Dit heb ik zelf ook geregeld als ik hoest of hard nies. Een soort samentrek/ steek onderop mijn buik.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort vraagje tussendoor, ik heb griep en hoest me een ongeluk, af en toe als ik hoest krijg ik onderin mijn buik een venijnige steek,alsof je een spier verrekt.dit kan toch geen kwaad?
Ja hier wel, als het goed is voel je je klieren ook helemaal opgezet. Pijn is nu veel minder, alleen als mijn man mij een knuffel geeft bijv. of als ik 'savonds mijn bh uit doe, of als ik sochtends opsta. En als ik te fanatiek de trap oprenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef JantinaGr het volgende:
Hier hebben we een samenlevingscontract + testamenten en samen een koopwoning.
Zouden wel ooit willen trouwen, maar momenteel hebben we beide die behoefte nog niet; geen idee of die behoefte ooit écht gaat komen.
Ik heb sinds vrijdag best pijnlijke borsten. Net alsof ze ergens klem tussen hebben gezeten. Voel het alleen als ik er op druk of erop lig en voelt dan als blauwe plekken.. Het is ook echt om de gehele borst heen, daar waar je beugel zit, maar dan het cirkeltje rond. Niet het gebied rondom de tepels. Herkenbaar?
Ik zou niet weten hoe het moet voelen als je klieren zijn opgezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja hier wel, als het goed is voel je je klieren ook helemaal opgezet. Pijn is nu veel minder, alleen als mijn man mij een knuffel geeft bijv. of als ik 'savonds mijn bh uit doe, of als ik sochtends opsta. En als ik te fanatiek de trap opren
En mijn tepels staan de hele dag door op standje ijskoud
Ik voelde heel duidelijk verschil, mijn borsten waren echt tig keer zo stevig als normaalquote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het moet voelen als je klieren zijn opgezet.Hoe voelt dat?
![]()
Die steekjes waar jij het eerder over had, die voel ik nu juist al een paar dagen niet, daarvoor weer wel, maar toen m'n borsten niet. Maarja, kans dat die steekjes er opeens weer zijn.
Wel die afscheiding, die continu aanwezig is.en *sorry voor de vieze praat* soms ook gewoon voel lopen.
Is eigenlijk goed nieuws, klinkt nml als je bandenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort vraagje tussendoor, ik heb griep en hoest me een ongeluk, af en toe als ik hoest krijg ik onderin mijn buik een venijnige steek,alsof je een spier verrekt.dit kan toch geen kwaad?
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:30 schreef purebliss het volgende:
N.a,v. de vragen over zwangerschaps duur eens gegoogled op langste zwangerschap ooit! 375 dagen !!!!
http://www.newhealthguide.org/Longest-Pregnancy.html
Gefeliciteerd! Geen zin in een wondertje?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef kooks11 het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het meelezen, maar bij deze 'meld' ik me hier ook. Heb een tijdje meegelezen en meegeschreven op zwangerschapspagina.nl, maar ik heb t idee dat de onderwerpen hier en mensen die hier schrijven iets beter bij mij aansluiten dan daar :-)
Ben 35 weken zwanger van ons eerste kindje, en doorloop so far een voorspoedige zwangerschap met weinig klachten. Deze week nog werken en dan met verlof, superveel zin in. Hoop dat ik ook even tijd krijg om daarvan te genieten, maar als t zo doorloopt heb ik niet t idee dat de kleine smurf zich laat zien voor 40 weken. :-)
ook daarvoor geldt, dat er niets ingeleid wordt als je het zelf niet wilt of goed vindt. Geldt ook voor dagelijks of 2 keer per dag ctg-controle.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:27 schreef pessie het volgende:
Wat betreft doorlopen, er zijn ook echt wel risico's verbonden aan >42 weken lopen. Vandaar dat je, als je wilt afwachten, je meen ik dagelijks moet melden voor een CTG in het ziekenhuis. Ik denk dat de meeste moeders daar geen zin in hebben (wat ik volledig terecht vind, ik zou er zelf ook niet blij van worden) en de combinatie dat de meeste moeders toch wel richting het einde van hun latijn gaan maakt dat er dan vaak tussen 41 en 42 weken wel serieus ingeleid wordt. Je "mag" ook alleen doorlopen als bij je 41 weken afspraak bij de gyn blijkt dat alles echt goed gaat. Vinden ze dat de baby niet helemaal lekker reageert plannen ze je de volgende dag in.
Ik hoop stiekem dat ik bij 38 weken beval, zul je zien dat ik richting de 42 ga. Ach, het is nog lang niet zover. Moet alles nog klaar maken.
Dan past t toch helemaal niet meer??quote:Op zondag 22 februari 2015 20:38 schreef pinquit het volgende:
Ik was pas in een museum waar een baby op sterk water stond die pas na 11 maanden geboren werd. Dat liep niet goed af dus
en die was wel bij 9 maanden overleden ofzo? zal toch niet? anders kun je dat nooit meer behoorlijk op sterk water zetten volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 20:38 schreef pinquit het volgende:
Ik was pas in een museum waar een baby op sterk water stond die pas na 11 maanden geboren werd. Dat liep niet goed af dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |