SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
32km is nog net wel een lekker rondje ja, daarboven wordt het vaak al meteen een stuk zwaarder. Maar netjes gedaan Pijll! Mooi afstandje!
![]()
![]()
Ja ik ook..... Ooit jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef DeLuna het volgende:
32 km
Hoop dat ooit ook te kunnen zeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef DeLuna het volgende:
32 km
Hoop dat ooit ook te kunnen zeggenIk moet zaterdag weer 30km, maar eigenlijk is zo'n pleuriseind lopen helemaal niet leuk hoor.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zaterdag weer 30km, maar eigenlijk is zo'n pleuriseind lopen helemaal niet leuk hoor.![]()
![]()
Ik ga zaterdag wel weer. First things first, en dat is werk op het moment
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tuurlijk wel, lekker lopen, koppie leegmaken, genietenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat koppie leegmaken.... Ik heb dat echt nooit. Vind ik overigens ook nergens voor nodig.
Ik vind loopjes van meer dan 25km tegenwoordig maar saai. Duurt veel te lang.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
30+km lopen trekt mij dan niet zo. heel gek, maar ik verveel me na een poosje. mijn streven is de HM volgend jaar, en dat vind ik dan ook ver genoeg. (Maar wie weet denk ik er anders over als ik dat heb gehaald.)
Vind het echt enorm knap dat je zoveel km's kan lopen!![]()
Harder lopen dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
Dat koppie leegmaken.... Ik heb dat echt nooit. Vind ik overigens ook nergens voor nodig.
Ik vind loopjes van meer dan 25km tegenwoordig maar saai. Duurt veel te lang.
F means you're fucked![]()
Die "14km als langste afstand" marathon-training is op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind loopjes van meer dan 25km tegenwoordig maar saai. Duurt veel te lang.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou ja. Dat ga ik dus ook maar doen, denk ik. Volgend jaar geen marathons. Lekker lopen zonder schema en nooit verder dan een halve, of zoiets. En gewoon lekker focussen op kortere afstanden.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jep, want die marathon zelf lopen is namelijk wel leuk. Die lange duurlopen tijdens de training ervoor echter niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Die "14km als langste afstand" marathon-training is op jouw lijf geschrevenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan moet je gewoon 30 kilometer gaan trailenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
30+km lopen trekt mij dan niet zo. heel gek, maar ik verveel me na een poosje.
[..].
![]()
Bedankt voor de reacties allemaal
Voor mij is het ook geen afstand die ik regelmatig loop. Ik ben echt behoorlijk diep gegaan, merk ik. Na het eten meteen op bed gaan liggen.
En ja, het is wel een bevestiging voor mezelf dat ik binnenkort weer een marathon kan gaan doen. Van het begin tot 100 meter voor het einde had ik het echte marathon gevoel te pakken, het gevoel dat ik bij de M van Spijkenisse een jaar geleden ook had: dat ik het never nooit niet tot het einde ging volhouden...![]()
28 maart is de 32 van kampen, die is volgens mij min of meer in het leven geroepen omdat mensen met een "regulier" marathon schema die trainen voor Rotterdam op dat moment ongeveer aan hun duurloop van 32 km toe zijn. Ik zie hier een boel mensen Rotterdam lopen, maar gaan er ook nog naar Kampen?
Ik pak hem voor de Roparun training mee
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
@Pijll: Toch, als je zo kapot bent is dat misschien juist een teken dat je nog niet aan een nieuwe M toe bent? Op zich moet het met rustig opbouwen toch wat meer 'relaxed' voelen, denk ik.
Maar hey, dikke proficiat met deze afstand![]()
Ik ben omver gesnowboardKunnen ze voor die mensen geen aparte hal bouwen? In Almere ofzo?
![]()
Volgens mij had ik het hier nog niet gemeld, excuses daarvoor, maar door aanhoudende lastige knie en rug + trainingsachterstand heb ik afgelopen zaterdag in m'n hoofd vast met potlood een streep door de marathon gezet.
Ik hikte teveel tegen de trainingen aan, en door ook nog wat privé zaken heb ik besloten dat het nu geen haalbaar doel is. Volgende week maandag naar de fysio (die waarschijnlijk ook zal beamen dat het een verstandige keuze is) en dan maar kijken hoe of wat. De Sallandtrail staat vooralsnog gewoon en denk ik ook wel te kunnen doen. Gisteren ook redelijk fatsoenlijk 8 door het bos kunnen rennen, dus nu het privé weer gaat lukt het met sporten hopelijk ook weer.
In Enschede dan maar een aanval op mijn PR als ik goed herstel de komende tijd en dan rustig verder kijken voor leuke loopjes en sterk terug komen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, klopt, ik ben nog niet aan een nieuwe toe. Maar wat Zwabber ook al zei, ik loop voor op schema. Waarschijnlijk wil ik die in Leiden doen, en dan heb ik nog 3 maanden. Tegen die tijd ben ik er helemaal aan toe.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:02 schreef Quoi het volgende:
@Pijll: Toch, als je zo kapot bent is dat misschien juist een teken dat je nog niet aan een nieuwe M toe bent? Op zich moet het met rustig opbouwen toch wat meer 'relaxed' voelen, denk ik.
Maar hey, dikke proficiat met deze afstand![]()
Ik ben omver gesnowboardKunnen ze voor die mensen geen aparte hal bouwen? In Almere ofzo?
Nu even een tijdje wat kortere afstanden doen: drie weekenden achter elkaar een HM.![]()
Lekker pijll, en dat op ern gewone donderdagavond!
Hier getraind, vrij lange warming up en loopscholing en daarna 14x200 op redelijk relaxt tempo. Had weinig last van mijn maagkrampen, al speelt het nu wel weer een beetje op. Merkte wel dat ik daardoor te weinig gegeten had vandaag, aan het eind van de training was ik echt leeg..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, vandaag mijn langste LDL als voorbereiding op de CPC HM gelopen: ruim 20km!![]()
Wel een lekker zonnetje maar een frips windje...
Wel voor t eerst blarenWijt het aan mijn sokken. Het waren nieuwe die nog niet gewassen waren. Tenminste, ik hoop dat t dat is. Ik heb al meer van deze sokken dus was er niet onbekend mee...
Verder heb ik besloten om het wat rustiger aan te doen de komende 2 weken. Slechts 3x/week lopen en geen krachttraining voor de benen.![]()
28 maart is voor Rotterdam-lopers eigenlijk een paar weken te laat voor een 32km duurloopquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:00 schreef Cynic het volgende:
28 maart is de 32 van kampen, die is volgens mij min of meer in het leven geroepen omdat mensen met een "regulier" marathon schema die trainen voor Rotterdam op dat moment ongeveer aan hun duurloop van 32 km toe zijn. Ik zie hier een boel mensen Rotterdam lopen, maar gaan er ook nog naar Kampen?
Ik pak hem voor de Roparun training meeF means you're fucked![]()
Knappe afstand!quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik ben nog niet aan een nieuwe toe. Maar wat Zwabber ook al zei, ik loop voor op schema. Waarschijnlijk wil ik die in Leiden doen, en dan heb ik nog 3 maanden. Tegen die tijd ben ik er helemaal aan toe.
Nu even een tijdje wat kortere afstanden doen: drie weekenden achter elkaar een HM.
Maar waarom zo diep gaan in een training en al zo'n lange afstand? Was dat bewust of was het zwaarder dan je verwachtte, of liep je te hard? Klinkt misschien een beetje raar van iemand die altijd net te ver loopt, maar diep gaan doe ík zelfs niet in een training.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die datum loop ik nog een relaxte halve marathon, maar daarna is het toch echt gedaan met lange afstanden inderdaad. Ik vind hem ook rijkelijk laat voor mensen die een Rotterdam-schema lopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef YUR het volgende:
[..]
28 maart is voor Rotterdam-lopers eigenlijk een paar weken te laat voor een 32km duurloopZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
30km is gewoon ver, ook in een marathon schema. Daar mag je best een beetje voor moeten werken de laatste kms en naderhand flink moe van zijn..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is twee weken voor Rotterdam. Dat lijkt wat laat voor een 32km? Dan ben ik al aan het afbouwen, mijn 35km staat gepland voor 22 maart.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:00 schreef Cynic het volgende:
Ik pak hem voor de Roparun training mee![]()
succes allemaal met jullie mega afstanden![]()
In het weekend van Rotterdam loop ik lekker een 10k hier in de buurt denk ik![]()
![]()
Ok. Het komt op mij over of je dan beter een keer een afstand er tussenin kan pakken. Tm 27 km liep ie mooi constant en daarna klapte het in. Dan zou mijn boerenverstand zeggen: bouw dat in 2 stappen op als je nog 2 maanden hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef La_Tramposa het volgende:
30km is gewoon ver, ook in een marathon schema. Daar mag je best een beetje voor moeten werken de laatste kms en naderhand flink moe van zijn..
Maar hey, ik heb nooit een marathon gelopen dus miss praat ik inderdaad poep
Edit: oh het is niet echt va km 27. Ik verkeek me omdat het daar boven de 7 min/km komt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ook lekker hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:31 schreef thelaudprince het volgende:
succes allemaal met jullie mega afstanden![]()
In het weekend van Rotterdam loop ik lekker een 10k hier in de buurt denk ik![]()
![]()
Dit. Dit soort afstanden kosten over het algemeen gewoon een hele dag, omdat je verder niet zo heel veel meer kan, omdat je je lichaam gewoon uitput. Ik ben benieuwd hoe het zaterdag bij mij gaat, want ik moet 's middags na die 30km ook nog twee mogelijke trouwlocaties gaan bekijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef La_Tramposa het volgende:
30km is gewoon ver, ook in een marathon schema. Daar mag je best een beetje voor moeten werken de laatste kms en naderhand flink moe van zijn..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is ook al een stuk later dan ik gewend ben. Maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:29 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dat is twee weken voor Rotterdam. Dat lijkt wat laat voor een 32km? Dan ben ik al aan het afbouwen, mijn 35km staat gepland voor 22 maart.
Bij ons schema is de langste duurloop een week of 5 a 6 voor de marathon. Niet dat ik me daar tegenwoordig aan hou
F means you're fucked![]()
Da's ook mentaal. Die laatste paar kilometers bij die lange trainingslopen hakken er gewoon keihard in.Dat telt dubbel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok. Het komt op mij over of je dan beter een keer een afstand er tussenin kan pakken. Tm 27 km liep ie mooi constant en daarna klapte het in. Dan zou mijn boerenverstand zeggen: bouw dat in 2 stappen op als je nog 2 maanden hebt.
Maar hey, ik heb nooit een marathon gelopen dus miss praat ik inderdaad poepZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klopt! En vanaf 10km vind ik ze ook allemaal leuk (alhoewel ik nu eigenlijk nog niet weet of ik die marathon achteraf ook nog leuk vindquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:36 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Dat is het mooie van hardlopen, genoeg afstanden om uit te kiezen voor iedereen)
![]()
achteraf denk ik wel, tijdens misschien wat minderquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Klopt! En vanaf 10km vind ik ze ook allemaal leuk (alhoewel ik nu eigenlijk nog niet weet of ik die marathon achteraf ook nog leuk vind)
![]()
![]()
Was deze 32 km dan niet eigenlijk veel te vroeg?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik ben nog niet aan een nieuwe toe. Maar wat Zwabber ook al zei, ik loop voor op schema. Waarschijnlijk wil ik die in Leiden doen, en dan heb ik nog 3 maanden. Tegen die tijd ben ik er helemaal aan toe.
Nu even een tijdje wat kortere afstanden doen: drie weekenden achter elkaar een HM.![]()
Hij was vroeg. Maar ik wilde dit keer een wat langere voorbereiding. Met wat gespreidere LDL's. Sowieso is het wel prettig om regelmatig even een wat langere afstand te lopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Was deze 32 km dan niet eigenlijk veel te vroeg?![]()
Aha, op die fiets.
Zelf kan ik niet wachten om weer te gaan lopen, maar ik moet geduld hebben. Vanavond nog wel op pad geweest met d'n Yuki en haar meneer, maar wederom werd er niet hardgelopen. Het moet niet gekker worden.![]()
Wij zien elkaar twee keer in 1 week in burger. We lijken wel normale mensenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Aha, op die fiets.
Zelf kan ik niet wachten om weer te gaan lopen, maar ik moet geduld hebben. Vanavond nog wel op pad geweest met d'n Yuki en haar meneer, maar wederom werd er niet hardgelopen. Het moet niet gekker worden.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nog even en ik herken je niet meer in hardloopkleding. Tenzij je die Ink'N Burn met olifantenprint gaat dragen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij zien elkaar twee keer in 1 week in burger. We lijken wel normale mensen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: