Na je bevalling lek je wel wat meer dan enkel afscheidingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:09 schreef Risu het volgende:
En ze mag best de was doen hoor. Alleen om haar nou meteen de eerste dag al de onderbroekenwas te laten doen vind ik ook weer zo sneu. (En mijn inlegkruisje is soms net iets te weinig met al die viezigheid die de zwangerschap meebrengt ondanks 3 keer verschonen per dag dat hoeft ze niet te zien hoor)
Dat laatste idd. Ik ging al met mn benen wijd als de bel ging.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:40 schreef Skoap het volgende:
[..]
Na je bevalling lek je wel wat meer dan enkel afscheiding![]()
Maak je alsjeblieft niet zo druk om al die dingen. De kraam kwam bij mij zelfs kijken als ik op de w.c. zat (dat ik niet flauw zou vallen) en onder de douche stond.. (De eerste dag) Verder checkt ze volgens mij ook hechtingen als je die hebt (ik had ze niet)
Gelukkig was ik na de bevalling toch in een soort van "het maakt me nu echt niet meer uit wie mij naakt ziet bui"
Ik moest hier heel hard om lachenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Ik ging al met mn benen wijd als de bel ging.
Serieus: ze was bij mn bevalling, heeft poep, bloed, stolsels en alle mogelijke andere lichaamssappen van me gezien, ze checkte elke dag rectaal mn temperatuur en mn hechtingen en verschoonde de matjes onder mn kont die naar rotte sloot roken.
En echt, áls je het überhaupt al in de gaten hebt, zal het je je reet roesten op dat moment.
Ah! Fijn dat ze niet ze dicht op elkaar jarig zijn! Althans, dat vond ik ineens heel belangrijk..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:35 schreef Mineola het volgende:
Yessss, wij hadden dezelfde UD dacht ik. Jaartje verschil alleen.
Aoraki ook een goede echo vandaag las ik! Fijn!
Ik heb dat minder handig gedaan...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:59 schreef Limone het volgende:
Ah! Fijn dat ze niet ze dicht op elkaar jarig zijn! Althans, dat vond ik ineens heel belangrijk..
Was Luc toevallig negen dagen later?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb dat minder handig gedaan...
Ik ben nu 9 oktober uitgerekend (al is mijn officiële datum door de VK nog niet vastgesteld)
En Luc is van de 18de
Ja, dat krijg je met jaarlijkse geplande seksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb dat minder handig gedaan...
Ik ben nu 9 oktober uitgerekend (al is mijn officiële datum door de VK nog niet vastgesteld)
En Luc is van de 18de
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Was Luc toevallig negen dagen later?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met jaarlijkse geplande seks![]()
Ik vond achteraf de weeen en de keizersnede een eitje vergeleken met de eerste weken/maanden moederschap![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:17 schreef Skoap het volgende:
[..]betrapt
Ja hier ging alles eigenlijk heel makkelijk (op de BV na, daarom kapte ik daar ook mee) Luc was echt zo'n model baby die vanaf dag 1 ook nog een s nachts doorsliep.
Dat kan nu dus alleen maar gaan tegenvallen![]()
*thee van mobiel veegtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Ik ging al met mn benen wijd als de bel ging.
Serieus: ze was bij mn bevalling, heeft poep, bloed, stolsels en alle mogelijke andere lichaamssappen van me gezien, ze checkte elke dag rectaal mn temperatuur en mn hechtingen en verschoonde de matjes onder mn kont die naar rotte sloot roken.
En echt, áls je het überhaupt al in de gaten hebt, zal het je je reet roesten op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |