Deze man.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax naar Eindhoven, met een beetje geluk is het volgende week nog maar 3 punten verschil.
Want mocro. Krijgen voorkeur bij gelijke geschiktheid ja toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz was ooit international, ik geloof dat niet
35 interlandsquote:Op zondag 22 februari 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz was ooit international, ik geloof dat niet
T is net Blindquote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef GGMM het volgende:
Wat ongelooflijk triest om Boulahrouz constant uit te fluiten zeg![]()
Gewoon terecht. Kneuter.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef GGMM het volgende:
Wat ongelooflijk triest om Boulahrouz constant uit te fluiten zeg![]()
0-2quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan niet kijken, maar hoeveel staat het?
Niks 'leuk'. Gewoon treurig gedrag. Hij wordt constant uitgefloten omdat hij een fout maakt. Echt zielig gedrag.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Typisch het volgende:
laat rené nou gewoon zijn 'leuke' posts maken joh
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord speelt toch thuis??
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'leuk'. Gewoon treurig gedrag. Hij wordt constant uitgefloten omdat hij een fout maakt. Echt zielig gedrag.
Zijn zat spelers van Ajax waar dat bij gebeurde. Toen heb ik je niet gehoord, treisteling.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'leuk'. Gewoon treurig gedrag. Hij wordt constant uitgefloten omdat hij een fout maakt. Echt zielig gedrag.
Je kan beter een half uur van te voren al naar huis gaan inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zijn zat spelers van Ajax waar dat bij gebeurde. Toen heb ik je niet gehoord, treisteling.
"Ja maar Ajax"quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter een half uur van te voren al naar huis gaan inderdaad
als je er zelf maar lol om hebt renéquote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de inhoud ontwijken, zo kennen we je weer.
Treisteling?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zijn zat spelers van Ajax waar dat bij gebeurde. Toen heb ik je niet gehoord, treisteling.
Bij een andere club gebeurt exact hetzelfde, dan zeg je er niks over. Gebeurt het bij Feyenoord maak je er een probleem van. Debielquote:
Goeiequote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter een half uur van te voren al naar huis gaan inderdaad
Zo'n Europese wedstrijd breekt ze dan toch op.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Dit betekent dat ze 0-2 achter staan.
Is goed Pizzageit.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij een andere club gebeurt exact hetzelfde, dan zeg je er niks over. Gebeurt het bij Feyenoord maak je er een probleem van. Debiel
donder gewoon op met je gejank over ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij een andere club gebeurt exact hetzelfde, dan zeg je er niks over. Gebeurt het bij Feyenoord maak je er een probleem van. Debiel
Mooi, ik wil ook wel eens een andere premier.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn in ieder geval van Rutte af na dit seizoen.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de inhoud ontwijken, zo kennen we je weer.
Rutte blijft nog wel even zitten hoor, denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn in ieder geval van Rutte af na dit seizoen.
Vooral op die kneus reageren.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
valt wel meequote:
Nee, komt nog wel wat met die Verheijen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rutte blijft nog wel even zitten hoor, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |