Overduidelijke shoop is overduidelijk. Er is geen meisje op deze wereld die niet met stilzwijgend genoegen door oudere mannen aangeraakt wordt.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deluge is niet meer wat het geweest is, Qbit heeft de plek van Deluge ingenomen.
Thanks!quote:Op maandag 2 maart 2015 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik gebruik QBittorrent op advies van Dak-chan-san, heb geen reden te klagen.
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*is bezig met afscheid als otaku,na 23 jaar is het wel mooi geweest(sinds mijn 5e dus!!)*
Het doet pijn.
Ik lees nog wel mangas,maar dat is binnenkort ook verleden tijd.Evenals J-drama's,tokusatsu tv-series en Japanse cultuur.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk het van de zonnige kant, je keek toch al tijden geen anime meer.
Well.... they're not wrong...quote:Op maandag 2 maart 2015 22:51 schreef Qunix het volgende:
Scheveningen or Sukebeningen? Dutch town sounds like “pervert” when pronounced in Japanese
A beautiful Dutch seaside resort has become well-known to Japanese people over the years and unfortunately it’s not due to any special campaigns or travel commercials.
It’s all due to the unfortunate way it’s written and pronounced, according to Japanese language conventions. The town is called Scheveningen, which seems innocent enough to western ears, but in Japan, the way it’s transliterated means it’s pronounced “Sukebeningen,” which happens to mean “lecherous people” in Japanese.
Even among people in Japan with no interest in geography and who have never travelled abroad, many know the name of the small resort town on the other side of the world. It’s a name that sticks in their memory from childhood studies of atlases and maps which record the area as スケベニンゲン, read “Sukebeningen” in Japanese.
http://en.rocketnews24.co(...)nounced-in-japanese/
Is er nog een reden voor? Of vind je het gewoon niet leuk meer?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik lees nog wel mangas,maar dat is binnenkort ook verleden tijd.Evenals J-drama's,tokusatsu tv-series en Japanse cultuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻🐙
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
Lalalala, eventjes Cross Ange inhalen.japanners en hun gekke champignonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻![]()
Je hebt vast wel gemerkt dat ik sinds woensdag 18 februari j.l heel weinig heb gepost in dit topic/thread/andere subforums,dat komt omdat ik bezig was met een project tot afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er nog een reden voor? Of vind je het gewoon niet leuk meer?
Dat betekent dat ik me er nog niet toe heb kunnen bewegen om verder dan de eerste aflevering van S2 te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje al niemand meer over Slaine zien klagen, betekent dat misschien dat we het er allemaal over eens zijn dat Slaine de beste jongen is?
neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje al niemand meer over Slaine zien klagen, betekent dat misschien dat we het er allemaal over eens zijn dat Slaine de beste jongen is?
Slain a shitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je echt nee zeggen tegen deze ogen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Mij lukt het ook niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |