Ik ook maar toch zit ik eropquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb ook een tiefushekel aan Facebook.
Je kent mijn standpunt mbt kinderen wel nu toch?quote:
ja anders mis jij mijn fotosquote:
Net als whatsapp dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, mij gaat het gewoon om dat het van FB is.
Ik zit erop, maar geen foto's van jou hoorquote:
dan zit je op de verkeerde plekjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erop, maar geen foto's van jou hoor
Story of his lifequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit je op de verkeerde plekjes
Ik ook, ik moet wel, al mijn studiegenoten en docenten zitten erop en roosterwijzingen enzo worden erop doorgegeven.quote:
Gelukkig heb ik wel andere foto'squote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit je op de verkeerde plekjes
Ja, weet ik wel, maar ik heb op Whatsapp niet dezelfde mensen als op FB.quote:
Ik zat te hopen op wat sexyer materiaal toen ik je toevoegde eigenlijk, 't is allemaal zo braaf Rhuquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel andere foto's
Nietquote:
oh die van laatst was best een beetje sexy toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat te hopen op wat sexyer materiaal toen ik je toevoegde eigenlijk, 't is allemaal zo braaf Rhu
Dat niet, andere mensen....quote:
oh maar dat is dan toch niet de moeitequote:
Te weinig jetsers in beeld helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die van laatst was best een beetje sexy toch?
I beg to differquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar dat is dan toch niet de moeite
Nou, dan lees je dingen die er niet zijn. Ik geef alleen aan dat Ang3l er sowieso niks mee kan, omdat het er (nog) niet is. Ik zet er niet eens: neh neh neh neh neh achter of zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit toch elke keer echt een hele nare bijtoon bij.... die ik niet snap.
Maar met mij!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent mijn standpunt mbt kinderen wel nu toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |