Dat zie je verkeerd. Dat was een overigens perfecte inschatting dat hij op het middenveld bij zijn toenmalige club geen schijn van kans had om een plaats te veroveren. Laat hem dan maar CV spelen, dan heeft hij een kans.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er mensen waren die hem een centrale verdediger vonden![]()
Goed verhaal zegquote:Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Dat was een overigens perfecte inschatting dat hij op het middenveld bij zijn toenmalige club geen schijn van kans had om een plaats te veroveren. Laat hem dan maar CV spelen, dan heeft hij een kans.
Toen heeft hij gedacht "Ja daaag, dan ga ik wel naar een club met een kutmiddenveld, daar mag ik wel op het middenveld spelen."
Ik dacht wel dat niemand het hiermee oneens kon zijn.quote:
Dat doet hij weleens.quote:
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken de PS4 uit te zetten en deze vervolgens weer aan te slingeren.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Typisch het volgende:
Ik heb de PS4 aangeslingerd een paar seconde voor de 0-1 van Ajax. Ik zet hem uit en ik val precies in bij het moment van de 1-1.
Einde bericht.
De enige echte aanvoerder van Ajax.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we Boilesen dan maar inbrengen!!!!!
Zijn de tafels in Tilburg al binnen gezet?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we Boilesen dan maar inbrengen!!!!!
Ik weet nog dat een ex mod riep dat PSV die 4 punten wel weggeeft na de winterstop.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Komt PSV na vandaag dan daadwerkelijk op 14 punten?
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:46 schreef danos het volgende:
Laat Willem II maar winnen, wellicht gaat de poen dan wel wat meer branden in de beurs van Marc Netto
Nee, ik voel me behoorlijk beroerd na de trip Rome, vannacht voor het eerst een goede nacht slaap in een week kunnen pakken ofzoquote:
Duh, met stukjes noot is teringranzig.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
PINDAKAAS ZONDER STUKJES NOOT?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, met stukjes noot is teringranzig.
Dit meen je nietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, met stukjes noot is teringranzig.
EN IK ZIT OOK!quote:
Dat meen ik wel.quote:
Toch wel van Calvé?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat meen ik wel.
Ik heb hier een hele pot staan, omdat ik er vertrouwen in had dat het erg lekker was.
Nou dat was me een miskoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |