abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2015 @ 21:57:39 #101
22592 crew  Ole
pi_150400199
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef amaranta het volgende:
Uh, die dingen in het oude topic heb ik niet gezien. Over de 'zwartjes' en over de mijn.
Nee inderdaad!

Dit was alleen maar positief.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150400207
Dat was een ander stel
pi_150400273
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:

http://www.tripadvisor.nl(...)e#mtreview_190261818
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:59:08 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150400276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dat was een ander stel
Oke.
pi_150400317
Ze zijn onlangs verhuisd naar een ander resort trouwens.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:04:35 #106
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_150400521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Nogal wisselende commentaren op Tripadvisor. Heel veel zeer positief, maar ook een aantal recente zeer negatieve ervaringen:

Ik mijd altijd plaatsen waar op zoover of tripadvisor erg afwijkende cijfers staan. Zeker als er constant de Nederlandse voornamen van de uitbaters staan denk ik dat de halve familie en bekenden de cijfers hebben zitten ophogen. Bij die armzalige nudistencamping in Tsjechië geloof ik was het zoovercijfer een 9 terwijl de enige luxe was dat je je stront kon doortrekken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_150413759
quote:

Hoe doen de andere lodges in hoedspruit het?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_150413802
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe doen de andere lodges in hoedspruit het?
Nummer 40 van 82, zesje dus, zal de prijs vast ook wel naar zijn

Hoedspruit is wel mooi om te wonen overigens _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 12:51:28 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_150415807
quote:
Ze zijn onlangs verhuisd naar een ander resort trouwens.
Het was me trouwens niet duidelijk waarom ze eerst voor een paar jaar gingen huren om het later eventueel te kopen.
Is dat nog uitgelegd?
Het lijkt me riskant om eerst alles op eigen kosten op te knappen terwijl je niet eens eigenaar bent.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:43:52 #110
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_150418784
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150419665
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer dat er in de hele uitzending niet werd gerept over het mysterie van de school van dat meisje.
Welk mysterie?
pi_150419707
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het was me trouwens niet duidelijk waarom ze eerst voor een paar jaar gingen huren om het later eventueel te kopen.
Is dat nog uitgelegd?
Het lijkt me riskant om eerst alles op eigen kosten op te knappen terwijl je niet eens eigenaar bent.
Minder risicovol dan een tent te kopen waar 15 jaar niks mee gebeurd is. Als je de prijs vastlegt is er weinig risico, de waardestijging is immers voor jou.

Aangezien ze nu op een andere lodge zitten lijkt me dat ze na die 3 jaar gewoon zijn weggelopen en de boel niet (goed genoeg) aan het draaien kregen
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2015 @ 15:47:01 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_150420301
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je de prijs vastlegt is er weinig risico, de waardestijging is immers voor jou.
Ja, als je zowel de prijs als de voorrang bij aankoop goed vastlegt dan kan ik het begrijpen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_150420974
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, als je zowel de prijs als de voorrang bij aankoop goed vastlegt dan kan ik het begrijpen. :Y
Meestal wordt de huur (voor een deel) afgetrokken van het aankoopbedrag.

Vind het juist uiterst slim, maar ze leken me sws niet erg dom/naief
pi_150431939
Het seizoen is nu al weer voorbij trouwens. Vanaf volgende week komt het Schaep met de 5 poten.
pi_150432054
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Het seizoen is nu al weer voorbij trouwens. Vanaf volgende week komt het Schaep met de 5 poten.
Jammer. Maar het wordt ook wel weer eens tijd vooreen seizoen met frisse afleveringen waar lekker veel fout gaat,
  zondag 8 maart 2015 @ 20:38:08 #117
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_150432441
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nummer 40 van 82, zesje dus, zal de prijs vast ook wel naar zijn

Hoedspruit is wel mooi om te wonen overigens _O_
Mooi qua gebied zeker. Maar in het Noord Oosten van Zuid Afrika voel je nog steeds de apartheid die daar nooit echt is verdwenen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_150433879
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Tegen het einde zei de moeder toch dat het meisje zich verveelde en zich erop verheugde binnenkort weer naar school te gaan? Of dat ook echt gebeurd is, is iets anders.
pi_150435451
Geen idee of ze in zuid Afrika leerplicht hebben en of ze in Hoedspruit scholen hebben dus wie zal het zeggen?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:38:00 #120
405257 Fred0w
Life is Music
pi_150740378
Kan iemand nog die aflevering herinneren van een gezin uit Zeeland die gingen emigreren naar Frankrijk?
Op een gegeven moment was de wasmachine kapot en moest één van de zoons erbij komen om te tolken.
pi_150740505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:38 schreef Fred0w het volgende:
Kan iemand nog die aflevering herinneren van een gezin uit Zeeland die gingen emigreren naar Frankrijk?
Op een gegeven moment was de wasmachine kapot en moest één van de zoons erbij komen om te tolken.
En dat zoontje kreeg boos commentaar van zijn ouders omdat hij de waarheid sprak over de telefoon, in plaats van de zaak voor te liegen _O_

Maar ik heb geen idee welke uitzending dat precies was.
pi_152658129
quote:
Rianne’s ouders runnen een camping in het midden van Portugal maar kunnen het werk lichamelijk niet meer aan en zoeken nieuwe beheerders. Rianne’s vriend Cobus Hartgers (32) is meteen enthousiast, hij laat zijn leven als vuilnisman hier graag achter.

(Herhaling van 14-9-2013) Rianne Bleeker (27) is net haar eigen kapsalon gestart en staat in eerste instantie niet te springen om te emigreren. Toch besluiten ze te gaan, alleen spaargeld hebben ze niet. Cobus blijft daarom nog een tijd in Nederland werken om geld te verdienen, terwijl Rianne samen met hun zoontjes Justin (2) en Julian (1) naar Portugal vertrekt. Als Cobus eenmaal ook is aangekomen in Portugal zorgen een aantal financiële tegenslagen ervoor dat zijn zuurverdiende geld al snel opraakt. En dat terwijl de camping nodig aan een opknapbeurt toe is. Willen ze de camping aanpakken, dan moeten er eerst gasten komen zodat ze weer bouwmaterialen kunnen kopen. Maar veel boekingen hebben ze nog niet.
Herhaling vanavond, vanaf 27 juni nieuwe afleveringen.
pi_152658193
Die woonden toch maanden in een caravan?

Wel goed voor Marc Marie, als zijn kijkers blijven hangen kunnen die daarna wel lachen
pi_152658421
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152658495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Herhaling vanavond, vanaf 27 juni nieuwe afleveringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')