Ja, ik ben nu 12dagen te laat (voor het eerst ooitquote:Op zondag 22 februari 2015 14:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
Deadly, dit had je laatst ook al zo heftig toch?
Meis, als ik jou was zou ik de huisartsenpost/ weekenddienst bellen. Als ze je laten komen en zien hoeveel bloedverlies je hebt mag je misschien met spoed direct naar een gyn!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:00 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu 12dagen te laat (voor het eerst ooit) maar de keer hiervoor nog erger als nu en in november gelijk aan nu qua bloedverlies
Contact opnemen met je huisarts dan weer. Die heeft als het goed is een terugkoppeling van de gyn gehad over het plan van aanpak. Als dat plan niet meer inhoudt dan "wachten tot ze is afgevallen" kan hij weer aan de bel trekken als het niet goed gaat..quote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Nog niet eens bij stilgestaan Casik ben juist naar de huisarts gegaan begin januari voor zoveel bloed en hij heeft mij toen die pillen voorgeschreven en een verwijzing. Misschien moet ik maar wat sterker in mijn schoenen gaan staan en eisen dat ze me helpen.
Kan moeilijk om de 3 weken een week vrij blijven opnemen. Tis ook echt geen doen zo... kost ook nog eens veel geld en moeite aan tampons/opfrisdoekjes ,toilet schoonmaken na elk bezoek, ondergoed wisselen, bed elke dag verschonen, paranoïde de hele dag omdat ik denk te voelen dat ik doorlek,ik durf nergens te gaan zitten behalve op een fleecekleedje op de bank! en behalve dat alles voel ik me gewoon ranzig!
Ik wilde het ook al postenquote:
Ik ben nu niet duizelig.. vorige maand wel!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:49 schreef Elleska het volgende:
ben je niet duizelig van al dat bloedverlies?
ik vind het ook apart dat er bloedstollers zijn voorgeschreven zonder onderzoek. is het probleem wel de bloedstolling? en zo ja wat is dan de oorzaak hiervan? Lekker makkelijk om alles maar af te schuiven op overgewicht...
bij de artsen mag je denk ik best een beetje overdrijven. veel bloedverlies klinkt nog niet zo extreem. maar als je hier zo opschrijft is het wel wat meer dan zomaar veel bloedverlies.
dat zijn idd bloedstollers die ook voor abnormaal vaginaal bloedverlies kunnen worden gebruikt. abnormaal dus...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ik ben nu niet duizelig.. vorige maand wel!
Het zijn niet gewone bloedstollers maar speciaal voor extreme menstruatie.
Het heet Cyklokapron 500mg tranexaminezuur. Staat ook in de beschrijving dat het daarvoor gebruikt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |