Ik had het niet gezegd als ik had gezien wat bds schreef..quote:
nee joh lekker stoken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
TT vind ik ook weer een beetje overdreven.
Probeer anders een de 10 seconden regel. dan wacht je met posten, en kijk je later of het handig is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
TT vind ik ook weer een beetje overdreven.
Badumm tsss.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef isax het volgende:
bds kan binnenkort zeggen ik had een ban van 3 dagen
Geen stoken.quote:
jongen niemand snapt wat pezu heeft gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan ik vind het allemaal prima
Dat doe ik veel vaker de laatste tijd en niets mis met die post van mij hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Probeer anders een de 10 seconden regel. dan wacht je met posten, en kijk je later of het handig is.
Bedankt voor je support
naja als iemand boos is omdat iemand iets blijkbaar heeft gedaan en jij een topic aanmaakt waarin je duidelijk achter persoon A staat dan snap ik dat het voor persoon B zijn gemoedstoestand niet echt bevorderend is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen stoken.![]()
Je kan alles uitspreken, maar wel in den normale. Pezu heeft grenzen. Ik steuk niet.
ja hoor ik welquote:
Inschattingsfout.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
naja als iemand boos is omdat iemand iets blijkbaar heeft gedaan en jij een topic aanmaakt waarin je duidelijk achter persoon A staat dan snap ik dat het voor persoon B zijn gemoedstoestand niet echt bevorderend is.
Iemand K wensen gaat ook te ver,dan je zoiets verwachten....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
naja als iemand boos is omdat iemand iets blijkbaar heeft gedaan en jij een topic aanmaakt waarin je duidelijk achter persoon A staat dan snap ik dat het voor persoon B zijn gemoedstoestand niet echt bevorderend is.
Jij wenst iemand hier toch kanker toe?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heb ik het weer gedaan ik vind het allemaal prima
nee maar dat is al gezegd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iemand K wensen gaat ook te ver,dan je zoiets verwachten....
En Y? Of A?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iemand K wensen gaat ook te ver,dan je zoiets verwachten....
Kom op er worden hier zo vaak naamtopics gemaakt om te dishen of om waardering uit te spreken.quote:
Het is maar een TT,met goede bedoeling geplaatst.quote:
Alle kutlui in de kenkerloods!quote:
klopt klopt maar daarmee kan het soms wel erger te worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom op er worden hier zo vaak naamtopics gemaakt om te dishen of om waardering uit te spreken.
Die ga ik later eens bekijken. Zag wel wat bij DWDD voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook. James Brown is killing it on NPO2
Ik fluister altijd ,en hou van afk.quote:
sorry Isaxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef isax het volgende:
[..]
als jij nou eens ophoud met kanker te schelden.
De moeite waardquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ga ik later eens bekijken. Zag wel wat bij DWDD voorbijkomen.
Die is al op ramkoers. We kennen het.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
klopt klopt maar daarmee kan het soms wel erger te worden.
Alleen Isax?quote:
Ja hoor allemaal weer mijn schuldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef Ygritte het volgende:
Heeft BDS weer één van zijn episodes?
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is al op ramkoers. We kennen het.
ik hoef zijn sorry nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen pezu.
Erken gewoon je fout, dude. Deze is inderdaad op jouw conto. Je had ook je struggles kunnen uitspreken. De wind stond goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja hoor allemaal weer mijn schuld
Dat boeit me niet. Dit gebeurt gewoon 1x in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja hoor allemaal weer mijn schuld
ik bekijk dingen te psychologisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is al op ramkoers. We kennen het.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wens jullie allen nog een fijne nacht,en oant moarn.![]()
Lekker koesen!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dank je en jij ook nog een fijne nacht. Groetjes aan Soul.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
wat heeft youtube met jouw tablet gedaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe tablet door youtube
vraag en u zult ontvangenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
De bekende terugzwaai grap, werkt altijd goed in de COS
Gepresenteerd als 'inferieur product' ten opzichte van nieuwere snellere modellenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
wat heeft youtube met jouw tablet gedaan?
gadget junkiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gepresenteerd als 'inferieur product' ten opzichte van nieuwere snellere modellen![]()
![]()
Rooiebos graag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:02 schreef Ygritte het volgende:
Nou daag hè, ja doei doei! kus kus tot morgen bye bye, ja doei![]()
thee iemand?
Is jouw fles al op?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:02 schreef Ygritte het volgende:
Nou daag hè, ja doei doei! kus kus tot morgen bye bye, ja doei![]()
thee iemand?
ja hoi voor degene die komen en doei vd verlatersquote:
hee wat iz dat danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |