abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149922661
quote:
8s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zes taalfouten in twee zinnetjes.

Hoe erg "Nederlander" ben jij eigenlijk, hans?
87,5% om precies te zijn. Alleen ik heb niet echt wat met "Nederland". Land waar het merendeel luie slappe figuren zijn.

Alleen de Islam is een kwaadaardige kanker dat tot een pandemie is uitgegroeid. Achterlijke agressieve laag begaafden die achter de erfenis van een pedofiele massamoordenaar aan lopen. Zelfs Hitler en zijn trawanten waren beschaafder.
pi_149922754
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:39 schreef hans1985 het volgende:
Alleen de Islam is een kwaadaardige kanker dat tot een pandemie is uitgegroeid.
Waar heb je het over? Totaal geen last van aanwezigheid van moslims hier.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 februari 2015 @ 16:43:10 #103
236046 NotYou
tigerblood
pi_149922783
quote:
15s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Totaal geen last van aanwezigheid van moslims hier.
Sinds wanneer ben jij weer in Nederland dan? *O*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 22 februari 2015 @ 16:48:51 #104
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_149923001
Begint dat jankvolk nu al? :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_149923276
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

^O^

Laat Quinsy met 10 stroopwafels in zijn mond "stroopwafelspook" 100 keer zeggen.

Nuttiger dan wat er nu tussen zijn dikke lippen vandaan komt.
Ja dat zeker, maar wat is dat niet. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voordat iedereen die gast helemaal zat is.
Woord.
pi_149941768
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, die website is absoluut een :') waard.
Is ook wel zo.

Maarja, als ik dan naar de FP kijk denk ik .. met al die (racistische) bagger (reacties) hadden ze dan onze Danny ook wel flink in elkaar mogen slaan.

Dus daarom lijkt me het ontbreken van kwaliteit van een journalistiek medium niet echt een goede motivatie om diens werknemers te bedreigen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 23 februari 2015 @ 00:31:48 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149942473
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Is ook wel zo.

Maarja, als ik dan naar de FP kijk denk ik .. met al die (racistische) bagger (reacties) hadden ze dan onze Danny ook wel flink in elkaar mogen slaan.

Dus daarom lijkt me het ontbreken van kwaliteit van een journalistiek medium niet echt een goede motivatie om diens werknemers te bedreigen.
Daar heb jij dan weer gelijk in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_149944416
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
TPOnl twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 18:19:41 Verslaggever TPO zojuist bij 'Zwarte Piet Niet'-bijeenkomst bedreigd door 5 man en gedwongen foto's te wissen. reageer retweet
Ik mag hopen dat er aangifte is gedaan?

Onvoorstelbaar, wat een stel idioten. :{
pi_149944828
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 03:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat er aangifte is gedaan?

Onvoorstelbaar, wat een stel idioten. :{
Aangifte?? :D

Gaat onderop de stapel, wat denk jij?

Is ook niet nodig, het bericht zelf zegt voldoende over die lui.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 23 februari 2015 @ 05:43:05 #110
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_149944967
quote:
13s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Begint dat jankvolk nu al? :r
Dit idd.

Het ooit zo leuke Sinterklaasfeest... ;(
pi_149945154
Zwarte Piet is lactose!
pi_149945156
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 06:32 schreef Poolbal het volgende:
Zwarte Piet is lactose!
Die is sterk.

Welkom terug trouwens.

pi_149945191
Maarrehhm ondanks dat ik altijd Sinterklaas met pieten heb gevierd en ik WEET dat het geen racistische intentie heeft, mag zwarte piet van mij veranderen in een roetpiet.

Het is helaas wel een blackface, en dat kan eigenlijk gewoon niet. Voor heel veel donkere mensen is dat een klap in het gezicht. Alsof je met hakenkruizen door de straten danst, daarvan zouden we ook zeggen dat je dat Joden niet aan mag doen, ook al bedoel je niets kwaads met de kruizen.

Maar achter het protest zit meer:
- de white privilege beweging. Vind ik onzin. Ten eerste denk ik niet dat blanken in Nederland nu zo enorm gepriviligeerd zijn. Als je als getint persoon je best doet, zorgt dat je representatief bent, goed NL spreekt, en goed in wat je doet dan kom je er gewoon. Zeg maar precies de dingen die iedereen doet. Ten tweede is het meer een vermomming voor blankenhaat. Dat dat verborgen zit onder een zogenaamde strijd voor gelijkheid is gewoon viezig.

- schadevergoeding voor de slavernij. wat gewoon onzin is... als je daar nu nog niet overheen bent.. je opa heeft al weer alle kansen gehad, je vader ook en nu jij weer. Hoe komt het dat andere volkeren binnen een paar decennia na een oorlog gewoon weer lekker draaien en dat deze mensen blijkbaar 100en jaren nodig hebben?
pi_149945194
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 06:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die is sterk.

Welkom terug trouwens.
pi_149945199
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 06:45 schreef Poolbal het volgende:
Maarrehhm ondanks dat ik altijd Sinterklaas met pieten heb gevierd en ik WEET dat het geen racistische intentie heeft, mag zwarte piet van mij veranderen in een roetpiet.

Het is helaas wel een blackface, en dat kan eigenlijk gewoon niet. Voor heel veel donkere mensen is dat een klap in het gezicht. Alsof je met hakenkruizen door de straten danst, daarvan zouden we ook zeggen dat je dat Joden niet aan mag doen, ook al bedoel je niets kwaads met de kruizen.
Ach kom, die vergelijking slaat nergens op.

Een neger heeft echt geen last van Zwarte Piet. Tenslotte zijn beiden al eeuwen in Nederland.

Niks geen roetpieten, struisvogelpieten of regenboogpieten.

Als je echt zo'n problemen hebt met Sinterklaas en Zwarte Piet ga je maar lekker van 15 november tot 6 december op Aruba chillen.

pi_149945246
ik vind hem wel aardig opgaan. Feit is gewoon dat de slavernij een gruwelijke tijd is geweest, prima te vergelijken met de holocaust of erger. Dat mensen met Afrikaanse roots daar heel pijnlijke herinneringen aan hebben vind ik goed in te denken, zelfs al hebben ze het zelf niet meegemaakt.
De blackface, waarbij zwarten belachelijk worden gemaakt, is echt zout in de wonde.
Helaas heeft zwarte piet echt teveel overeenkomsten met de blackface en dus kan ik me voorstellen dat je bij Sinterklaas een heel onprettig gevoel krijgt.

Ik moet ook zeggen dat ik, nu ik de beelden van vroeger en ook soms vandaag de dag zie, af en toe cringe vanwege de invulling die de acteur geeft aan zwarte piet. Het doet teveel aan de blackface voorstellingen denken, qua uiterlijk en qua gedrag.

Daarom: maak er gewoon roetpiet van, benadruk dat ze door de schoorsteen komen, en haal typische slavernij/blackface elementen weg. Probleem opgelost en Sinterklaas en Zwarte Piet kunnen gewoon nog steeds in volle glorie hun ding doen.

Er valt nog veel over te zeggen, maar mijn nachtdienst is bijna ten einde, dus....
pi_149945268
Geen enkele nu levende neger(in) heeft echte slavernij meegemaakt, daarom is dat gejank ook zo'n onzin (en de vergelijking met swastika's niet terecht).

Bovendien; als men echt zo tegen slavernij was, ging men wel in Qatar protesteren.

Maar dat gebeurt niet; jankballen en non-argumenten geven.

En elk jaar opnieuw. :')

Boek een vakantie, denk ik dan.

maandag 23 februari 2015 @ 07:45:08 #118
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149945391
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 07:04 schreef Poolbal het volgende:
ik vind hem wel aardig opgaan. Feit is gewoon dat de slavernij een gruwelijke tijd is geweest, prima te vergelijken met de holocaust of erger. Dat mensen met Afrikaanse roots daar heel pijnlijke herinneringen aan hebben vind ik goed in te denken, zelfs al hebben ze het zelf niet meegemaakt.
De blackface, waarbij zwarten belachelijk worden gemaakt, is echt zout in de wonde.
Helaas heeft zwarte piet echt teveel overeenkomsten met de blackface en dus kan ik me voorstellen dat je bij Sinterklaas een heel onprettig gevoel krijgt.

Ik moet ook zeggen dat ik, nu ik de beelden van vroeger en ook soms vandaag de dag zie, af en toe cringe vanwege de invulling die de acteur geeft aan zwarte piet. Het doet teveel aan de blackface voorstellingen denken, qua uiterlijk en qua gedrag.

Daarom: maak er gewoon roetpiet van, benadruk dat ze door de schoorsteen komen, en haal typische slavernij/blackface elementen weg. Probleem opgelost en Sinterklaas en Zwarte Piet kunnen gewoon nog steeds in volle glorie hun ding doen.

Er valt nog veel over te zeggen, maar mijn nachtdienst is bijna ten einde, dus....
Jij bent echt geïndoctrineerd door de zelfhatende weg met ons kliek zo te horen. Lees je maar eens in over de waarheden omtrent slavernij:

Dan zal je inzien dat er ook miljoen blanke slaven zijn geweest, met name in Marokko, Tunesië en Algerije, sterker nog de provincie Zeeland had een slavenkas om slaven vrij te kopen. Verder handelden Afrikanen al in slaven o.a. met Arabieren voordat de blanken kwamen en de blanken kochten slaven langs de kust die Afrikaanse koningen uit het binnenland haalden. In Afrika was het al eeuwenlang traditie dat overwonnen stammen de andere stammem tot slaaf maakten.

Daarnaast leefde iedereen tot eind 19e eeuw m.u.v. de elite als een slaaf, waarbij zelfs kinderen zeven dagen per week in fabrieken zo'n veertien uur onder zeer gevaarlijke omstandigheden moesten werken. Zijn wij nu ook zielig?

Ik wacht trouwens nog steeds op mijn herstelbetalingen uit Zweden, Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland en Spanje.
pi_149945529
Mensen die nu nog over de slavernij beginnen :')
pi_149945565
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 07:10 schreef El_Matador het volgende:
Geen enkele nu levende neger(in) heeft echte slavernij meegemaakt, daarom is dat gejank ook zo'n onzin (en de vergelijking met swastika's niet terecht).

Bovendien; als men echt zo tegen slavernij was, ging men wel in Qatar protesteren.

Maar dat gebeurt niet; jankballen en non-argumenten geven.

En elk jaar opnieuw. :')

Boek een vakantie, denk ik dan.
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef Scorpie het volgende:
Wij (als Blanke) wordt nog steeds aangekeken door donkere als slavendrijver en racist, dat vind ik tegenwoordig wel erg ver gaan.

Misschien kan men naast antisemitisme en moslimhaat dit ook apart opnemen als een vorm van discriminatie en hier streng op toezien?
  maandag 23 februari 2015 @ 08:20:01 #121
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149945683
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Wij (als Blanke) wordt nog steeds aangekeken door donkere als slavendrijver en racist, dat vind ik tegenwoordig wel erg ver gaan.

Misschien kan men naast antisemitisme en moslimhaat dit ook apart opnemen als een vorm van discriminatie en hier streng op toezien?
Ik vind het niet te ver gaan. Dat is de erfzonde die je met je meedraagt. Had je maar niet technologisch superieur moeten zijn aan volkeren die in wat hutjes op de savanne woonden.
pi_149945693
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil gerust beginnen over slavernij hoor. Hoe onze blanke voorouders bijvoorbeeld slaven opkochten van zwarte slavendrijvers in Afrika.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149946054
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vind het niet te ver gaan. Dat is de erfzonde die je met je meedraagt. Had je maar niet technologisch superieur moeten zijn aan volkeren die in wat hutjes op de savanne woonden.
Collectieve erfzonde is dan ook totale onzin...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 23 februari 2015 @ 09:10:09 #124
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149946398
Die mensen zijn verward en horen een behandeling in het ggz te krijgen voordat ze straks ergens een journaal gijzelen oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 23 februari 2015 @ 09:12:20 #125
344250 75020
ik weet niet beter
pi_149946440
Ik heb de reacties op hun Facebook pagina gelezen. Man, man,man, onze donkere medemens hebben hun mond vol over racisme maar hebben het andersom over Hollandse aso's en blanke duivels. Hoezo racisme. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')