Nou, dat zallum worst zijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Haten op zalm, wat voor een zak ben je dan
ik wilde happen, maar ik kom me op het laatste moment nog inhoudenquote:
Gezonder dan plofkip als ik de milieuhippies moet geloven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zalm uit de supermarkten gezond noemen
Verstandig, anders krijg je dat weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde happen, maar ik kom me op het laatste moment nog inhouden
ruik jij vanonder ook naar vis?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor. Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden. Alleen ik ga er niet meer voor betalen.
ja, klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verstandig, anders krijg je dat weer.
Gewoon even ranten in je eentje en dan afsluiten voordat je gehannes krijgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, klopt.
vaak genoeg typ ik een reactie, maar druk ik niet op verzenden, maar gewoon het kruisje om het topic te sluiten
volgens milieuhippies is zalm toch zwemmende plofkip?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gezonder dan plofkip als ik de milieuhippies moet geloven.
oke daten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ruik heel fris en fruitig.
Geen idee, heb daar nog geen reclame over voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens milieuhippies is zalm toch zwemmende plofkip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://articles.mercola.c(...)-salmon-exposed.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar nog geen reclame over voorbij zien komen.
Of je veel geld hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want vis is geen vlees?quote:
Hij is waarschijnlijk zo'n nepvegetariër: "Ik eet geen vlees, maar wel vis!"quote:
pescotariërs, veel hypocrieter kun je idealisme niet uitzoekenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo'n nepvegetariër: "Ik eet geen vlees, maar wel vis!"
Hommoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:15 schreef DeJori het volgende:
Ik vind zalm eigenlijk best lekker. Zorgt ook goed voor onze staatsbank.
Nou,nou,nou.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:07 schreef killerkip69 het volgende:
de boswachter..pfffffff wordt je niet moe van jezelf? anders worden wij het wel met je slappe gejank...
"Vegetariërs" die wel vis etenquote:
quote:
Zalm is een groente, want gemaakt van broccoli?quote:
en kibbelingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Niet vissticks als favoriete vis hebben![]()
Die droge lappen er omheen doenquote:
wat dacht je van vis?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Myrr het volgende:
Gerookte zalm uit Urk
Vis van de markt
Vismarktgeur
[..]
Wat is het dan wel volgens jou?
Ze zijn niet droog! Je moet ze eerst insmeren met roomkaas. Erg lekker hoor! En ik lust geen aardappels.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die droge lappen er omheen doen
Wat is er mis met aardappelen en bloemkool.
Allemaal dat hipster eten
Zalm hipster eten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gekookte aardappels zijn pas droog.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wraps hipster eten? Man, je weet niet wat je mist bratha! Fucking lekker dat!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eet gewoon normaal Nederlands joh. Alles moet maar hip tegenwoordigquote:
Dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:14 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Eet gewoon normaal Nederlands joh. Alles moet maar hip tegenwoordig. Je voorouders zouden zich in hun graf omdraaien
...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat zallum worst zijn!
badum-tsjjjjjj.
Wat lul je nou. Aardappels met bloemkool is voor het klootjesvolk. De elite liet natuurlijk vroeger ook al exotisch eten uit Indonesië komen. Of ging zelf daar naartoe op avontuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:14 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Eet gewoon normaal Nederlands joh. Alles moet maar hip tegenwoordig. Je voorouders zouden zich in hun graf omdraaien
Nederlands eten is niet te vreten!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kanker hipsters hier
Beetje het oer Hollandse voedsel afkraken en van dat voer voor katoenplukkers promotenman man man man man
Gadverdamme, bloemkoolquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Wat is er mis met preischotel en een gezonde bloemkoolsalade.
Jezus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat zallum worst zijn!
badum-tsjjjjjj.
Kloptquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Aardappels met bloemkool is voor het klootjesvolk. De elite liet natuurlijk vroeger ook al exotisch eten uit Indonesië komen. Of ging zelf daar naartoe op avontuur.
Soms? Het is altijd lekker. Behalve als het verrot is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef Liliane. het volgende:
Zalm is ongeveer het enige aan vis/vlees wat nog een beetje te eten is en soms juist heel lekker
vis is het diersoort. Het geen wat je eet is net als bij andere dieren is het vlees.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef boik het volgende:
[..]
wat dacht je van vis?
of koop jij bij de visboer ook altijd ossenhaas of varkensfilet?
zalmforel heeft alleen geen moeremal met zalm te makenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:01 schreef Geerd het volgende:
Niet smiddags met kameraden zelf zalmforel vangen beetje pilsen. schoonmaken die shit en savonds op de bbq ermee![]()
![]()
![]()
Ik spreek het gewoon uit als zalm hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja de naam ' zalm '
Spreek het eens uit - zallum
Bah.
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
zalmforel heeft alleen geen moeremal met zalm te maken
Een vis is een vis, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
zalmforel heeft alleen geen moeremal met zalm te maken
een potvis of walvis nietquote:
klopt het ging over zalmquote:
was het duur?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:21 schreef Fushia2 het volgende:
Vandaag verse zalm gegeten
Japanse restaurants
waarom staat op een menukaart dan altijd vlees en vis?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
vis is het diersoort. Het geen wat je eet is net als bij andere dieren is het vlees.
nee hoor, het is gewoon het vlees wat je eet van de vis,maar goed, dat ligt niet aan een menu kaart, wat een ridicuul argument ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:29 schreef boik het volgende:
[..]
waarom staat op een menukaart dan altijd vlees en vis?
ik denk dat een eindeloze discussie kan worden want vis is gewoon geen vlees
maar ja boeit verder ook geen drol, tis toch niet te vreten
Origineelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
3 keer zalm voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou toch die Wikipedia pagina van jou iets beter bekijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon het vlees wat je eet van de vis,maar goed, dat ligt niet aan een menu kaart, wat een ridicuul argument ook.
biologisch gezien is het gewoon net zo bij andere dieren, de spiermassa van het dier wat je eet,of het nu rund, kip of vis is, dat is VLEES
mein himmel, wat ben jij kapot domquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:48 schreef boik het volgende:
[..]
ik zou toch die Wikipedia pagina van jou iets beter bekijken
verder ga ik hier niet meer op in want vis is geen vlees, anders werd bij de slager ook wel zalm verkocht of bij de visboer filetlapjes en op de menukaarten geen onderscheid gemaakt
fijn weekend
Visvlees[bewerken]quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |