Ik had het niet gezegd als ik had gezien wat bds schreef..quote:
nee joh lekker stoken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
TT vind ik ook weer een beetje overdreven.
Probeer anders een de 10 seconden regel. dan wacht je met posten, en kijk je later of het handig is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
TT vind ik ook weer een beetje overdreven.
Badumm tsss.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef isax het volgende:
bds kan binnenkort zeggen ik had een ban van 3 dagen
Geen stoken.quote:
jongen niemand snapt wat pezu heeft gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan ik vind het allemaal prima
Dat doe ik veel vaker de laatste tijd en niets mis met die post van mij hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Probeer anders een de 10 seconden regel. dan wacht je met posten, en kijk je later of het handig is.
Bedankt voor je support
naja als iemand boos is omdat iemand iets blijkbaar heeft gedaan en jij een topic aanmaakt waarin je duidelijk achter persoon A staat dan snap ik dat het voor persoon B zijn gemoedstoestand niet echt bevorderend is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen stoken.![]()
Je kan alles uitspreken, maar wel in den normale. Pezu heeft grenzen. Ik steuk niet.
ja hoor ik welquote:
Inschattingsfout.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
naja als iemand boos is omdat iemand iets blijkbaar heeft gedaan en jij een topic aanmaakt waarin je duidelijk achter persoon A staat dan snap ik dat het voor persoon B zijn gemoedstoestand niet echt bevorderend is.
Iemand K wensen gaat ook te ver,dan je zoiets verwachten....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
naja als iemand boos is omdat iemand iets blijkbaar heeft gedaan en jij een topic aanmaakt waarin je duidelijk achter persoon A staat dan snap ik dat het voor persoon B zijn gemoedstoestand niet echt bevorderend is.
Jij wenst iemand hier toch kanker toe?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heb ik het weer gedaan ik vind het allemaal prima
nee maar dat is al gezegd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iemand K wensen gaat ook te ver,dan je zoiets verwachten....
En Y? Of A?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iemand K wensen gaat ook te ver,dan je zoiets verwachten....
Kom op er worden hier zo vaak naamtopics gemaakt om te dishen of om waardering uit te spreken.quote:
Het is maar een TT,met goede bedoeling geplaatst.quote:
Alle kutlui in de kenkerloods!quote:
klopt klopt maar daarmee kan het soms wel erger te worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom op er worden hier zo vaak naamtopics gemaakt om te dishen of om waardering uit te spreken.
Die ga ik later eens bekijken. Zag wel wat bij DWDD voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook. James Brown is killing it on NPO2
Ik fluister altijd ,en hou van afk.quote:
sorry Isaxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef isax het volgende:
[..]
als jij nou eens ophoud met kanker te schelden.
De moeite waardquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ga ik later eens bekijken. Zag wel wat bij DWDD voorbijkomen.
Die is al op ramkoers. We kennen het.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
klopt klopt maar daarmee kan het soms wel erger te worden.
Alleen Isax?quote:
Ja hoor allemaal weer mijn schuldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef Ygritte het volgende:
Heeft BDS weer één van zijn episodes?
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is al op ramkoers. We kennen het.
ik hoef zijn sorry nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen pezu.
Erken gewoon je fout, dude. Deze is inderdaad op jouw conto. Je had ook je struggles kunnen uitspreken. De wind stond goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja hoor allemaal weer mijn schuld
Dat boeit me niet. Dit gebeurt gewoon 1x in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja hoor allemaal weer mijn schuld
ik bekijk dingen te psychologisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is al op ramkoers. We kennen het.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wens jullie allen nog een fijne nacht,en oant moarn.![]()
Lekker koesen!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dank je en jij ook nog een fijne nacht. Groetjes aan Soul.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
wat heeft youtube met jouw tablet gedaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe tablet door youtube
vraag en u zult ontvangenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
De bekende terugzwaai grap, werkt altijd goed in de COS
Gepresenteerd als 'inferieur product' ten opzichte van nieuwere snellere modellenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
wat heeft youtube met jouw tablet gedaan?
gadget junkiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gepresenteerd als 'inferieur product' ten opzichte van nieuwere snellere modellen![]()
![]()
Rooiebos graag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:02 schreef Ygritte het volgende:
Nou daag hè, ja doei doei! kus kus tot morgen bye bye, ja doei![]()
thee iemand?
Is jouw fles al op?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:02 schreef Ygritte het volgende:
Nou daag hè, ja doei doei! kus kus tot morgen bye bye, ja doei![]()
thee iemand?
ja hoi voor degene die komen en doei vd verlatersquote:
hee wat iz dat danquote:
mietje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wederhelft had geen zin want 80 uur gewerkt ofzo
tsss is 1 biertje ppquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Dees.![]()
Ok ok ok, ik hou op met zwaaien naar iedereen.
Oké dan stop ik er ook meequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Dees.![]()
Ok ok ok, ik hou op met zwaaien naar iedereen.
naja zegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jah, beetje op de bank in slaap vallen
Volgens mij heb jij eens een verzetje nodig, zullen we een keer een hotelletje pakken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen nog even naar jou, voor mijn mooie glitterplaatjequote:
Nope, ik ga het niet meer doen, de zwaai smiley, tenzij ik echt weg ga of iemand gaat slapen, shit, ik zal het nog regelmatig doen vandaag.quote:
smoothquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eens een verzetje nodig, zullen we een keer een hotelletje pakken?
Bijna 40quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
naja zegis die vent van je bejaard ofzo?
Als je nou eens wat vaker komt, mag je ook in de cartoonsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen nog even naar jou, voor mijn mooie glitterplaatje
Ik zat met die kaarsjes en toastjes klaar maar jij kwam maar nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eens een verzetje nodig, zullen we een keer een hotelletje pakken?
De dag is ook nog maar 8 minuten oud.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik ga het niet meer doen, de zwaai smiley, tenzij ik echt weg ga of iemand gaat slapen, shit, ik zal het nog regelmatig doen vandaag.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De dag is ook nog maar 8 minuten oud.
Voorheen kwam ik hier wel iets vaker, maar het gaat hier telkens over anussen enzo, ik vond dat zo saai, maar misschien kom ik nu wel vaker, want ik wil wel graag in een cartoon.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nou eens wat vaker komt, mag je ook in de cartoonsEn nog wat van muis gehoord? Die zou echt hilarische cartoons opleveren.
Neeeehhhhhhquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat word tijd voor inruilen tegen een jongere. moderne, gadget uitvoering dan
Isax! wat heb jij hier op te zeggen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier wel iets vaker, maar het gaat hier telkens over anussen enzo, ik vond dat zo saai, maar misschien kom ik nu wel vaker, want ik wil wel graag in een cartoon.
Nee, die muis zit in d'r holletje, denk ik
gelukkig waren wij om de hoek..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat met die kaarsjes en toastjes klaar maar jij kwam maar niet
je vind mij saai?!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier wel iets vaker, maar het gaat hier telkens over anussen enzo, ik vond dat zo saai, maar misschien kom ik nu wel vaker, want ik wil wel graag in een cartoon.
You know nothingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
nee?
hij is onderhand een iphone 1 hoor
Hopelijk alles okay... Ik zal isax, pave en babu vragen of ze wat minder platvloers kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je begint zelf over iemands hol!quote:
Platvloers kan ik wel aan, maar dan met een beetje variatie erin graag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hopelijk alles okay... Ik zal isax, pave en babu vragen of ze wat minder platvloers kunnen doen.
Holletje! Die tellen niet mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je begint zelf over iemands hol!
Als je beiden een beetje je best daar voor doetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
oh het is een gevalletje word beter naarmate de jaren verstrijken?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook voorbind anussen bestaan. Aan wie moet ik dat dan vragen hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hopelijk alles okay... Ik zal isax, pave en babu vragen of ze wat minder platvloers kunnen doen.
ik weet niet wat er exact gebeurde ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JahhAltijd 'gezellig'! Sorry nog voor je rug.
Misschien een Voxs-massage morgen...
staat genoteert voor de volgende SC-meetingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Platvloers kan ik wel aan, maar dan met een beetje variatie erin graag.
Kan je dat ook doorgeven?
blijven doen dan. samen oud worden en dan een robot kopen die het huishouden doetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je beiden een beetje je best daar voor doet
wanneer is die ook al weer?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
staat genoteerd voor de volgende SC-meeting
hebben we een hier expert op t gebied van kunstmatige geslachtsorganen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook voorbind anussen bestaan. Aan wie moet ik dat dan vragen hier.
Oké, "klein maar fijn" valt buiten de saai/ordinair categorie.quote:
goede vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook voorbind anussen bestaan. Aan wie moet ik dat dan vragen hier.
quote:
Als ik iemand moet noemen: Choco.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben we een hier expert op t gebied van kunstmatige geslachtsorganen?
Ik moest dat even googlen en ben ervan geschrokkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Deissy is gewoon jaloers omdat zij een cloaca heeft.
Waarom ik nou weer, volgens mij is Isax de anus expert.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik iemand moet noemen: Choco.
Maar ja, een anus is weer geen geslachtsorgaan.
naah ik ben maar de leerling. voor echte anus praat moet je bij pave zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer, volgens mij is Isax de anus expert.
ja en jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik iemand moet noemen: Choco.
Maar ja, een anus is weer geen geslachtsorgaan.
Hou nou eens op, we hebben een gastquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
naah ik ben maar de leerling. voor echte anus praat moet je bij pave zijn.
Oh ja, eerst Pave, dan jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
naah ik ben maar de leerling. voor echte anus praat moet je bij pave zijn.
Wie?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Jopie78 het volgende:
dat je het er dan niet over wilt hebben. en dan zelf..
waarom jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer, volgens mij is Isax de anus expert.
Een eend die moet Google-en wat een cloaca is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dat even googlen en ben ervan geschrokken
Ik hoorde wel iets kraken toen jij vanuit de fruitboom de pilaar ging doen...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet wat er exact gebeurde ook
dat is echt een raar verhaal. een mannentjeseend heeft een soort dart met een schroefdraad, die zich vastdraait bij het vrouwtje. feit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een eend die moet Google-en wat een cloaca is.
Je verwacht het niet hèquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een eend die moet Google-en wat een cloaca is.
super gezelligquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net gehoord dat ik mijn bek moet houden over Pezu van de mods hij mag mij wel beledigen![]()
![]()
aah ja.. ja ja nu weet ik het. ik dacht nog best even mak aan maar ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets kraken toen jij vanuit de fruitboom de pilaar ging doen...
Dus daardoor heb ik ook verstand van anus dingen...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom jij?
Choco even goed nadenekn voordat iemand het noemt. Gaat er nu een 'licgtje' branden?![]()
Dus ik heb een soort van plug?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
dat is echt een raar verhaal. een mannentjeseend heeft een soort dart met een schroefdraad, die zich vastdraait bij het vrouwtje. feit.
Eenden hebben wel een apart seksleven. Woerden doen ook aan groepsverkrachtingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
dat is echt een raar verhaal. een mannentjeseend heeft een soort dart met een schroefdraad, die zich vastdraait bij het vrouwtje. feit.
en homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eenden hebben wel een apart seksleven. Woerden doen ook aan groepsverkrachtingen.
seksspeeltje is seksspeeltje tochquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus daardoor heb ik ook verstand van anus dingen...
Verstraler verblind me inmiddels.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja.. ja ja nu weet ik het. ik dacht nog best even mak aan maar ja...
Dat komt er nooit van
Die cartoons maak je echt ook zelf toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nou eens wat vaker komt, mag je ook in de cartoonsEn nog wat van muis gehoord? Die zou echt hilarische cartoons opleveren.
Wie zijn het kernteam? Jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Joezi het volgende:
Het kernteam heeft besloten dat op het A-woord en verwijzingen daarna, een ban staat van 24 uur.
Over deze beslissing wordt niet gediscussieerd.
Het is de manier waarop. Denk ik. Laat het los Boon, zoek even afleiding.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net gehoord dat ik mijn bek moet houden over Pezu van de mods hij mag mij wel beledigen![]()
![]()
Nee onze Voxs doet datquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die cartoons maak je echt ook zelf toch?
godsammelazerusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou nou eens op, we hebben een gast
ik ken het zegt zequote:
Je hebt het nog niet over mij hè?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou nou eens op, we hebben een gast
Misschien, weet eigenlijk niet, dan nog, ligt eraan in wat voor speeltje je interesse hebt en daar doe je dan onderzoek naar en fok ik zit weer te happen volgens mij.quote:
je bent wel een eendquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet over mij hè?
Ik word nu juist pissigerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is de manier waarop. Denk ik. Laat het los Boon, zoek even afleiding.
nou ik niet maar ik vroeg me af wie er het meest vanaf eist en dacht hee choco heeftvdaar onderzoek naar gedaan en misschien weet zij iets. C'est caquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien, weet eigenlijk niet, dan nog, ligt eraan in wat voor speeltje je interesse hebt en daar doe je dan onderzoek naar en fok ik zit weer te happen volgens mij.
Nee ze hadden het net over eenden en dan ben jij er...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mij automatisch een gast maakt?
Dus laat haar dr lekker mee bezig blijven zonder dat jij dat gaat beslissen Als Voxs vindt dat Fann een entry in dr strips krijgt doet ze dat ... Isaxt heeft ook al 2 glitters van dr gemaakt ,,, Who caresquote:
Nou nee, ik was er en toen pas hadden ze het over eenden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee ze hadden het net over eenden en dan ben jij er...
Jullie willen dat het iedere avond mannenavond isquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Mannenavond loopt weer helemaal uit de hand.
Stel je niet aan, je laat je door 1 post al wegjagen? Het was maar een grapje op de UTO invasie in 40+quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
godsammelazerustegen mij was je niet zo vriendelijk
ja tochquote:
okee, ik kwam op dt moment net binnen..kon niet weten dat je er al was...ik hou van eendjesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik was er en toen pas hadden ze het over eenden.
dan is het goedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je laat je door 1 post al wegjagen? Het was maar een grapje op de UTO invasie in 40+
lol doe eens ff normaal zegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus laat haar dr lekker mee bezig blijven zonder dat jij dat gaat beslissen Als Voxs vindt dat Fann een entry in dr strips krijgt doet ze dat ... Isaxt heeft ook al 2 glitters van dr gemaakt ,,, Who cares
Ik ook, behalve als ze in mijn tuin gaan zitten schijtenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
okee, ik kwam op dt moment net binnen..kon niet weten dat je er al was...ik hou van eendjes
Ik hoor er al helemaal bijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol doe eens ff normaal zegIk had t ook over onze Deisy trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het te snel ?quote:
Ja ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik niet maar ik vroeg me af wie er het meest vanaf eist en dacht hee choco heeftvdaar onderzoek naar gedaan en misschien weet zij iets. C'est ca
revolutie...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal welkom hoor, zelfs een overname sta ik niet in de weg
ga je nu ruzie maken met Joezi? Zit er iets in het water of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus laat haar dr lekker mee bezig blijven zonder dat jij dat gaat beslissen Als Voxs vindt dat Fann een entry in dr strips krijgt doet ze dat ... Isaxt heeft ook al 2 glitters van dr gemaakt ,,, Who cares
ik viel net vd bankquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja... lol![]()
(ik moet soms zo lachen... boel slaat helemaal op hol)
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy een gast noemen. Barbaren.
Wat sta ik ver boven de 2e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit al bijna in de top 500 geloof ik.![]()
nou gelijk.. dat is slechts mijn kantquote:
ik denk serieus dat er wel vraag naar is op de wallenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, bedankt!![]()
Gat.. in de markt. Tot zo!
ja daarom zeg ik dat he?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lieg niet, je hangt zelf tegenwoordig ook in 40+ dus je kent ze al.
Ook goed, te laat en te lang wakker, ik volg het niet meer helemaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou gelijk.. dat is slechts mijn kant
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy een gast noemen. Barbaren.
Inderdaad, ik sta zelfs boven Oma_NijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Autist?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
hoezo vreemd? hoe heet dat ook weer een fobie voor vreemden?
Je kan maar vast voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik dat he?
40+ trekjes die ik overneem
of eronder is bet wat realistischerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk serieus dat er wel vraag naar is op de wallen![]()
ik stel voor dat we hem ophangen naast de douche fleshlight
quote:
Bang voor de Xenos.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
hoezo vreemd? hoe heet dat ook weer een fobie voor vreemden?
Hangt de douche fleshligt nog steeds aan de tegeltjeswand?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk serieus dat er wel vraag naar is op de wallen![]()
ik stel voor dat we hem ophangen naast de douche fleshlight
bekend probleem op ditvtijdstip, zullen er vast meer last van hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook goed, te laat en te lang wakker, ik volg het niet meer helemaal.
Ik ben nog geen 40quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan maar vast voorbereid zijn.
mwah dan zou ik een muur midden in de etalage ploppen, gat erin boren en dan is het een soort peepmuur met sexspeeltjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
of eronder is bet wat realistischer
Moet haast wel, als je ziet hoeveel er nog wakker zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bekend probleem op ditvtijdstip, zullen er vast meer last van hebben
'gat' in de marktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
mwah dan zou ik een muur midden in de etalage ploppen, gat erin boren en dan is het een soort peepmuur met sexspeeltjes.
die nap wordt steeds aangeduwd dus vandaar denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hangt de douche fleshligt nog steeds aan de tegeltjeswand?
En...... nog PRECIES op dezelfde plek??
Want dan is het echt een goed zuignap!
ik heb hem woensdag nog zien hangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hangt de douche fleshligt nog steeds aan de tegeltjeswand?
En...... nog PRECIES op dezelfde plek??
Want dan is het echt een goed zuignap!
Jullie zijn te goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb even overlegd en jij mag blijven.
Goh wat een leuke woordspeling!quote:
Ohw ieuw ieuw ieuw. Lekker in het kwakkie van de voorgangerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
die nap wordt steeds aangeduwd dus vandaar denk ik
Er zijn ergere dingen, al zou ik zo snel niet weten watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar. En is niets mis mee hoor.![]()
![]()
Maar volgens mij wil ze zo naar bed ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
Wil jij niet buiten mij om overleggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
jij overlegd ook zonder mij sukkeltjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wil jij niet buiten mij om overleggen?
Dank.
Qua leeftijd hoopte ik hier anoniem te kunnen postenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet ik weet. bedank het oudere fonds maar.
Zat ergere dingen, leeftijd is maar een getal, gaat erom hoe jong/oud je je voelt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, al zou ik zo snel niet weten wat
ooh ik droom zo vaak en ben vaaknwakker dat ik veel nog mee krijg en dat is ook wel eens sc gerelateerdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]Straks ga ik er vannacht nog over dromen
![]()
![]()
(ik heb laatst over sc-gerelateerde zaken gedroomd![]()
)
dan moet je botox nemen want zelfs je letters hebben rimpelsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Qua leeftijd hoopte ik hier anoniem te kunnen posten
Mooi!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hem woensdag nog zien hangen.
hing er piep fijn bij
dat is boven de veertig echt elke dag weer anders...zeker als je erop gewezen wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zat ergere dingen, leeftijd is maar een getal, gaat erom hoe jong/oud je je voelt.
Ik denk dat ik nu maar even huilend in een hoekje van de bank ga liggenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je botox nemen want zelfs je letters hebben rimpels
gvd isax ik nam net een slok. Mijn neus volquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je botox nemen want zelfs je letters hebben rimpels
Oh boy....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
Dan pas ik de octrooi aanvraag nog even aan.
Dat hele "voorbind" gedoe is een beetje outdated en niet echt sexy meer. Dus dan wordt het een voorzuig-anus. Je plopt hem zo met de zuignap op je kruis, et voila: voorbips!
ik denk dat pave je eerste klant wordquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
Dan pas ik de octrooi aanvraag nog even aan.
Dat hele "voorbind" gedoe is een beetje outdated en niet echt sexy meer. Dus dan wordt het een voorzuig-anus. Je plopt hem zo met de zuignap op je kruis, et voila: voorbips!
Ssst, ik weet het, maar doe graag aan ontkenning.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
dat is boven de veertig echt elke dag weer anders...zeker als je erop gewezen wordt
Jij bent boven de 40?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
dat is boven de veertig echt elke dag weer anders...zeker als je erop gewezen wordt
Voorbips! Klinkt ook wel erg geil!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
Goede zuignap dus. Dan pas ik de octrooi aanvraag nog even aan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
hoeft niet! ze staan je goed! ik neem je meteen serieus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar even huilend in een hoekje van de bank ga liggen
of een hybride plugin systeem dat het bestaande kanaal vd vrouw gebruiktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
was het iets van sterke drank?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd isax ik nam net een slok. Mijn neus vol
Oeps ik ben onzichtbaar...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent boven de 40?![]()
Waarom hebben wij jou dan nog nooit gezien?
Lachenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik droom zo vaak en ben vaaknwakker dat ik veel nog mee krijg en dat is ook wel eens sc gerelateerd
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
hoeft niet! ze staan je goed! ik neem je meteen serieus.
Je maakt het hier alleen maar erger meequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
hoeft niet! ze staan je goed! ik neem je meteen serieus.
zodat je 2 anussen hebt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
of een hybride plugin systeem dat het bestaande kanaal vd vrouw gebruikt
Geen plaatje ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
bruime rum met kaneel likeur en hazelnoot likeur..quote:
sorryquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je maakt het hier alleen maar erger mee
ja doezeldromen rulesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LachenIk vind het 's ochtend zo half half en dan weer verder dromen het leukste.
klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
bruime rum met kaneel likeur en hazelnoot likeur..
Ik ga even een boekje lezenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar even huilend in een hoekje van de bank ga liggen
ik niet. Ik denk alleen mee met de belanghebben. Tis goed om ook nu dingen te verzinnenquote:
zo ruikt het ookquote:
Samenvatting?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, gebeurt van alles momenteel.
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef mootie het volgende:
Stelletje zwaaijosties, ik zat gewoon te wachten op pagina 6 van de vorige Sc.
wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef mootie het volgende:
attent. is wel een niche markt denk ik, mannen die vrouwen zoeken met 2 anussenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet. Ik denk alleen mee met de belanghebben. Tis goed om ook nu dingen te verzinnen
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef mootie het volgende:
ja denk niet dat het afzetgebied erg groot isquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
attent. is wel een niche markt denk ik, mannen die vrouwen zoeken met 2 anussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |