Gelukkig maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 Tong die zijn bingokaart gaat volmaken in dit topic: N-2 en N-5 kunnen we al doorstrepen.ONZ / Dropwater uit je oor laten zuigen door een ongestelde neushoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:23 schreef Anoonumos het volgende:
GC / Ben ik een BNer ?
ONZ / Post hier als je weet wie tong80 is, Tong voor intimie.......
ONZ / Post hier als je tong80 niet kent........
Verder gaat het goed?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:55 schreef chroestjov het volgende:
Neen, gewoon een marginale internetgebruiker.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 Tong die zijn bingokaart gaat volmaken in dit topic: N-2 en N-5 kunnen we al doorstrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |