Nee hoor. Prima toch dat we jullie wat kunnen helpen met talentjes die we zelf niet nodig hebben!quote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs met het kampioenschap in de zak zit je nog vol frustratie richting De Hoofdstad.
En rood.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vink
Dat was een zuivere penalty voor Luukgod
wat was dat?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha
Dat zijn vier penalty's tegelijk.
Betaal je zoveel geld om een stadion te vernieuwen, pleurt je dak in elkaar en vergeet je het belangrijkste: een fatsoenlijk veld.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
Niet om aan te gluren, Twente - Vitesse
Veld maakt fatsoenlijk voetbal onmogelijk. Competitievervalsing.
Dan was er wel een penalty gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
De KNVB wil gewoon PSV kampioen hebben
Ik quote een paar ajacieden.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was er wel een penalty gegeven.
Oh, excuus.quote:
Nee. Ik heb vandaag voor het eerst in een week meer dan 4 uur slaap op een nacht kunnen pakken. Ik voel me dus nog niet al te best.quote:
Wedstrijd van het jaar. Zoals elke club die tegen Ajax speelt natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Dijks helemaal voorin joh. Heeft hij bewijsdrang?
Sterkte ermee, Cal.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vandaag voor het eerst in een week meer dan 4 uur slaap op een nacht kunnen pakken. Ik voel me dus nog niet al te best.
Proberen te koppen natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Dijks helemaal voorin joh. Heeft hij bewijsdrang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |