Deze man.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax naar Eindhoven, met een beetje geluk is het volgende week nog maar 3 punten verschil.
Want mocro. Krijgen voorkeur bij gelijke geschiktheid ja toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz was ooit international, ik geloof dat niet
35 interlandsquote:Op zondag 22 februari 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz was ooit international, ik geloof dat niet
T is net Blindquote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef GGMM het volgende:
Wat ongelooflijk triest om Boulahrouz constant uit te fluiten zeg![]()
Gewoon terecht. Kneuter.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef GGMM het volgende:
Wat ongelooflijk triest om Boulahrouz constant uit te fluiten zeg![]()
0-2quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan niet kijken, maar hoeveel staat het?
Niks 'leuk'. Gewoon treurig gedrag. Hij wordt constant uitgefloten omdat hij een fout maakt. Echt zielig gedrag.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Typisch het volgende:
laat rené nou gewoon zijn 'leuke' posts maken joh
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord speelt toch thuis??
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'leuk'. Gewoon treurig gedrag. Hij wordt constant uitgefloten omdat hij een fout maakt. Echt zielig gedrag.
Zijn zat spelers van Ajax waar dat bij gebeurde. Toen heb ik je niet gehoord, treisteling.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'leuk'. Gewoon treurig gedrag. Hij wordt constant uitgefloten omdat hij een fout maakt. Echt zielig gedrag.
Je kan beter een half uur van te voren al naar huis gaan inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zijn zat spelers van Ajax waar dat bij gebeurde. Toen heb ik je niet gehoord, treisteling.
"Ja maar Ajax"quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter een half uur van te voren al naar huis gaan inderdaad
als je er zelf maar lol om hebt renéquote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de inhoud ontwijken, zo kennen we je weer.
Treisteling?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zijn zat spelers van Ajax waar dat bij gebeurde. Toen heb ik je niet gehoord, treisteling.
Bij een andere club gebeurt exact hetzelfde, dan zeg je er niks over. Gebeurt het bij Feyenoord maak je er een probleem van. Debielquote:
Goeiequote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter een half uur van te voren al naar huis gaan inderdaad
Zo'n Europese wedstrijd breekt ze dan toch op.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Dit betekent dat ze 0-2 achter staan.
Is goed Pizzageit.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij een andere club gebeurt exact hetzelfde, dan zeg je er niks over. Gebeurt het bij Feyenoord maak je er een probleem van. Debiel
donder gewoon op met je gejank over ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij een andere club gebeurt exact hetzelfde, dan zeg je er niks over. Gebeurt het bij Feyenoord maak je er een probleem van. Debiel
Mooi, ik wil ook wel eens een andere premier.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn in ieder geval van Rutte af na dit seizoen.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de inhoud ontwijken, zo kennen we je weer.
Rutte blijft nog wel even zitten hoor, denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn in ieder geval van Rutte af na dit seizoen.
Vooral op die kneus reageren.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
valt wel meequote:
Nee, komt nog wel wat met die Verheijen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rutte blijft nog wel even zitten hoor, denk ik.
Rutten daarentegen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, komt nog wel wat met die Verheijen.
Hij maakt geen foutje. Hij is een fout.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut hij maakt een foutje. Net alsof hij het bewust doet
Sukkeltje.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij maakt geen foutje. Hij is een fout.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Boula doet wel iets goed.
Die kan hij waarschijnlijk ook niet dekken. Pleurisknurft.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Boula doet wel iets goed.
Bovenberg kan er geen reet vanquote:Op zondag 22 februari 2015 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Motaka en Bovenberg zijn beter dan wat wij op die posities hebben lopen.
Botaka^quote:Op zondag 22 februari 2015 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Motaka en Bovenberg zijn beter dan wat wij op die posities hebben lopen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Tortugal het volgende:
Boulahrouz ging gewoon weer de verkeerde kant op
Die heeft ook een paar goede kledders.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij is niet van de verkeerde kant
Kan je nagaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovenberg kan er geen reet van
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die heeft ook een paar goede kledders.
Vilhena op de plek van Immers. Immers eruit voor Toornstra en Anass voor Boetquote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Achahbar maar even denk ik. Vilhena bakt er niet veel van op die positie.
En haal boula er maar gewoon uit. Dan maar met 10 man.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena op de plek van Immers. Immers eruit voor Toornstra en Anass voor Boet
Hier denkt hij dus aan als hij speelt.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook 2 goede benen, daar waar haar vriendje er geen één heeft
niks mismee
Zelfde als Immers dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vilhena speelt als een natte krant. Zet die op 10 en je kunt net zo goed op 't veld aan je lul gaan trekken met z'n allen.
Verder is er niemandquote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En haal boula er maar gewoon uit. Dan maar met 10 man.
de eerste seizoenshelft lukte het aanvallend, dan is op balbezit spelen best leukquote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef Caland het volgende:
Daar waar het constante verheerlijken van balbezit in de eerste seizoenshelft nog wel voor kansen zorgde gaan we nu wel de Ajax-kant op. Zogenaamd dominerend spelen maar eigenlijk gewoon vooral een beetje balletjes breed en terug leggen.
weinig heupen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
de eerste seizoenshelft lukte het aanvallend, dan is op balbezit spelen best leuk
als het zoals bij feyenoord (en ajax) nu niet lukt ziet het er vooral heel erg kut en saai uit
hier nog een plaatje om boula te compenseren
[ afbeelding ]
Met 3 verdedigers spelen 2e helft, Kongolo heeft alleen maar last van Boulahquote:Op zondag 22 februari 2015 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder is er niemandja Mathijsen. Een kneus wisselen voor een andere kneus
too soonquote:Op zondag 22 februari 2015 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rutten is net als Rutte. Hij begint leuk maar laat het elftal dan als een vliegtuig uit de lucht storten.
Zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 17:36 schreef Vasion het volgende:
De verval weken van Rutten is al vroeg begonnen dus.
Ter verdediging van Kazim; gozer had gewoon penalty moeten krijgen met die elleboog ín z'n rug.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Van dit soort wedstrijden krijg ik zin om dingen te slopen.
Ten eerste de angsthazentactiek van Bange Fred die vanaf minuut een al duidelijk was, met zo weinig mogelijk risico in je spel voetballen en dan met een angstige 1-0 winnen. Nou zo creëer je nooit een kans. Dan die Immers die constant balverlies aan het lijden is en echt weer eens alles fout doet. Kazim die bij elk zuchtje wind zich als een stervende zwaan laat vallen. Vilhena die laat zien waarom hij op de bank hoort, dramatische aannames. Boulahrouz die overal onderdoor duikt en die trieste kanjermongolen in het publiek die hun eigen spelers lopen uit te fluiten ipv lopen te steunen.
quote:
michael jackson was blankquote:Op zondag 22 februari 2015 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje Michael Jackson-gezicht wel.
Ach hou toch op joh. Kazim profileert zich weer als een zwakbegaafde mongool. Die actie van hem had ook gewoon geel minimaal kunnen zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 17:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ter verdediging van Kazim; gozer had gewoon penalty moeten krijgen met die elleboog ín z'n rug.
Oke.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hou toch op joh. Kazim profileert zich weer als een zwakbegaafde mongool. Die actie van hem had ook gewoon geel minimaal kunnen zijn
Roodquote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hou toch op joh. Kazim profileert zich weer als een zwakbegaafde mongool. Die actie van hem had ook gewoon geel minimaal kunnen zijn
Ach, zij zijn er tenminste. Internetheld.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Van dit soort wedstrijden krijg ik zin om dingen te slopen.
Ten eerste de angsthazentactiek van Bange Fred die vanaf minuut een al duidelijk was, met zo weinig mogelijk risico in je spel voetballen en dan met een angstige 1-0 winnen. Nou zo creëer je nooit een kans. Dan die Immers die constant balverlies aan het lijden is en echt weer eens alles fout doet. Kazim die bij elk zuchtje wind zich als een stervende zwaan laat vallen. Vilhena die laat zien waarom hij op de bank hoort, dramatische aannames. Boulahrouz die overal onderdoor duikt en die trieste kanjermongolen in het publiek die hun eigen spelers lopen uit te fluiten ipv lopen te steunen.
Gewoon rood ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood weer ik niet, gewoon dwaze actie en vervolgens alleen maar lamlendig naar de grond als meneer wordt aangetikt. Echt waardeloos gewoonquote:
Snap niet waarom dit relevant is. Spelers uitfluiten hoort niet bij Feyenoord. Denk je dat ze daar beter van gaan voetballen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, zij zijn er tenminste. Internetheld.
Je moeder's tampons zijn rood.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die actie van KAZIM KAZIM was rood.
Dat lijkt me sterk, die is allang uit de overgang.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moeder's tampons zijn rood.
Juichen zou raar zijn en een doodse stilte is hetzelfde effect als fluiten. Er mag gewoon geageerd worden tegen dit elftal als je zo speelt.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Snap niet waarom dit relevant is. Spelers uitfluiten hoort niet bij Feyenoord. Denk je dat ze daar beter van gaan voetballen?
Is ook een kut troll ja, als je hem ziet in Livetopicsquote:
Natuurlijk mag dat, maar scheld dan de boel bij elkaar, ga niet lopen fluiten. Er is niks denigrerenders voor een voetballer dan dat.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Juichen zou raar zijn en een doodse stilte is hetzelfde effect als fluiten. Er mag gewoon geageerd worden tegen dit elftal als je zo speelt.
In de rust mogen ze best uitgefloten worden hoor, spelers an sich hoeft van mij niet zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar scheld dan de boel bij elkaar, ga niet lopen fluiten. Er is niks denigrerenders voor een voetballer dan dat.
Ik troll nooit. Ga weg joh.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook een kut troll ja, als je hem ziet in Livetopics
Dat bedoel ik ook, ging meer toen ze tegen Boulahrouz bezig gingen en bij Vilhena. Die overigens terecht gewisseld worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In de rust mogen ze best uitgefloten worden hoor, spelers an sich hoeft van mij niet zo.
Manu heeft 0 wedstrijdritmequote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: Manu erin voor Kazim.
Jij eist wel veel zeg.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:51 schreef Wicky15 het volgende:
Gaan we nog een puntje pakken jongens?
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:51 schreef Wicky15 het volgende:
Gaan we nog een puntje pakken jongens?
Penal en geel was beter.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het terecht rood/hands? Schakelde pas in toen Kazan voor de keeper stond.
Ja hij slaat de bal uit de goalquote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat is ook weer zo overdreven. Eerst maar eens afwachten wat hij er volgend jaar in Enschede van bakt als TD.quote:
Blijft altijd lastig. Hand naast het lichaam bij een verder open scoringskans, aanvaller schiet tegen die hand aan. Als die hand niet wordt geraakt is het een goal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom? Een scoringskans ontnemen is rood. Waarom zou een 100 procent doelpunt onreglementair onthouden dan geel zijn?quote:
Dus rood en pingelquote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft altijd lastig. Hand naast het lichaam bij een verder open scoringskans, aanvaller schiet tegen die hand aan. Als die hand niet wordt geraakt is het een goal.
Volgens de spelregels, inderdaad. Maar aangeschoten hands in het strafschopgebied is in principe geen kaart maar wel een pingel als dit een scoringskans voorkomt.quote:
En dat was het geval natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de spelregels, inderdaad. Maar aangeschoten hands in het strafschopgebied is in principe geen kaart maar wel een pingel als dit een scoringskans voorkomt.
Scoringskans? Dit was een 100 procent doelpunt geworden als hij er met de hand niet tegenaan was gekomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de spelregels, inderdaad. Maar aangeschoten hands in het strafschopgebied is in principe geen kaart maar wel een pingel als dit een scoringskans voorkomt.
Ik vond het moeilijk te zeggen. Ik kan wel met rood leven in dit geval.quote:
Ja, maar de regels voorzien dus dubbel, het is zo'n tussen de lijntjes-gevalquote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Scoringskans? Dit was een 100 procent doelpunt geworden als hij er met de hand niet tegenaan was gekomen.
Hopen op toch nog 3 punten.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Excelsior wel rijp voor de sloop nu.
Ik vind niet dat dit rood hoort te zijn, maar de regels zijn nou eenmaal zo. Geel en een pingel is al een flinke straf zeker omdat er geen sprake was van opzettelijk hands.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het moeilijk te zeggen. Ik kan wel met rood leven in dit geval.
Jouw principe!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze in de eerste helft ook moeten doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om Feyenoord zo dominerend te zien
Ja, maar een penalty kan gestopt worden. Dan moeten ze maar een nieuwe regel invoeren. Geel+automatisch doelpunt.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit rood hoort te zijn, maar de regels zijn nou eenmaal zo. Geel en een pingel is al een flinke straf zeker omdat er geen sprake was van opzettelijk hands.
Zo'n bal van Suarez met het WK van 2010 vind ik wel rood.
Ook alleen maar omdat het 11 tegen 10 is.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om Feyenoord zo dominerend te zien
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar een penalty kan gestopt worden. Dan moeten ze maar een nieuwe regel invoeren. Geel+automatisch doelpunt.
Oh, vandaar dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het 11 tegen 10 is.
Kwam er net nog één aan van hakkebar op kazim. Kijk je wel?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef TC03 het volgende:
Wordt dit weer zo'n wedstrijd met 50 voorzetten waarvan er 0 aankomen?
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het 11 tegen 10 is.
Denk ik ook wel. Zoveel ballen krijgt hij. Kuyt maakt er volgend seizoen 40.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Tortugal het volgende:
Ik maak oprecht een goal per wedstrijd op de plek van Kazim.
Zegt helaas meer over Boëtius. En Bilal.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Typisch het volgende:
hakkebar al meer goed gedaan dan boetius in 10 wedstrijden
Lucky ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer rood en pingel had dat moeten zijn.
Zometeen redt Vermeer prima. "Uitstekende redding Nelom."quote:Op zondag 22 februari 2015 18:10 schreef Typisch het volgende:
Die commentator is net zo kut als deze wedstrijd, man man man.
Nelom en Kongolo kan hij niet uit elkaar houden. Evenals Karsdorp en Toornstra.
Kazim en Immers staan niet bepaald op scherp.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Excelsior is klaar voor de slacht. Nog een goal voor Feyenoord en het worden gewoon drie punten.
Zijn toch allebei zwart.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zometeen redt Vermeer prima. "Uitstekende redding Nelom."
Immers moet de volgende keer in een fontein worden gehouden. Met zijn gezicht.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim en Immers staan niet bepaald op scherp.
Donderdag weer gewoon bankiequote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Caland het volgende:
Achahbar heeft volgens mij echt alles goed gedaan tot nu toe.
Tegen Lazio volgende ronde EL dan maar.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Immers moet de volgende keer in een fontein worden gehouden. Met zijn gezicht.
Heeft echt fucking veel talent.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Caland het volgende:
Achahbar heeft volgens mij echt alles goed gedaan tot nu toe.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt wel of Immers geen knieën heeft. Zo beweegt die knakker gewoon.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die vierde man ken ik. Was keeper bij Jodan Boys in Gouda.
Thanks Jeff.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die vierde man ken ik. Was keeper bij Jodan Boys in Gouda.
Je glazen bol werkt goedquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
jawel joh, Immers gaat scoren ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |