SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Zelfs met het kampioenschap in de zak zit je nog vol frustratie richting De Hoofdstad.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het enige diepe hier is het gat van 12 punten.
Opdoeken die club!quote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
Niet om aan te gluren, Twente - Vitesse
Veld maakt fatsoenlijk voetbal onmogelijk. Competitievervalsing.
Leukquote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje zappen, maar voornamelijk WII - A'x
Nee hoor. Prima toch dat we jullie wat kunnen helpen met talentjes die we zelf niet nodig hebben!quote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs met het kampioenschap in de zak zit je nog vol frustratie richting De Hoofdstad.
En rood.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vink
Dat was een zuivere penalty voor Luukgod
wat was dat?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha
Dat zijn vier penalty's tegelijk.
Betaal je zoveel geld om een stadion te vernieuwen, pleurt je dak in elkaar en vergeet je het belangrijkste: een fatsoenlijk veld.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Sked het volgende:
Niet om aan te gluren, Twente - Vitesse
Veld maakt fatsoenlijk voetbal onmogelijk. Competitievervalsing.
Dan was er wel een penalty gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
De KNVB wil gewoon PSV kampioen hebben
Ik quote een paar ajacieden.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was er wel een penalty gegeven.
Oh, excuus.quote:
Nee. Ik heb vandaag voor het eerst in een week meer dan 4 uur slaap op een nacht kunnen pakken. Ik voel me dus nog niet al te best.quote:
Wedstrijd van het jaar. Zoals elke club die tegen Ajax speelt natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Dijks helemaal voorin joh. Heeft hij bewijsdrang?
Sterkte ermee, Cal.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vandaag voor het eerst in een week meer dan 4 uur slaap op een nacht kunnen pakken. Ik voel me dus nog niet al te best.
Proberen te koppen natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Dijks helemaal voorin joh. Heeft hij bewijsdrang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |