Lutz Jacobi?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
zal vast een speciaal potje voor zijn
Ik vrees van niet, de oorlogspropaganda pot is leeg, alles is gegaan naar het zwart maken van Rusland/Poetin.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou dat "Anti-Zwarte Piet-genootschap" eigenlijk soepsiedie krijgen voor die oorlogspropaganda?
Zou wel echt een PvdA-dingetje zijn. Niet werken, maar "maatschappelijk betrokken" (ja, dus juist niet) zijn...
Mooi. Dan kunnen we hen nu ook het recht op een vrije mening ontzeggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef aloa het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 18:19:41Verslaggever TPO zojuist bij 'Zwarte Piet Niet'-bijeenkomst bedreigd door 5 man en gedwongen foto's te wissen. reageer retweet
"De aftrap gebeurde niet zonder problemen: zo werd een journalist van The Post Online bedreigd, waarna hij verplicht zijn gemaakte foto’s moest verwijderen."quote:Op zondag 22 februari 2015 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou nou, wat een drama. Een stel mensen zijn het ergens niet mee eens en proberen dat op een geweldloze manier te veranderen door voorlichting. Dat dat kan in een democratische samenleving als Nederland!
Als ze dan toch zo graag een zwart voorbeeld willen kapen dan hadden ze beter Martin Luther King kunnen nemen. Malcolm X was een moslim fundamentalist die mensen met een blanke huidskleur haatte. Hij dwong ooit een blank meisje om zijn voeten schoon te likken. Hij propageerde black supremacy en wilde een seperate samenlevingen voor blank en zwart. Voor dat hij haatprediker was hield hij zich bezig met gokken, drugs dealen, pooieren en overvallen. Hij had ook nog een inbrekers carrière waarbij hij er op stond dat er alleen bij blanken werd ingebroken. Ook heeft hij een tijdje als prostituee in de homoscene gewerkt. Diezelfde homo's die hij later zo zou verketteren.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:40 schreef aloa het volgende:
Het is dit weekend precies vijftig jaar geleden dat de Amerikaanse zwarte actievoerder Malcolm X. werd neergeschoten. “Die streed ook tegen beeldvorming”, vindt Afriyie.
Ja maar slavernij.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Als ze dan toch zo graag een zwart voorbeeld willen kapen dan hadden ze beter Martin Luther King kunnen nemen. Malcolm X was een moslim fundamentalist die mensen met een blanke huidskleur haatte. Hij dwong ooit een blank meisje om zijn voeten schoon te likken. Hij propageerde black supremacy en wilde een seperate samenlevingen voor blank en zwart. Voor dat hij haatprediker was hield hij zich bezig met gokken, drugs dealen, pooieren en overvallen. Hij had ook nog een inbrekers carrière waarbij hij er op stond dat er alleen bij blanken werd ingebroken. Ook heeft hij een tijdje als prostituee in de homoscene gewerkt. Diezelfde homo's die hij later zo zou verketteren.
Malcolms mening uit zijn Nation of Islam tijd:
-that black people are the original people of the world
-that white people are devils
-that blacks are superior to whites, and
-that the demise of the white race is imminent
Dat de anti Piet figuren zo iemand als voorbeeld nemen verbaast me niet. De anti Piet beweging is niets meer dan een handjevol anti-Nederlandse racisten.
Dat zei ik al eerder idd. Zelfde tekst, alleen ik had de bron erbij gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Als ze dan toch zo graag een zwart voorbeeld willen kapen dan hadden ze beter Martin Luther King kunnen nemen. Malcolm X was een moslim fundamentalist die mensen met een blanke huidskleur haatte. Hij dwong ooit een blank meisje om zijn voeten schoon te likken. Hij propageerde black supremacy en wilde een seperate samenlevingen voor blank en zwart. Voor dat hij haatprediker was hield hij zich bezig met gokken, drugs dealen, pooieren en overvallen. Hij had ook nog een inbrekers carrière waarbij hij er op stond dat er alleen bij blanken werd ingebroken. Ook heeft hij een tijdje als prostituee in de homoscene gewerkt. Diezelfde homo's die hij later zo zou verketteren.
Malcolms mening uit zijn Nation of Islam tijd:
-that black people are the original people of the world
-that white people are devils
-that blacks are superior to whites, and
-that the demise of the white race is imminent
Dat de anti Piet figuren zo iemand als voorbeeld nemen verbaast me niet. De anti Piet beweging is niets meer dan een handjevol anti-Nederlandse racisten.
Oh maar ik neem het de Afrikanen niet kwalijk dat ze hun broeders gevangen namen en als zoete broodjes verkochten aan het westen en de arabieren.quote:
Oke ik had niet het gehele draadje gelezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder idd. Zelfde tekst, alleen ik had de bron erbij gegeven.
Ja maar luister nou: slavernij.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Oh maar ik neem het de Afrikanen niet kwalijk dat ze hun broeders gevangen namen en als zoete broodjes verkochten aan het westen en de arabieren.
Of bedoelde je dat niet
Laten Quinsy en die andere no-no's dan lekker in Qatar, Bangladesh en Dubai gaan lopen protesteren, doen ze nog wat nuttigs.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja maar luister nou: slavernij.
Nee nee.....als hij na de eerste verwijzing niet overstag gaat dan ga je wijzen en hem een racist noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar zijn de slavendrijvers geen mensen met een blanke huidskleur, dus interesseert het blankenhater Quinsy niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten Quinsy en die andere no-no's dan lekker in Qatar, Bangladesh en Dubai gaan lopen protesteren, doen ze nog wat nuttigs.
Ja, typisch mannetje. Racistisch tegen blanke mannen omdat ie ze als bedreiging ziet voor de white chicks die hij wil bangen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar zijn de slavendrijvers geen mensen met een blanke huidskleur, dus interesseert het blankenhater Quinsy niet.
Die vent, hij ziet echt overal witte racistische spokentwitter:quinsyg twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 09:41:29Ik had 770+ gevallen van racisme, laster&smaad of bedreiging. Nu zegt OM alleen 10 gevallen te willen behandelen #FAIL #GEENRECHTOPJUSTITIE reageer retweet
Ja ik weet het ik lijdt er ook heel erg onder. Onze voorouders waren o.a. de slaven van de Romeinen en Vikingen. Ik wordt ook heel erg emotioneel als ik een Saab zie rijden of langs een Italiaans restaurant loop. Deze racistische symbolen van de slavernij zouden verboden moeten worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet bij de Aldi en geen Nike kopen en het WK 2022 boycotten, zou je al iets helpen in de strijd tegen echte slavernij.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik lijdt er ook heel erg onder. Onze voorouders waren o.a. de slaven van de Romeinen en Vikingen. Ik wordt ook heel erg emotioneel als ik een Saab zie rijden of langs een Italiaans restaurant loop. Deze racistische symbolen van de slavernij zouden verboden moeten worden.
Ik ben er heel depressief van geworden en een forse schadevergoeding zou wel op zijn plaats zijn want ik kan er niet meer tegen..echt waar jonguh.
Ja het wordt tijd voor regenboogspokenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:58 schreef Twiitch het volgende:
Die vent, hij ziet echt overal witte racistische spokentwitter:quinsyg twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 09:41:29Ik had 770+ gevallen van racisme, laster&smaad of bedreiging. Nu zegt OM alleen 10 gevallen te willen behandelen #FAIL #GEENRECHTOPJUSTITIE reageer retweet
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd voor regenboogspoken
Waarvan het gros nog blank is ookquote:Op zondag 22 februari 2015 13:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zeg het wel vaker. Het protest tegen zwarte Piet is niet breed gedragen. Het is een klein groepje dat het protest organiseert. Met een paar honderd meelopers.
Zes taalfouten in twee zinnetjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef hans1985 het volgende:
ga zo door. ook de spreekwoordelijke druppel word bereikt bij nederlanders.
dan niet janken als je opeens 2e rangs burger bent.
Ja vooral die noormannen met hun oliegeld en verzorgingsstaat mogen wel eens schuiven én excuses natuurlijk!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik lijdt er ook heel erg onder. Onze voorouders waren o.a. de slaven van de Romeinen en Vikingen. Ik wordt ook heel erg emotioneel als ik een Saab zie rijden of langs een Italiaans restaurant loop. Deze racistische symbolen van de slavernij zouden verboden moeten worden.
Ik ben er heel depressief van geworden en een forse schadevergoeding zou wel op zijn plaats zijn want ik kan er niet meer tegen..echt waar jonguh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |