High Five!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan gefascineerd naar dit gifje blijven kijken
Het moet eigenlijk wat subtieler ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker, zo'n ding in je strot geduwd krijgen.
Het wat nog door Yolanthe ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk wat subtieler ja.
Wortels zijn hartstikke lekker ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als dat die ene is die ik denk dat het is, die is smerig man.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als dat die ene is die ik denk dat het is, die is smerig man.
Nuttig... Oke...quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind het heel bijzonder en nuttig.
Jij kunt hier ook vast wel wat toepassingen voor bedenken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nuttig... Oke...
Het zal wel een mannending zijn :p
Het lijkt mij uit praktisch oogpunt makkelijker om de wortel te snijden alvorens deze te consumeren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij kunt hier ook vast wel wat toepassingen voor bedenken.
Om heel eerlijk te zijn niet nee. Aan wat moet ik dan denken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij kunt hier ook vast wel wat toepassingen voor bedenken.
Aan je moeder.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn niet nee. Aan wat moet ik dan denken?
Goed hequote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
Weer het hele topic dood met die kutgif van je.
Lieg niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn niet nee. Aan wat moet ik dan denken?
Ik kan wel worteltrekken. Ik weet bijvoorbeeld wat de wortel van 121 is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
Elflettering schijnt dit ook te kunnen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan wel worteltrekken. Ik weet bijvoorbeeld wat de wortel van 121 is.
Jouw kennende zal dat wel een getal tussen de 10 en 12 zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan wel worteltrekken. Ik weet bijvoorbeeld wat de wortel van 121 is.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat filmpje met die kat die door die sneeuw sprong bij DWDD vandaag was wel leuk.
Specularium post zo een bepaald gifje uit de Bingo....quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw kennende zal dat wel een getal tussen de 10 en 12 zijn.
Trek jij de strakke broek van Marianne wel eens aan?quote:
Nee die trek ik alleen uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trek jij de strakke broek van Marianne wel eens aan?
Ja diequote:
Ah, esta bien, buenos nochesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No, pero me voy a dormir pronto.
Paella cábron!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal.
Gewoon aardappels, vlees en groenten hier.
Groente uit een potje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het niet ben :p
Vanavond een lekker oerhollandsch stoofpotjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal.
Staat het al op het vuur?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanavond een lekker oerhollandsch stoofpotje
Stoofpotjemagnetronmaaltijd dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het net uit de vriezer gehaald
Nee joh zot. Als ik een stoofpot maak, maak ik meteen een pan vol en dan gaat de rest in de vriezer. Ik ga niet elke keer 4 uur in de keuken staan, ben jij gekquote:
Corrie,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:12 schreef timmmmm het volgende:
En corrie, was het dolle pret gisteren? Het is 1-0 geworden toch?
Krijgen we wel weer een fotoverslag met 80 pics van je pollepel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh zot. Als ik een stoofpot maak, maak ik meteen een pan vol en dan gaat de rest in de vriezer. Ik ga niet elke keer 4 uur in de keuken staan, ben jij gek
+ Zeeuws Meisjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgen we wel weer een fotoverslag met 80 pics van je pollepel?
Stap 1, doe de vriezer open.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgen we wel weer een fotoverslag met 80 pics van je pollepel?
Je bent zelf goedkoop maar toch redelijke kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slimme aankoop. Goedkope boter maar toch redelijke kwaliteit
fur jou ies 3 uuroquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf goedkoop maar toch redelijke kwaliteit.
Nee bedanktquote:
Matige wedstrijd en het was stervenskoud, ik had geen voeten meer over.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:12 schreef timmmmm het volgende:
En corrie, was het dolle pret gisteren? Het is 1-0 geworden toch?
Ik gebruik ook kuipjes boter van Zeeuws Meisje. Slechts 53 cent bij de Jumbo. Prima boter, niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slimme aankoop. Goedkope boter maar toch redelijke kwaliteit
Was zeker een relaxte gast?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Matige wedstrijd en het was stervenskoud, ik had geen voeten meer over.
En er zat een of andere gek schuin tegenover ons de hele tijd te blowenDat hij nog kon zitten was een wonder.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een ouwe kerel met een soort gabbertjevrouw
Die jas heb ik toch zeker al 15 jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Rotterdam Terror Corps jas doet het em wel moet ik zeggen.
Zit in deze clipquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jas heb ik toch zeker al 15 jaar niet meer gezien.
De jumbo is dan weer echt een intense kutwinkelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gebruik ook kuipjes boter van Zeeuws Meisje. Slechts 53 cent bij de Jumbo. Prima boter, niks mis mee.
Die hebben een of ander vreemd systeem voor het kleingeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De jumbo is dan weer echt een intense kutwinkel
Ja, hij mag nu in 40+quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
Tem is vandaag jarig jongens, hiep hiep hoera!
Als Jumbo een kutwinkel was, had de succesformule zich niet als een olievlek over Nederland verspreid. In 2000 werkte ik schuin tegenover een Jumbo-supermarkt, waar ik in de lunchpauze wel eens binnenliep. Jumbo was toen nog helemaal niet bekend. Het viel me toen al op wat een goede supermarkt het is. Dat de formule nu zo aanslaat, vind ik geen verrassing.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De jumbo is dan weer echt een intense kutwinkel
Owquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een ouwe kerel met een soort gabbertjevrouw
Elfletterig vindt de realitysoaps van Barbie ook goede TV, elke keer weer genieten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Jumbo een kutwinkel was, had de succesformule zich niet als een olievlek over Nederland verspreid.
Niks mis mee, bij mij zit het ook zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)el-Kim-Jong-un.dhtml
Kim Jong-un heeft een nieuw kapsel. Het lijkt ook wel of z'n kop steeds dikker wordt.
Brrrrrr... Barbiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elfletterig vindt de realitysoaps van Barbie ook goede TV, elke keer weer genieten.
Er kijken immers veel mensen naar, dús is het goed #elfletteriglogica
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:05 schreef Tem het volgende:
Bedankt mensen, officieel een bejaarde nu.
Ondanks dat je een hekel aan mij hebt ga ik je toch feliciterenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:05 schreef Tem het volgende:
Bedankt maar ik heb geen hekel aan je hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondanks dat je een hekel aan mij hebt ga ik je toch feliciteren
Godverquote:
Ik zag het, dank je.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je al gefeliciteerd hoor
Een album van Mark Knoflook en een klap voor m'n harses.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Tem, nog cadeautjes gehad?
Het gaat om de gedachte natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Een album van Mark Knoflook en een klap voor m'n harses.
Fijn dat je met me eens bent dat dat een matig argument was van je.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrrrr... Barbie
Maar leg eens uit dan, wat is er zo slecht aan de Jumbo?
Kom eens in Brussel boodschappen doen, dan besef je pas hoe goed je het hebt in Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Sowieso supermarkten ... volgens mij is het overal wel een trieste bende.
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom eens in Brussel boodschappen doen, dan besef je pas hoe goed je het hebt in Nederland.
Mijn bijdrage van vandaag:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Goede dagboek post, die maken dit topic toch vermakelijk. Kunnen we hier gaan dagelijkse rubriek van maken?
De jumbo hier was ook eerst een C1000, ik ween nog elke dag om het verliesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
Dan is jouw Jumbo gewoon ondermaats, timmmmm. Bij de Jumbo waar ik kom, zie ik medewerkers altijd netjes met klanten meelopen. Ik had laatst een vraag over een lamp. Werd keurig te woord gestaan.
De Jumbo waar ik kom, was eerst een C1000. Het is er met sprongen op vooruit gegaan.
Ik probeer toch wel zo vaak mogelijk ergens een tirade over te houden ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Goede dagboek post, die maken dit topic toch vermakelijk. Kunnen we hier gaan dagelijkse rubriek van maken?
Genoeg tijd dus om je ergernissen over Belgische supermarkten hier neer te kladderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn bijdrage van vandaag:
Ik heb straks weer een overstap van 40 minuten. Bij de vorige dienstregeling was het 10 /fml
Ik doe nog wel eens in Antwerpen boodschappen bij de reuzecarrefour daar. Genieten. Veel beter vlees in België, ook wel duurder maar zo gaan die dingenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom eens in Brussel boodschappen doen, dan besef je pas hoe goed je het hebt in Nederland.
Bij de kassa zeggen ze niks tegen je, dus geen gedag en vaak ook niet de prijs. Er hangt altijd allemaal personeel rond die kassa's zodat ze met elkaar het weekend kunnen doornemen of gezamlijk kunnen klagen over hun werk. De winkel is altijd een bende, overal troep en groente en fruit is altijd bedorven. Je kan nooit vragen waar iets ligt omdat er niemand rondloopt in de winkel, ze hangen allemaal bij de kassa's niks te doen en klanten weg te kijken.quote:
Niet heel verwonderlijk, België blijft natuurlijk een beetje een 3de wereldland vergeleken met ons.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij de kassa zeggen ze niks tegen je, dus geen gedag en vaak ook niet de prijs. Er hangt altijd allemaal personeel rond die kassa's zodat ze met elkaar het weekend kunnen doornemen of gezamlijk kunnen klagen over hun werk. De winkel is altijd een bende, overal troep en groente en fruit is altijd bedorven. Je kan nooit vragen waar iets ligt omdat er niemand rondloopt in de winkel, ze hangen allemaal bij de kassa's niks te doen en klanten weg te kijken.
En voor dat alles betaal je dan de hoofdprijs.
Tja, dan hebben we gewoon een compleet tegenovergestelde ervaring. Maar als je je winkel ondermaats vindt, zou ik gerust eens ergens klagen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De jumbo hier was ook eerst een C1000, ik ween nog elke dag om het verliesMaar de jumbo hier in de stad die al jaren een jumbo is, is even erg.
Met de knopjes op de zijkant of onderkant.. Of anders via een TV-remote app voor je smartphone mits je een smartTV hebt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de afstandsbediening kwijt, hoe krijg ik de tv nu op NPO 1 voor DWDD
Kijken via http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de afstandsbediening kwijt, hoe krijg ik de tv nu op NPO 1 voor DWDD
Klinkt als een Colruyt, wat een kansloze bende is het daar zegquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij de kassa zeggen ze niks tegen je, dus geen gedag en vaak ook niet de prijs. Er hangt altijd allemaal personeel rond die kassa's zodat ze met elkaar het weekend kunnen doornemen of gezamlijk kunnen klagen over hun werk. De winkel is altijd een bende, overal troep en groente en fruit is altijd bedorven. Je kan nooit vragen waar iets ligt omdat er niemand rondloopt in de winkel, ze hangen allemaal bij de kassa's niks te doen en klanten weg te kijken.
En voor dat alles betaal je dan de hoofdprijs.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met de knopjes op de zijkant of onderkant.. Of anders via een TV-remote app voor je smartphone mits je een smartTV hebt.
ja, nee ja...maar ik had hem 20 min geleden nog.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijken via http://www.npo.nl/live/npo-1
Ik had het over de Carrefour, bij de Colruyt kom ik niet want vind ik idd helemaal niks. De Carrefour in Turnhout is wel fijn inderdaad, ben ik vroeger vaker geweest. Het zal wel aan de stad liggen hier...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een Colruyt, wat een kansloze bende is het daar zeg. Carrefour is een stuk beter wat dat betreft (zeker Turnhout)
.
De Carrefour in Thailand was wel goedquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het over de Carrefour, bij de Colruyt kom ik niet want vind ik idd helemaal niks. De Carrefour in Turnhout is wel fijn inderdaad, ben ik vroeger vaker geweest. Het zal wel aan de stad liggen hier...
twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 18:15:37Trendwatcher! http://t.co/Zzj7wHGvrP reageer retweet
Jij vindt zelden iets grappig, ouwe zuurpruimquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit dus totaal niet grappig.
Maar jij vindt de jumbo ook een goede winkel, dus jouw mening kunnen we ook niet serieus nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij vindt zelden iets grappig, ouwe zuurpruim
Timmmm L.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij bent veels te jong voor hem!
Tim heeft het Zeeuws Meisje al voor je klaarliggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Over een paar maanden ben ik legaal
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim heeft het Zeeuws Meisje al voor je klaarliggen.
picsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim heeft het Zeeuws Meisje al voor je klaarliggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]bohhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ik wist het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo enorm slecht is het nou ook weer niet...quote:
Er zingt een Yasmin:pquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo enorm slecht is het nou ook weer niet...
En het gaat over billenquote:
Vandaar dat ik er geen kut van begrijpquote:
quote:
Ontsla me nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Leuk weer jongens. Kunnen we voor die twee schoolmeisjes hierboven geen NWSban regelen Specu?
Zo snel op je pikkie getrapt Timmetje?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Leuk weer jongens. Kunnen we voor die twee schoolmeisjes hierboven geen NWSban regelen Specu?
Dat krijg je als ie 2 meter is, dan blijf je er op staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo snel op je pikkie getrapt Timmetje?
Hoe kom jij aan deze informatie?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je als ie 2 meter is, dan blijf je er op staan.
Je hoort weleens wat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze informatie?
Ik zal d'r wel weer even terugfluiten, ze wordt soms wat valsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Yasmin praat gewoon graag weer over piemels. Vies vrouwtje, jongenshoertjes in thailand kopen is niet genoeg, nu moet ze mij ook lastig vallen
Pardon? Pik je dit? Kijk wat die zegt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal d'r wel weer even terugfluiten, ze wordt soms wat vals
In je pottenhokquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier ga ik slapen jongens. Ellen
http://chillouthouselanta(...)room/the-ellen-room/
Omfg, die foto ook.. lekker wakker worden zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier ga ik slapen jongens. Ellen
http://chillouthouselanta(...)room/the-ellen-room/
Fucking grappig tochquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omfg, die foto ook.. lekker wakker worden zo
Jezus wat ben je onaardig vandaagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Marcouch haar vader is, dat ze daarom zo doet huilen
Zolang je niet degene bent die daar wakker wordtquote:
Hier heb ik wel een Ellen foto voor over hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang je niet degene bent die daar wakker wordt
Oke, ik geef het toe. Insinueren dat je familie bent vsn kutlul Marcouch is wel onder de gordel. Dat zijn dingen die je niemand toewenstquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus wat ben je onaardig vandaag
Je pakt toch het woord pik er weer bijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pardon? Pik je dit? Kijk wat die zegt?
Maar dit is wel weer wat onaardig, de vader van Yas is helemaal niet kaalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Marcouch haar vader is, dat ze daarom zo doet huilen
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier heb ik wel een Ellen foto voor over hoor.
[ afbeelding ]
Boven of onder?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je pakt toch het woord pik er weer bij
[..]
Maar dit is wel weer wat onaardig, de vader van Yas is helemaal niet kaal.
Of alleen voor dit topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Ja en dat over die Thaise jongetjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, ik geef het toe. Insinueren dat je familie bent vsn kutlul Marcouch is wel onder de gordel. Dat zijn dingen die je niemand toewenst
quote:
Gevalletje samenscholing dit...quote:
Ik van Psalmquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg gewoon een allergische reactie van Zalm, met die visversie heb ik dat niet.
Hij is wel wat kilootjes aangekomenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg gewoon een allergische reactie van Zalm, met die visversie heb ik dat niet.
Ik ben een chippendale.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn jullie weer samen naar de chippendales geweest?
Zalm had altijd al een enorme VVD pens, al die kaviaar gaat je toch een keer opbreken. Zie Jorritsma.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is wel wat kilootjes aangekomen
Ton Elias, Erika Terpstraquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zalm had altijd al een enorme VVD pens, al die kaviaar gaat je toch een keer opbreken. Zie Jorritsma.
Dobbelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink niet zo vaak en bier ook niet maar als ik bier drink toch het liefst palm
Arend Jan Boekestijn, die zich al jaren afvraagt waar zijn kin begint en zijn nek ophoudt. Vooroordelen zijn gewoon waar.quote:
Jij hebt dan weer "hallo" in je ondertitel staan. Doet me denken aan de reclameslogan van een bepaalde supermarkt. Ik kan zo gauw even niet op de naam komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij vindt de jumbo ook een goede winkel, dus jouw mening kunnen we ook niet serieus nemen
Gewoon ordinaire sluikreclame dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer "hallo" in je ondertitel staan. Doet me denken aan de reclameslogan van een bepaalde supermarkt. Ik kan zo gauw even niet op de naam komen.
Hij is gewoon een vergeten groente.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer "hallo" in je ondertitel staan. Doet me denken aan de reclameslogan van een bepaalde supermarkt. Ik kan zo gauw even niet op de naam komen.
Dat is omdat hallo misselijk stuk kut dat je er rondloopt af en toe wel eens aanstoot kan geven. Maar het kan er zeker in gelezen wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook het maximale aantal tekens overschrijdt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is omdat hallo misselijk stuk kut dat je er rondloopt af en toe wel eens aanstoot kan geven. Maar het kan er zeker in gelezen worden
Hee uccie, kunnen draaien is heeeel makkelijk op W8.1 vraag maar aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een vergeten groente.
quote:
sterfquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee uccie, kunnen draaien is heeeel makkelijk op W8.1 vraag maar aan
[..]
Iemand moet het een beetje in de gaten houden hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, hebben we johannes net even weg, ga je weer zon kutmod hiernaar toe lokken
Ook nog niet werkendquote:
Deze had ik van de week trouwens speciaal voor jou gepostquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Zalm zou tegenwoordig tijdens debatten alleen maar flipperkast spelletjes spelen op zijn smartphone.
Ik zal maar niet vragen om wie dit gaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is omdat hallo misselijk stuk kut dat je er rondloopt af en toe wel eens aanstoot kan geven. Maar het kan er zeker in gelezen worden
Misschien is de lijst korter als je vraagt wie niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen om wie dit gaat.
Dat is heel aardig van je, maar rappen met een zachte G kan ik echt niet serieus nemen!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze had ik van de week trouwens speciaal voor jou gepost
Halve Neuro is meestal ook niet echt serieus bedoeldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van je, maar rappen met een zachte G kan ik echt niet serieus nemen!
Om wie gaat dit NIET?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ohja, ik heb nog hamka's maar ik ben te lui om naar de keuken te lopenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net in 5 minuten een extra grote zak dorito's paprika weggewerkt, nieuw record. #trots
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net in 5 minuten een extra grote zak dorito's paprika weggewerkt, nieuw record. #trots
Met die rit naar de keuken verbrand je wel weer wat calorieën. Ik ga de dorito's nu wegspoelen met een fles cola.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb nog hamka's maar ik ben te lui om naar de keuken te lopen.
Hier hoort nog een plaatje bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een misselijk stuk scrotum.
Dat is heel lief van je, bedankt.quote:
Noem je me nou dikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met die rit naar de keuken verbrand je wel weer wat calorieën. Ik ga de dorito's nu wegspoelen met een fles cola.
Nee maar dat is een buffer voor die zak hamkas die je achterover gooit. Ik voel me nu trouwens minstens 200 kilo.quote:
Oh, dat heb ik niet. Mag best wat bij, al kan ik dan niet meer in mijn nieuwe kleding, dus toch maar niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar dat is een buffer voor die zak hamkas die je achterover gooit. Ik voel me nu trouwens minstens 200 kilo.
Toen ik scrotum las dacht ik meer aan baby pjojannes, ik vind dit een beetje heiligschennis.quote:
neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Moeten jullie ook lachen om het joodse dansje?
NWS / Palestijnse kinderen bewust doelwit Israëlische bezetter
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
En niet misselijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Plaats em dan gewoon hier lamtak...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Nee, mis ik wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Dat komt nog, nu ben ik nog even aan het nagenieten.quote:
In het topic werkt het beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plaats em dan gewoon hier lamtak...
[ afbeelding ]
(ik vond hem wel leuk overigens)
Soms mag er in dit topic ook wel eens een andere gif komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het topic werkt het beter.
Wat ben je ook een kanalenveger.
Mjah, er gingen hier wat alarmbelletjes af dus ik dacht ik pak hem ff mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Yoki is gewoon keihard terugGrote brand bij Nutricia in Cuijk
Dat doe jij gewoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, er gingen hier wat alarmbelletjes af dus ik dacht ik pak hem ff mee.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, er gingen hier wat alarmbelletjes af dus ik dacht ik pak hem ff mee.
Hoe dat zo ineens?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een misselijk stuk scrotum.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic heeft inderdaad nieuwe gifjes nodig, van deze heldin bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Party hardquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Het dak gaat eraf bij Tem's verjaardagsfeestje.
[ afbeelding ]
Nee, hoe was het?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga straks naar Into the Woods.
Iemand al geweest?
Nee, maar. Het is een beetje musicalachtig toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga straks naar Into the Woods.
Iemand al geweest?
Oh ...ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond komt aanmodderfakker op de teevee, ik zit alvast klaar.
Die verse van de AH zijn lekker.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ...ik niet.
Ik wil pizza eten vanavond, maar ik heb geen zin om het helemaal zelf te maken.
Zit daar niet onwijs veel zout in?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die verse van de AH zijn lekker.
Vast we, zit toch in al die kant en klare producten?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit daar niet onwijs veel zout in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |