Straks allemaal de snoopypyama aan en de matrassen in de woonkamerquote:Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort spelletjes doe je als je 16 bent
hierna gaan ze flesjedraaien en doen durven waarheid spelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort spelletjes doe je als je 16 bent
Echt hequote:Op zondag 22 februari 2015 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks allemaal de snoopypyama aan en de matrassen in de woonkamer
ja echt hoor. Die werpt zichzelf echt voor een trein als Bertie haar niet kiest.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
Ontlading = hij heeft gewoon 3 uur zitten rukken net.
Allemaal toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Zou me ook zwaar kut voelen ja als 3 van de 5 weglopen.
Echt he. Prima kerel.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Arme Koeman. Je gunt hem zoveel leuks.
Dat van Tom heb ik gemist. Gaat dit gebeuren?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef eRKa het volgende:
Wat een triestige aanfluiting, dit seizoen. Bertie en Theo zijn niet gesprekkelijk of leuk om naar te kijken (qua programma) en Tom kiest nummer 4 buiten beeld. Nah, blijft weinig over.... Geert moet de show maken, in zijn eentje
Ik vind Theo, Jan en Geert wel prima om naar te kijken. Bertie en Tom gaan heel slecht.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef eRKa het volgende:
Wat een triestige aanfluiting, dit seizoen. Bertie en Theo zijn niet gesprekkelijk of leuk om naar te kijken (qua programma) en Tom kiest nummer 4 buiten beeld. Nah, blijft weinig over.... Geert moet de show maken, in zijn eentje
Theo de goedzak kan je toch niet vergelijken met Bertie de autist?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:35 schreef eRKa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |