezien
Dat kan goed. Maar is Martina als enige op de Pianista dan nog over als getuige? Dan kan die ook heel goed niet kloppen.

quote:
Of Oliva zag ze later dan Martina (toen Kris en Lisanne op de terugweg waren)
Nee, want ze beschreef heel duidelijk 2 meiden die omhoog liepen.

quote:
Of alle getuigenissen kloppen maar de fototijden niet
Dat lijkt me een onhoudbaar scenario:
- niemand van de familie en NFI en al die anderen die de data in handen hebben twijfelt aan de fototijden
- getuigen zijn moeilijk te peilen, en hier is het goed mogelijk dat alle getuigen andere meiden gezien hebben
- de fototijden kloppen goed met de schaduwen
- als Kris en Lisanne echt 2 uur na het zien van Oliva op de Mirador(s) stonden, dan was het al ~18:05. Dan schijnt de zon recht in je gezicht bij de eerste foto (die zonder wolken).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')