Hopelijk alles okay... Ik zal isax, pave en babu vragen of ze wat minder platvloers kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier wel iets vaker, maar het gaat hier telkens over anussen enzo, ik vond dat zo saai, maar misschien kom ik nu wel vaker, want ik wil wel graag in een cartoon.
Nee, die muis zit in d'r holletje, denk ik
Maar je begint zelf over iemands hol!quote:
Platvloers kan ik wel aan, maar dan met een beetje variatie erin graag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hopelijk alles okay... Ik zal isax, pave en babu vragen of ze wat minder platvloers kunnen doen.
Holletje! Die tellen niet mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je begint zelf over iemands hol!
Als je beiden een beetje je best daar voor doetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
oh het is een gevalletje word beter naarmate de jaren verstrijken?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook voorbind anussen bestaan. Aan wie moet ik dat dan vragen hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hopelijk alles okay... Ik zal isax, pave en babu vragen of ze wat minder platvloers kunnen doen.
ik weet niet wat er exact gebeurde ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JahhAltijd 'gezellig'! Sorry nog voor je rug.
Misschien een Voxs-massage morgen...
staat genoteert voor de volgende SC-meetingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Platvloers kan ik wel aan, maar dan met een beetje variatie erin graag.
Kan je dat ook doorgeven?
blijven doen dan. samen oud worden en dan een robot kopen die het huishouden doetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je beiden een beetje je best daar voor doet
wanneer is die ook al weer?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
staat genoteerd voor de volgende SC-meeting
hebben we een hier expert op t gebied van kunstmatige geslachtsorganen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook voorbind anussen bestaan. Aan wie moet ik dat dan vragen hier.
Oké, "klein maar fijn" valt buiten de saai/ordinair categorie.quote:
goede vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er ook voorbind anussen bestaan. Aan wie moet ik dat dan vragen hier.
quote:
Als ik iemand moet noemen: Choco.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben we een hier expert op t gebied van kunstmatige geslachtsorganen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |