Ik zeg toch ook nergens dat ik hem niet ok vind.quote:
Waarom mag Deisyy wél in UTO komen en ging je mij wegjagen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nou eens wat vaker komt, mag je ook in de cartoonsEn nog wat van muis gehoord? Die zou echt hilarische cartoons opleveren.
Bel Karina maar wakker voor een aanpassing ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
En ff op zijn Utosc. Wat een kut TT.
Ik was even afgeleid door UTO-Feedback.quote:
Dat werd hier al geroepen toen UTO nog niet bestond. Kut-newbie.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
En ff op zijn Utosc. Wat een kut TT.
lol wegjagen? Met 1 post?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom mag Deisyy wél in UTO komen en ging je mij wegjagen?
2 tabbladen open FANN. Kan makkelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
Ik zit nu twee SC te volgen maar da's ook weer niks eigenlijk
Neuh, deed gewoon een tt dingetje. Doen jullie dat hier niet dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Karina maar wakker voor een aanpassing ...
Ik las en ja dat zeg ik net ook. Wat nou kut newbie, dat ik hier nog niet zo lang post wil niet zeggen dat ik nieuw ben. Of wel, ik weet het eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door UTO-Feedback.
[..]
Dat werd hier al geroepen toen UTO nog niet bestond. Kut-newbie.
maar dan weet ik niet meer waar ik ben, omdat daaro nu dezelfde mensen zitten als hieroquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2 tabbladen open FANN. Kan makkelijk.![]()
Ik heb er 5 openstaan.
Soms maar nu zit iedereen in UTO volgens mijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, deed gewoon een tt dingetje. Doen jullie dat hier niet dan?
De eerste 10 of 20 posts over de TT praten.![]()
Ik vind het een kut-TT.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, deed gewoon een tt dingetje. Doen jullie dat hier niet dan?
Welke TT?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat allebei een beetje snel, merk dat ik dingen mis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
Ik zit nu twee SC te volgen maar da's ook weer niks eigenlijk
Ik post het hier, dus ik heb het over deze sc.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat het nu over deze TT of over de TT van UTO?
Ik ben helemaal van mijn apropolis
Kut newbie dat je denkt dat de "wat een kut-TT opmerking" iets van de UTO-SC is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
Wat nou kut newbie, dat ik hier nog niet zo lang post wil niet zeggen dat ik nieuw ben. Of wel, ik weet het eigenlijk niet meer.
Geeft niets hoor, ik maak de volgende weer een naamtopicquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet geīnspireerd sorry , maar zo is het ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |