abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149919573
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef aloa het volgende:

[..]

zal vast een speciaal potje voor zijn :D
Lutz Jacobi?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149919576
Het is bijna lente... Wat een godvergeten zielepoten zeg.
pi_149919647
Nee hè, niet nu al dit gezeur |:(
Woord.
pi_149919787
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zou dat "Anti-Zwarte Piet-genootschap" eigenlijk soepsiedie krijgen voor die oorlogspropaganda?

Zou wel echt een PvdA-dingetje zijn. Niet werken, maar "maatschappelijk betrokken" (ja, dus juist niet) zijn...
Ik vrees van niet, de oorlogspropaganda pot is leeg, alles is gegaan naar het zwart maken van Rusland/Poetin.
  zondag 22 februari 2015 @ 15:40:59 #80
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149919901
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
TPOnl twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 18:19:41 Verslaggever TPO zojuist bij 'Zwarte Piet Niet'-bijeenkomst bedreigd door 5 man en gedwongen foto's te wissen. reageer retweet
Mooi. Dan kunnen we hen nu ook het recht op een vrije mening ontzeggen.
  zondag 22 februari 2015 @ 15:42:06 #81
396550 Richestorags
pi_149919979
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou nou, wat een drama. Een stel mensen zijn het ergens niet mee eens en proberen dat op een geweldloze manier te veranderen door voorlichting. Dat dat kan in een democratische samenleving als Nederland!
"De aftrap gebeurde niet zonder problemen: zo werd een journalist van The Post Online bedreigd, waarna hij verplicht zijn gemaakte foto’s moest verwijderen."

:')
pi_149920077
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:40 schreef aloa het volgende:
Het is dit weekend precies vijftig jaar geleden dat de Amerikaanse zwarte actievoerder Malcolm X. werd neergeschoten. “Die streed ook tegen beeldvorming”, vindt Afriyie.
Als ze dan toch zo graag een zwart voorbeeld willen kapen dan hadden ze beter Martin Luther King kunnen nemen. Malcolm X was een moslim fundamentalist die mensen met een blanke huidskleur haatte. Hij dwong ooit een blank meisje om zijn voeten schoon te likken. Hij propageerde black supremacy en wilde een seperate samenlevingen voor blank en zwart. Voor dat hij haatprediker was hield hij zich bezig met gokken, drugs dealen, pooieren en overvallen. Hij had ook nog een inbrekers carrière waarbij hij er op stond dat er alleen bij blanken werd ingebroken. Ook heeft hij een tijdje als prostituee in de homoscene gewerkt. Diezelfde homo's die hij later zo zou verketteren.
Malcolms mening uit zijn Nation of Islam tijd:
-that black people are the original people of the world
-that white people are devils
-that blacks are superior to whites, and
-that the demise of the white race is imminent

Dat de anti Piet figuren zo iemand als voorbeeld nemen verbaast me niet. De anti Piet beweging is niets meer dan een handjevol anti-Nederlandse racisten.
God bestaat niet, dus leef en geniet
  zondag 22 februari 2015 @ 15:44:58 #83
396550 Richestorags
pi_149920140
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Als ze dan toch zo graag een zwart voorbeeld willen kapen dan hadden ze beter Martin Luther King kunnen nemen. Malcolm X was een moslim fundamentalist die mensen met een blanke huidskleur haatte. Hij dwong ooit een blank meisje om zijn voeten schoon te likken. Hij propageerde black supremacy en wilde een seperate samenlevingen voor blank en zwart. Voor dat hij haatprediker was hield hij zich bezig met gokken, drugs dealen, pooieren en overvallen. Hij had ook nog een inbrekers carrière waarbij hij er op stond dat er alleen bij blanken werd ingebroken. Ook heeft hij een tijdje als prostituee in de homoscene gewerkt. Diezelfde homo's die hij later zo zou verketteren.

Dat de anti Piet figuren zo iemand als voorbeeld nemen verbaast me niet. De anti Piet beweging is niets meer dan een handjevol anti-Nederlandse racisten.
Ja maar slavernij.
pi_149920165
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Dat zei ik al eerder idd. Zelfde tekst, alleen ik had de bron erbij gegeven.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149920284
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja maar slavernij.
Oh maar ik neem het de Afrikanen niet kwalijk dat ze hun broeders gevangen namen en als zoete broodjes verkochten aan het westen en de arabieren.
Of bedoelde je dat niet :)
pi_149920348
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zei ik al eerder idd. Zelfde tekst, alleen ik had de bron erbij gegeven.
Oke ik had niet het gehele draadje gelezen.
Zijn we het een keertje eens. :)
  zondag 22 februari 2015 @ 15:49:01 #87
396550 Richestorags
pi_149920350
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Oh maar ik neem het de Afrikanen niet kwalijk dat ze hun broeders gevangen namen en als zoete broodjes verkochten aan het westen en de arabieren.
Of bedoelde je dat niet :)
Ja maar luister nou: slavernij.
pi_149920425
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Laten Quinsy en die andere no-no's dan lekker in Qatar, Bangladesh en Dubai gaan lopen protesteren, doen ze nog wat nuttigs.

zondag 22 februari 2015 @ 15:50:59 #89
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149920456
quote:

[..]

Nee nee.....als hij na de eerste verwijzing niet overstag gaat dan ga je wijzen en hem een racist noemen.
  zondag 22 februari 2015 @ 15:52:34 #90
396550 Richestorags
pi_149920547
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laten Quinsy en die andere no-no's dan lekker in Qatar, Bangladesh en Dubai gaan lopen protesteren, doen ze nog wat nuttigs.
Daar zijn de slavendrijvers geen mensen met een blanke huidskleur, dus interesseert het blankenhater Quinsy niet.
pi_149920704
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daar zijn de slavendrijvers geen mensen met een blanke huidskleur, dus interesseert het blankenhater Quinsy niet.
Ja, typisch mannetje. Racistisch tegen blanke mannen omdat ie ze als bedreiging ziet voor de white chicks die hij wil bangen.

Wat je ook bij nogal wat racistische blanken ziet, die penisnijd.

zondag 22 februari 2015 @ 15:58:55 #92
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149920830
quinsyg twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 09:41:29 Ik had 770+ gevallen van racisme, laster&smaad of bedreiging. Nu zegt OM alleen 10 gevallen te willen behandelen #FAIL #GEENRECHTOPJUSTITIE reageer retweet
Die vent, hij ziet echt overal witte racistische spoken :')
pi_149920875
quote:

[..]

Ja ik weet het ik lijdt er ook heel erg onder. Onze voorouders waren o.a. de slaven van de Romeinen en Vikingen. Ik wordt ook heel erg emotioneel als ik een Saab zie rijden of langs een Italiaans restaurant loop. Deze racistische symbolen van de slavernij zouden verboden moeten worden.
Ik ben er heel depressief van geworden en een forse schadevergoeding zou wel op zijn plaats zijn want ik kan er niet meer tegen..echt waar jonguh.
pi_149921011
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Ja ik weet het ik lijdt er ook heel erg onder. Onze voorouders waren o.a. de slaven van de Romeinen en Vikingen. Ik wordt ook heel erg emotioneel als ik een Saab zie rijden of langs een Italiaans restaurant loop. Deze racistische symbolen van de slavernij zouden verboden moeten worden.
Ik ben er heel depressief van geworden en een forse schadevergoeding zou wel op zijn plaats zijn want ik kan er niet meer tegen..echt waar jonguh.
Niet bij de Aldi en geen Nike kopen en het WK 2022 boycotten, zou je al iets helpen in de strijd tegen echte slavernij.

pi_149921047
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:58 schreef Twiitch het volgende:
quinsyg twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 09:41:29 Ik had 770+ gevallen van racisme, laster&smaad of bedreiging. Nu zegt OM alleen 10 gevallen te willen behandelen #FAIL #GEENRECHTOPJUSTITIE reageer retweet
Die vent, hij ziet echt overal witte racistische spoken :')
Ja het wordt tijd voor regenboogspoken
Woord.
pi_149921209
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Ja het wordt tijd voor regenboogspoken
^O^

Laat Quinsy met 10 stroopwafels in zijn mond "stroopwafelspook" 100 keer zeggen.

Nuttiger dan wat er nu tussen zijn dikke lippen vandaan komt.

pi_149921379
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zeg het wel vaker. Het protest tegen zwarte Piet is niet breed gedragen. Het is een klein groepje dat het protest organiseert. Met een paar honderd meelopers.

Waarvan het gros nog blank is ook :')
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_149921836
ga zo door. ook de spreekwoordelijke druppel word bereikt bij nederlanders.

dan niet janken als je opeens 2e rangs burger bent.
pi_149922092
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef hans1985 het volgende:
ga zo door. ook de spreekwoordelijke druppel word bereikt bij nederlanders.

dan niet janken als je opeens 2e rangs burger bent.
Zes taalfouten in twee zinnetjes.

Hoe erg "Nederlander" ben jij eigenlijk, hans?

zondag 22 februari 2015 @ 16:35:02 #100
236046 NotYou
tigerblood
pi_149922499
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Ja vooral die noormannen met hun oliegeld en verzorgingsstaat mogen wel eens schuiven én excuses natuurlijk! :r :( Alles dat mis is gegaan in mijn leven ligt aan de noormannen! :r
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')