Ik zeg toch ook nergens dat ik hem niet ok vind.quote:
Waarom mag Deisyy wél in UTO komen en ging je mij wegjagen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nou eens wat vaker komt, mag je ook in de cartoonsEn nog wat van muis gehoord? Die zou echt hilarische cartoons opleveren.
Bel Karina maar wakker voor een aanpassing ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
En ff op zijn Utosc. Wat een kut TT.
Ik was even afgeleid door UTO-Feedback.quote:
Dat werd hier al geroepen toen UTO nog niet bestond. Kut-newbie.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
En ff op zijn Utosc. Wat een kut TT.
lol wegjagen? Met 1 post?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom mag Deisyy wél in UTO komen en ging je mij wegjagen?
2 tabbladen open FANN. Kan makkelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
Ik zit nu twee SC te volgen maar da's ook weer niks eigenlijk
Neuh, deed gewoon een tt dingetje. Doen jullie dat hier niet dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Karina maar wakker voor een aanpassing ...
Ik las en ja dat zeg ik net ook. Wat nou kut newbie, dat ik hier nog niet zo lang post wil niet zeggen dat ik nieuw ben. Of wel, ik weet het eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door UTO-Feedback.
[..]
Dat werd hier al geroepen toen UTO nog niet bestond. Kut-newbie.
maar dan weet ik niet meer waar ik ben, omdat daaro nu dezelfde mensen zitten als hieroquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2 tabbladen open FANN. Kan makkelijk.![]()
Ik heb er 5 openstaan.
Soms maar nu zit iedereen in UTO volgens mijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, deed gewoon een tt dingetje. Doen jullie dat hier niet dan?
De eerste 10 of 20 posts over de TT praten.![]()
Ik vind het een kut-TT.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, deed gewoon een tt dingetje. Doen jullie dat hier niet dan?
Welke TT?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat allebei een beetje snel, merk dat ik dingen mis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
Ik zit nu twee SC te volgen maar da's ook weer niks eigenlijk
Ik post het hier, dus ik heb het over deze sc.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat het nu over deze TT of over de TT van UTO?
Ik ben helemaal van mijn apropolis
Kut newbie dat je denkt dat de "wat een kut-TT opmerking" iets van de UTO-SC is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
Wat nou kut newbie, dat ik hier nog niet zo lang post wil niet zeggen dat ik nieuw ben. Of wel, ik weet het eigenlijk niet meer.
Geeft niets hoor, ik maak de volgende weer een naamtopicquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet geïnspireerd sorry , maar zo is het ...
o ja dat is waarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik post het hier, dus ik heb het over deze sc.
Als ik tegen jouw zeg dat je haar stom zit, bedoel ik toch ook niet het haar van chufi?
Dat heeft ie niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef Deisyy het volgende:
bedoel ik toch ook niet het haar van chufi?
Ik weet niet eens wat dat is Pietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bestel altijd een Hermes of Delphi schotel.
Ik raakte ook in de war van 3 quotes uit 3 verschillende topicsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
nah aardig was andersnee hoor, twee SC's is me teveel
toch wel heh?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik raakte ook in de war van 3 quotes uit 3 verschillende topics
It wasnt me ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik maak de volgende weer een naamtopic
Ja ok, dat was een foutje van mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kut newbie dat je denkt dat de "wat een kut-TT opmerking" iets van de UTO-SC is.
Quotes uit SC's kijk ik nooit naar....die lopen toch wel door.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef Joezi het volgende:
Ik raakte ook in de war van 3 quotes uit 3 verschillende topics
Er zit hier een restaurant akropolis en die verkopen maandag t/m donderdag alle grillschotels voor 10 Euro.quote:
Er klopt wel meer niet aan de strips van Voxsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de stripjes van Voxs heeft hij nog wel een mooie bos haar.
Mag ik me dan geen kapper noemen ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat jij zelf de tondeuze eroverheen haalde?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tijd voor worstenbrood nummer 3.
Smakelijk Piet.. Nee ik zit nog volquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tijd voor worstenbrood nummer 3.
Ah... vandaar dat ik het niet ken, ik kom ZELDEN in Griekse restaurants trouwens, het valt altijdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zit hier een restaurant akropolis en die verkopen maandag t/m donderdag alle grillschotels voor 10 Euro.
Dat zijn de 2 duurste.
Je bent een beetje verwend. Niets mis mee hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... vandaar dat ik het niet ken, ik kom ZELDEN in Griekse restaurants trouwens, het valt altijd
tegen, ik ben beter gewend denk ik van mijn schoonmoeder, die kon écht fantastich koken, en griekse
Oma ook, en om eerlijk te zijn ik ook ...vroeger... tegenwoordig mislukt het meestal
![]()
Maar die Griek kan ook lekker koken, gisteren had hij nog keftedes gemaakt, wel van nep gehakt
natuurlijk van de Vega slager, maar was lekker, met patatjes en een tomatensaus erbij met
veel knoflook enzo... ik ben meer ''huisrecepten'' gewend denk ik
Ik heb geen Griek thuis en moet het doen met dat restaurant.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
Maar die Griek kan ook lekker koken, gisteren had hij nog keftedes gemaakt, wel van nep gehakt
natuurlijk van de Vega slager, maar was lekker, met patatjes en een tomatensaus erbij met
veel knoflook enzo... ik ben meer ''huisrecepten'' gewend denk ik
Is waarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent een beetje verwend. Niets mis mee hoor.
Ja snap ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen Griek thuis en moet het doen met dat restaurant.
Hier ook... Maar tegenwoordig hebben de Italianen weer wat extra nodig... Pisseria Fontana di Roma steun ik nu af en toequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen Griek thuis en moet het doen met dat restaurant.
Dat is waar, erg lekker, maar waarschijnlijk zo lekker dat je er al snel te veel van eet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet
Italiaans eten is ook lekkerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook... Maar tegenwoordig heden de Italianen weer wat extra nodig... Pisseria Fontana di Roma steun ik nu af en toe
Hoe gaat het met afvallen? Lukt het een beetje om op je nieuwe gewicht te blijven?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is waar, erg lekker, maar waarschijnlijk zo lekker dat je er al snel te veel van eet.
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel áls je dan een keer in een Grieks restaurant eet, dat het altijd tegenvalt, maar goed Grieks eet ik al vaak at dus ik hoef ook niet persé naar een Grieks restaurantquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar, erg lekker, maar waarschijnlijk zo lekker dat je er al snel te veel van eet.
Rotiquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om de week wissel ik die af met de plaatselijke Surinamer.
Vroeger hadden ze geen enorme pizzas in Italie ... Dat is over komen waaien van uit Nederland... Pizza was meer een voorgerecht van originequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Italiaans eten is ook lekkerik ben een keer in Italië geweest een weekje bij Italianen in huis,
die vrouw kon ook zooooooooooooooo lekker kokenen er was daar een Pizaria om de hoek
die had ENORME Pizza's voor weinig en dat waren de lekkerste die ik ooit gegeten heb, maar die
mensen wisten natuurlijk precies wáár je moest eten
Wat lief dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe gaat het met afvallen? Lukt het een beetje om op je nieuwe gewicht te blijven?
Een voorgerecht? Jemig ik kan meestal niet eens een hele Pizza opquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze geen enorme pizzas in Italie ... Dat is over komen waaien van uit Nederland... Pizza was meer een voorgerecht van origine
Op die fiets. En dat kan ik me zeker voorstellen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel áls je dan een keer in een Grieks restaurant eet, dat het altijd tegenvalt, maar goed Grieks eet ik al vaak at dus ik hoef ook niet persé naar een Grieks restaurant![]()
Op de familiedag hadden mijn schoonzus en zwager Indonesisch gekookt dat was ook héél lekker
trouwens
Ooit eens gehoord dat verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Een voorgerecht? Jemig ik kan meestal niet eens een hele Pizza op
Kudo's.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
Wat lief dat je het vraagt.
En goed, sta wel een beetje stil, maar dat mag even. Ging wel heel hard de laatste 5 maanden. Kreeg ik daar weer voor op mijn klote, is ook nooit goed.
2 jaar terug lukte me dat zonder problemen. Nu, 2 puntjes en ik zit vol.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Een voorgerecht? Jemig ik kan meestal niet eens een hele Pizza op
gevonden!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
Ik las een tijdje geleden dat een paar Nederlanders in Italië de Hollandse Patat met mayo
naar Ita;ië hadden gebracht, loopt als een trein
Ik vrees dat dat de zoete frietsaus is, echte mayo vinden ze in het buitenland vaak heel absurdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
Ik las een tijdje geleden dat een paar Nederlanders in Italië de Hollandse Patat met mayo
naar Ita;ië hadden gebracht, loopt als een trein
Yep, verder zit er nog een prima echte Turk hier die wat verder komt dan pizza bakken en broodjes verpakken.quote:
Ahw. En klopt wat je allemaal zegt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kudo's.![]()
Men ziet liever dat je gelijkmatig afvalt, dus dat snap ik wel, maar goed....het meeste is achter de rug, dus heel hard hoeft nu ook niet meer. Is gewoon knap. Zeker op jouw leeftijd.
overweeg je een maagverkleining dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 jaar terug lukte me dat zonder problemen. Nu, 2 puntjes en ik zit vol.![]()
En dat zonder maagverkleining.
oh... dat weet ik dan weer niet hoor,,, staat geloof ik niet in dat arikelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de zoete frietsaus is, echte mayo vinden ze in het buitenland vaak heel absurd
Je was toch al 30 kg afgevallen las ik op je Bingkaartquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw. En klopt wat je allemaal zegt.![]()
Toch wel iets waar ik best wel trots op ben, dat het me gelukt is zonder hulp.![]()
Zoveel lukt mij namelijk niet.
Nee, ik heb het juist zonder gedaan, tegenwoordig zijn er zoveel vrouwen die zich eerst verder volvreten tot ze op het goede gewicht zitten voor een maagverkleining.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
overweeg je een maagverkleining dan?![]()
Moet je zoveel afvallen?
Volgns mij zit zenu prima in dr velquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
overweeg je een maagverkleining dan?![]()
Moet je zoveel afvallen?
Dat is knapquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het juist zonder gedaan, tegenwoordig zijn er zoveel vrouwen die zich eerst verder volvreten tot ze op het goede gewicht zitten voor een maagverkleining.En dan binnen een jaar meer dan 30 of 40 kilo afvallen en het dan vreemd vinden dat je lichaam helemaal naar de klote is. En je kan volgens mij nooit meer normaal eten. Ik wou daar absoluut niet aan beginnen.
Gewoon gestopt met iedere dag repen chocola in mijn mond te stoppen. En andere slechte shit.![]()
Wow wat tik ik weer veel. sorry.![]()
Wilskracht. Ik schijn het te hebben.
Uhuh. Zit nu op mijn 1e doel gewicht. Alles wat er nu afgaat is mooi meegenomen. En nee ik heb geen 2e doen. Die eerste leek me al onmogelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Je was toch al 30 kg afgevallen las ik op je Bingkaart
Gewon zo doorgaan danquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh. Zit nu op mijn 1e doel gewicht. Alles wat er nu afgaat is mooi meegenomen. En nee ik heb geen 2e doen. Die eerste leek me al onmogelijk.
Hah vel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgns mij zit zenu prima in dr vel
maar die naar ChocoFan is ook omdat je dol bent op chocolade neem ik aan net als doe die maar?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hah vel.Ik was daar bang voor man. Zie je bij die maagverkleiningen, vetschorten
, maar het valt reuze mee bij mij, omdat ik het rustig aan heb gedaan. En sporten natuurlijk.
tactvol weerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja over wie anders... Er zijn weinig mensen meer online hier
Ik eet geen reep per dag... Tijd wel dagelijks 2-4 stukjes en dan vnl puur.... Maar melk is ook wel lekker , dan liever met hazelnootquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar die naar ChocoFan is ook omdat je dol bent op chocolade neem ik aan net als doe die maar?
Vind ik ook lekker hoor, wie niet eigenlijk?
Kwam door de chocolade ja, at echt belachelijk veel, tenminste, ik leefde erop.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar die naar ChocoFan is ook omdat je dol bent op chocolade neem ik aan net als doe die maar?
Vind ik ook lekker hoor, wie niet eigenlijk?
Over jou dan maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja over wie anders... Er zijn weinig mensen meer online hier
Slaap lekker FANN, fijne dromen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
tactvol weer![]()
maarik ga inderdaad mijn bed opzoeken want ik word nu wel sloom![]()
Truste luitjes
Oh ja Fann helemaal vergeten ... Trustenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker FANN, fijne dromen.
Je quote de verkeerde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Fann helemaal vergeten ... Trusten
Die is bezweken onder worstenbroodje nr 3quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Terug naar uto dan maar.
En waar is Piet gebleven?
mijn favoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet geen reep per dag... Tijd wel dagelijks 2-4 stukjes en dan vnl puur.... Maar melk is ook wel lekker , dan liever met hazelnoot
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker FANN, fijne dromen.
Ja dromen over Chocoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Fann helemaal vergeten ... Trusten
Is ook mijn favo, tenminste, was het. De rest niet, chocolade met vulling vond/vind ik niet zo lekker. Zeker niet met alcohol of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn favo![]()
[ afbeelding ]
en nog wel meer hoor na achten is ook lekker![]()
after eight dus en rumbonen en kersenbonbons en en en ...
ik ga er van dromen
Slaap lekker Fannquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja dromen over Choco![]()
doei.........
Doeg Fann.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja dromen over Choco![]()
doei.........
Is je vriendje al weer naar bed?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doeg Fann.Tot een volgende keer.
Terwijl het nog zo vroeg is... Maar ik maak het ook niet te laat... Ik wil in bed liggen voordat ik weer spontaan on slaap val hier op de bankquote:
Klopt, is vroeg nu. En verstandig, op de bank slapen is helemaal niet goed voor je lichaam, zeker niet als je de 40 bent gepasseerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl het nog zo vroeg is... Maar ik maak het ook niet te laat... Ik wil in bed liggen voordat ik weer spontaan on slaap val hier op de bank
Griesmeel puddinkje?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was even druk met het toetje.
Piet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was even druk met het toetje.
meer worstebroodjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die waar ik er 5 van had staan, nu nog 3.
Choco grand desert met room.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Piet.Is het gelukt? Wat is het geworden?
Zoiets zag ik volgens mij vandaag voorbij komen, een plaatje ervan. Toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Choco grand desert met room.
Ga jij om nu dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ook weer klopt niet, want niemand anders die eerst geslapen heeft volgens mij. OMG wordt echt laat/vroeg nu.
Oh ja, vertel, hoe vond ie je cadeautje? En was het gezellig?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja joh, ik was even naar de verjaardag van mijn broertje...
Was zeer geslaagd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, vertel, hoe vond ie je cadeautje? En was het gezellig?
Netjes. En alleen maar mannen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb 4 biertjes gedronken en ik was er samen met mijn zoon. Al met al weer een funavond.
Nee, ook vrouwen. Maar verre van mijn type.quote:
Dat bedoelde ik nog geen eens, meer dat je dan andere sfeer krijgt, als er alleen maar mannen zijn of alleen maar vrouwen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ook vrouwen. Maar verre van mijn type.
Verklaar je nader....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nog geen eens, meer dat je dan andere sfeer krijgt, als er alleen maar mannen zijn of alleen maar vrouwen.
Doe je best, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, werd even afgeleid.![]()
ff kijken of ik het goed en kort kan uitleggen.
ff kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uto sc is ook bezig. Lees mee. Te veel tegelijk aan het doen nu.
Die mogen zeker niet los?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:59 schreef just me het volgende:
hahaha mijn logeetjes worden worden wakker en springen en rennen door hun kooitje en springen overal bovenop
2 muisjes in een grote kooi
Jij een kutdag wij een kutdag, geldt dan ook: jij een lucky day wij een lucky day?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al wezen hardlopen en net nadat ik binnenstap begint het toch te hagelen.
This must be my lucky day.
Ik had een KUTnacht, telt dat ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij een kutdag wij een kutdag, geldt dan ook: jij een lucky day wij een lucky day?
ik voel me over het algemeen niet zo jofel, zeker na een zware dienst, maar ik ben aan het ontbijten. Heb het nog wel koud, dus lekker dekentje erbijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nog ziekjes? Of valt het mee?
Heb je vandaag wel vrij of moet je werken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel me over het algemeen niet zo jofel, zeker na een zware dienst, maar ik ben aan het ontbijten. Heb het nog wel koud, dus lekker dekentje erbij
ah... dat scheelt tenminste wel een beetje... en tot hoe laat moet je dan werken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet om 4 uur werken, dus ik heb tijd om te relaxen met de Elfstedentocht op de achtergrond
Ik werd steeds wakkerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had bijna 8 uur afgelopen nacht
tot 11 uur. Gelukkig is het bijna om de hoek, dus dan ben ik zo thuisquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat scheelt tenminste wel een beetje... en tot hoe laat moet je dan werken?
ah, dat scheelt ook! Alvast sterkte dan voor straks...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot 11 uur. Gelukkig is het bijna om de hoek, dus dan ben ik zo thuis
Ja, zo ben ik dan ook wel weer. Enjoy!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij een kutdag wij een kutdag, geldt dan ook: jij een lucky day wij een lucky day?
ik hou gewoon een rustdagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan ook wel weer. Enjoy!
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Ja, zo ben ik dan ook wel weer. Enjoy!
Zelfs rustdagen kunnen lucky zijn.quote:
ik weet niet eens wat sanseveria's zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs rustdagen kunnen lucky zijn.
Ik ga straks boodschappen doen, daarna even naar Intratuin voor een paar sanseveria's voor op de vensterbank van mijn dochter, andere planten gaan er waarschijnlijk toch dood en misschien hebben ze daar de zilveren hoge vazen waar ik nog steeds naar op zoek ben.
Vergeet de bingo en het eten bij de oudjes niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geraniums en de libelle. We moeten onze naam wel eer aan blijven doen als 40+.
o ja Sas doet de tv al aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is het leuk om die Elfstedentocht weer te zien
we kijken nuquote:
Mo... jij snapt die muziekketting niet man...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie luisteren de liedjes niet eens.
Ze zijn er nog nietquote:
het is alweer op het goede spoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt wel weer goed schatje.....
Ik ga eerst maar eens een beetje wakker worden.quote:
doe maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
IK ga eerst maar eens een beetje wakker worden.
Misschien had ik niet moeten feesten tot diep in de nacht....quote:
Nah, jah, doe je nog effe kalm aan, stevig ontbijtje, koffie, verse Jus dórange of zo,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien had ik niet moeten feesten tot diep in de nacht....
Dat was het.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, jah, doe je nog effe kalm aan, stevig ontbijtje, koffie, verse Jus dórange of zo,
dan kom je bij![]()
Als het maar leuk was...
Je bent toch niet van chocola ofzo, gewoon jas aan capuchon op en gáán....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was het.
Verdorie, ik weet nu niet of ik nog boodschappen ga doen het begint opeens te hagelen hier.
Op de fiets is dat toch minder aangenaam.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch niet van chocola ofzo, gewoon jas aan capuchon op en gáán....
dat is dan wel weer waar, of je moet zo'n regenpak hebben...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de fiets is dat toch minder aangenaam.
Tering, wat ben jij een zeikwijf...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de fiets is dat toch minder aangenaam.
Dat is toch geen nieuws...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij een zeikwijf...
even een vraagje voor de mensen die getrouwd zijn of samenwonen....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft het ook niet steeds te bevestigen...
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
even een vraagje voor de mensen die getrouwd zijn of samenwonen....
Hebben jullie één groot dekbed of 2 kleinere?
Ik begin het een aardige klus te vinden om zo'n dekbed van 2.20 bij 2.40 cm in een hoes te krijgen
eigenlijkom ook effe het zeikwijf uit te hangen
![]()
En als jullie dan 2 éénpersoons dekbedden hebben is dat niet lastig of onprettig?
huishoudvrraagje
Ja, wat hebben jullie dan?quote:
Wat een verspilling!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef just me het volgende:
Anders ik wel
mag ik niet in mijn eentje in een twepersoons bed liggen
Ja dat bedacht ik me net ook, kijk maar boven jequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef just me het volgende:
Anders ik wel
mag ik niet in mijn eentje in een twepersoons bed liggen
ik had het al hersteld!!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wat hebben jullie dan?
Het is trouwens niet zo dat iedereen die ''alleen'' woont geen tweeperoonsbed heeft natuurlijk dus
die mogen de vraag ook beantwoorden
Wij hebben het goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is trouwens niet zo dat iedereen die ''alleen'' woont geen tweeperoonsbed heeft natuurlijk dus
nah... is het zo'n rare vraag?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben het goed.
Beddengoed zelfs...
dus jij het sowieso een éénpersoons bedje?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Op 3 vriendinnen na ken ik verder niemand die een tweepersoonsdekbed heeft, allemaal eenpersoons. Met mij moet je ook geen tweepersoonsdekbed delen, dan heb je halverwege de nacht niks meer.
Ik heb een mega kingsize bed en het dekbed wordt gedaan door de huishoudster. Problem solved.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
Vooruit dan maar...quote:
Eigenlijk wel, maar dat gebeurt zeldenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een mega kingsize bed en het dekbed wordt gedaan door de huishoudster. Problem solved.
Is dat trouwens niet typisch een klusje wat je met z'n 2-en doet als je samenwoont?
Als je op een echtscheiding uit bent, moet je dit soort klusjes samen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een mega kingsize bed en het dekbed wordt gedaan door de huishoudster. Problem solved.
Is dat trouwens niet typisch een klusje wat je met z'n 2-en doet als je samenwoont?
ah... dus gaat verder goed gewoon begrijp ik? Ik denk dat ik dat ook maar eensquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
Wij hebben twee aparte dekbedden en 2 boxsprings, 2 aparte matrassen met één onderlaken.
Nooit anders gehad.
Als je een 2.40/2.20 dekbed hebt, dan heb je dat samen zo gedaan, terwijl het in je uppie een kutklus is.quote:
Dan moet ik hem gaan opvoedenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Twee persoons dekbed,en met zijn tweeën verwisselen.
Wat zou er niet goed moeten gaan dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus gaat verder goed gewoon begrijp ik? Ik denk dat ik dat ook maar eens
ga veranderen
je kent toch wel de truc met de dekbedhoezen binnenstebuiten en de wasknijpers?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet ik hem gaan opvoeden![]()
Nee hoor... als ik het vraag doet ie het welmaar soms ben ik bezig als ik alleen thuis ben
en dan sta ik te klooien
Ja ja, zei ik al, maar soms ben ik alleen thuis en dan ga ik niet wachten tot hij thuis is,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een 2.40/2.20 dekbed hebt, dan heb je dat samen zo gedaan, terwijl het in je uppie een kutklus is.
Zelfs ik als slechte partner hielp altijd mee met dat soort dingen.
Nou ja, als je samen in het midden ligt, lepeltje lepeltje ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zou er niet goed moeten gaan dan?
ja, dat lukt ook niet ergquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kent toch wel de truc met de dekbedhoezen binnenstebuiten en de wasknijpers?
Dit is 40+ FANN. De groep waar partners serieus gaan nadenken over aparte slaapkamers.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
Nou ja, als je samen in het midden ligt, lepeltje lepeltje ofzo
Heh bah... doe niet zo ongezelligquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is 40+ FANN. De groep waar partners serieus gaan nadenken over aparte slaapkamers.
Lepeltje-lepeltje hoort in het "jeugdsentiment topic" thuis.
Mijn vriendin is 24,die pikt dat nooit,apart slapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is 40+ FANN. De groep waar partners serieus gaan nadenken over aparte slaapkamers.
daarom zijn mijn opa en oma op late leeftijd overgestapt van 2 persoons lakens en dekens naar eenpersoons dekbedden, en ook maar meteen naar losse seniorenbeddenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat lukt ook niet ergmisschien ook omdat ik niet zo groot ben, ik weet niet, of ik
word gewoon ouder, vroeger ging alles makkelijker lijkt wel
Nou moet je niet meteen overdrijvenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom zijn mijn opa en oma op late leeftijd overgestapt van 2 persoons lakens en dekens naar eenpersoons dekbedden, en ook maar meteen naar losse seniorenbedden
en hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 24,die pikt dat nooit,apart slapen.
We hadden het over vaste partners. Niet over trophy girls.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn vriendin is 24,die pikt dat nooit,apart slapen.
42.quote:
Al 3 jaar een vaste relatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden het over vaste partners. Niet over trophy girls.
Op jouw leeftijd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, als je samen in het midden ligt, lepeltje lepeltje ofzo
Dat dus...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor,ik ben jong van geest.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw.... hou je het een beetje vol dan?
Dat is niet langquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Al 3 jaar een vaste relatie.
Ja, echt weer om doorheen te gaan fietsen.quote:
Dat is niet genoegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja hoor,ik ben jong van geest.
7 jaar, is wel het langst geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet lang![]()
wat is je langste relatie geweest? Ik gok dat je eerder al relaties had?
Ze heeft niks te klagen.quote:
ah... de man van de korte relaties dus... tja die zijn er ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
7 jaar, is wel het langst geweest.
1 grote voor me alleenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb jij Chuf?
1 groot dekbed of 2 kleintjes?
gewoon 2 x 2, geen lits-jumeaxquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook, dat grote dekbed dus
Mooi hè...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh geweldig, dat journaal dat mislukt
die van mij 2,20 bij 2,40, maar wat de lengte en de breedte is weet ik eigenlijk nietquote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Al 3 jaar een vaste relatie.
Dank je.quote:
In een tuin houden sanseveria's het in Nederland niet zo lang vol, want ze houden van droogte (vandaar dat deze plant geschikt is voor mijn dochterquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat sanseveria's zijnmaar dat komt omdat ik geen tuin heb
denk ik
Die zijn weer helemaal hip....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een tuin houden sanseveria's het in Nederland niet zo lang vol, want ze houden van droogte (vandaar dat deze plant geschikt is voor mijn dochter)
Je hebt ze tegenwoordig ook in allerlei leuke variaties, zelf heb ik deze staan.
[ afbeelding ]
Ik heb een lits-jumeaux dekbed, 2 eenpersoons dekbedden vind ik zo ongezellig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
even een vraagje voor de mensen die getrouwd zijn of samenwonen....
Hebben jullie één groot dekbed of 2 kleinere?
Ik begin het een aardige klus te vinden om zo'n dekbed van 2.20 bij 2.40 cm in een hoes te krijgen
eigenlijkom ook effe het zeikwijf uit te hangen
![]()
En als jullie dan 2 éénpersoons dekbedden hebben is dat niet lastig of onprettig?
huishoudvrraagje
Ongezellig...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een lits-jumeaux dekbed, 2 eenpersoons dekbedden vind ik zo ongezellig.
Wat een onzin. Jij hebt er waarschijnlijk gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je op een echtscheiding uit bent, moet je dit soort klusjes samen doen.
Anders niet...
Dit soort klussen doe je toch niet met z'n tweeën?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij hebt er waarschijnlijk gewoon geen zin in.
Ben ik als 40+-er toch nog hipquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die zijn weer helemaal hip....
Dat zijn ook te gekke planten in al hun eenvoud.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een tuin houden sanseveria's het in Nederland niet zo lang vol, want ze houden van droogte (vandaar dat deze plant geschikt is voor mijn dochter)
Je hebt ze tegenwoordig ook in allerlei leuke variaties, zelf heb ik deze staan.
[ afbeelding ]
Zou ze ook op FoK! zitten ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je wel op te letten hoe FF een jong blaadje heeft gestrikt?
Ja, als je elkaar dan even op wilt zoeken, moet je eerst een weg zien te vinden door doe 2 dekbedden en wat Fann al zei over het lepeltje-lepeltje. Niet handig.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik als 40+-er toch nog hip![]()
Hee, jij was nog nooit in deze SC toch?
ik hoef er geen van 24 hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je wel op te letten hoe FF een jong blaadje heeft gestrikt?
Yep,Soulraven......quote:
Welnee, ik vind mw. MM blind op de tast en we lepelen wat af...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als je elkaar dan even op wilt zoeken, moet je eerst een weg zien te vinden door doe 2 dekbedden en wat Fann al zei over het lepeltje-lepeltje. Niet handig.
Die is best grappig...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen beter piepen dan kraken, hoor.
jij snapt hetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als je elkaar dan even op wilt zoeken, moet je eerst een weg zien te vinden door doe 2 dekbedden en wat Fann al zei over het lepeltje-lepeltje. Niet handig.
aha... dat is een Utopia chickie, heb je die op Fok ontmoet?quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik vind mw. MM blind op de tast en we lepelen wat af...
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |