quote:Jack Osbourne en zijn vrouw Lisa verwachten binnenkort hun tweede kind. Dat heeft de realityster zaterdag op Instagram laten weten.
"Verrassing! Ronde twee. Baby op komst", schreef de 29-jarige zoon van rocker Ozzy Osbourne op zijn Instagram. Ernaast een foto van zijn vrouw met een licht bollend buikje en hun dochtertje Pearl.
Ook zijn vrouw laat de wereld het heuglijke nieuws weten. "Ik ben zwanger", schrijft ze op haar weblog. Hun 2-jarige dochtertje is erg blij dat ze een grote zus wordt. "Ze leest iedere avond uit haar boek Ik ben een grote zus en vertelt me dan over haar plannen om de baby te baden, voeden en vast te houden."
Enthousiast
Osbourne is al over de helft van haar zwangerschap, schrijft ze. "We zijn erg enthousiast om weer ouders te worden!"
Jack en Lisa Osbourne trouwden in 2012. In datzelfde jaar verwelkomden de twee hun eerste dochtertje Pearl. De komst van een tweede kind is waarschijnlijk extra speciaal voor de twee, in 2013 had Osbourne nog een miskraam.
De turkse krant denkt het nu zeker te weten. Wat mij betreft zetten we haar erbij.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:33 schreef Ole het volgende:
Yolanthe ook bij 'vermeend' of wachten we daar nog even mee?
"Licht bollend buikje"??quote:Op zondag 22 februari 2015 12:02 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Jack Osborne en zn vrouw Lisa krijgen een 2e
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef amaranta het volgende:
yolanthe bevestigt hier de geruchten
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)zwangerschapsgerucht
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau maakt in één klap duidelijk dat ze niet in verwachting is van haar eerste kindje.
Bevestigt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef amaranta het volgende:
Dat noem ik niet echt bevestigen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef amaranta het volgende:
waar is de ontkenning in deze zin??quote:Op Instagram plaatste Yo een kiekje waarop elf baby's zijn te zien. Ze schrijft daarbij: "Sssssshh, ik verstop thuis een compleet voetbalelftal."
Of ze vindt het leuk om men op het verkeerde spoor te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar is de ontkenning in deze zin??
Het wordt naar m.i. niet in een klap ontkracht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze vindt het leuk om men op het verkeerde spoor te zetten.
Houdt de aandacht van haar bewerkte kop en foto's.
quote:Naya Rivera in verwachting
Naya Rivera is zwanger. De Glee-actrice en haar man Ryan Dorsey verwachten dit jaar hun eerste kindje.
Naya maakte het nieuws zelf bekend via haar eigen website. "Verrassing!", schreef ze bij twee kinderfoto's van haarzelf en van Ryan. "We krijgen een baby! Ryan en ik voelen ons gezegend en kunnen niet wachten ons nieuwste gezinslid te verwelkomen." Op Instagram plaatste ze een hint, namelijk een plaatje van een broodje dat opwarmt in de oven, met daarbij een link naar de aankondiging.
Het stel, dat eerder jarenlang bevriend was, trouwde in juli. Kort daarvoor verbrak Naya haar verloving met Big Sean.
Ze hebben (bijna) allemaal zulk prachtig haar!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die moeder niet lelijk hoor. Mooi haar wel
Ik vind er wel een berg liefde van uitstralen! Als ik dat vergelijk met dat chagrijnige monster van een Kate (plus 8), doe mij dan maar liever zo'n lieve 'zwartekousenmama'quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben altijd een soort van jaloers op de Duggards
Mijn haar zou er echt niet uitzien met die lengtequote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel niet kort mogen....
Mijn haar komt aardig in de buurt, maar die meiden zijn altijd bezig met krultangen enzo (tenminste, zie ik regelmatig in die show). Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn haar zou er echt niet uitzien met die lengte
Ja dat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind er wel een berg liefde van uitstralen! Als ik dat vergelijk met dat chagrijnige monster van een Kate (plus 8), doe mij dan maar liever zo'n lieve 'zwartekousenmama'
quote:Acteur Vin Diesel wordt weer vader
Fast & Furious-acteur Vin Diesel (47) wordt weer vader.
Hij verwacht zijn derde kindje met zijn vriendin Paloma Jiménez, meldt The Hollywood Reporter.
De acteur heeft laten weten dat hij niet bij de wereldpremière van Furious 7 kan zijn in het Emirates Palace in Abu Dhabi, een van de locaties waar de film werd opgenomen. Zijn vriendin is namelijk uitgerekend op de datum van de première op 10 maart. Het evenement is daarom verplaatst naar Los Angeles zodat hij bij de bevalling kan zijn.
Vin Diesel heeft al een dochtertje Hania en een zoon genaamd Vincent. In het zevende deel van de reeks zijn de laatste beelden van acteur Paul Walker te zien, die door een auto-ongeluk om het leven kwam terwijl de film werd opgenomen.
Furious 7 is naar verwachting vanaf 2 april in de bioscoop te zien.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind er wel een berg liefde van uitstralen! Als ik dat vergelijk met dat chagrijnige monster van een Kate (plus 8), doe mij dan maar liever zo'n lieve 'zwartekousenmama'
Op twitter staan de puntjes alleen op de equote:Najib Amhali opnieuw vader geworden
Najib Amhali is maandag voor de tweede keer vader geworden. De echtgenote van de komiek is 's ochtends bevallen van een zoon.
Dat laat hij zelf weten via Twitter.
"Ons wonder is geboren om 8.38 en we noemen hem Növelle. Mama maakt het goed en papa is superblij!", aldus Amhali.
Het is het tweede kind van Amhali en zijn echtgenote, ze zijn al de ouders van zoon Noah
Nu hoor ik sneuvelen zonder 's' en 'n' zeg maarquote:Op maandag 2 maart 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Növelle? Zoon? Hoe spreek je dat uit, als neuvele?
quote:"Ons wonder is geboren 08:38 en we noemen hem Novëlle. Mama maakt het goed en papa is super blij!!"
Noveh-elle wordt het zo toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij kan dit taalkundig helemaal niet... je maakt er 'ë' van om een 'eh'-klank te creëren, maar die zit al in 'novelle' als woord. En volgens mij is dit ook geen gevalletje 'buitenlandse naam', maar een gevalletje 'laten we zelf eens een woord uit het woordenboek plukken en er een creatieve spellingswijze bij verzinnen'
Ik heb gegoogled op de naam, niks, nada noppes. Behalve natuurlijk als het om het bericht van Najib gaat.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
T is niet Marokkaans? Ik zie hem er ook nog wel voor aan dat dit een grap is.
Nee, want je maakt er niet twee e's van door er een trema op te zetten. Dan had er 'Noveëlle' moeten staan. Om het nog een tikje erger te makenquote:
Hm grap over de naam van je pas geborene. Vreemd.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
T is niet Marokkaans? Ik zie hem er ook nog wel voor aan dat dit een grap is.
dan valt 'ie buiten de bootquote:Op maandag 2 maart 2015 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heet ie Roman en is ie maar 44 cm#durftepuzzelen
Die hebben volgens mij wel een enorm huis als ik dat zo zie *ook op haar instagram*quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha idd. Nog een fotootje. Ze had dit beter aan kunnen trekken voor die foto. Is nog enigszins okay. Een legging mag volgens mij wel, als de rok maar op de knie komt.
[ afbeelding ]
Mag ik één bonusletter inzetten? Doen we Rocco voor het jongetje van Najib en Novelle (vooruit: Novëlle) voor het meisje van Gersquote:Op maandag 2 maart 2015 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Novëlle... Zijn die puntjes zodat ze het in Marokko ook begrijpen?
Toch liever dat dan Goud en Rocci
Ik zou t nog best snappen als ie t lollig vindt dat the interwebz flipt over die naam terwijl hij eigenlijk gewoon Gert heet. Maar ja, ik was zelf ook van plan om een geboortekaartje met een achterlijke naam te sturen naar sommige mensen, gewoon omdat ik dat nou eenmaal grappig vondquote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm grap over de naam van je pas geborene. Vreemd.
quote:Vraagtekens bij naam baby Najib Amhali
Terwijl Najib Amhali op een roze wolk zit vanwege de komst van zoon Novëlle, breken anderen hun hoofd over de naam van het kindje.
"Ons wonder is geboren 08:38 en we noemen hem Novëlle. Mama maakt het goed en papa is super blij!", twitterde Najib maandagmorgen.
De cabaretier, zijn vrouw Niama en 'grote broer' Noah (2) worden talloze keren gefeliciteerd, maar er zijn ook een aantal vragen voor Najib. Het trema op de e zorgt namelijk voor verwarring en veel Twittergebruikers vinden de naam beter bij een dochter passen.
"Nove-elle? Hoe moet dat kind later zijn naam uitleggen dan!? En iedereen zegt vast mevrouw bij zo'n naam...", luidt een van de reacties. En: "En de prijs voor meest zinloze trema OOIT gaat naar Najib Amhali, die zijn zoontje Novëlle heeft genoemd." Een ander: "Waarom staat er een trema op de 'e' in de naam Novëlle, de nieuwste spruit van Najib? Moet ie niet op de 'o' toevallig? Vragen, vragen..."
Het management van Najib heeft verklaard dat Novëlle een Arabisch-Marokkaanse naam is en wordt uitgesproken als Novelle. Najib zal pas volgende week antwoord geven op alle vragen. De cabaretier wil in alle rust genieten van het nieuwe babygeluk.
quote:It's a boy! The Talk's Sara Gilbert, 40, welcomes a son with wife Linda Perry, 49, and give him a very smart name
The baby arrived on Saturday to married parents Sara and Linda
They named their son, a first for the couple, Rhodes Emilio Gilbert Perry
Sharon Osbourne shared a photo of the child on The Talk Monday
They are proud new moms.
DailyMail has learned that Sara Gilbert welcomed a son with wife Linda Perry on Saturday. The 40-year-old The Talk host and the 49-year-old rocker named their child Rhodes Emilio Gilbert Perry, according to a rep.
'Both mother and child are doing well,' it was added by a spokesperson for Gilbert.
The name Rhodes derives from the Old English 'rod,' meaning 'a clearing in the woods.'
One of the most famous Rhodes is Cecil J. Rhodes, who established The Rhodes Scholarships, the oldest and most celebrated international fellowship awards in the world.
Shortly after the announcement Sara's Talk co-star Julie Chen said, 'Our very own Sara and her wife Linda Perry are the proud parents of a new baby boy. Rhodes Emilio Gilbert Perry was born on Saturday and both mother and child are doing well.'
Sharon Osbourne shared the first baby photo on The Talk Monday. 'I know, divine!' the 62-year-old said as she held up a color photo of Rhodes in a hat and blankie while on what appears to be her mother's chest.
Sara announced she was expecting a third child in September.
On February 21 Gilbert's baby bump looked like it was coming along nicely as she was spotted out and about in Los Angeles.
The actress was joined by Perry as the couple spent an afternoon of shopping together.
Sara enjoyed a warm beverage on the overcast day in Southern California as she walked alongside the 4 Non Blondes member.
The star - who publicly came out as lesbian in 2010 - was dressed casual chic for the outing as she covered up her belly in a grey cardigan sweater over a black top.
Sara also has two children - son Levi, 10, and daughter Sawyer, 7 - with her ex-partner of a decade, Supergirl producer Ali Adler.
Gilbert - born Abeles - and the 49-year-old Grammy nominee will celebrate their first wedding anniversary on March 30.
The Imperfect Environmentalist author and the musician have not disclosed the identity of their sperm donor.
The Talk creator and her colleagues Sheryl Underwood, Sharon Osbourne, Aisha Taylor, and Julie Chen co-host the morning programme, as they celebrated with a baby shower for Sara earlier this month. The programme airs weekdays on CBS.
ceeke toch, had verwacht dat jij dit wel zou wetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:32 schreef Cee het volgende:
Wacht even, Sara Gilbert is
- al 40![]()
- getrouwd met hey hey yeah what's going onnnnn
quote:Pierre Bokma (59) wordt weer vader
Acteur Pierre Bokma wordt op zijn 59ste voor de vierde keer vader.
Pierre onthult dat aan L'Officiel Homme. "Ik heb drie kinderen bij drie verschillende vrouwen. Bij de moeder van mijn eerste kind heb ik nu een kind onderweg. Ik word opnieuw vader. Het kwam zeer onverwacht."
De 59-jarige acteur denkt dat hij zijn vierde kind te danken heeft aan pure 'karma'... "Je wordt gewoon op je plek gezet. Het universum zegt: hier, kijk es: je bent nog niet klaar. Je moet deze kleine boodschap, het opvoeden van een kind, nog even doornemen."
Zijn vierde kind, afgaande op zijn woorden een dochter, is zeer welkom, maar Pierre heeft wel zo zijn bedenkingen over de situatie. "Maar ook wel een beetje onzeker. Omdat ik natuurlijk toch al wat ouder ben. Als zij 21 is, dan zit ik in mijn tachtigste. Tja."
U gaatdoor voor de.....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:08 schreef Leandra het volgende:
Kind 4 is dus een volle zus van kind 1 en een dochter van vrouw 1 en tussendoor zijn kind 2 en 3 bij vrouw 2 en 3 geboren?
toe maar, 4 kinderen bij 3 moedersquote:
Daar ga ik ook vanuit... Je moeder 65 als je 21 bent (guiltyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
toe maar, 4 kinderen bij 3 moeders
en moeder 1 zal ook niet piepjong zijn lijkt me, of is dat een verkeerde aanname?
Darn...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
uit 2008:
"Kortstondige relaties leidden ertoe dat Bokma nu drie kinderen heeft, van 10, 10 en 9, bij drie verschillende moeders."
verkeerde aanname dus?
tis niet bepaald een george clooney, misschien heeft hij een gouden pik net als van gaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij heeft Bokma niet anders dan kortstondige relaties gehad.
Oh ik vind hem heel aantrekkelijk op een bepaalde manierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis niet bepaald een george clooney, misschien heeft hij een gouden pik net als van gaal?
Ja, dat vind ik helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ik vind hem heel aantrekkelijk op een bepaalde manier
iewwwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ik vind hem heel aantrekkelijk op een bepaalde manier
Stel je niet aan, zeg. Net of het zo'n gedrocht is.quote:
jij krijgt er ook een stijfje van, ja?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeg. Net of het zo'n gedrocht is.
http://www.cbs.com/shows/criminal_minds/insider_blog/1003896/quote:AJ Cook shared a photo on her instagram account Sunday announcing to the world that she, and her husband Nathan Anderson, are expecting their second child. Join us in wishing her congratulations and make sure to follow her on Instagram for more updates
Nog nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.cbs.com/shows/criminal_minds/insider_blog/1003896/
[ afbeelding ]
Rare griet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij krijgt er ook een stijfje van, ja?
zal wel weer aan mij liggen dan
Boeketje Bakkumquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Posy.Posy Bakkum.
Wat is dat toch met showbizzmensen
Kolere, was Lux nog niet erg genoeg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
Jim Bakkum is opnieuw vader geworden. Zijn echtgenote Bettina Holwerda is dinsdag bevallen van een dochter.
Fixedquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben effe een poosie op sneeuwvakantie
Er zijn overigens diverse delen van Pip en Posy, voor mij klinkt het dus eigenlijk heel gewoon, maar tochquote:
Kom er maar in dan!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke naam. Zelfs mijn koikarpers hebben leukere namen al zeg ik het zelf
Nou, vier heten er 'de dikke drieling plus één' en ik geloof dat zelfs dat een leukere naam isquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, vier heten er 'de dikke drieling plus één' en ik geloof dat zelfs dat een leukere naam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |