Ik ook, duurde een eeuwigheid...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:34 schreef FANN het volgende:
Ik was ook al aan het openen...
Mijn TT was Inspiratie genoeg vandaag
Wist ik wel Fann, bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was ook bezig Chuf, maar Dees was me voor
Graag gedaan, schatjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist ik wel Fann, bedankt voor de moeite
Volgens mij vergis je je ,Johaug, Jakobsen, Kallaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas heb je net zilver gewonnen, anders had je weer een naamtopic gekregen.
ik bedoelde eigenlijk dat ik net zo slecht wasquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist ik wel Fann, bedankt voor de moeite
kiek dan toch....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach gossie die ene lijkt op de schoonzus van Griekse Oma
Nee joh. Altijd hetzelfde. Kunnen niet 1 minuut wachten op een nieuw topic en vervolgens duurt het uren voordat er weer een beetje doorgepost wordt. Ongeduldige juffertjes zijn het.quote:
Ja dat knijpen in je wangen was soms gewoon pijnlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Griekse omaatjes zijn wel lief, Itailaanse ook, die knijpen in je wang. Alleen Spaanse niet, daar ben ik bang voor
scherpquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel bedden aan het verschonen
Ik heb er over gedacht, morgen dan maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nah,verschonen wil ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niks meer wordt met mij vandaagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er over gedacht, morgen dan maar
Dirty old menquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nah,verschonen wil ik het niet noemen.
wel wat nutella voor de Griek overlaten he?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niks meer wordt met mij vandaagik had plannen... maar ja...
Ik heb net 2 boterhammen met Nutella op en ik denk dat ik er nog wel een lust, daarna ga
ik een dutje doen
Anders komt er niets van dat schoonheidsslaapje en zal ze eerst nog naar de Super moetenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel wat nutella voor de Griek overlaten he?
Wij?quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Een ieder die zich aangesproken voelt
Begreep ik!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef chufi het volgende:
Ik makte natuurlijk wel de fout van mv ipv enkelvoud man
Sorry,blaadje zegt nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:45 schreef chufi het volgende:
Als FF nu een plaatje van zn blaadje doet, weten we gelijk waar we aan toe zijn
Ik vind het prima, weinig inspiratie momenteelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat jij ook kiest, het is hier toch nooit goed genoegIk zal ook eens een topic gaan kapen
Ik ook niet hoor, maar de beste stuurlui staan blijkbaar altijd aan wal. Men kan vanaf nu beter de topics geopend laten worden door de "ogenschijnlijke professionals" in het maken van TT in deze reeks.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het prima, weinig inspiratie momenteel
Zit je nog steeds de 11steden te kijken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig dat interview met Jillert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |