Nou, dat zallum worst zijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Haten op zalm, wat voor een zak ben je dan
ik wilde happen, maar ik kom me op het laatste moment nog inhoudenquote:
Gezonder dan plofkip als ik de milieuhippies moet geloven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zalm uit de supermarkten gezond noemen
Verstandig, anders krijg je dat weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde happen, maar ik kom me op het laatste moment nog inhouden
ruik jij vanonder ook naar vis?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor. Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden. Alleen ik ga er niet meer voor betalen.
ja, klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verstandig, anders krijg je dat weer.
Gewoon even ranten in je eentje en dan afsluiten voordat je gehannes krijgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, klopt.
vaak genoeg typ ik een reactie, maar druk ik niet op verzenden, maar gewoon het kruisje om het topic te sluiten
volgens milieuhippies is zalm toch zwemmende plofkip?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gezonder dan plofkip als ik de milieuhippies moet geloven.
oke daten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ruik heel fris en fruitig.
Geen idee, heb daar nog geen reclame over voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens milieuhippies is zalm toch zwemmende plofkip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://articles.mercola.c(...)-salmon-exposed.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar nog geen reclame over voorbij zien komen.
Of je veel geld hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want vis is geen vlees?quote:
Hij is waarschijnlijk zo'n nepvegetariėr: "Ik eet geen vlees, maar wel vis!"quote:
pescotariėrs, veel hypocrieter kun je idealisme niet uitzoekenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo'n nepvegetariėr: "Ik eet geen vlees, maar wel vis!"
Hommoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:15 schreef DeJori het volgende:
Ik vind zalm eigenlijk best lekker. Zorgt ook goed voor onze staatsbank.
Nou,nou,nou.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:07 schreef killerkip69 het volgende:
de boswachter..pfffffff wordt je niet moe van jezelf? anders worden wij het wel met je slappe gejank...
"Vegetariėrs" die wel vis etenquote:
quote:
Zalm is een groente, want gemaakt van broccoli?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |