Joh. Ik heb het over het wedstrijdbeeld, Henk.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog niet gescoord anders hadden er hier al 84 posts met "JAAAAAAA" en zo alles gestaan.
Jammer genoeg nog geen Bergwijn, die mag maandag met jong PSV weer eens mee doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij kan er dan ook niet zo heel veel van.
Is de baas terug ja?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog geen Bergwijn, die mag maandag met jong PSV weer eens mee doen.
Sorry Ingrid.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Joh. Ik heb het over het wedstrijdbeeld, Henk.
En Jozefzoon is geblesseerdquote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog geen Bergwijn, die mag maandag met jong PSV weer eens mee doen.
Gewoon wisselen. Locadia erin. Kan niet nog slechter.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Dit is geen goede bal van Narsingh"
Dat horen we te vaak
Ik moet altijd verschrikkelijk hard lachen om die goaltune.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Caland het volgende:
Als ik naar Willem II kijk dan mis ik nog altijd het Hup Willem II stoere kerels veel succes spandoek.
Wou het net zeggen ja, dan maar Locadia.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon wisselen. Locadia erin. Kan niet nog slechter.
En weer weggejaagd...quote:Op zondag 22 februari 2015 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die hebben wij toch erg goed opgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |