SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 23-02-2015 14:54:31 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
YUR, we hoeven niet te discussiëren over het feit dat je een beetje maf bent, maar je moet wel een heel erg sterk lijf hebben. Want ondanks dat je veel van je lichaam vraagt, ben je zelden of nooit kapot. Houd dat vast!
En goed gedaan, die 41 km! Salland trail gaat helemaal goed komen. Waarschijnlijk loop je een PR bij de cpc en in Rotterdam.![]()
En ik ben ook binnen, heb mijn eerste 10 km uitgelopenIn het begin veel wind tegen, hagel en een onverwachts hoge hartslag, maar later werd het droger en voelde me best redelijk. Heb genoten ondanks dat het soms wat afzien was. Helaas deden ze niet aan medailles.... En vooralsnog niet al te veel pijntjes. Was leuk!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Iedereen die marathons en verder loopt is maf. En een sterk lichaam krijg je natuurlijk vanzelf als je goed / veel traint.
@roberto: Klasse man!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dankquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen die marathons en verder loopt is maf.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
En? Hoe hield de rug het?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen weer binnen! Goed zo! Wij ook, na een hele 8.5km aan Darfield Dribble
Ging wel oké. Zo even rekken, strekken en douchen![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik ben ook binnen, heb mijn eerste 10 km uitgelopenIn het begin veel wind tegen, hagel en een onverwachts hoge hartslag, maar later werd het droger en voelde me best redelijk. Heb genoten ondanks dat het soms wat afzien was. Helaas deden ze niet aan medailles.... En vooralsnog niet al te veel pijntjes. Was leuk!
![]()
![]()
Wel oké ook! Afgelopen week ging soepeler/beter, maar de oefeningen gisteren vroegen weer wat extra van m'n rug, dus.... beetje voorzichtig gedaan. Even getwijfeld het uit te stellen tot morgen, maar het was zúlk héérlijk weerquote:dus gewoon nu gegaan, morgen een dag rust, en kijken hoe 't maandag is weer!
Ja doei.![]()
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen die marathons en verder loopt is maf. En een sterk lichaam krijg je natuurlijk vanzelf als je goed / veel traint.
@roberto: Klasse man!
Dat tweede ook trouwens! Goed gedaan RC!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb op 26km Gogo gebeld dat ik nog 4km moest en toen kwam zij met de auto naar Waardenburg gereden. Daar kwamen we tegelijk aan en ik vond het stom om nog 110 meter door te lopen, terwijl ik bij mijn aanstaande in de auto kon stappen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Mossel, jij bent wel heel erg níet hardloopautist.. 29.89 km lopenDaar zou ik echt niet tegenkunnen.
Hoe ben je eigenlijk teruggekomen, opgehaald met de auto?Jij ren Guard en Frsh en wie er nog meer liepen: goed gedaan!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:04 schreef YUR het volgende:
Alleen jammer dat ik maar 41km heb gelopenDit heeft liefde nodig. Je eerste 10km lopen is echt gaaf.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2199193
/1/25#149893341]zaterdag 21 februari 2015 18:12[/url] schreef RobertoCarlos het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een mix tussen best wel top (conditie/hartslag) en niet echt lekker (weinig snelheid door bijna-krampjes).quote:
Uiteindelijk gefinished in 4:45. Langzamer dan ik wilde maar t was wel echt een wandelparcours op sommige stukken. De uiteindelijke winnaar deed er al 3 uur over (3:02)
Wel lekker buitenspelen voor gevorderden! Ik ben blij man!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ja, maar YUR heeft wel een aparte manier van trainen volgens mijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen die marathons en verder loopt is maf. En een sterk lichaam krijg je natuurlijk vanzelf als je goed / veel traint.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een mix tussen best wel top (conditie/hartslag) en niet echt lekker (weinig snelheid door bijna-krampjes).
Uiteindelijk gefinished in 4:45. Langzamer dan ik wilde maar t was wel echt een wandelparcours op sommige stukken. De uiteindelijke winnaar deed er al 3 uur over (3:02)
Het was inderdaad heerlijk buitenspelen vandaag, met oversized zandbak en alles
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een mix tussen best wel top (conditie/hartslag) en niet echt lekker (weinig snelheid door bijna-krampjes).
Ja doei.![]()
Goed gedaanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
Een hogere hartslag bij een wedstrijd is overigens niet zo gek: wedstrijdspanning, adrenaline, een iets hogere snelhied dan je gewend bent en tegenwind...
Verder nog een welgemeendvoor de trailerts vandaag. 21/42km afzien over zand, chapeau!
![]()
Hey als het werkt dan werkt het. Ieder heeft z'n manier om bij z'n eigen doel te komen. Hoe je moet trainen en sterker worden leer je vanzelf. En hoe het fout kan gaan net zo. Al doende leert men.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar YUR heeft wel een aparte manier van trainen volgens mijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Feli met je 10!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thx mensenPositief sfeertje hier!
En de trailerts natuurlijk ook lekker gedaan!Ik wil ook weer! Wanneer komen de fotos!
![]()
Jaaaa!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit heeft liefde nodig. Je eerste 10km lopen is echt gaaf.![]()
Extra jompels voor RC(ja, had ik al gedaan maar 1e 10 is driedubbel extra jompels waard
)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En dan komen jullie niet ff op de koffie?? Ik woon kei vlakbij Waardenburg, denk 3 - 5 km verder haha!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb op 26km Gogo gebeld dat ik nog 4km moest en toen kwam zij met de auto naar Waardenburg gereden. Daar kwamen we tegelijk aan en ik vond het stom om nog 110 meter door te lopen, terwijl ik bij mijn aanstaande in de auto kon stappen.
[..]
Jij ren Guard en Frsh en wie er nog meer liepen: goed gedaan!
[..]
Dit heeft liefde nodig. Je eerste 10km lopen is echt gaaf.
@RC Feli
Edit:voor iedereen die gelopen heeft!
[ Bericht 5% gewijzigd door xMissi op 21-02-2015 20:29:51 ]![]()
Superleuke dag gehad met mevrouw FrshVan tevoren even de Fok foto gemaakt:
![]()
Verder: Fijne sfeer, prachtige omgeving, perfect supporterweer in het bosMST buff kwam goed van pas voor mini, tot verbazing en enthousiasme van velen
Toftoftof![]()
![]()
Leuke foto van de mannen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:11 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Verder: Fijne sfeer, prachtige omgeving, perfect supporterweer in het bosMST buff kwam goed van pas voor mini, tot verbazing en enthousiasme van velen
Toftoftof
Ik moest ff 3x kijken, dacht dat Frsh heel lang was, en hoe kon hij zo klein zijn hier....
Toen zag ik het bankje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat een lekkere afstanden en tijden weer gelopen dit weekend, met extravoor RC voor zijn eerste 10 km.
![]()
Mooi stukje watermanagement toch, jammer van die 3 idioten die ervoor staanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:11 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
ToftoftofMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi stukje watermanagement toch, jammer van die 3 idioten die ervoor staan
F means you're fucked![]()
Leuke foto! De kleine past de buff goed, staat ubercutequote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:11 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Toftoftof
Hier was het ook mooi weer, goed kunnen snoeien in de tuin vandaag en toen ineens werd het donker en viel er regen met hagel![]()
Maar na regen komt (weer) zonneschijn![]()
![]()
Je eerste 10kmquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
is vet!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
prachtige prestaties zijn er weer geleverd!
Hier komt het nazomerzonnetje net over de heuvels dus zo direkt er maar even op uit voor een uurtje of anderhalf en dan de planksessie.... want daar krijg ik een sterk lichaam van
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Fijn loopje gehad? Ik ga nu beginnen aan en side plank van een uurtje of watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
prachtige prestaties zijn er weer geleverd!
Hier komt het nazomerzonnetje net over de heuvels dus zo direkt er maar even op uit voor een uurtje of anderhalf en dan de planksessie.... want daar krijg ik een sterk lichaam van![]()
![]()
Hier ook planken. Morgen kwart voor 1 staat m'n maatje in hardloopkloffie voor de deur om anderhalf uur rond te rennen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ging niet helemaal vanzelf vandaag maar dat had ik ook niet helemaal verwacht na 3 uur gister en 7 weken "rust"quote:Op zondag 22 februari 2015 00:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Fijn loopje gehad? Ik ga nu beginnen aan en side plank van een uurtje of wat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Veel te vroeg opstaan voor een duurloopje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is zo'n grote afstand op zo'n korte termijn dan wel verantwoord?quote:Op zondag 22 februari 2015 04:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging niet helemaal vanzelf vandaag maar dat had ik ook niet helemaal verwacht na 3 uur gister en 7 weken "rust"
Of heb jij niet snel een blessure te pakken?![]()
Hij heeft (met al z'n ervaring en kilometers) een pauze van 7 weken gehad, geen herstel van een blessure. Geen enkel probleem, lijkt me.quote:Op zondag 22 februari 2015 08:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is zo'n grote afstand op zo'n korte termijn dan wel verantwoord?
Of heb jij niet snel een blessure te pakken?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kan nou niet echt zeggen dat ik topfit ben, dus ben benieuwd hoe het zal gaan straks. Wilde in kort/kort, maar met 1 graden begin ik toch te twijfelen.![]()
Duurloop zit er op, de zondag kan beginnen. Ruim 20km door bos, hei en heuvelland. De eerste 10 gingen moeizaam en de laatste 10 niet vanzelf, maar lekker was het wel![]()
![]()
Zo, dat was wel mijn langste pre-ontbijt loopje ooit: 20k. (wel met extra 400m in de straat omdat ik wel aan hardloopautist ben). Op vetverbranding dus, al heb ik wel op 11km een gelletje genomen omdat ik daar even behoefte aan hadGIng op zich wel lekker, hartslag was wel een paar tikken hoger dan hij hoorde te zijn, door spierpijn en een veel te kort nachtje..
Het was wel erg koud, en glad! Paar keer bijna een grote glijder gemaakt. Maar daardoor wel hele mooie uitzichten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Japanners![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Kak, moet ik voortaan meer dan één topic teruglezen?quote:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Had ik al gezegd dat het mooi was ?
Dat het moeizaam ging was kennelijk maar een gevoel. De harde cijfers zeggen dat het een ontspannen duurloop was: 20,10km @6:01/km bij een gemiddelde hartslag van 148.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 10:25:14 ]![]()
Na 4 jaar krachttraining was mijn conditie toch wel een beetje slecht. En om dit toch op een beetje bij te houden eind vorige maand begonnen met een kwartiertje 11 km/h. Nu dit steeds aan het opbouwen met een kwartier. Afgelopen vrijdag 11km hardgelopen, gang zit er lekker in.![]()
Ik zou het wat rustiger opbouwen, met steeds maar 50meter verder ofzo...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nieuwe variant op elke dag 50 m verder sprinten
Enniewee.... Zo snel opbouwen kan goed gaan, maar meestal niet. Sws beginnen met een kwartier is vaak teveel.
Al vind ik het qua prestatie wel heel knap. Alleen niet verstandig dus.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi zeg!quote:Op zondag 22 februari 2015 10:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Had ik al gezegd dat het mooi was ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het moeizaam ging was kennelijk maar een gevoel. De harde cijfers zeggen dat het een ontspannen duurloop was: 20,10km @6:01/km bij een gemiddelde hartslag van 148.
Hier zag ik geen hand voor ogen door de mist, dus dwaalde enorm af van de beoogde route. Wel weer 8 km op de teller en best lekker gelopen.
Maar een ontspannen loop op 6min/km zal voor mij nooit haalbaar zijn. Lijkt mee heerlijk als dat kan, maar met 8min/km ben ik ook tevreden![]()
![]()
Het gaat om de ontspanning toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mooi zeg!
Hier zag ik geen hand voor ogen door de mist, dus dwaalde enorm af van de beoogde route. Wel weer 8 km op de teller en best lekker gelopen.
Maar een ontspannen loop op 6min/km zal voor mij nooit haalbaar zijn. Lijkt mee heerlijk als dat kan, maar met 8min/km ben ik ook tevreden
Vandaag herstelloopje gedaan, ook lekker ontspannen, op 115 bpm gemiddeld
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
115? Dat red ik net als ik wandel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Weer lekker 10,5k gelopen in 5.24min/km.. ging lekker
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Was er af en toe een stem die "mind your step!" riep of ben je stiekem een vleermuisquote:Op zondag 22 februari 2015 12:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Het gaat om de ontspanning toch?
Vandaag herstelloopje gedaan, ook lekker ontspannen, op 115 bpm gemiddeld? Wat voor pace hoort bij 115bpm?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 12:53:35 ]![]()
Ik hang niet ondersteboven aan het plafond, tevens heb ik geen echolocatie skillsquote:Op zondag 22 februari 2015 12:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Was er af en toe een stem die "mind your step!" riep of ben je stiekem een vleermuis? Wat voor pace hoort bij 115bpm?
Pace vandaag 6:16min/kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk weertje zeg, ik had bijna wel in een korte broek kunnen gaan, alleen jammer dat die niet in dit huis ligt. Maar eens ophalen dus
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is dan wel behoorlijk laag. Ik denk dat ik al snel 10 slagen hoger zit bij die pace. En je echolocatieskills zou je echt moeten oefenen. Dat is reuze handig als je in het donker looptquote:Op zondag 22 februari 2015 13:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hang niet ondersteboven aan het plafond, tevens heb ik geen echolocatie skills
Pace vandaag 6:16min/km![]()
![]()
Met zonnebril op in het bos kan het ook best handig zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is dan wel behoorlijk laag. Ik denk dat ik al snel 10 slagen hoger zit bij die pace. En je echolocatieskills zou je echt moeten oefenen. Dat is reuze handig als je in het donker loopt![]()
Zeg nooit nooit! Zolang je progressie blijft maken kan jij best die kwieke 80jarige worden die overmoedige tieners eruitloopt..quote:Op zondag 22 februari 2015 12:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mooi zeg!
Maar een ontspannen loop op 6min/km zal voor mij nooit haalbaar zijn. Lijkt mee heerlijk als dat kan, maar met 8min/km ben ik ook tevredenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jammer van de wind inderdaad. Zit in de polder dus veel open stukken. 6,1 km gelopen. Ik probeer toe te werken naar een 4:30 de km gemiddeld (ooit 10km gelopen in 4:50 gemiddeld). In het begin (wel beetje wind mee daar) ging het die kant nog wel op, tot je onvermijdelijk in een rondje die wind ook tegen heb en toen meteen naar 5:05, laatste kilometer in de luwte van wat bebouwing meteen weer 20 seconden sneller.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mooi weer om te lopen wel een stevig windje af en toe. Veel te hard gelopen naar mijn zin.
Uiteindelijk toch nog 4:42 gemiddeld.
Windstil loopt toch wel het meest fijne, puur en enkel je eigen tempo kunnen aanhouden.![]()
Wat een prachtige foto's stipstreep.
Vanochtend toch in kort-kort gegaan. Iemand vond mij erg optimistisch, om daarna te beginnen dat hij het vorige keer erg warm kreeg
Na 2km kreeg ik steek, maar kon gelukkig tempo aardig vasthouden. Was wel erg zwaar, vandaar 3 seconden langzamer dan vorige keer.
http://app.endomondo.com/workouts/475717169/5539573![]()
Na deze post vermoed ik dat je trainingsmethodiek om je doel te halen niet helemaal de juiste is. Ben wel benieuwd hoe jij je doel probeerd te bereiken.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jammer van de wind inderdaad. Zit in de polder dus veel open stukken. 6,1 km gelopen. Ik probeer toe te werken naar een 4:30 de km gemiddeld (ooit 10km gelopen in 4:50 gemiddeld). In het begin (wel beetje wind mee daar) ging het die kant nog wel op, tot je onvermijdelijk in een rondje die wind ook tegen heb en toen meteen naar 5:05, laatste kilometer in de luwte van wat bebouwing meteen weer 20 seconden sneller.
Uiteindelijk toch nog 4:42 gemiddeld.
Windstil loopt toch wel het meest fijne, puur en enkel je eigen tempo kunnen aanhouden.![]()
Nog maar even een oproep want ik heb hem nog steeds:
Iemand intresse in de 6 of 12km mudmasters op 7 maart a.s in Haarlemmermeer?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Simpelweg trainen. Die 10km is ook mijn max. Ik doe hardlopen er bij (2x fitness en 1x squash nog in de week). Dus gaan trainen in schema's om meer dan dat te lopen heb ik geen tijd voor en geen zin in. Wil gewoon zien of ik die 10 sneller kan lopen dan vorige keer, liefst richting een 4:30 gemiddeld per km ipv de eerdere 4:50.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Na deze post vermoed ik dat je trainingsmethodiek om je doel te halen niet helemaal de juiste is. Ben wel benieuwd hoe jij je doel probeerd te bereiken.
Sterker nog, denk dat het woord 'trainingsmethoediek' zelfs al een te luxe benaming isVoor die 10km liep ik af en toe hard, meestal rondjes van 5-6 km. Toen bleek opeens iemand niet mee te kunnen doen en viel ik in. Had toen al 3 maanden niet gelopen, toen 3x wat oefenrondjes gedaan van 7-9 km en toen meegedaan. Yep, je hebt gelijk WhiteCowboy, 'hij doet maar wat'
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: