Nee inderdaad!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef amaranta het volgende:
Uh, die dingen in het oude topic heb ik niet gezien. Over de 'zwartjes' en over de mijn.
Ik mijd altijd plaatsen waar op zoover of tripadvisor erg afwijkende cijfers staan. Zeker als er constant de Nederlandse voornamen van de uitbaters staan denk ik dat de halve familie en bekenden de cijfers hebben zitten ophogen. Bij die armzalige nudistencamping in Tsjechië geloof ik was het zoovercijfer een 9 terwijl de enige luxe was dat je je stront kon doortrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:
http://www.tripadvisor.nl(...)e#mtreview_190261818
Hoe doen de andere lodges in hoedspruit het?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:
http://www.tripadvisor.nl(...)e#mtreview_190261818
Nummer 40 van 82, zesje dus, zal de prijs vast ook wel naar zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 11:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe doen de andere lodges in hoedspruit het?
Het was me trouwens niet duidelijk waarom ze eerst voor een paar jaar gingen huren om het later eventueel te kopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Ze zijn onlangs verhuisd naar een ander resort trouwens.
Welk mysterie?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
Minder risicovol dan een tent te kopen waar 15 jaar niks mee gebeurd is. Als je de prijs vastlegt is er weinig risico, de waardestijging is immers voor jou.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het was me trouwens niet duidelijk waarom ze eerst voor een paar jaar gingen huren om het later eventueel te kopen.
Is dat nog uitgelegd?
Het lijkt me riskant om eerst alles op eigen kosten op te knappen terwijl je niet eens eigenaar bent.
Ja, als je zowel de prijs als de voorrang bij aankoop goed vastlegt dan kan ik het begrijpen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je de prijs vastlegt is er weinig risico, de waardestijging is immers voor jou.
Meestal wordt de huur (voor een deel) afgetrokken van het aankoopbedrag.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, als je zowel de prijs als de voorrang bij aankoop goed vastlegt dan kan ik het begrijpen.
Jammer. Maar het wordt ook wel weer eens tijd vooreen seizoen met frisse afleveringen waar lekker veel fout gaat,quote:Op zondag 8 maart 2015 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Het seizoen is nu al weer voorbij trouwens. Vanaf volgende week komt het Schaep met de 5 poten.
Mooi qua gebied zeker. Maar in het Noord Oosten van Zuid Afrika voel je nog steeds de apartheid die daar nooit echt is verdwenen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nummer 40 van 82, zesje dus, zal de prijs vast ook wel naar zijn
Hoedspruit is wel mooi om te wonen overigens
Tegen het einde zei de moeder toch dat het meisje zich verveelde en zich erop verheugde binnenkort weer naar school te gaan? Of dat ook echt gebeurd is, is iets anders.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
En dat zoontje kreeg boos commentaar van zijn ouders omdat hij de waarheid sprak over de telefoon, in plaats van de zaak voor te liegenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:38 schreef Fred0w het volgende:
Kan iemand nog die aflevering herinneren van een gezin uit Zeeland die gingen emigreren naar Frankrijk?
Op een gegeven moment was de wasmachine kapot en moest één van de zoons erbij komen om te tolken.
Herhaling vanavond, vanaf 27 juni nieuwe afleveringen.quote:Rianne’s ouders runnen een camping in het midden van Portugal maar kunnen het werk lichamelijk niet meer aan en zoeken nieuwe beheerders. Rianne’s vriend Cobus Hartgers (32) is meteen enthousiast, hij laat zijn leven als vuilnisman hier graag achter.
(Herhaling van 14-9-2013) Rianne Bleeker (27) is net haar eigen kapsalon gestart en staat in eerste instantie niet te springen om te emigreren. Toch besluiten ze te gaan, alleen spaargeld hebben ze niet. Cobus blijft daarom nog een tijd in Nederland werken om geld te verdienen, terwijl Rianne samen met hun zoontjes Justin (2) en Julian (1) naar Portugal vertrekt. Als Cobus eenmaal ook is aangekomen in Portugal zorgen een aantal financiële tegenslagen ervoor dat zijn zuurverdiende geld al snel opraakt. En dat terwijl de camping nodig aan een opknapbeurt toe is. Willen ze de camping aanpakken, dan moeten er eerst gasten komen zodat ze weer bouwmaterialen kunnen kopen. Maar veel boekingen hebben ze nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Herhaling vanavond, vanaf 27 juni nieuwe afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |