Kom maar krijg je een paar big macs van mequote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een liefde. Mac is wel goed ja, tijd niet geweest.
Niet de macverassing maar wat anders als je snapt wat wij bedoelenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
ik neem happy meal dan krijgen jullie de verassing
Als dat ding in je borstzak zat en er iets uit stak, een pochet. Anders is het gewoon een zakdoekquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe die blauwe achtige sjaal heet? is zo'n voorgevouwen stugge ding kwerd aangekleed door meisje voor fashionshow, kwam ze opeens mee aanzetten maar weet neit hoe het heet, vind wel gruwelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:19 schreef McNulty het volgende:
Dit is mijn anthem. Kan niet luisteren hiernaar zonder extra pep in my step te krijgen.
Ga snuifhardcore luisteren junkquote:
Hey hoe is het, al een keer voor meesteres gespeeld?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
JEZUS DIE MASCOTTE HNNNNG.
Hoi SapWB, medefreakje vamme
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
GRS topic, mascotte game on fleek
#oneluv sistahsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
JEZUS DIE MASCOTTE HNNNNG.
Hoi SapWB, medefreakje vamme
houdt sexy & gewaagd in de gatenquote:Op zondag 22 februari 2015 08:57 schreef kaasplankje het volgende:
welkom terug broeders hoe is het met jullie gains
Al die mod edits er gelijk achteraan.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
je zult dit maar tegen komen als je sicke bosrun doet
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #105
allejezus kanker tyfusquote:Op zondag 22 februari 2015 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
kanker op een stokje heequote:Op zondag 22 februari 2015 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
die homo beweerde meer aantrekkingskracht voor chicks te hebben dan ikquote:Op zondag 22 februari 2015 11:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ja ben weer vrij. Hier nog iets gemist? Neem aan dat jullie hier de boel weer op orde hebben gekregen? Turken eruit and all?
homos hebben altijd wel lekkere wijven om zich heen lopen hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die homo beweerde meer aantrekkingskracht voor chicks te hebben dan ik
Dacht dat het een hij wasquote:Op zondag 22 februari 2015 11:49 schreef Awesome_ het volgende:
Fucking slenderman zou bang van haar zijn.
Wonen bij elkaar in buurt toch?quote:
inmiddels wel duidelijk dat die gast niet 100% is, beetje jammer om die dan belachelijk te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
Ahnee, die nicht ook nog hier? Heel me dag verpest.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die homo beweerde meer aantrekkingskracht voor chicks te hebben dan ik
thanks broeder van een andere moeder. Hoe gaat je nofap?weekje nog?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
hey awesome welcome back heb je gemist maatje
Helaas, het vlees is zwak. Ik begin maar overnieuw.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
thanks broeder van een andere moeder. Hoe gaat je nofap?weekje nog?
pakken we maart samen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaas, het vlees is zwak. Ik begin maar overnieuw.
Is het ookquote:
ach, het hebben van een excuushomo in de gym kan ik wel mee leven. Hij moet alleen zijn nichterige kkbek houden.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ahnee, die nicht ook nog hier? Heel me dag verpest.
Ja om nagels te lakkenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
homos hebben altijd wel lekkere wijven om zich heen lopen hoor
Ik voel je vriend. Wie weet wat daar allemaal ingezeten heeftquote:Op zondag 22 februari 2015 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ach, het hebben van een excuushomo in de gym kan ik wel mee leven. Hij moet alleen zijn nichterige kkbek houden.
quote:
Heb je je verloofde geslagen met een kettlebell?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
Ben weer single jongens btw. Die ban deed gekke dingen met me
shit broer what happenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
als je toe bent aan fysieke troost hoor ik van jequote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ja kweenie man. teveel irritaties over en weer. Ben nu best wel een wrak. No homo.
Ga je toch op pad met Pope-of-Dope. Heb je zo weer nieuwe chickie jatogquote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
ik zou jou moeder is belachelijk makenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
inmiddels wel duidelijk dat die gast niet 100% is, beetje jammer om die dan belachelijk te maken
geen enkele is zo cool als deze wasquote:Op zondag 22 februari 2015 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je toch op pad met Pope-of-Dope. Heb je zo weer nieuwe chickie jatog
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
thanks broeder van een andere moeder. Hoe gaat je nofap?weekje nog?
Welcome back boysquote:Op zondag 22 februari 2015 14:56 schreef JaqenHghar het volgende:
He boys, eindelijk ontsnapt uit het Vietcong kamp der verbanning.
Hi skatjquote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welcome back boysen sterkte Awesome, we're all gonna make it
nee denk het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef seto het volgende:
bestaat er een buitenaardse levensvorm die minder grappig is dan mcnulty? op deze planeet is dat niet meer mogelijk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |